Kto wystąpi

Marcin Prokop
Dziennikarz, prezenter, autor książek, producent programów telewizyjnych
W telewizji TVN prowadzi m.in. „Dzień dobry TVN”, „Mam Talent” oraz „Lego Masters”. Z wykształcenia jest ekonomistą, a z zamiłowania - fanem nowych technologii. Poświęcił temu zagadnieniu m.in. kilka filmów dokumentalnych, w tym „Klonowanie - sposób na nieśmiertelność” nakręcony w laboratoriach Korei Południowej oraz „Człowiek przyszłości”, zrealizowany z naukowcami MIT i Harvardu. Jest popularyzatorem zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją, prowadząc na ten temat wykłady dla biznesu w ramach swojej agencji mówców Powerspeech.pl

Janina Bąk
Statystyczka, aktywistka, autorka, JaninaDaily.com
Autorka strony JaninaDaily.com i bestsellerowej książki popularnonaukowej „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla”, która sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy. Uczy ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić, choć są takie statystyki z którymi zaprzyjaźnić się nie chce: głównie te dotyczące zdrowia psychicznego i sytuacji osób LGBTQ+. Za swoje działania aktywistyczne na rzecz społeczności LGBTQ+ otrzymała nagrodę „Korona Równości” od Kampanii Przeciw Homofobii, nagrodę „Influencerka roku” od magazynu „Wprost”, jak również znalazła się w zestawieniu „100 najbardziej wpływowych Polek i Polaków” magazynu „Newsweek”. W 2020 roku udzieliła wywiadu pod tytułem „Mam 58 blizn po samookaleczeniach”, w którym wyznała, że od 18 roku życia choruje na Chorobę Afektywną Dwubiegunową.

Sergii Denysenko
CEO, MGID
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie online, oraz głębokie zrozumienie szybkiej ewolucji tej branży. Jest zaangażowany w innowacje i rozwój a jego kariera obejmuje stanowiska na wielu poziomach: od Business Development Managera po Wiceprezesa w Gala i CEO w TAKiTAK!, Advertising, Sales House i Gala Media. Może pochwalić się również bogatym i różnorodnym doświadczeniem w zakresie różnych formatów mediowych, w tym radiowych i cyfrowych. Obecnie prowadzi jedną z pierwszych i największych na świecie firm zajmujących się reklamą natywną, a jego szerokie umiejętności, wiedza i strategiczne myślenie napędzają firmę w kierunku ciągłego globalnego wzrostu. Od momentu dołączenia do MGID w 2011 roku, Sergii kierował zespołem ponad 750 pracowników na całym świecie, wprowadzając nowe usługi, które pozwoliły MGID potroić swoje przychody i udział w globalnych rynkach.

Daniel Knapp
Chief Economist, IAB Europe
Daniel Knapp is an advertising, media and data expert with more than 15 years of international experience. He has served in leadership roles spanning market analysis, strategic advisory, and business intelligence. Currently, he serves as Chief Economist at IAB Europe, and a partner at Redefine Digital, a data science and strategy boutique that develops tools for media and advertising businesses to get insights from information and data. Daniel has worked with leading publishers, Fortune 500 brands and regulators to reverse-engineer complex data flows and auction dynamics in the programmatic advertising supply chain. Daniel is a board member at the Institute of European Media Law and at Europe’s MediaLab (Fondation Euractiv), a Brussels-based think/do tank. He regularly lectures at universities on digital marketing related topics and acts as expert evaluator for EU projects in media innovation. Previously, Daniel was associated expert on media and AI at the European Commission for Vice President Ansip’s Cabinet and co-founded programmatic advertising agency Twins Digital in Düsseldorf. He spent 11 years at IHS Markit, latterly as Executive Director in the Telecoms, Media and Technology practice. At IHS Markit, he pioneered Advertising Intelligence, a research and insight service that tracks ad spend in 65 markets globally. Before this, he worked in media policy in Germany. Daniel received his PhD from the London School of Economics (LSE) on the sociology of algorithms and the datafication of media.

Bogumiła Albrycht
Media & CRM Manager, Reckitt
doświadczenie w obszarze komunikacji mediowej w mediach tradycyjnych i digitalowych zdobywała podczas pracy w domach mediowych przy współpracy z klientami z różnych branży (m.in.: Vivus, Animex, CEDC, Semilac, Sandoz, Boiron, PUMA), a od ponad 3 lat na pokładzie Reckitt dba o kampanie mediowe brandów z porfolio firmy na rynkach PLEE.

Krzysztof Andrzejczak
Ad Sales & Business Growth Director, Allegro.pl
Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu agencjami reklamowymi. Managing Director agencji digitalowej Isobar, CEO Saatchi & Saatchi w Polsce, Chief eCommerce Officer grupy Publicis w Polsce, od grudnia 2021 r. szef sprzedaży reklamowej i rozwoju biznesu Allegro. Expert w obszarze transformacji biznesowej i eCommerce, oraz łączenia kompleksowych projektów marketingowych 360 stopni funkcjonujących na styku: web design, technologii, social media, mobile, SEO/SEM, performance i lead generation. Współtwórca struktur hub'owych dostarczających dla globalnych klientów scentralizowane usługi produkcji contentu reklamowego dla takich marek jak: P&G, Kellogs, Sanitec, Unilever, GsK, Mondelez, Microsoft, BP, Daimler, Nivea.

Katarzyna Baranowska
Strategic Expertise Director, Wavemaker, DIMAQ Professional
Absolwentka UG i Appalachian State University, od 18 lat w branży mediowej. Jako Strategic Expertise Director odpowiedzialna jest za tworzenie strategii komunikacji osadzonych w najnowszych trendach rynkowych, konsumenckich, technologicznych. Autorka i współautorka kampanii nagradzanych w branżowych konkursach – Effie, Innovation, Mixx Awards. Wraz z zespołem zdobyła pierwszą dla Polski statuetkę w konkursie Euro Effie w 2017 roku.

Krzysztof Beniowski
Gazeta.pl
Blisko 20 lat w branży mediów online, głównie na stanowiskach managerskich w portalach internetowych i sieciach reklamowych. Odpowiadał m.in. za rozwój oferty i produktu reklamowego, współpracę z największymi agencjami i reklamodawcami, zarządzanie biznesem SEO w agencji digitalowej czy marketplacem Avanti24.pl . Wieloletni szef grupy roboczej Brand Advertising w IAB Polska. Obecnie odpowiada m.in. za projekt Ukrayina.pl w grupie Gazeta.pl.

Filip Beźnicki
Managing Partner, Stratosfera
Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych: od strategii marki, przez platformy kreatywne, do implementacji w mediach. Przez lata związany z rynkiem agencyjnym (między innymi Havas Media, Saatchi&Saatchi, Accenture Song), gdzie miał okazję prowadzić projekty i zespoły dla największych klientów na rynku. Trzykrotny prelegent na FORUM IAB z prezentacjami, które wyróżniają się i prowokują do myślenia. Prelegent na innych marketingowych konferencjach w Polsce (np. Impact Day) i za granicą (Mixx Awards Festival Bulgaria).

Magdalena Bigaj
twórczyni i prezeska, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Ponad dekadę spędziła pracując dla firm branży interaktywnej, aktualnie bada ich wpływ na społeczeństwo i działa na rzecz rozwoju cyfrowego obywatelstwa. Autorka książki "Wychowanie przy ekranie". Umieszczona na liście 100 Kobiet Roku 2022 przez Forbes Women. Doświadczona mówczyni i edukatorka w obszarze higieny cyfrowej i profilaktyki e-uzależnień. Autorka projektów edukacyjnych i naukowych oraz licznych publikacji na temat wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Członkini Komitetu Dialogu Społecznego przy Krajowej Izbie Gospodarczej, w którym zasiada w zespole ds. edukacji. W poprzednich latach ekspertka Ministerstwa Cyfryzacji ds. Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Internecie, członkini Parlamentarnego Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa Dzieci oraz wiceprezeska Fundacji Dbam o Mój Zasięg.

Damian Borowiec
Media&Creative Strategist, MediaHub
z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp.

