Agenda

I DZIEŃ – 6 CZERWCA
SESJA PLENARNA
09:30 Powitanie
09:45 Profesor Kevin Warwick What is it like to be a Cyborg?
10:15 Aleksandra Przegalińska
MIT
Człowiek-maszyna. O interakcji człowiek-bot na podstawie eksperymentów z botami, które przeprowadziliśmy jako zespół w MIT.
10:45 Tadeusz Żórawski

SmartHuman – jak wykorzystujemy (i jak będziemy wykorzystywać) dobrodziejstwa ery cyfrowej.

11:10 PRZERWA KAWOWA
11:30 Krzysztof Sobieszek
Publicis Media

Transformacja marketingu w (czerwonej) pigułce.

11:55 Marta Sułkiewicz
Gemius

(R) ewolucja rynku reklamy. Nie tylko online. Najciekawsze wnioski z jednoźródłowego badania reklamy na komputerach osobistych, smartfonach i telewizorach.

12:20 Wojtek Walczak
Melting Pot

Cyfrowa dopamina, czyli jak komunikować się z uzależnionymi od digitalu.

12:45 Tomasz Rzepniewski, 
Grzegorz Smyka
Wavemaker

Cleaning up the mess in digital advertising – czy technologia blockchain, etherneum i smart contracts złagodzą niedoskonałości digitalowego marketingu i wyniosą go na wyższy poziom?

13:10 LUNCH

NOWY MARKETING

CZŁOWIEK

TECHNOLOGIA

GRUPY ROBOCZE

14:10

Recykling innowacji, czyli kilka słów o tych innowacjach, którym się nie udało i o tym czego możemy się od nich wszyscy nauczyć.
Sebastian Szade,
Artur Łuszczyński
Starcom

Człowiek z adblockiem. Co nam chce powiedzieć i dlaczego jeszcze go nie znasz?
Paweł Godula,
Mateusz Boczar
Netsprint

COPYWRITER 2049.
Czy reklamodawcy śnią o elektrycznych owcach?
Sławomir Skowerski
GoldenSubmarine

GR VIEWABILITY
Viewability – 7 mitów.
Piotr Kowalczyk
Michał Szczur
Polska Press / Mindshare

14:40

NO data NO marketing.
Donata Wolińska,
Marcin Rzeczkowski

L’Oreal Polska / H2H.tech

Maszyna jako istota… społeczna – (prawie) wszystko co chcielibyście wiedzieć o emocjonalnej stronie interakcji człowieka z komputerem.
Łukasz Wyglądała
Performance Academy

Digital Workflow of the future.
Jak technologia zmienia globalny ecosystem produkcji digitalowej?
Bartek Bobczyński
Deloitte Digital

GR BRAND SAFETY
Brand Safety – wyzwanie, zagrożenie czy szansa?
Martyna Kaleta,
Marta Sułkiewicz
Media Impact Polska / Gemius

15:10

IN PRODUCT WE (should) TRUST – jak w dobie nowego konsumenta i storytellingu naszym nadrzędnym celem na powrót powinno być skupienie uwagi na produkcie.
Jakub Kwaczyński,
Marta Ulman
GoldenSubmarine

Budowanie marek. Takie samo czy inne? Jak sprawdzają się uniwersalne prawdy marketingowe w świecie zdominowanym przez technologie?
Małgorzata Rokita
P&G Europa Centralna

Polski programmatic i światowe trendy. Premiera wyników analizy przeprowadzonej przez polski zespół DoubleClick by Google w kontekście regionu CEE oraz głównych trendów na rynkach zachodnich.
Piotr Marzec
DoubleClick by Google

GR CONTENT MARKETING
Black Mirror? Czy najnowsze trendy mogą zabić ludzkie oblicze w Content Marketingu?
Marta Nowicka,
Anna Gumkowska
Media Impact Polska / 
Gazeta.pl

