AGENDA

! Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Dzień 1 — 7 czerwca 2022

SESJA PLENARNA

09:30

Powitanie

09:45

Świat Lema to już nie przyszłość.
Trendy technologiczne 2022.

Dr Maciej Kawecki 
10:15

Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.

Tadeusz Chełkowski,
Patronite
10:45

Szczegóły wkrótce

11:15

Szczegóły wkrótce

11:35

PRZERWA KAWOWA

11:50

The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.

Anastasiya Baydachenko, IAB Ukraine
12:15

Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy.

Jacek Karolak,
180heartbeats + Jung v Matt
12:40

Czy demokracja umrze w ciszy? O roli portali na zmieniającym się rynku mediów.

Olga Korolec,
Ringier Axel Springer Polska
13:05

Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?

Filip Beźnicki,
Havas Media Group
13:25

LUNCH

SALA 1

SALA 2

Rynek lokalny kontra globalny

Konsument kontra rzeczywistość

14:15

Podaj mi swój adres, a powiem Ci kim jesteś. Pierwsze kampanie addressable TV już za nami.

Łukasz Pytlewski, GroupM
Maciej Olenderczyk, GroupM

Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.

Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery
Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu

14:45

Panie, za tyle to nie…

Piotr Friedberg, VMLY&R Poland
Jakub Czaplicki, VMLY&R Poland

Context is King: Jak kontekst może rozstrzygnąć o sukcesie Twojej następnej kampanii reklamowej. *

Małgorzata Dąbrowska, Taboola

15:15

Stare choroby, nowe lekarstwa. Jak nas diagnozować cyfrowo w dobie Covid-19? *

Aleksandra Karpińska-Gugała, Wirtualna Polska

Dylemat czerwonej i niebieskiej pigułki, czyli o tym czy i jak wejść w nowy, tworzący sie na naszych oczach zdecetralizowany Świat?

Tomasz Rzepniewski, Wavemaker
Grzegorz Smyka, Wavemaker

15:45

Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?

Łukasz Sztuczyński, GroupM
Ludmiła Lib, Mindshare

Orange Flex — innowacyjne podejście do usług telko w czasach kryzysów. *

Artur Stankiewicz, Orange Polska

16:15

GAFA+ Czy warto sprzedać duszę cyfrowym jeźdzcom apokalipsy?

Bartosz Malinowski, Adform

IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.

Agata Groszek, Havas Media Group Poland

Dzień 2 — 8 czerwca 2022

SALA 1

SALA 2

Wyniki kontra odpowiedzialność

Konsument kontra rzeczywistość

09:00

Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.

Pawel Lewandowski, MediaCom
Dobromir Ciaś, ABTShield

Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.

Joanna Kopeć, Nielsen

09:30

Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce. *

Maciej Ziąbrowski, Grupa TVN

Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.

Marta Perwenis, T‑Mobile
Bartłomiej Trośniak, Performics

10:00

Czy gramy fair jeśli chodzi o dane? — O tym co robimy, ale do czego wstyd nam się przyznać przed konsumentem.

Bogdan Koroluk, DBI (Havas Media Group)
Łukasz Wiśniewski, Head of DBI (Havas Media Group)

Marka czy sprzedaż? Sweet spot czy filozoficzne rozkminy? Goodgrowth matrix. *

Żaneta Szysz, Mindshare Poland
Adrian Kawecki, Mindshare Poland

10:30

Era Smart Shoppera — aż 8/10 Polaków kupuje w promocji!
O trendach konsumenckich i marketingu FMCG / Retail opartym o dane. *

Marcin Lenkiewicz, BLIX
Karol Kamiński, BLIX

Jak zrozumieć covidowego konsumenta w podróży? Marketing i technologia na ratunek branży travel, case study ECR (Economy Car Rentals).

Michał Wrąbel, DELVE
Grzegorz Smółkowski, Google

10:50

PRZERWA KAWOWA

PRZERWA KAWOWA

11:10

Transparentność to must have w influencer marketingu – okiem prawnika.

Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Quishing – czyli jakie zagrożenia niesie ze sobą powracająca popularność QR kodów.

Rafał Lampasiak, MullenLowe Group

11:40

Top 5 Marketing Myths on Identity.

Andreas Sierts, Adform

Użyteczność dla usera. Efektywność dla reklamodawcy. Zysk dla wydawcy. Odpowiedzialność i wynik — bez kontry. *

Joanna Balowska, Wyborcza.pl

12:10

Nie wysyłaj Krakusa na dwór. Dlaczego storyliving buduje największe zaangażowanie? *

Justyna Hernas, Polska Press

IKEA w dobie Pandemii: Jak z sukcesem obronić biznes i zmienić kształtowane od lat przyzwyczajenia konsumentów?

Adam Jankowski, IKEA
Szymon Lipiński, Wavemaker

12:30

LUNCH

LUNCH

13:20

Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.

Małgorzata Hejka, Spark Foundry
Agata Szustak, Zenith

Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.

Piotr Kociszewski, DBI (Havas Media Group)

13:50

Digital marketing odpowiedzialny społecznie — czy technologia może nam pomóc?

Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.

Aleksandra Załęska, Gemius
Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu

14:20

The 5 most important measures for successful retail marketing in 2023. *

Benjamin Thym, Offerista Group

Mówię więc … znikam? Egzegeza zjawiska „cancel culture” u ludzi i marek.

Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

Inspiracje kontra buzzwordy

14:50

NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?

Michał Guzowski, [m]Spark
Jarosław Pająk, GroupM

TBC

15:10

PRZERWA KAWOWA

PRZERWA KAWOWA

Wizerunek kontra performance

15:25

NFT jako nowa forma dystrybucji treści cyfrowych — analiza SWOT prawnika.

Jakub Kubalski, SSW Pragmatic Solutions

Ile razy mam to powtarzać!? — jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.

Michał Protasiuk, Google
Michał Zajdel, Kantar

15:55

Czy eSport to tylko gaming? Jakie innowacje mogą powstać przy połączeniu sportu, technologii i metaverse?

Maciej Traczyk, Wavemaker

Czy każda sekunda uwagi konsumenta jest warta tyle samo? Zobacz jak optymalizować media pod kątem świadomości reklamy i preferencji marki.

Małgorzata Niska, dentsu Polska
Roman Dudziński, dentsu Polska

16:25

eCommerce goes Social, Live, Interactive!

Krzysztof Nowicki, Live.Market

Jak telewizyjna cenzura zbudowała nam zasięgi w digitalu? – case study.

Olga Wójcicka, Mediahub
Magdalena Kozanowska, 180heartbeats + Jung v Matt

17:00

Marketing Automation w praktyce — pierwsze kroki.

Uwaga! Warsztat stacjonarny dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ – liczba miejsc ograniczona.

Łukasz Kosuniak, Businessmarketer 

Dzień 3 — 9 czerwca 2022

SALA 1

SALA 2

Inspiracje kontra buzzwordy

Wizerunek kontra performance

09:00

Digital transformation i badania – zmiana paradygmatu całej branży.

Marcin Pawilno-Pacewicz, Kantar
Maciej Sobczyński, VMLY&R

Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.

Krzysztof Andrzejczak, Allegro
Kacper Szybowski, Reckitt Hygiene/Home

09:30

Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.

Rafał Madajczak, Gazeta.pl, Agora

MEDIA TRUST INDEX – Reputacja ważna jak nigdy dotąd. Czy scamy i fake newsy wpływają na wizerunek mediów i kampanii reklamowej? W jakim stopniu? Jak planować media, by budować markę w postpandemicznej rzeczywistości?

Agnieszka Parfienowicz, Mindshare
Karolina Chołuj, Mindshare

10:00

„Brand suitability jako logiczna ewolucja brand safety”.
Jakie znaczenie ma brand suitability dla Twojej marki i jakie są konsekwencje,
gdy reklama Twojej marki pojawia się przy niewłaściwych treściach. *

Szymon Szmigiel, Channel Factory

Kreatywność w świecie bez ciasteczek.

