Aktualności

Rozmowy Forum IAB 2019: Dawid Szczepaniak

Dawid Szczepaniak z VMLY&R Poland, to prelegent 13. edycji Forum IAB, na której przedstawił studium przypadku akcji OSTATNI TWÓJ WEEKEND – zrealizowanej dla Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard / Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką we...

czytaj dalej

Rozmowy Forum IAB 2019: Anna Gruszka

Anna Gruszka z IPG Mediabrands, wystąpił podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: Fucked-up Trends/ Trend is (not ) your friend. W rozmowie z Adrianem Martinezem rozwija swoje wystąpienie, mówiąc o używaniu w kampaniach źle...

czytaj dalej

Rozmowy Forum IAB 2019: Tadeusz Żórawski

Tadeusz Żórawski z Molecular / BBDO, wystąpił podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją:Od e-commerce do d-commerce – nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce. W rozmowie z Adrianem...

czytaj dalej

Rozmowy Forum IAB 2019: Robert Wielgo o DIMAQ Basic

W rozmowie z Adrianem Martinezem, Robert Wielgo, Członek Zarządu, CMO IAB Polska, mówi o nowej inicjatywie organizacji - drugim poziomie certyfikacji DIMAQ. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Podczas...

czytaj dalej
Rozmowy Forum IAB 2019: Piotr Konieczny

Rozmowy Forum IAB 2019: Piotr Konieczny

https://youtu.be/d1STkGzUlXw Piotr Konieczny z Niebezpiecznik.pl wystąpił podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: "Sorry, zostaniesz zhackowany". W rozmowie z Adrianem Martinezem odpowiada na pytania o niebezpieczeństwa na jakie jesteśmy narażeni udostępniając...

czytaj dalej