Agenda

I DZIEŃ – 5 CZERWCA

Sesja plenarna
09:00-09:50 Rejestracja uczestników i poranna kawa.
09:50-10:10 Powitanie.
10:10-10:35 Jak niemożliwe staje się możliwe. Wyprawy na krańce marzeń.

Marek Kamiński
10:40-11:00 OSTATNI TWÓJ WEEKEND – studium przypadku akcji Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard / Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką zrealizowanej przez VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films.

Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland
Marzena Szkolak, Gazeta.pl
Dariusz Maciołek, BNP Paribas
Aleksandra Legosz, Sukces Pisany Szminką
Daniel Przygoda, Wavemaker
Weronika Ławniczak, Papaya Films
11:05-11:25 Looking for growth – in all the wrong places.

Sanjay Nazerali,
dentsu X
11:30-11:50 Od e-commerce do d-commerce – nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce.

Tadeusz Żórawski,
Molecular / BBDO
11:50-12:10 PRZERWA KAWOWA
12:10-12:35 Sorry, zostaniesz zhackowany.

Piotr Konieczny,
Niebezpiecznik.pl
12:40-13:00 Cutting through the hype – what’s next in digital advertising?

Daniel Knapp
13:05-13:25 Fucked-up Trends/ Trend is (not ) your friend.

Anna Gruszka,
IPG Mediabrands
13:30-13:50 Nieliniowy wzrost, czyli czego możemy się nauczyć od tekstylnych fabrykantów.

Krzysztof Sobieszek,
Publicis Media Business Transformation & Capability Development
13:55-14:15 Dlaczego wypełniliśmy ostatnią puszkę prezydenta, zabezpieczyliśmy przyszłość ECS i uratowaliśmy Wisłę Kraków? O eksplozji polskiej dobroczynności i możliwościach, jakie tworzy dla marek.

Paweł Gala,
Wavemaker
Marcin Gotowiec,
Wavemaker
14:15-15:10 LUNCH

Konsument
w centrum wzrostu

Odpowiedzialny
wzrost

Wzrost
dzięki danym

Między innowacją
a efektywnością

15:10-15:30

Antropogeneza w służbie wzrostu, czyli w jaki sposób wiedza o jaskiniowcach może pomóc nam lepiej zrozumieć i docierać do współczesnych homo digitalis.
Sebastian Szade,
Starcom

KONTROWERSJE – TO SIĘ OPŁACA?
Sławomir Skowerski,
GoldenSubmarine

Klucz do wzrostu w digitalu? Blended customer experience.
Artur Kryzan
Volkswagen Group Polska
Krzysztof Dworzyński
Artegence

Szósta władza: biznes po jasnej stronie mocy.
Adrian Kawecki
Mindshare
Paulina Sobieszek
Mindshare

15:40-16:00

Kim jest fan esportu? Marki w pogoni za młodym konsumentem.
Arkadiusz Miegoń
Mexad
Kasia Czuchaj-Łagód
Mobile Institute

Czy brand activism to nowy hormon wzrostu dla marek?
Radosław Wierzbiński
Media Impact / Ringier Axel Springer Polska

Dane – broń obosieczna współczesnego marketingu.

Anna Sakowicz
Publicis Groupe

Influencer Marketing, czyli jak w pogoni za zasięgiem nie wylądować w ogródku celebrytki?
Rafał Krauze
TERRITORY Influence
Andrzej Wierzchoń
TERRITORY Influence

16:10-16.30

Nowi konsumenci. Innowacyjna grupa docelowa to więcej niż custom audience.
Szymon Kukanow
PHD Media Direction
Dominika Nawrocka
PHD Media Direction

Ludzie, a nie urządzenia – czyli kto jest prawdziwym adresatem treści. Kilka słów o wykluczonych cyfrowo.
Konrad Kamiński
Up&More