Michał Buszko
Advanced Measurement Manager, Nielsen
Lider rozwoju wideo, a także szef grupy IAB Wideo. Od początku kariery zawodowej związany z branżą mediową. Zaczynał od kupowania kampanii telewizyjnych, a później tworzył i rozwijał podejście do planowania, kupowania czy optymalizacji Online Video w Polsce i w wielu innych krajach na całym świecie. Jest jedną z pierwszych osób na rynku, która negocjowała wspólne oferty tv&online wideo czy kupowała pierwsze kampanie online wideo w programmaticu. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w agencjach mediowych w Warszawie oraz Londynie. Od czterech lat odpowiada w Nielsenie za rozwój pomiaru oglądalności wideo za pośrednictwem Internetu (np. pomiar Streamingu, Reconciliation DAI) łącząc świat digital ze światem offline. Prelegent na wielu konferencjach branżowych (m.in. ScreenLovers, MultiscreenDay, PIKE).

Marcin Choiński
Data & AI Director, TVN Warner Bros Discovery
Pasjonat danych, mający dwudziestoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w szerokim obszarze Data Management i Data Governance. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Kierownik studiów "Big Data i Data Science w zarządzaniu" oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, jak również wykładowca na studiach „Data Science” na Politechnice Warszawskiej.

Karolina Chołuj
Research Director, Business Planning, Mindshare
Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare od 2015 r., z ponad 20-letnim doświadczenia w branży. W swojej karierze pracowała w agencjach badawczych oraz mediowych, współpracując z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Na co dzień kieruje zespołem badaczy i analityków, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji. Juror Effie (2021, 2022), członek grup roboczych IAB oraz SAR.

Mateusz Chołuj
CEO, Proxi.Cloud

Magdalena Czerw
Sales Director, RTB House
Z branżą mediową oraz z RTB House związana od ponad 9 lat. Z sukcesem przyczynia się do rozwoju organizacji. Odpowiada za sprzedaż oraz planowanie strategiczne kampanii na polskim rynku dla kluczowych Klientów. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z międzynarodowymi markami, między innymi LPP. SA. Decathlon, Sephora, Toyota, CCC SA., Ceneo. Inicjatorka wdrażania innowacyjnych rozwiązań reklamowych w obrębie digital. Pasjonatka rozwoju biznesu przez rekomendację i networking.

prof. Dariusz Doliński
członek rzeczywisty, Polska Akademia Nauk; pracownik naukowy, Uniwersytet SWPS
Tytuł profesora otrzymał w 2000 r. Od 2004 do 2011 r. pełnił funkcję dziekana Wydziału Zamiejscowego we Wrocławiu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. W 2013 r. został członkiem korespondentem, a w 2022 r. członkiem rzeczywistym PAN. Jest profesorem na II Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii zachowań społecznych (mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej) oraz w psychologii emocji i motywacji. Jest autorem około 200 publikacji, m.in. książek „Psychologia wpływu społecznego”, „Psychologia reklamy”. Jest członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz przewodniczącym Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.

Jacek Dymkowski
Managing Director, Reprise
odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie.

Paweł Gala
CEO, Wavemaker
Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2019 zarządza agencją Wavemaker w Polsce. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards.

Mateusz Garbarczyk
Strategy & Innovation Manager, Value Media
Strateg od blisko 10 lat związany z domem mediowym Value Media. Kampanie przy których pracowałem, nagradzane były w takich konkursach jak Effe, Mixx Awards, Złote Spinacze, Innovation, czy The Drum. Byłem również dwukrotnie laureatem polskiej edycji konkursu Cannes Young Lions i reprezentowałem Polskę na festiwalu w Cannes w kategorii Media. Występowałem na konferencji IAB Mixx Awards oraz współorganizowanej przez Facebook i Group One konferencji Digital Masters Meetup.

Kamil Glenszczyk
Programmatic Media Lead CEE, Google Ireland
Z Google Ireland związany od 9 lat, obecnie zarządza portfolio największych klientów programmatic w Europie Środkowej, kieruje zespołem specjalistów w regionie oraz rozwija programy szkoleniowo-sprzedażowe wewnątrz organizacji na poziomie EMEA. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach związanych z digital marketingiem w Polsce jak i za granicą.

Marta Głowacka
Digital Strategist, MullenLowe Warsaw
strateżka z 12-letnim doświadczeniem w online marketingu, specjalizująca się głównie w komunikacji social mediowej. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Tworzyła strategie komunikacji dla marek takich jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s czy OBI. Od listopada 2022 roku w MullenLowe Warsaw pełni rolę Digital Strategist, wspierając klientów w prowadzeniu komunikacji, przeprowadzaniu kampanii i prowadząc warsztaty w zakresie doświadczeń konsumentów w środowisku online’owym. Swoje doświadczenie potwierdziła również zdając certyfikację Dimaq. Autorka publikacji w mediach branżowych takich jak Media Marketing Polska czy Wirtualne Media.

Piotr Grabowski
Senior Digital Strategist, Saatchi&Saatchi
Strateg, specjalista w zakresie komunikacji marek w digitalu. W Publicis Groupe blisko 9 lat. Przez większość kariery odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w szeroko pojętym digitalu z naciskiej na performance marketing. Od dwóch lat w Saatchi & Saatchi pracuje z klientami w zakresie strategii digital. Lauret nagród Effie, MIxx oraz członek grupy roboczej Social Media IAB. Pracował dla: OBI, Visa, Maspex, Stellantis, Goodyer, Deichmann, Novartis, Credit Agricole.

Stanisław Grabowski
Managing Partner, EssenceMediacom
Zakochany w świecie reklamy od 20 lat. Radykalny propagator łączenia kompetencji głęboko analitycznych z typowo kreatywnymi. Analitycy go nie lubią, bo twierdzi że "jakiekolwiek dane są lepsze od braku danych". Kreatywni go nie lubią bo ciągle pyta o dane. Gracz, tenisista, miłosnik Lego, całkiem spoko Tata.

Łukasz Grobelny
analityk, COO, Questpass
Magister inżynier Politechniki Poznańskiej zawodowo zajmujący się analizą danych. Pracował w firmach IT oraz Allegro. Obecnie szef produktu i analiz w Questpass, firmie zajmującej się reklamą digitalową. Posiada doświadczenie w wystąpieniach publicznych.

Agata Groszek
Strategy and Insights Specialist, Havas Media Group
Socjolożka z wykształcenia i zamiłowania, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, od pięciu lat związana z badaniami rynku. Pierwsze badawcze kroki stawiałam w Ipsos, działając w obszarze badań ilościowych dla branży FMCG. W Havas Media Group odpowiadam za badania ilościowe, współtworzę raporty trendowe oraz syndykatowe. Wyniki naszych badań prezentowałam m.in. na Forum IAB oraz Insummit Festival. Pasjonuje mnie popkultura, nowe trendy i zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie.

Anna Gruszka
Industry Director, Teads
Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako Industry Director w Teads odpowiada za merytorykę i JBP z czołowymi marketerami a jako przewodnicząca Programu Qualid- za jakość reklamy internetowej. Wcześniej CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych.

Anna Gumkowska
Digital Strategy and Development Director, TVN Warner Bros Discovery
od 14 lat „robi internety”. Najpierw w Gazeta.pl, potem w WP.pl, obecnie w TVN. Łączy lekkość sceniczną z profesjonalnym warsztatem. Jako Ph. D. bada computer mediated communication, jest autorką szeregu publikacji branżowych oraz autorem książki Tekst {w} sieci. Aktywnie wykłada na uczelniach wyższych. Jest ekspertem IAB oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy.

Florian Hanke
Senior Integrated Solutions Director, DoubleVerify
Florian Hanke joined the German DoubleVerify team in February 2020 as Senior Director Integrated Solutions and advises agencies and brands on programmatic advertising strategies. He combines over 18 years of sales and marketing experience in the media and advertising industry with positions at SevenOne Media, Burda and AutoScout24. Through his time as Director Media Solutions Central Europe at Pubmatic, Florian has profound expertise in all aspects of adtech and programmatic advertising.