Magda Wójtowicz, Google

10:30

Kartografowie cyfrowej transformacji.

Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe

Ciekawy przypadek wideo w marketingu, które zamiast starzeć się – młodnieje. *

Magdalena Czerw, RTB House

10:50

PRZERWA KAWOWA

PRZERWA KAWOWA

11:10

Dlaczego digital marketing potrzebuje data science i programistów?

Maciej Woźniak, agencja Whites

Co ma wspólnego Les Binet i Mata? czyli jak emocje napędzają biznes na podstawie jednej z najgłośniejszych kampanii roku.

Agata Krawczyk, DDB Warszawa
Klementyna Jarmusz, DDB Warszawa

11:40

“Krótsza” strona YouTube’a czyli co to są YT Shorts? *

Zofia Mulkerns, YouTube

W internecie, jak w gazecie – czy targetowanie kontekstowe ma szansę skutecznie zastąpić targetowanie oparte o 3rd party cookies?

Anna Charytoniuk, Sanofi
Aleksandra Przybyła, Sanofi

12:10

I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.

Kamil Bolek, LTTM

ADQUERY – technologiczny BOOSTER efektywnych kampanii. Czyli jak kontekst emisji i dedykowany format wpływają na realizację celów. *

Ewelina Orzeł, Spectrum Brands Poland

Maciej Lisowski, Grupa Open Mobi

12:30

LUNCH

LUNCH

13:20

4 jeźdźców apokalipsy digitalu i jak z nimi walczyć wykorzystując Computer Vision.

Tomasz Szulkowski, mSpark
Michał Szczur, Mindshare Polska

TBC

13:50

Can you really continue to ignore Responsible Advertising. *

Marc Zander, Teads

Jak uciekać do przodu – czyli o długoterminowych efektach kampanii brand purpose i equity w komunikacji.

Patrycja Herbowska-Tytro, Kantar
Krzysztof Domeradzki, Kantar

Rywalizacja o talenty

14:20

Ciszej, tatuś się chce pobawić! Dlaczego trend udoroślenia zabawy warto wykorzystać w marketingu?

Marta Ulman, GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine

Jakość+Performance, czyli odpowiedź na pytanie: jak osiągać lepsze wyniki kampanii digital? *

Hubert Świtalski, DoubleVerify

14:50

TBC

Great resignation, atomizacja, bullshit jobs — czy przedstawiciele branży zaczną masowo trzaskać drzwiami?

Paweł Gala, Wavemaker
Łukasz Kołdys, Wavemaker

15:10

PRZERWA KAWOWA

PRZERWA KAWOWA

15:25

“Zakop… nie dowie się nikt!” — czyli w jaki sposób wiele firm ze świata przegapiało szansę wzrostu dzięki e‑commerce.

Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO

Co zrobić, żeby w tym postpandemicznym świecie chciało się nam tak jak kiedyś? Wdrożenie Agile w agencji mediowej.

Jakub Kossut, MediaCom Warszawa
Paula Pawlikowska, MediaCom Warszawa

15:55

MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?

Iryna Ilkiv, Data Science Publicis Groupe
Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe

Wielka Rezygnacja – jak nie stracić zdobyczy kobiet w branży?

Magdalena Łukasiuk, 180heartbeats +JUNG v. MATT
Dominika Nawrocka, PHD/ Media Direction
Artur Leśniak, AL FORESTER

16:25

Metaverse 2.0, czyli wszystko już było.

Piotr Bombol, Gameset

Czy i kiedy branża digital będzie miała 1 emeryta i bedzie realnie otwarta na/dla wszystkich ?

Tomasz Piątkowski, GroupM
Krzysztof Bernatowicz, GroupM

Prezentacja Sponsora Forum IAB 2022