Sztuczna Inteligencja – Choroby wieku dziecięcego.
Bartosz Malinowski
Adform

Private Garden vs. Walled Garden.
Małgorzata Kmieciak
Smart

16:40-17:00

Król jest nagi! Jak #igersi i #muserzy wyrzucili cały dorobek wydawców do kosza i nauczyli nas robienia mediów na nowo.
Nino Dżikija
Wirtualna Polska
Olga Jakubowska
Wirtualna Polska

Będąc COOKIESEM.
Agnieszka Parfienowicz
Mindshare

Zwiększ ROI za pomocą AI (Boost ROI using AI).
Wojciech Wilk
IBM

The Future of Advertising is Now – Sposoby na reklamę telewizyjną w środowisku mobile.
Marek Kemnitz
Teads
Julita Ziółkowska
Teads

17:10-17.30

Connected Consumer Experience – podstawa wzrostu biznesu.
Michał Wolniak
VMLY&R Poland

Internetowa pogoń za wzrostem usłana jest nieletnimi ofiarami. Skoro świat ma rosnąć w sposób odpowiedzialny, dlaczego ma to nie dotyczyć internetu?
Cezary Glijer
K2 Precise
Jacek Karolak
180heartbeats + Jung v Matt

Ciemna strona mocy…Internetu.
Michał Szczur
Mindshare

Rola YouTube na ścieżce zakupowej
Michał Protasiuk
Google

AFTER PARTY, Paloma nad Wisłą, Wybrzeże Kościuszkowskie 22 (budynek Muzeum Sztuki Nowoczesnej), godz. 20.00 – 24.00

II DZIEŃ – 6 CZERWCA

08:00-09:00 Rejestracja uczestników i poranna kawa.

Efektywny
wzrost

Wzrost
w organizacji

Wzrost
dzięki danym

Między innowacją
a efektywnością

9:00-9:20

Ceteeryzacja digitalu. Dlaczego jako branża mentalnie stoimy w miejscu i jak ruszyć do przodu.
Stanisław Miczel
Zenith
Krzystof Majkowski
Zenith

Kapitał Umysłu, czyli o kompetencjach, które pomagają ludziom dążyć do ciągłego rozwoju.
dr Anna Werner-Maliszewska
psycholog
Jagoda Smoleńska
psycholog sportu

Własne dane, głupcze! Jak wykorzystywać i integrować dane, aby generować wzrosty pomimo coraz silniejszej konkurencji.
Jarosław Miszczak
Bluerank

Dobrą restaurację poznasz po krótkim menu. OLX story
Magdalena Wysocka
OLX Group

9:30-9:50

Xmas shopping nightmare? Never again! Czy sztuczna inteligencja zastąpi tradycyjnych sprzedawców?
Agnieszka Radawiec
Perfumerie Douglas
Agata Szustak
Havas Media Group

Nowa matematyka wzrostu: koniec szefów- trenerów MMA, czas liderów zaufania.
Iwona Wencel
Wirtualna Polska
Tomasz Machała
Wirtualna Polska

Cała ta czarna magia.
Stanislaw Magierski
Google

Identyfikacja emocjonalna w reklamie on-line. Pionierski projekt InteriaEmotions.
Michał Rosiak
Interia
Damian Grimling
W3A.PL

10:00-10:20

#singlesource: W domu, w pracy, w samochodzie czy u znajomych? Jak Polacy konsumują reklamy czyli customer journey i efektywny omnichannel na twardych danych multimedialnego badania jednoźródłowego.
Emil Pawłowski
Gemius S.A.
Michał Włodarczyk
Gemius Polska

π .Kilka słów o tym dlaczego 24/7 ≈ 3.14159265359
Wojtek Walczak
melting pot

Szczęśliwi czasu nie liczą, czyli jak zdobyć serce czytelnika dzięki umiejętnej personalizacji.
Katarzyna Ludka
Ringier Axel Springer Polska

Czy sztuczna inteligencja jest panaceum na wzrost przy ograniczonych zasobach? Case study wdrożenia rozwiązań AI w działaniach e-mail marketingowych.
Jarosław Góra
Deep.Bi
Mateusz Walczak
INIS