Philipp von Hilgers
Managing Director of Meetrics, DoubleVerify
Philipp is Managing Director of Meetrics, a DoubleVerify company. Prior to that he conducted research on human-computer interaction at Max Planck Institute for History of Science, MIT and in Harvard, and consulted firms on this topic. He is also a board member of the Digital Marketing Quality focus group at BVDW and was board member of IAB Europe for many years.

Adam Iwiński
CEO, Poland Hybrid.ai oraz Global CEO, VOX
Adam Iwiński jest menadżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i marketingu dla sektorów B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie pracując dla międzynarodowych organizacji. Od 8 lat związany jest z branżą MarTech i Big Data. Specjalizuje się w planowaniu strategii, rozwoju biznesu, optymalizacji procesów, a także w zarządzaniu projektami. Do jego kompetencji należy także opracowywanie innowacyjnych produktów i usług w segmencie AdTech.

Dominika Jakubik
OBI

Grzegorz Jamka
Data & Measurement Solutions Lead, Google
Pomaga klientom w opracowywaniu zaawansowanych integracji danych, które obejmują Google Analytics 360, produkty marketingowe Google, Ads Data Hub i usługi w chmurze w ramach inicjatyw transformacji cyfrowej. Napędza adopcje App+Web w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez cztery lata pracował jako doradca techniczny w Google, pomagając strategicznym wydawcom w regionie Europy Środkowo-Wschodniej we wdrażaniu serwera reklamowego Google: Google Ad Manager 360. Poprzednie siedem lat, zanim dołączył do Google, Grzegorz spędził jako kierownik techniczny i architekt w firmie Infovide-Matrix, dostarczając rozwiązania w zakresie usług wartości dodanej dla kluczowych polskich operatorów telekomunikacyjnych.

Michał Jaworski
E-commerce, Marketing and Omnichannel Director, Rainbow Tours
Od 16 lat związany z tematyką e-commerce i marketingu, od 13 lat pracuje dla biura podróży Rainbow, gdzie jest odpowiedzialny za działy E-commerce i Marketingu. Sześciokrotny laureat nagrody Effie, zdobywca 3 nagród w konkursie European Search Awards, laureat w konkursie Mixx Awards w kategorii „Use of Technology”. Wielokrotny prelegent na konferencjach z zakresu automatyzacji marketingu, marketingu one-to-one, retargetingu, big data i optymalizacji działań reklamowych.

Patrycja Jedlińska
Sales Director, Grupa BLIX
Obecnie na stanowisku Sales Director w Grupa Blix. Z firmą jest związana od blisko 9 lat, a od 6 lat z branżą mediową. Doświadczenie zdobyła przy pracy z największymi domami mediowymi. Wraz z teamem, który prowadzi, odpowiada w BLIX za współpracę z domami mediowymi i producentami FMCG, m.in.: Nestle, PepsiCo, P&G czy Unilever. Digital oraz mobile to obszary, w których czuje się doskonale.

Katarzyna Kabiesz
Head of Insights CEE, Teads
Katarzyna Kabiesz, jako Head of Insights CEE, w ramach struktur globalnych zespołu Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem projektami badawczo-pomiarowymi na rozwijających się rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i regionu bałtyckiego. Wcześniej pracowała w Publicis Group jako Data Lead oraz Business Development Manager, uczestnicząc w innowacyjnych projektach Mar-tech, Data i Research. Posiada ponad 19-letnie doświadczenia pracy po stronie klienta (PTK Centertel, Orange, PKO BP). Zajmowała się obszarami Consumer &Market Intelligence, zarządzania marką, strategiami, obszarem segmentacji klientów i dużymi projektami transformacyjnymi (w tym dwa projekty rebrandingowe). Absolwentka SAR School of Brand Strategy, SAR School of Brand Design, Studiów Podyplomowych SGH z obszaru Brand Management oraz Marketing Internetowy, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Zarządzania Projektami w Akademii Leona Koźmińskiego.

Michał Kaliński
Business Development Director, YOTTA
Michał posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu procesami sprzedażowymi na rynku mediów. Jest doświadczonym menadżerem w rozwoju biznesu, produktów i zarządzania zespołami sprzedażowymi. W Publicis Groupe od 2022 roku odpowiada za relacje z klientami i analizę ich potrzeb biznesowych, a także strategię i model sprzedaży produktów YOTTA. Działania koncentruje na wsparciu klientów w podejmowaniu decyzji biznesowych popartych praktycznymi rekomendacjami i wdrożeniami. Praktykę zawodową zdobywał w Telewizji Polskiej, Clear Channel Polska, w Grupie Bauer Polska. Miał wielokrotnie okazję do prezentowania rozwiązań biznesowych a także przeprowadził niezliczoną ilość prezentacji sprzedażowych w agencjach mediowych i u kluczowych klientów na polskim rynku mediowym.

Olga Kamińska
Senior Account Manager, Grupa OMD
Ekspertka z siedmioletnim doświadczeniem w domu mediowym. Specjalizuje się w tworzeniu strategii mediowych z naciskiem na kanały digitalowe i pogłębioną perspektywę konsumencką. Fanka nieoczywistych danych, stawiania hipotez i projektowania testów. Inicjatorka nowych rozwiązań z doświadczeniem w pracy dla klientów z branż FMCG, farmacji, usługi finansowych i retailu. Autorka kampanii nominowanej do Effie oraz wyróżnionej w konkursie Mixx Awards.

Joanna Karwowska-Koza
Strategy & Growth Director, Publicis Worldwide Poland
Od ponad 18 lat związana z reklamą i rozrywką. Najpierw jako Strategy Director po stronie agencji (Grey, Publicis, DDB), potem u klienta przez 6 lat u Klienta w TVN Discovery z odpowiedzialnością za działy Strategii & Brand Managerów. Juror Effie w kategorii Young Audience i Rozrywka. Z wykształcenia psycholog (UW), trener biznesu i facylitator (SWPS), z zawodu strateg, a z miłości mama trójki dzieci. Wystąpienia przed ludźmi, prezentacje, warsztaty i szkolenia to w sumie całe moje zawodowe ja.

Adrian Kawecki
CEO, Mindshare Poland
Prezes Zarządu Mindshare Polska, członek IAA. Od 2014 roku zarządza agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Przed objęciem stanowiska CEO Mindshare, był związany z Optimum Media OMD, gdzie zajmował stanowisku Media Plannera, a następnie Managing Directora w 2002 roku. Bezpośrednio przed dołączeniem do Mindshare odpowiadał m.in. za obsługę klientów we wszystkich mediach, nadzór nad projektami telewizyjnymi oraz zarządzanie agencją. Ekspert w dziedzinie rozwoju rynku mediowego w Polsce, zarządzania zespołem, tworzenia odnoszących sukcesy strategii dla dużych marek, realizacji kampanii zdobywających prestiżowe, branżowe nagrody, nowych trendów i rozwiązań na rynku, zmian zachodzących w branży.

Sebastian Kalmus
Dyrektor Zarządzający, Silver Agency i Silver Models
Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej. Współtworzę i zarządzam działalnością Silver Agency - agencji komunikacji marketingowej dla osób 50+ oraz Silver Models - agencji dla dojrzałych influencerów i modelek. Na co dzień odpowiadam za rozwój podległych marek, jak również angażuję się w obsługę klientów agencji. Jestem trenerem na platformie szkoleniowej Marcus Academy. Jestem również redaktorem naczelnym magazynu Silver Mag - pierwszego w Polsce magazynu o komunikacji, trendach i marketingu dla pokolenia 50+.

Wincenty Kokot
business development director, GoldenSubmarine
Humanista z wyboru. Filozof z wykształcenia. Marketingowiec z powołania. Urodzony sprzedawca:) Słowo "relacje" odmienia przez wszystkie przypadki. Mocno wierzy, że to właśnie dobre relacje między Agencją i Klientem przekładają się na skuteczną i jakościową komunikację z Konsumentem. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, I love Marketing i PolZak Marketing. Od 12 lat zanurzony w świecie komunikacji. W GoldenSubmarine odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakt z kluczowymi Klientami.

