AGENDA*

DZIEŃ 1 – 8 czerwca

09:00 Powitanie
09:15

Emerging Stronger & Better: Digital Advertising After the Pandemic.

Daniel Knapp
09:50

Sorry! The lifestyle you have ordered is currently out of stock

Olga Korolec, Ringier Axel Springer
10:15

Marka 5.0. czyli jak człowiek i technologie budują przyszłość marketingu po pandemii.

dr inż. Jacek Kotarbiński
10:35 Przerwa
10:50

Dlaczego zabijamy innowacje? Lekcje starsze od pandemii i odporne na nią.

Maciej Żyto, Play
11:15

E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia.

Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO
11:40

Kryzys – najlepszy moment na zmiany! Transformacja cyfrowa w branży Beauty podczas COVID-19

Adam Nitecki, L’Oréal Polska
Donata Wolińska, L’Oréal Polska
12:05

Co nas nie zabije, to nas… odmieni. Udane i przegrane transformacje do subskrypcji.

Marcin Malicki, Wirtualna Polska
12:25 Przerwa
13:00

ILE SUBSKRYPCJI ZMIEŚCI SIĘ W JEDNYM UŻYTKOWNIKU? Wzrosty na rynku D2C.

Maciej Gozdowski, TVN Grupa Discovery
Dr Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery
13:25

Shopper is the Boss! — analiza zachowań konsumentów FMCG / Retail w czasach około-pandemicznych.
E‑gazetka vs 1st party data sharing.

Marcin Lenkiewicz, Blix
dr Krzysztof Łuczak, Blix
13:50

Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?

Paweł Gala, Wavemaker
14:15

Energia z synergii — kulisy mariażu Grupy Polsat i Interii.

Łukasz Urbański, Polsat Media
Piotr Witwicki, Interia.pl
14:35 Przerwa
14:50

AAAby sprzedać… Amazon, Allegro, Aliexpress — jak odnaleźć się w walce gigantów o polski e‑commerce.

Łukasz Sztuczyński, Mindshare
15:15

Bunt kontrolowany. Czyli, jak uniknąć rebelii?

Filip Beźnicki, Havas Media Group
15:40

Co zmieniło się w ścieżce zakupowej Polaków po roku pandemii i jak wpłynęło to na biznes reklamowy Allegro?

Olga Knap-Nowacka, Allegro
Agnieszka Brytan-Jędrzejowska, Atena Research & Consulting
16:05

Don’t Make Ads. Make TikToks. Really?

Bartosz Wójcik, Gemius
Lucyna Koba, Gemius
16:30

Jak nauczyć się biegać z pustą taczką?
Czyli o dniu, w którym po pracy nie poszliśmy na kremówki.

Wojtek Walczak, Plej

DZIEŃ 2 – 9 czerwca

08:45 Powitanie
09:00

Proszę Państwa o uwagę! — czyli jak odbieramy reklamy konsumując treści w różnych kanałach mediowych

Michał Zajdel, Kantar
Michał Protasiuk, Google
09:25

ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”

Joanna Okła, MediaCom Warszawa
Jarosław Dejneka, MediaCom Warszawa
09:50

Cookieless-22. Czy zbudujemy odporność zbiorową w post-apokaliptycznym świecie?

Bartosz Malinowski, Adform
Jacek Wąs, Adform
10:15

Content commerce, czyli o tym jak skróciliśmy ścieżkę między oglądaniem inspirujących treści a zakupem.

Aleksandra Przeździecka, TVN Media

10:35 Przerwa
10:50

Zredefiniowany konsument to źródło wzrostu, zresetowany to stagnacja. Jakie szanse przed markami otwierają przeżycia z okresu pandemii?

Szymon Kukanow, PHD
11:15

Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego

Adrianna Kubik, They.pl
11:40

Automated journalism — szansa czy wyzwanie dla digital marketingu?

Agnieszka Maciaszek, Grupa Interia.pl
Marcin Kociuba, Grupa Interia.pl
12:05

Czy jesteś gotowy na świat bez plików cookies? (wystąpienie w jęz. angielskim)

Hugues Templier, Teads
12:25 Przerwa
13:00

Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!