15:30 KAWA KAWA KAWA KAWA
15:50

Zaufanie największą wartością w dobie nowych technologii.
Aleksandra Bujnowska
Havas Media Group

Jak sprawić aby człowiek nie cierpiał gdy kontaktuje się z nim marka.
Paweł Sala
FreshMail

Człowiek vs. Technologia – kto zwycięży w content marketingu?
Justyna Bakalarska
Marketer+

GR PROGRAMMATIC
Telewizja rządzi światem. Oto dlaczego reklama wideo jej nie zastąpi!
Arkadiusz Miegoń 
Mexad

16:20

Dlaczego nie warto być singlem w marketingu?
O sensie kooperacji w komunikacji marek słów parę.
Adrianna Stępniewska,
Marta Zuska
Zenith / Performics

Potencjał vs wyświetlenia, czyli o pułapce rankingów oglądalności.
Prezentacja kluczowych wniosków z największego w Polsce badania potencjału treści internetowych.
Dorian Szymański
Havas Media Group

Automatyzacja, w której najważniejszy jest człowiek!
Piotr Guziur
Marketing Online

GR GRY/eSPORT
Marketing gamingowy i esportowy w 2018 roku.
Piotr Bombol,

Jasmin Zäsar
Gameset

17:30

EKSKLUZYWNY WARSZTAT DLA POSIADACZY CERTYFIKATU DIMAQ

Digital ekspert premium czy szewc bez butów… Jak wiarygodny profesjonalista powinien budować markę osobistą.
Prowadzący: Joanna Malinowska-Parzydło
Miejsce: Velvet Bar, Multikino

21:00

AFTER PARTY

II DZIEŃ – 7 CZERWCA

NOWY MARKETING

CZŁOWIEK

TECHNOLOGIA

INNOWACJE BIZNESU

08:00 KAWA KAWA KAWA KAWA
09:00

10 mitów na temat digital marketingu, które powszechnie uznawane są za prawdziwe.
Robert Sosnowski
Biuro Podróży Reklamy

Emocje w liczbach, czyli historia 5 dolarów, która pobiła rekord sprzedażowy w branży finansowej (case study).
Anna Korzec
Raiffeisen Solutions
(właściciel kantoru internetowego Rkantor.com)

#mamsmakanamaka pod lupą sztucznej inteligencji, czyli McDonald’s „czyta” zdjęcia z Instagrama.
Marta Pichlak-Miarka
OMD

Przyszłość marketingu handlowego.
Katarzyna Zborowska
Criteo

09:30

Sztuka integracji. Rola holistycznego podejścia w budowaniu komunikacji w świece cyfrowym.
Kamil Michalski, Michał Zajdel
Kantar Insights / Kantar MillwardBrown

Co ma big data do emocji?
Joanna Biernacka
Isobar Poland Group

Sztuczna inteligencja w dobie cyfrowej rewolucji – jak wykorzystać Machine Learning w kampaniach programmatic.
Piotr Prajsnar
Cloud Technologies

Kto się nie śmieje z paradokumentów. Czyli: ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach.
Radek Kotapka 
TVN

10:00

BIGGER LOGO OR NO LOGO?
Marcin Wójtowicz
Think ECO

Za jakie nowoczesne rozwiązania Polacy oddadzą swoje dane, serce i portfel? – Zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko.
Maciej Tygielski
Katarzyna Czuchaj-Łagód,

AdRetail / Mobile Institute

Jak materializuje się polski sen o sztucznej inteligencji? Mówimy badawcze „sprawdzam” rodzimym botom!
Maciej Maliszewski,
Mikołaj Machowczyk

K2 Digital Transformation

Jak rodzą się innowacje? Tworzenie innowacji prostsze niż myślisz – na przykładzie historii narodzin kilku innowacji z obszaru martech.
Tomasz Fochtman
Wavemaker, Syntax