Łukasz Kołdys
A&I Director, Wavemaker
Socjolog z wykształcenia i powołania. Pond 18 lat w branży, obecnie kieruje zespołem badań i analiz w Wavemaker. Pasjonat nowych technologii i ich zastosowań w marketingu. Prelegent na wielu konferencjach branżowych, między innymi: Forum IAB 2022, Digital Rullez Bratysława 2020, Screenlovers 2019, Forum IAB 2017, Digital Research for Marketing 2016. Prywatnie, poza utylizacją w rodzicielstwie, pasjami szuka wolnych chwil na eksplorację natury podczas wolnych przebieżek.

Paweł Kopacki
Head of Product and Advertising Excellence, Allegro.pl
Od ponad 15 lat związany zawodowo z reklamą cyfrową, absolwent systemów zarządzania IT. W Allegro odpowiada za działania reklamowe, analitykę i zarządzanie produktami biznesowymi, wspierając zespoły rozwoju produktów w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań reklamowych dla sprzedawców i marek. Członek komisji merytorycznej studiów Digital Marketing w Collegium Civitas, prowadzący zajęcia z certyfikatem DIMAQ dla studentów zagranicznych. Członek Sektorowej Rady Kompetencji Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Magdalena Kordulasińska
Senior Insight Specialist, Wavemaker
Odpowiedź na pytania badawcze traktuje każdorazowo, jak rozwikłanie ekscytującej zagadki. Przez ostatnią dekadę realizowała badania różnych typów, obserwując zachowania i motywacje konsumentów pracując dla Kantar Polska. Od kilku miesięcy robi to dla Wavemaker. Jej wystąpienia są zwykle niepubliczne, bo ograniczone do prezentowania wyników badań dla klienta, ale słuchacze twierdzą, że czerpią z nich zarówno pożytek, jak i przyjemność.

Małgorzata Korecka
Architekt Kultury Rozwoju Organizacji, Gazeta.pl

Dr inż. Jacek Kotarbiński
Kotarbinski.com
Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii, uznanej przez ekspertów za jedną z trzech najważniejszych książek o marketingu w Polsce, Marki 5.0, 50 Praw Marketingu. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe.

Adam Kręgielewski
Head of Strategy & Social Media, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska
Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media, zastępca przewodniczącego Grupy Roboczej Social Media IAB. W agencji Labcon (Group One) odpowiada za multidyscyplinarny zespół zajmujący się budowaniem strategii komunikacji i realizacją projektów w mediach społecznościowych. Odpowiadał za planowanie i realizację działań dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, amazon, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy, Husqvarna czy Fundacja Podzielmy się. Projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Zwycięzca polskiej edycji konkursu Young Creatives (kategoria Media). Juror IAB Mixx Awards (2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Prelegent Mixx Conference, Kongresu For Social Media oraz Digital Masters Meetup (Group One).

Michał Krysztofiak
Business Development Analytics Lead i Client Manager, Kantar Polska
Business Development Analytics Lead i Client Manager w Kantar Polska. Socjolog (Instytut Socjologii UW). Badacz ilościowy, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem badawczym w pracy na rzecz klientów wielu sektorów. Obecnie związany z obszarem Kantar Analytics Practice, gdzie odpowiada za sprzedaż narzędzi analitycznych i zarządzanie projektami z portfolio Kantar Analytics oraz wspieranie w tym zakresie domen badawczych. Specjalizujący się w pomiarach efektywności komunikacji marketingowej, z naciskiem na szeroko pojęte modelowanie ekonometryczne uwzględniające długoterminowe budowanie Equity Marki i jego wpływ na sprzedaż.

Jan Krzyżanowski
Strategic Business Development Manager, OLX
W branży od 21 lat - początki w prasie, aby z czasem przenieść się do świata online. Aktualnie, jako Strategic Business Development Manager w Biurze Reklamy Grupy OLX, odpowiedzialny za projekty specjalne i rozwój biznesu w obszarze relacji z Klientami. Prelegent FORUM IAB 2019, Digital Day powered by DIMAQ 2019, IAB HowTo: Retail 2019 a także konferencji branżowych np. RETAIL CHANNELS 360° 2019.

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member, They.pl
Rozwijam jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, egzekucja: content, social media, influencer marketing, planowanie i zakup mediów, performance marketing, e-CRM, digital consulting, e-commerce growth management. Jestem autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, występowałam na FORUM IAB trzykrotnie, byłam także członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Moja prezentacja z FORUM IAB 2020 była jedną z 20 najlepiej ocenianych prezentacji.

Paweł Kuczma
Managing Director, Pure Play
Założyciel i dyrektor zarządzający Pure Play, agencji mediowej digital i partnera w budowaniu kompetencji in-house. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach. Wykładowca na Wydziale Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych. Przez kilka lat był dyrektorem zarządzającym Amnet Polska (Dentsu). Związany z reklamą online od 2009 roku. Prelegent na wielu konferencjach branżowych i naukowych m.in: Marketing Benchmarks Summit – Media Procurement 2018; 2017 International Forum on Smart City, Chengdu, Chiny; Ogólnopolska Konferencja „Społeczeństwo obywatelskie w dobie mediów społecznościowych”; Forum IAB; czterokrotnie na konferencji General Online Research, Niemcy.

Szymon Kukanow
Managing Partner / Chief Strategy Officer, PHD
Marketer, psycholog, wykładowca akademicki, miłośnik trendów społecznych i nowych technologii. Managing Partner / Chief Strategy Officer w PHD. Od ponad 20 lat zarządza loklanymi i globalnym markami i zespołami. Z pasją tworzy strategie marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Wierzy że efektywne strategie są skoncentrowane na konsumentach, a kreatywność na każdym etapie procesu marketingowego gwarantuje skuteczne rozwiązania.

Kacper Kukulski
E-commerce Manager, Mindshare
Ekspert e-commerce, mający bogate doświadczenie w branży reklamy internetowej. Specjalizuje się w content marketingu i zarządzaniu treścią, reklamie internetowej, kompleksowej analizie danych oraz przygotowaniu strategii w obszarze e-commerce. Obecnie kieruje Shop+, komórką e-commerce w Mindshare Polska, gdzie jest odpowiedzialny za integrację kompetencji e-commerce, rozwój oferty oraz strategię i konsulting.

Marta Kusowska
Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
Od 2009 związana z SEM. Kobieta, która wyznaje zasadę, że złote rybki nie urosną większe, niż akwarium, w którym się znajdują. Dlatego nie poprzestała na prowadzeniu kampanii Google Ads i w swoich projektach zaczęła powiększać akwarium, poprzez ekosystem Google Marketing Platform. Realizuje kampanie dla największych marek w Polsce i zagranicą, wielokrotnie nagradzanych w konkursach tj.: Performance Diamonds CEE czy European Search Awards. Od 2023 Google Certified Individual Platforms Trainers Community Lead CEE, gdzie wspiera rozwój trenerów Google w regionie CEE.

Jakub Kwaczyński
Strategy Director, GoldenSubmarine
W branży digital marketingu działa ponad 10 lat, z czego 8 lat na pokładzie agencji GoldenSubmarine. Odpowiedzialny za rozwój kompetencji strategicznych agencji i za strategię komunikacji kluczowych klientów: NIVEA, NIVEA Men, CEDC (Żubrówka), Nestle, Skoda, Intersnack. Współautor pierwszego w polsce, nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (Forum IAB, Insummit) i juror w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Marcin Lenkiewicz
Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX
Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat "Forbes 30 under 30", rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE oraz Financial Times 1000. Uczestnik programu ,,Ready to Go" w Dolinie Krzemowej. Współautor raportów branżowych FMCG Brands We Shop by Blix & KANTAR. Business Angel.

Katarzyna Lewińska
Head of Creative, Kantar Polska
Absolwentka Psychologii na UW, od 15 lat związana z Kantarem, gdzie kieruje zespołem specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami. Codziennie "wchodzi w buty" różnych grup konsumenckich i opowiada marketerom o tym jak odbierane są kreacje reklamowe i co jest istotne z punktu widzenia grupy docelowej. Przygotowuje i prezentuje materiały learningowe o zmianach konsumenckich, prowadzi warsztaty dla klientów. O metaanalizach komunikacji w różnych kategoriach opowiada na konferencjach i webinarach.