Dariusz Pyrchla, GroupeSEB (Tefal, Krups, Rowenta)
Agata Krynicka, Allegro.pl
Przemysław Bartkowiak, Partner 361Sales
13:25

Mamo, nie mogę, mam calla! czyli jaka nauka płynie z pandemii i zdalnego nauczania dla polskich rodzin oraz jak tę lekcję odrobiły marki.

Ludmiła Lib, Mindshare Polska
Anna Rama, Mindshare Polska
13:50

Strategia omnichannel Electrolux w dobie pandemii. Jak połączyć dbałość o środowisko z efektywnością biznesową?

Zuzanna Strzałkowska, Justtag Group
Natalia Kostera, Electrolux
14:15

“Alexa, book me a test drive”, a może “Ok, Google, zamów mi pizzę”! Voice driven sales, czyli interaktywna reklama audio.

Katarzyna Bargielska, AdTonos
14:35 Przerwa
14:50

Rzucamy ciasteczka i idziemy dalej!

Mateusz Dąbrowski,
RTB House Poland
15:15

Ekonomia uwagi, czyli jak planować kampanie w oparciu o nową walutę – uwagę odbiorcy. Praktyczny przewodnik.

Rafał Klara, Dentsu
15:40

Tylko „nicnierobienie” może nas uratować

Paweł Loedl, VMLY&R
16:05

Odwaga popłaca
Zagrożenie, Niepewność, Łut szczęścia…Dlaczego niektórzy europejscy gracze e‑commerce odnoszą sukcesy w starciu z Amazonem pomimo niesprzyjających okoliczności

Justyna Pastuszak,

Wavemaker/ GroupM

16:30

Gamingowa ®ewolucja

Piotr Bombol, Gameset
Karolina Kałużyńska, Gameset

DZIEŃ 3 – 10 czerwca

08:45 Powitanie
09:00

Fantomowe wszechświaty Lema w post covidowej rzeczywistości — jak zanurzyć się i nie utopić w wirtualnym świecie?

Grzegorz Smyka, Wavemaker
09:25

Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!

Piotr Friedberg, VMLY&R Poland, Sparkly
09:50

Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów.

Lucyna Koba, Gemius
10:15

Czy zgadzasz się na monopolistów na rynku reklamy cyfrowej?

Marek Naruszewicz,
adQuery, Grupa Open Mobi
Sebastian Strociak,
adQuery, Grupa Open Mobi
10:35 Przerwa
10:50

Kiedydosklepu.pl od Mastercard – czyli filozofia „doing well by doing good” w praktyce.
Narzędzie oparte o analizę trendów zakupowych w odpowiedzi na potrzeby konsumentów.

Jerzy Hołub, Mastercard
Marcin Stalij, Isobar
Marcin Samek, McCANN
11:15

Internet twórców odnowa — większa rewolucja niż w 1994

Bartek Sibiga, DDOB
11:40

Włącz „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?

Agnieszka Parfienowicz,
Mindshare Polska
Anna Chehab, Mindshare Polska
12:05

Nowe media: potrzebny reset czy redefinicja reklamy?

Agnieszka Chabrzyk, TikTok
12:25 Przerwa
13:00

#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków

Alicja Cybulska, Havas Media Group
13:25

PILNE: Zawsze było źle. Opowieść o kryzysach, których mieliśmy nie przeżyć, a wiele nas nauczyły

Rafał Madajczak, Gazeta.pl
13:50

ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies.

Tomasz Chłodecki, Justtag Group
14:15

„Ojciec w koronie” czyli o postpandemicznej pozycji fathersów w domu, pracy i reklamie.

Radosław Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska
14:35 Przerwa
14:50

Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?

Maja Kłobuszewska, Kantar
Małgorzata Ambrożewicz, Kantar
15:15

Czy reklama i marketing to świat równych praw i szans dla kobiet i mężczyzn?
Pierwsze unikalne badania pracowników branży.

Magdalena Łukasiuk, 180heartbeats +JUNG v. MATT
Dominika Nawrocka, PHD/ Media Direction
Artur Leśniak, 180heartbeats +JUNG v. MATT
15:40

Mediowe Wahadło Foucault, czyli do Najmana i z powrotem.

Rafał Oracz, Grupy AdNext, Workation.camp
16:05

Dlaczego władze Facebooka będziemy wybierać w wyborach powszechnych

Maciej Kawka, Wavemaker
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany agendy konferencji.