10:30

Viewability video, czyli dlaczego w branży online cierpimy za cudze grzechy.
Anna Gumkowska,
Paweł Dubiel

Agora

Serwisy informacyjne przyszłości.
Paweł Haltof,
Paweł Dunia

Artegence

AI w służbie biznesu opartego na danych.
Paweł Ładyżyński,
Magda Wysocka

OLX

Listening and responding w modelu Performance – jak trafić do użytkownika.
Marcin Czeczot,
Wirtualna Polska

10:50 KAWA KAWA KAWA KAWA
11:10

Szczepionki nie chronią, a brand safety dotyczy tylko digitalu – czyli fakty vs mity.
Maciej Świątek,
Anita Serafin

Mindshare Polska

Piekarnik to nie lotniskowiec, czyli o relacjach człowiek-technologia.
Paweł Rydz
Amica

„Technology changes everything” – Co się stanie, gdy technologia reklamowa bazować będzie na decyzjach w 100% podejmowanych przez sztuczną inteligencję? (case study)
Łukasz Abgarowicz
RTB House

Dlaczego Outstream to przyszłość? Premium video w nowej odsłonie.
Julita Ziółkowska
Teads

11:40

Jak Cię widzą… – czyli rzecz o brand safety i viewability.
Tomasz Kuisz,
Marcin Gałusza

GroupM / Mediacom

Jak Polacy szukają produktów w sieci?
dr Albert Hupa,
Wojciech Bryzek

IRCenter/ Allegro.pl

Widz totalny w zasięgu ręki.
Marcin Bągard
Nielsen Audience Measurement Polska

Postęp technologiczny cofa ludzi w rozwoju. Prymitywizm 2.0, czyli człowiek napędzany nostalgią.
Judyta Mojżesz-Zimonczyk,
Robert Płonka 

INIS

12:10

„Spokojnie” jak na wojnie, czyli być wydawcą w czasach programmatica oraz duopolu Facebooka i Google.
Michał Mańkowski
Grupa naTemat

Sowa Minerwy wylatuje o zmierzchu. Na czym powinien polegać marketing dla Seniorów.
Rafał Oracz
AdNext

Jak być viewability-friendly? 3000 kampanii przeanalizowanych pod viewability i co z nich wynika.
Hubert Świtalski,
Tomasz Piątkowski

Ströer Digital Media / Meetrics

Co zjedzą i wypiją Polacy podczas Mundialu. Premiera raportu FMCG. Jakie marki i produkty lubią Użytkownicy OLX.
Cezary Rogulski,
Grzegorz Jachowicz

OLX

12:40

Czego agencja nie mówi Klientowi? Co Klient mógłby powiedzieć agencji? 10 zdań, które cisną się na usta po zakończeniu spotkania Agencji z Klientem.
Wincenty Kokot
GoldenSubmarine

Człowiek, głupcze. Jeszcze genialny marketing nie zginął, póki my żyjemy.
Rafał Madajczak
ASZdziennik.pl

BIG Data z małego telefonu .
Jacek Dymkowski
Netsprint

Technologia w służbie człowiekowi: jak wykorzystać marketing automation do aktywnego wsparcia klienta
Łukasz Kosuniak,
Ireneusz Klimczak,

Businessmarketer.pl / GetResponse

13:00 Lunch Lunch Lunch Lunch
14:10

Internet oczami dziecka – czego możemy się nauczyć od najmłodszych użytkowników?
Marcin Woźniak
LiquidThread

Zdrowaś sieci, treści pełna czyli o tym jak wierzy Internet.
Radosław Wierzbiński
Media Impact Polska

I know what you did last summer…
Maciek Swoboda
Netizens

Efekt Lucyfera w marketingu, czyli dlaczego doświadczeni plannerzy rekomendują nieskuteczne rozwiązania.
Agata Zimka-Semeniuk

Mexad

14:40

Paradoks polskiego rynku mobile – skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?
Tomasz Szulkowski
Mobext Polska