10:30-10:50

One pixel that unites us all. O rozwiązaniach technologicznych, które pozwalają na wzrost i efektywność w data driven company.
Anna Gumkowska
Wirtualna Polska
Paweł Kopacki
Wirtualna Polska

Terminator: marketing manager edition – czy roboty zabiorą nam pracę?
Maciej Świątek
Mindshare
Anita Serafin
Mindshare

Conversion lift, czyli ostateczna odpowiedź na pytanie o atrybucję.
Witold Wrodarczyk
Adequate

Narodziny gwiazdy – jak powstał i ewoluował adserwer.
Jacek Wąs
Adform

10:50-11:10 PRZERWA KAWOWA
11:10-11:30

Gdyby zniknęło 74% marek, konsumenci by się tym nie przejęli. Jak nie znaleźć się w tej grupie?
Olga Korolec
Ringier Axel Springer Polska

Agencja – Marketing – Zakupy. Trójkąt (nie)idealny.
Wincenty Kokot
GoldenSubmarine

Wzrost dzięki danym w IKEA.
Adam Wysocki
LVL UP MEDIA
Justyna Jowik
IKEA

Marka na marketplace – przepis na sukces
Wojciech Bryzek
Allegro
Jacek Palec
Allegro

11:40-12:00

Ile jest influence w influencerach?
Karolina Chołuj
Mindshare
Michał Machnikowski
Mindshare

Badanie Dyrektorów Marketingu w Polsce – CMO Survey 2019: pierwsza prezentacja wyników badania. Rola i wyzwania jakie stoją przed działami marketingu.
Michał Pieprzny
Deloitte
Patrycja Venulet
Deloitte

Obraz jest wart więcej niż 1000… data pointów. Jak wykorzystać rozpoznawanie marek na zdjęciach i video w codziennej pracy marketera?
Dominik Komar
DeepBrand

Aktywacja marki w gamingu i esporcie – aspekty praktyczne dla początkujących.
Jarosław Śmietana
Mexad
Mateusz Kowalczyk
Mexad

12:10-12:30

Too much growth will kill you. Fetysz wzrostu oczami wydawcy.
Rafał Madajczak
naTemat

Ewolucja technologii i dojrzałość cyfrowa organizacji.
Damian Huba
Google Marketing Platform CEE

Czy dane moderują Kreatywność?
Stanisław Grabowski
MEDIACOM

Customer journey polskiego shoppera. Mobile-to-Offline
Tomasz Jabłoński
BLIX
Marcin Lenkiewicz,
BLIX

12:30-13:40 LUNCH

Strategie
wzrostu

Narzędzia
wzrostu

Wzrost
poprzez Commerce

Między innowacją
a efektywnością

13:40-14:00 FOCUS ON DISRUPTORS: czego powinniśmy nauczyć się od Digital Native Vertical Brands, szukając wzrostów w digitalu.
Adrianna Kubik-Przybył
They.pl

7 faktów z życia wydawcy internetowego, których woleliby nie mówić czytelnikom, klientom i konkurencji.
Michał Mańkowski
Grupa naTemat

Jak rosnąć w e-commerce? Kim są Ci, którzy jeszcze nie kupują online w Twojej kategorii? Dlaczego tego nie robią i jak to zmienić?
Edyta Czarnota
Zymetria
Maciej Żyto
Douglas Polska

Polska w zasięgu ręki.
Maciej Kossowski
Polska Press Grupa
Tomasz Krawczyk
Polska Press Grupa

14:10-14:30 Od Aflofarmu do Netflixa. Innowacja vs. status quo w poszukiwaniu efektywności.
Lucyna Koba
Gemius

What story will your ad tell?
David Hillier
Adform

(nie)Zbadane są ścieżki Konsumenta. Drogi użytkowników w e-commerce w wybranych sklepach i kategoriach. Podsumowanie i obserwacje z badania.
Tomasz Michalski
Frisco.pl
Paweł Wojciechowski
Publicis Media