Szymon Lipiński
Finecast, WaveMaker
absolwent SHG, z branżą mediową związany od 16 lat. Autor/współautor innowacyjnych kampanii i strategii, wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach, jak: Innovation, KTR, Effie, Mixx Awards, Global Festival of Media. W latach 2017-2019 współprowadzący wykłady w Collegium Civitas. W Wavemaker odpowiedzialny za obszar Digital Transformation, m.in. za projektowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny Precision Marketing, strategii danowych, DMP.

Rafał Madajczak
Redaktor naczelny, Gazeta.pl
Jestem redaktorem naczelnym Gazeta.pl, pracowałem jako dyr. kreatywny w Gazeta.pl oraz Grupie naTemat.pl, gdzie rozwinąłem projekt ASZdziennik. Lubię krótkie biogramy, więc dodam jeszcze, że mam 43 lata, psa oraz uważam, że media mają przed sobą długą przyszłość, chyba że za bardzo pogrążą się w samozadowoleniu.

Justyna Majewska
Data Scientist, Centre of Expertise Communication and Brand Experience, ING Bank Śląski
Data Scientist w ING Bank Śląski. Adiunkt w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii (statystyka i ekonometria). W ING Banku Śląskim (Centre of Expertise Communication and Brand Experience) zajmuje się oceną skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej (online i offline) w budowaniu świadomości i wizerunku marki oraz sprzedaży. Specjalizuje się w analizie złożonych struktur danych (big data), pomiarze odporności metod na zjawiska nietypowe oraz wykorzystaniu odpornych metod statystycznych w wyjaśnianiu i prognozowaniu zjawisk.

Bartosz Malinowski
Regional President CEE, MEA and APAC, Adform
Członek zarządu Adform A/S. Od ponad 20 lat związany ze światem nowych technologii. W Adform zarządza regionem Europy Centralnej jak również Bliskiego Wschodu oraz Azji i Pacyfiku. Odpowiada ze wysokopoziomowe relacje firmy z kluczowymi klientami na poziomie zarządów. Wcześniej rozwijał obecność Adobe w obszarze Europy Centralnej i Wschodniej. Członek rady programowej IAB Forum od 2018, Członek Jury Effie 2022 i 2023.

Grzegorz Marczak
Sales Director CE, Hybrid.ai
Grzesiek jest managerem z ponad 15 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI, związany był m.in z OOH, digitalem, aplikacjami oraz prasą. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za sprzedaż i jej rozwój na rynkach CEE, LATAM i w Afryce.

Anna Michalowska
Head of Content & Marketing Country Managers, Rakuten TV
Head of Content & Marketing Country Managers w Rakuten TV: 8+ years in B2B product marketing, product growth strategy, affiliate marketing, content acquisition, market analysis, publisher monetization. Active speaker on AVOD, video entertainment global trends at DEG Roadshow and Base Screen Forum, IAB Forum.

Arkadiusz Miegoń
Wiceprezes i współwłaściciel, Mexad
Mexad to założona w Kolonii firma skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych. Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Magdalena Milewska
Head of Ad Strategy & Special Projects, Allegro.pl
Managerka i pasjonatka rynku internetowego, z wieloletnim doświadczeniem pracy w mediach. Obecnie jako Head of Ad Strategy & Special Projects wspiera proces sprzedaży, rozwój rozwiązań reklamowych oraz budowę efektywnej oferty dla Klientów reklamowych platformy.

Magdalena Molak
Strategic Planning & Monetization Director, TVN Warner Bros. Discovery
Managerka z 16-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, zajmująca się analityką i rozwojem produktów reklamowych. Pierwsze doświadczenia mediowe zdobywała w strukturach communications planningu w domu mediowym. Przez 11 lat związana z Biurem Reklamy TVN Media, początkowo jako Sales Brand Manager współpracujący z nadawcami reprezentowanymi w ofercie Premium TV. Od ubiegłego roku w strukturach działu strategicznego TVN Warner Bros. Discovery zajmuje się projektami łączącymi świat telewizji i wideo.

Dominika Nawrocka
strategy & research manager, PHD / Media Direction OMD
socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badań i analiz. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej.

Małgorzata Niska
Head of Media Strategy, dentsu Polska
W grupie dentsu od ponad 11 lat, obecnie na stanowisku szefa zespołu strategii mediowej. Skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w oparciu o rozwiązania mediowe, tworzeniu produktów mediowych i analitycznych oraz frameworków strategicznych. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow. Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Aktywnie działa w IAB Polska, jest członkiem Rady Programowej Forum IAB i oraz trenerem IAB programu certyfikacji DIMAQ. Absolwentka SGH na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu.

Adam Nitecki
General Manager E-commerce, L'OREAL POLSKA & KRAJE BAŁTYCKIE
Przez 10 lat rozwijał marki L’Oréala w Europie: był Dyrektorem Marketingu Garnier i Maybelline NY w Polsce, a następnie Dyrektorem Marketingu Garniera na Europę Zachodnią. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division, najpierw w Ukrainie, a później w Polsce, gdzie przeprowadził kompleksową transformację cyfrową swojego Działu. Obecnie odpowiedzialny za całokształt działań E-commerce L’Oréal w naszym kraju oraz program rozwijania kultury innowacji. Dzieli się swoimi biznesowymi i społecznymi pasjami jako mentor dla studentów oraz dla start upów w MIT Enterprise Forum, a także jako wykładowca na SGH.

Adam Nowakowski
Creative Agency Partner CEE, Meta

Krzysztof Nowicki
CEO&Founder, SocialCommerce technology provider, Live.Market
Previously responsible for the commercialization of MarTech solutions such as: Exponea, IgnitionOne, Synerise, SARE. For last 12 years focused on digital marketing, specialized in Livecommerce, Omnichannel, SaaS and Innovations. Privately Wakeboarding enthusiast fascinated by Asian culture.

Rafał Oracz
CEO, AdNext
Aktywnie zaangażowany w rozwój polskiego rynku mediów od 1996 roku. Współtwórca grupy kapitałowej CR Media. Obecnie, prezes i współzałożyciel grupy AdNext, zrzeszającej spółki zajmujące się projektowaniem ścieżek konwersji dla e-commerce, oraz rozwijającej narzędzia wspierające content2commerce i performance marketing. Współzałożyciel jednej z największych w Polsce firm rekrutacyjnych Devire, a także sieci ośrodków wakacyjnych wyspecjalizowanych w koncepcie #Workation.

Patryk Pacenko
Media & Total Connections Planning Manager, Europe, PepsiCo
Kieruje zespołem planowania mediów w Pepsico na Europę. Budowniczy i współtwórca sukcesów tego zespołu. W ciągu niespełna roku stworzył dział, który planuje i realizuje kampania reklamowe na wielu europejskich rynkach. Wcześniej przez 2,5 roku tworzył i prowadził zespół in-house w Volkswagenie, budował kompetencje programatyczne w Lidl Polska, pracował także po stronie wydawcy w grupie TVN. Prelegent podczas konferencji Forum IAB 2019 oraz Polzak 2019.

Agnieszka Parfienowicz
Partner Digital, Mindshare
Ekspertka z obszaru digital z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, certyfikowana trenerka DIMAQ Professional i trenerka z obszaru prezentacji (Train the Trainer), a także studentka „MBA Leading Innovation and Change” w York St John University. Aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Od 2018 roku obejmuje stanowisko Partnera w Mindshare Polska, na którym m.in. zajmuje się tworzeniem i nadzorem nad realizacją strategii z obszaru digital oraz merytorycznym wsparciem zespołów FAST i INVENTION. Wielokrotnie uczestniczyła w roli prelegentki i trenerki w najważniejszych konferencjach i szkoleniach branżowych, w tym: Forum IAB, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

Paweł Patkowski
Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska
Członek Rady Fundacji Orange. Od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marek Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Indywidualnie wyróżniony tytułem Dyrektor Marketingu Dekady 2020/21 (Mediarun Executive Summit). Trzykrotny CMO Roku 2014 (M&MP) oraz 2017 i 2020/21 (Mediarun). Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands i Kapituły 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień, m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Français de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki” i współautor „Marketing generacji Silver”.