Budowa mózgu człowieka, a rozwój technologiczny.
Mateusz Koronkiewicz
UM (grupa IPG Mediabrands)

Evaluating Cross-Device Marketing Graphs.
Radosław Szafranek
Roq.ad GmbH

Nierozerwalne połączenie człowieka z technologią: Merge – the closing gap between technology and us.
Szymon Kukanow
PHD Media Direction

15:10

Apetyt na wzrost. Co musi wiedzieć ambitny startup.
Michał Pyc
Blue 449

Data Driven Influencers, czyli jakie dane stoją za Influencerami i jak Influencerzy kierują się danymi?
Szymon Kubiak
Mediacom

Analityka nowej ery. Data Science w służbie zrozumienia człowieka – wykorzystanie modelowania atrybucji do optymalizacji kampanii frisco.pl.
Kamil Lupa,
Ewelina Zaborowska

Frisco.pl / Publicis Media

O CO CHODZI Z TYMI INFLUENCERAMI?
Dialog miedzy konsumentami, jako naturalny kanał komunikacji marki i jej produktów.
Andrzej Wierzchoń,
Rafał Krauze 

trnd

15:30 KAWA KAWA KAWA KAWA
15:50

Pokaż mi 10 lajków, a powiem Ci kim jesteś. Gdzie kończy się akceptacja internautów dla personalizacji w marketingu internetowym?
Weronika Niżnik,
Olga Wójcicka
IRCenter

Analityka customer-centric: dane w służbie poprawy doświadczeń użytkownika.
Karolina Wrzask
Bluerank

Google jako Answering Machine – jak wykorzystać nowe możliwości i nie przegapić cichej rewolucji?
Cezary Glijer
K2 Media

Wszystko czego szukasz – poznaj najszybciej rosnący segment rynku reklamy i dołącz do zespołu Biura Reklamy Allegro.
Olga Knap,
Jan Wroński

Allegro.pl

16:20

Jak poprawiać efektywność biznesu dzięki atrybucji opartej na danych? Case studies firm, które znacząco poprawiły efektywność swoich działań marketingowych dzięki takim działaniom.
Mariusz Gąsiewski
Google

Business is a combination of War and Sport.
Michał Rutkowski,
Michał Łukawski,
Andrzej Krok

Gazeta.pl / SYZYGY / DDBPO

Czy VR umiera właśnie po raz drugi? Problemy i przygody ludzkości z ekstensjami.
Artur Kurasiński
Kurasinski.com

25/8 miara sukcesu, czy porażki w internecie?
Jarosław Kuźniar
Grupa Onet-RAS Polska
16:50

Data-driven strategy: marketingowy wonderland czy koszmar z ulicy buzzwordów?
Paulina Sobieszek
Mindshare Polska

Przełącz się na Twitch – dlaczego miliony ludzi wybiera gamingowe streamingi zamiast TV i jak marki mogą na tym skorzystać?
Łukasz Turkowski
Gameset

Voice – the trend to trump all trends.
Jan Adamczyk
Mediacom

Programmatic Forensics: The Discovery of HyphBot
Thomas Park
Adform

17:20

Atrybucja digital – lessons learnt/Rocky road to attribution.
Arkadiusz Wiśniewski,
Zbigniew Iwański

iProspect Polska
Strauss Cafe Poland

Na jakie reklamy w Internecie skarżą się do KER polscy konsumenci?
Zbigniew Gajewski
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

VOICE FROM POLAND:
przypadki użycia interfejsów głosowych.
Dominik Komar,
Piotr Zieliński

18 Havas Warsaw / Ecselis

Zagadka ROPO rozwiązana? O mikro i makro lokalizacji w aplikacjach mobilnych słów kilka.
Krzysztof Łuczak,
Arkadiusz Wójkiewicz
Proxi.cloud / Grupa Qpony