50 shades of programmatic, czyli jak pikantne szczegóły konfiguracji partnerów zmieniają tradycyjne zasady gry.
Łukasz Skawiński
Media Impact/Ringier Axel Springer Polska

14:40-15:00 2 for U Stories vs. pokolenie Z – jak przeprowadzić 35 kampanii w 35 dni oraz skutecznie zainteresować reklamą młodą grupę docelową?
Jakub Leduchowski
Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)
Katarzyna Borowska
McDonald’s Polska
Natalia Skrzypek
Dentsu Aegis Network Polska

Hybrydowa rozrywka odpowiedzią na deficyt atencji użytkownika.
Łukasz Turkowski
Gameset
Piotr Bombol
Gameset

Modelowanie atrybucji czy marketing mix modeling? Jak optymalizować działania reklamowe wspierające e-commerce?
Łukasz Pytlewski
Wavemaker
Michał Kot
Wavemaker

Performance Storytelling. Jak automatycznie dystrybuować treści które sprzedają
Jan Buze
Wirtualna Polska
Marcin Czeczot
Wirtualna Polska

15:10-15:30 Kiedy wszyscy mają wszystko, czyli o generowaniu wzrostu w nasyconych kategoriach.
Anna Roman
Saatchi & Saatchi IS
Zbigniew Guzowski
Arena Media, Havas Media Group
Michał Sacha,
Carrefour Polska

Ekonomia Kreatywności. Media Nowej Generacji.
Rafał Oracz
Ad Next

Szósty zmysł? Jak prognozować długookresową wartość klienta i wykorzystać predykcję maszynową w pozyskiwaniu najlepszych klientów – case study w online gaming.
Dariusz Piotrak
DELVE

Marketing automation w praktyce – czyli jak zwiększać ROI działań marketingowych?
Aleksandra Siciarz
GetResponse

15:30-15:50 PRZERWA KAWOWA
15:50-16:10 Między innowacją a efektywnością stoi lider (i sprawia, że są faktem lub pobożnym życzeniem).
Joanna Malinowska-Parzydło
Younicorn

Jak nie przegapić swojej szansy na wzrost w influence marketingu? Case study: TikTok, aplikacja, którą pokochały miliony nastolatków.
Alicja Stefaniak
GetHero
Magdalena Bliźniak
GetHero

Jak dzięki łamaniu stereotypów – i nie tylko – „hackować” wzrost w e-commerce? Premiera badania o nowych zwyczajach zakupowych Polek i Polaków w internecie.
Łukasz Wyglądała
Performance Academy

2019 Marketing Trends. 4 factors reshaping marketing that could boost your effectiveness.
Igor Larin
IBM Central and Eastern Europe

16:20-16:40 Strategie kulturowe: emocje do kwadratu.
Marcin Wójtowicz
Think ECO

Gaming pięknie pęknie.
Olga Stalewska
Zenith
Cezary Kulesza
Zenith

Wymierny Wzrost W Wielu Wymiarach. Analiza relacji Konsument – Media – Marketer wobec zmian modeli biznesowych w branży retail.
Tomasz Szulkowski
[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator

TBA
TBA
TVN

16:50-17:10 Odziani w Idee – jak trafiać z marką do pokolenia Z, na przykładzie marek modowych.
Krzysztof Domeradzki
Kantar
Michał Zajdel
Kantar MillwardBrown

„Każdy ma jakiś plan, dopóki nie dostanie w łeb” – czego słowa Mike Tysona mogą nas nauczyć w sytuacji budowy długoterminowych strategii komunikacji marki?
Marta Ulman
GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński
GoldenSubmarine

W pogoni za rozwojem – nowe modele biznesowe w retailu szansą branży reklamowej?
Olga Knap
Allegro
Marta Zuska
Publicis Media Commerce

The very secret ingredients for a successful Polish marketplace.
Paulina Koroschetz
AppNexus
Thomas Mendrina
AppNexus