Marek Pełszyński
Head of Omnichannel Analytics, LPP
Od blisko 20 lat związany z ecommerce, aktualnie Head of Omnichannel Analytics w LPP, gdzie wraz ze swoim zespołem odpowiada za tworzenie analityki omnichannel i analizy w zakresie sprzedaży jednej z największych marek odzieżowych w Polsce.

Agnieszka Petla
Digital Strategy Lead, Grupa OMD
Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji w mediach cyfrowych po stronie domu mediowego. Fanka innowacji mediowych, technologicznych, testowania nowych rozwiązań, a prywatnie kotów oraz igrzysk olimpijskich. Doświadczenie zbierała m.in. pracując wiele lat dla marek z branży motoryzacyjnej rozwijając się w obszarze długoterminowego budowania relacji z marką. Lubi liczby i nie zawaha się ich użyć. Autorka prac nagradzanych w konkursach Effie, Mixx Awards, Innovation, Golden Arrow oraz Performance Marketing Diamonds. Prelegentka Forum IAB 2020, Forum Marketingu Zintegrowanego 2021, Impact Day 2022, In_Digital Marketing Conference 2022.

Agata Pilacińska Jakubowska
Omnichannel Lead, Google Poland
Pracuje z dużymi sieciami retail w Polsce nad optymalną strategią omnichannel przy użyciu narzędzi Google, nie tylko reklamowych.

Jovan Protić
COO oraz członek zarządu, Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG
Jovan Protić jest COO oraz członkiem zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, działającej w 8 krajach, zatrudniającej ponad 3000 osób i prowadzącej ponad 60 podmiotów z branży mediów cyfrowych, e-commerce i rynków cyfrowych. Z firmą jest związany od 2005 roku, tworzy i realizuje strategię digital marketingu i e-commerce. Karierę zawodową rozpoczynał w Serbii, budując największy portal internetowy w Serbii „blic.rs”. Od 2012 roku jest jednym z liderów procesu cyfrowej transformacji grupy medialnej Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2015 roku pełni funkcję członka zarządu oraz COO Ringier Axel Springer Polska.

Justyna Pyzik
head of brand strategy, Publicis Worldwide Poland
Strateżka z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych agencji reklamowych. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobyła kilkanaście statuetek Effie, oraz nagrody i wyróżnienia w konkursach branżowych Innovation, Mixx Awards, czy KTR. Dwukrotnie zasiadała w jury konkursu Effie. Specjalizuje się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej, finansowej oraz ubezpieczeniowej. W dotychczasowej pracy miała okazję pracować przy rozwoju strategii i realizacji kampanii dla największych polskich i globalnych marek – m.in.: BNP Paribas, Prudential, Winiary, Maggi, NO-SPA, MagneB6. Interesuje się ewolucją komunikacji kierowanej do kobiet i marketingiem wartości.

Anna Rama
Platforms Deputy Director, Mindshare
członkini grupy programmatic IAB oraz ekspertka onlinowa z kilkunastoletnim doświadczeniem, zdobytym zarówno po stronie agencji mediowych jak i marketerów. Prelegentka Forum IAB 2021 oraz autorka komentarzy w mediach branżowych związanych z digitalem (m.in. Wirtualne Media, Marketing w Praktyce, Magazyn Online Marketing). Przez ostatnie lata odpowiedzialna za digitalowy rozwój największych marek FMCG w Polsce (Unilever, L’oreal) oraz zarządzanie zespołem specjalistów z obszarów paid search & social, programmatic, performance oraz e-commerce. Obecnie jako Platforms Deputy Director odpowiada za rozwój kanałów biddable dla klientów Mindshare.

Łucja Reklewska
Senior Business Development Manager, MGID
Menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, marketingu oraz planowaniu i realizacji cross-mediowych projektów, z naciskiem na media digital które przyczyniały się do wzrostu biznesu wielu firm oraz rosnącej satysfakcji klientów. Wyznaje zasadę, nie ma rzeczy niemożliwych...

Michał Rosiak
Business Development Manager, Proxi.Cloud
W reklamie digital od 2006 r. Współtwórca sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Proxi.Cloud. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów Internetowych w Polsce (WP, ONET, INTERIA, POLSAT MEDIA). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.

Dominik Ryżko
CEO, Scattered
Posiada ponad 25 lat doświadczenia w branży IT z czego 10 bezpośrednio w digital/e-commerce m.in. jako CTO Scattered, Chief Data Scientist w Allegro czy VP AI&Analytics w Adform. Specjalizuje się w budowie platform opartych na dużych zbiorach danych z wykorzystaniem technologii Big Data, AI, ML do retail media, reklamy RTB, systemów rekomendacji, modeli atrybucji etc. W 2007 obronił doktorat na Politechnice Warszawskiej i od tamtej pory prowadzi zajęcia na tej uczelni. Jest autorem lub edytorem szeregu książek i publikacji w renomowanych wydawnictwach (IEEE, Springer, Wiley). Występował na wielu konferencjach naukowych i komercyjnych w kraju i za granicą.

Anna Rzeźnik
Senior Brand Consultant, CPC Brand Consultants
Strateżka, etnografka kultury i pokoleń. Dostarcza relewantne insighty ze świata młodych i buduje skuteczne strategie dla GenZ, w które chcą angażować się influencerzy nawet największego formatu. Pracowała między innymi dla PepsiCo, McDonald's, Carlsberg, Wedel, Unilever, Play (Grand Prix Effie). Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu pokoleń. Nagradzana prelegentka konferencji branżowych (Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Cyber by PTBRiO, Marketing w Kulturze, Insummit Youth). Bywalczyni imprez Young Leosi. Bedoesiara.

Anna Sakowicz
General Manager, YOTTA, Chief Data & Analytics Officer,, Publicis Groupe
Anna jako General Manager YOTTA zarządza agencją doradczo-wdrożeniową działającą w obszarze danych i technologii. W branży marketingowej od 2000 r. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem internetowym, analityką i technologiami wspierającymi działania komunikacyjne. Od 2013 r. związana z Grupą Publicis, obecnie pełni rolę Chief Data & Analytics Officer i członkini zarządu Publicis Groupe. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2016 r. finalistka konkursu Bizneswoman Roku. Z wykształcenia ekonomistka. Od 2006 roku wykładowca na studiach podyplomowych na SGH („Marketing internetowy”). Wielokrotna prelegentka i uczestniczka paneli na konferencjach branżowych. 10-krotnie występowała na Forum IAB.

Tanya Samoilenko
New Business Director, Rakuten Advertising
New Business Director for Rakuten Advertising, PL/CEE: 14+ years in marketing communications, business and product development. A proven record and deep understanding of global ad market infrastructure, programmatic media buying, mobile UA, publisher monetisation, analytics, client development, PR and product marketing for B2B and B2C brands. Active participant of iAB Ukraine, UIA, DMEXCO, ChinaJoy, AdSider Conference, MWC. International speaker on mobile and video publisher monetisation, AVOD.

Piotr Sankowski
profesor Uniwersytetu Warszawskiego, CSO, MIM Solutions, oraz CEO, IDAES NCBR, MIM Solutions, IDEAS NCBR i Uniwersytet Warszawski
jest profesorem na Uniwersytecie Warszawskim, a także prezesem IDEAS NCBR – centrum B+R w obszarze sztucznej inteligencji i głównym naukowcem w MIM Solutions. Jego zainteresowania badawcze dotyczą zastosowań algorytmów: w ekonomii, data science, czy sieciach społecznościowych. Jako pierwszy polak otrzymał 3 granty ERC: w 2010 ERC StG, w 2015 ERC PoC, a w 2017 ERC CoG. Wygłaszał wielokrotnie referaty oraz opublikował liczne prace na flagowych konferencjach międzynarodowych z informatyki, np. ACM Symposium on Theory of Computing, ACM Web Conference, czy ACM Conference on Electronic Commerce. Przewodniczył komitetowi programowemu głównych europejskich konferencji z algorytmiki, tzn. European Symposium on Algorithms oraz Highlights of Algorithms.

Anna Sierakowska
Global Marketing Director, Delve Partners
Szefowa globalnego marketingu w firmie DELVE, firmy doradczej wyspecjalizowanej w cyfrowej transformacji marketingu w oparciu o dane i technologię. Ekspertka z 10 letnim doświadczenie, w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowych dla międzynarodowych firm doradczych takich jak Simon-Kucher & Partners czy OC&C Strategy Consultants. W pracy na co dzień skutecznie łączy swoją wiedzę z zakresu marketingu B2B z najbardziej aktualną wiedzą konsumencką budowaną przez firmy, które wspiera.

Anna Siwińska
Head of Analytics, Mediahub
Z mediami związana od 2014 roku. Analityk z doświadczeniem w planowaniu i kupowaniu mediów. Poza ekonometrią, zaangażowana w projekty badawcze, między innymi Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów, współtwórca narzędzia do planowania telewizji – Precious™.

Dominika Skirło
Creative Lab Lead Central Europe, TikTok
Creative Lab Lead Central Europe, zespół w TikToku, który edukuje, inspiruje i wspiera agencje oraz marki z wielu branż, w tworzeniu najciekawszych i najbardziej efektywnych kreacji na platformie, wykorzystując pełny ekran, dźwięk i zaangażowaną społeczność. Dominika również wspiera wszelkie wewnętrzne inicjatywy marketingowe w regionie. Profesjonalne kompetencje Dominiki są głęboko zakorzenione w branży rozrywkowej oraz produkcji telewizyjnej. Swoje doświadczenie zdobyła w agencjach w Los Angeles i Nowym Jorku.

Marcin Skrzypek
Brand Engagement Senior Strategist, Saatchi&Saatchi
Strateg z ponad 15-letnim doświadczeniem, w Saatchi&Saatchi ponad 5 lat. Przez ostatnie 3 lata odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój Mercedes-Benz Data Management Platform na rynku lokalnym (na temat którego wystąpił w prelekcją na IAB w 2020 roku) oraz repozycjonowanie marki Otomoto. Wcześniej pracował m.in. dla IKEA, VISA, MasterCard, Unilever, Mondelez, Pernod Ricard, PepsiCo. Autorem kilkunastu artykułów eksperckich z zakresu komunikacji marketingowej. Ma na koncie ponad 10 nagród Effie.

Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead CEE, Meta
Currently with Meta responsible for agency partnerships in CEE region. Before that he was consulting on Business & Marketing Transformation on behalf of clients of Publicis Groupe Poland. Experienced executive in field of digital transformation, marketing strategy, innovation, consumer experience, marketing strategy, data management, research & analytics, media. Diverse skills acquired during work in different segments of marketing and digital market: communication agencies (Mindshare, Zenith, Publicis Media), digital social network (NK.pl), digital professional association (IAB Poland as a board member), top-level business and marketing education and consulting (ICAN Institute). Experienced spokesman on over 200 top-level conferences and trainings including polish Forum IAB (>10 times). For many times, awarded with the highest scores for event presentation. Passionate about accelerating changes in business and marketing landscape.

Katarzyna Strachota
CX Strategy Lead, Dentsu Creative
Strateżka, od 10 lat związana z branżą. Obecnie, w roli Strategy Lead rozwija obszar digital i customer experience w Dentsu Creative. Doświadczenie zdobywała min. w Saatchi&Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię digitalową dla takich marek jak IKEA i Carrefour; oraz w PwC, gdzie jako senior konsultant pracowała w działach Data Analytics i doradztwie strategicznym. Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, w tym Effie, Mixx Awards, czy CLIO.

Jakub Strutyński
Field Marketing Manager, McDonalds Polska
Związany z McDonald’s Polska od 20 lat. Przez długi czas w dziale marketingu zarządzał wdrażaniem programów konsumenckich na polskim rynku. Obecnie odpowiedzialny za tworzenie spójnej komunikacji brandowej oraz wizerunek marki McDonald’s.

Sebastian Szade
Dyrektor ds. Strategii i Innowacji, Starcom Polska
W branży mediowej od 2006 roku. Dyrektor Strategii w Agencji Starcom. Prelegent kilku edycji Forum IAB. Miłośnik szukania inspiracji tam, gdzie inni nie zaglądają.

Rafał Szafraniec
Group Account Director, OMD
z branżą mediową związany od 15 lat. Digital-driven leader. W OMD odpowiedzialny za nadzór strategiczny obsługiwanych klientów i dbanie o innowacyjność rekomendowanych działań. Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek. Wraz z prowadzonym zespołem laureat kilkudziesięciu nagród branżowych na przestrzeni ostatnich lat (Mixx, Innovation, Effie, GoldenArrow). Członek jury i autor komentarzy branżowych. Doświadczenie zdobywał pracując z klientami z wielu zróżnicowanych kategorii, aktualnie pracujący m.in. dla klienta McDonald’s. Doświadczenie w prezentacjach: Prelegent wielu wydarzeń lokalnych i sieciowych w ramach grupy OMD organizowanych dla publiczności od kilkudziesięciu do kilkuset osób.

Agata Szymańska
Media Strategy Director, dentsu Polska
12 lat doświadczenia w branży zdobywanego zarówno po stronie domów mediowych jak i agencji reklamowych. Do grupy dentsu dołączyła 7 lat temu, gdzie, jako Media Strategy Director, odpowiada za tworzenie multikanałowych strategii komunikacji oraz pogłębioną analizę trendów rynkowych i konsumenckich. W ostatnim czasie skoncentrowana na wypracowaniu zintegrowanego podejścia grupy do neutralnego klimatycznie procesu planowania mediów. Zdobywca wyróżnień branżowych, takich jak Effie, Innovation Awards czy Kreatura. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek nauki polityczne ze specjalizacją marketing polityczny), studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej (marketing internetowy) oraz Szkoły Strategii Marki SAR (dyplom z wyróżnieniem). Finalistka konkursu Young Media Lions.

Dorian Szymański
Strategy Manager, Mindshare Poland
Strateg z 10-letnim doświadczeniem po stronie agencji reklamowych i mediowych odpowiedzialny za rozwój narzędzi oraz analiz pomagających klientom zwiększać ROI z kampanii. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (3x na Forum IAB), doceniany przez publiczność za wysoką jakość prezentacji. Prywatnie, pasjonat motocykli i gier planszowych.

Żaneta Szysz
Business Development Director, Mindshare Poland
Director, Business Development odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.W Mindshare od 2016, rozwijała się zarządzając ponad 30to osobowym zespołem, obsługującym marki Unilever. W 2023 wystąpiła na Forum IAB z jedną z najlepiej ocenianych prezentacji "Marka czy sprzedaż? Sweet spot czy filozoficzne rozkminy?". Doceniona nr.2 najlepszych prezentacji na Forum przez ScreenLovers (https://screenlovers.pl/screenloversowe-top5-z-forum-iab-2022-vol1/).

Hubert Świtalski
Business Director, DoubleVerify
Hubert is Business Director at DoubleVerify, where he helps Central and Eastern European brands and agencies improve their media investments and drive campaign performance. Hubert joined DV as part of Meetrics, a leading European ad verification vendor. Based in Warsaw, he brings 13 years of experience in the ad industry having worked for companies like Polsat Media, Agora and Ströer Media.

Michał Taranta
Mediabrands
Jestem praktykiem komunikacji digital i pasjonatem możliwości, jakie dają kanały cyfrowe. Posiadam 17-letnie doświadczenie w pracy w branży mediowej. W tym czasie wspierałem budowanie komunikacji największych reklamodawców z wielu branż. Od początku swojej kariery zawodowej jestem związany z branżą interaktywną. W Mediabrands wspieram tworzenie rozwiązań komunikacyjnych opartych o możliwości kanałów cyfrowych oraz budowę produktów pozwalających zwiększać synergię wynikającą z wielokanałowej komunikacji w mediach. Prelegent Forum IAB 2017 oraz Marketing Progress 2017.

Tomasz Teodorczyk
Dyrektor Zarządzający, Channel Factory
W Channel Factory od marca 2023 r. Zajmuje się rozwojem firmy w Polsce, nawiązuje relacje biznesowe z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi, brokerami reklamowymi i klientami bezpośrednimi. Doświadczenie zawodowe zdobywał min. w Goldbach Media Polska, jako Account Sales Manager, w niemieckiej firmie nugg.ad wdrażając na polskim rynku technologię behawioralnego tergetowania, a od 2014 prowadząc agencję mediową Bidlab, w której odpowiadał za obsługę klientów bezpośrednich w ekosystemie Google. Ważna jest dla niego bezpośrednia komunikacja i budowanie długotrwałych relacji, a jego mocną stroną jest szybkie rozumienie potrzeb klientów i ich zaspokajanie poprzez umiejętne dopasowanie rozwiązań. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie uprawia narciarstwo alpejskie oraz biegowe, żegluje i podróżuje wybierając nieoczywiste kierunki.

Patrycja Tokarska
Sr. Advertising Sales Manager, Poland, Taboola
Absolwentka dziennikarstwa UW. Od 12 lat w branży marketingu internetowego. W Taboola wspiera partnerów w efektywnej komunikacji wykorzystującej formaty natywne.

Leszek Trela
Head of content and activations, Fuse (Grupa OMD)
od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów. Pracował w OMD oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

Marta Ulman
Brand Strategist, Grupa Pracuj
Brand Strategist w Grupie Pracuj, gdzie zarządza promocją marki Pracuj.pl. Ma ponad 15letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR, ostatnio przez 6 lat w agencji GoldenSubmarine. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott czy ING. Współautorka pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka książki o marketingu, prowadzi szkolenia i warsztaty. Prelegentka na konferencjach marketingowych.

Rafał Wachnik
Value Media

Marcin Wiktorski
Digital Strategy Trends & Inisights Manager, TVN Warner Bros. Discovery
Odpowiedzialny za identyfikację kluczowych insightów dla biznesu oraz tworzenie strategicznych rekomendacji w obszarze rozwoju produktu, modeli biznesowych oraz innowacji. W Warner Bros Discovery od 4 lat. Poprzednio doświadczenia zdobywał m.in. w Dentsu, Wavemaker, Havas, BBDO.

Bartosz Wójcik
Project & Product Development Manager, Gemius
Od 2011 roku związany z firmą badawczą Gemius, gdzie odpowiada za opracowywanie koncepcji rozwoju projektów i produktów komercyjnych. Wspiera klientów w efektywnym wykorzystaniu badań jednoźródłowych podczas planowania i analizy wyników kampanii reklamowych online & offline. Autor artykułów w magazynach branżowych oraz bloga o marketingu online i social mediach. Prelegent na konferencjach branżowych. Fan niestandardowych działań reklamowych oraz kreatywnego wykorzystania mediów i technologii w budowaniu wizerunku marki.

Olga Wójcicka
Consumer Insight Manager, Mediahub
z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022), Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka raportów Big Data&Mobile, Współczesny konsument. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych (Czwórka Polskie Radio, Radio dla Ciebie) i podcastów (Po ludzku o pieniądzach, Kobieta i pieniądze).

Marcin Wójtowicz
Dyrektor Zarządzający, Think ECO
Dyrektor Zarządzający agencją strategiczną Think ECO. Nadzoruje projekty z zakresu strategii marki i komunikacji, badań marketingowych, ekonomii behawioralnej oraz realizacji kampanii reklamowych. Jego zespół, w ciągu 5-letniej historii agencji, zdobył 5 statuetek Effie i w sumie 8 nominacji. Wielki orędownik prostoty w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Wcześniej dyrektor marketingu Getin Noble Banku oraz strateg w agencjach Tequila/TBWA, OS3 oraz K2 Internet.

Michał Wrąbel
Senior Data Team Lead, Delve Partners
Ekspert DELVE w obszarze aktywacji danych w marketingu, szczególnie w obszarze digital. Na co dzień łączy zaawansowaną wiedzę analityczną i IT z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi dla klientów, pomagając im osiągać mierzalne cele, takie jak wyższy ROI, ROAS, czy wzrost przychodów z działań marketingowych. Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w marketingu i w e commerce. Certyfikowany Google Cloud Professional Data Engineer.

Karolina Wrzask
Advertising Solutions Architect, Google
Karolina jest Advertising Solutions Architect i pomaga klientom wdrażać i wykorzystywać narzędzia pomiarowe oraz aktywować dane. Przed Google zdobyła bogate doświadczenie cyfrowe pracując dla jednego z Partnerów Sprzedażowych GMP, zarządzając projektami analitycznymi dla czołowych marek w regionie CE. Później poszerzała swoje umiejętności i wiedzę, pracując dla innowacyjnego e-commerce w Azji Zachodniej. Poświęca się znajdowaniu wykonalnych rozwiązań, które pomogą firmom rozwijać się.

Michał Zajdel
Head of Digital & Media CEE, Kantar
Badacz i analityk z niemal 15-letnim doświadczeniem. Zajmuje się badaniami komunikacji i mediów. Specjalizuje się w pomiarach skuteczności komunikacji, a także efektywności mediowej.

Katarzyna Zalewska
Client Development and Commercial Lead , KANTAR POLSKA
Ekspertka firmy Kantar Polska, z wykształceniem socjologicznym oraz pedagogicznym. Specjalizuje się w badaniach marketingowych od 2013 roku, od początku w strukturach Kantar (wcześniej: TNS Polska). Od 2021 koncentruje się na wspieraniu klientów biznesowych w tworzeniu (i adaptacji) strategii zrównoważonego rozwoju, opierając się głównie na rozległych analizach i danych konsumenckich o charakterze ilościowym – lokalnym i międzynarodowym dorobku badawczym Kantara w tym zakresie. Liderka polskiej edycji globalnego projektu Kantar Sustainability Sector Index: https://sustainabilitysectorindex2022.kantarpolska.pl/. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (https://www.ptbrio.pl/). Uczestniczka wielu wydarzeń branżowych, w tym: INSUMMIT PTBRiO 2022, współautorka i autorka artykułów w obszarze, m.in. na temat roli „S” (z triady ESG) we wdrażaniu zrównoważonych transformacji w Polsce (https://marketingprzykawie.pl/artykuly/polskie-drogi-do-zrownowazonego-rozwoju-czy-bedziemy-druga-skandynawia-czy-chcemy-nia-byc/) czy poświęconego rzutowi oka na pokolenie Z w kontekście woli działań w obszarze zrównoważonego rozwoju (w raporcie: https://ziemianieatakuja.pl/). Konsultantka w obszarze, ściśle współpracująca z biznesem.

Tomasz Zarychta
Web Analyst & UX Manager, Media4U
Serwisy e-commerce analizuje od ponad 10 lat, a od 5 lat w swojej pracy wykorzystuje umiejętności z zakresu UX. Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla klientów z różnych branż, m.in. FMCG, beauty czy modowej.

Tadeusz Żórawski
Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Obecnie Global eCommerce Strategy Director w Molecular/BBDO. Ma ponad 26 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej i domach mediowych, przez ponad 12 lat na stanowisku prezesa/dyrektora generalnego - w latach 2016-2018 dyrektor zarządzający PHD Poland, wcześniej od 2005 roku prezes zarządu Universal McCann w Polsce, gdzie pracował od roku 1994. Wielokrotny mówca na Forum IAB, od lat członek Rady Programowej Forum IAB, posiadacz certyfikatu DIMAQ i innych (Facebook, Google, Amazon)

Paulina Zyśk-Lisica
Wirtualna Polska Media

Maciej Żyto
Long Run Strategy Founder Zarządza transformacją cyfrową i e-commerce. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie menadżerskie w obszarze strategii oraz zarządzania operacyjnego zdobyte w PLAY, RTV Euro AGD, Douglas i Payback. Absolwent programu Digital Transformation na INSEAD.