Kto wystąpi

Jan Andruszewski
Ecommerce Manager, L'Oréal


student Uniwersytetu w Cambridge, z doświadczeniem w siedmiu różnorodnych branżach – od ryb po kosmetyki. Jako prelegent miałem okazję występować m.in. w Parlamencie Europejskim czy na sesjach Europejskiego Parlamentu Młodzieży. Miałem okazję prezentować wielokrotnie efekty mojej pracy na dużym forum firmowym, gdzie pokazywałem wprowadzone przeze mnie rozwiązania w zakresie digital marketingu, analizy danych czy strategii. Specjalizuję się w strategicznym zarządzaniu mediami, ze szczególnym uwzględnieniem retail media i efektywnym łączeniu strategii marketingowych z realnymi potrzebami biznesu.

Antoni Andruszkiewicz
Industry Manager (Large Customer Sales), Google Poland


Entuzjasta nowych technologii i marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla globalnych marek. Obecnie jako Senior Industry Manager w Google Polska pomaga największym polskim reklamodawcom, głównie z branży online travel, rozwijać się na rynkach międzynarodowych. Absolwent ekonomii na SGH oraz International Business w HULT International Business School. Prelegent na konferencjach branżowych, takich jak IAB HOW to AI in Action, YouTube Festival oraz CEE Marketing Executive Summit.

Tomasz Bączek
Head Of Brand, Wakacje.pl


Od 20 lat zbiera doświadczenia w marketingu i uczestniczy w cyfrowej zmianie świata reklamy. Zaczynał w marketingu on-line gdy w mediaplanach było to jeszcze formą nowoczesnej ciekawostki. Czuje się się świetnie w kreowaniu kampanii 360, działań brandigowych, zakupie mediów i budowaniu angażującej komunikacji odpowiadającej na potrzeby różnych grup odbiorców. Brał udział w rebrandingu Wirtualnej Polski i wprowadzeniu komunikacji, za której efekty na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie odbierał najwyższą nagrodę Grand Prix Effie 2015. Od ponad 3 lat odpowiada za budowanie kampanii brandingowych i świadomości marki Wakacje.pl

Karolina Bąkowska
Head of Marketing, better. gaming


Siedem lat doświadczenia w marketingu, łącząc media społecznościowe, strategię i tworzenie treści. Obecnie na stanowisku Head of Marketing w agencji better. gaming. Byłam członkinią jury nagród Effie i KTR oceniających kampanie skierowane do graczy. W codziennej pracy łączę strategiczne podejście z pasją do kreatywności. Pracowałam dla takich marek jak LEGO, E.Wedel, Disney+ czy Acer tworząc komunikację dla geeków, oraz z takimi studiami jak 11 bit studios, Frozen District, Phobia Game Studio, Hed Media Games kompleksowo dbając o ich kanały social media.

Justyna Bednarska
Deputy Marketing Director, PLL LOT


Ekspertka digital marketingu i e-commerce specjalizująca się w branży travel / airline. Zarządzam zespołem marketerów prowadzącym kampanie globalnie w ponad 50 krajach. Moim zadaniem jest projektowanie i realizacja zintegrowanej strategii dystrybucji komunikacji marketingowej LOT-u. W swoich działaniach kieruję się innowacją oraz automatyzacją, jednak nadrzędną wartością są dla mnie ludzie. Wywodzę się z performance marketingu, a od blisko dwóch lat zajmuję się pełnym portfolio mediowym LOT-u. Mój zespoł wielokrotnie nominowany w konkursach branżowych, w 2024 roku laureat 3 kategorii konkursu Performance Marketing Diamonds, w tym Performance Brand of the year. Wielokrotna prelegentka na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą.

Magdalena Bigaj
twórczyni i prezeska, Fundacja "Instytut Cyfrowego Obywatelstwa"


autorka książki "Wychowanie przy ekranie". Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Pomysłodawczyni i współautorka pionierskich „Ogólnopolskich badań higieny cyfrowej” oraz raportu "Internet dzieci 2025" z monitoringu obecności dzieci i młodzieży w internecie. Twórczyni i kierowniczka pierwszych w Polsce studiów z higieny cyfrowej na Uczelni Korczaka. Laureatka Nagrody Korczaka 2024 za działania na rzecz praw dziecka w środowisku cyfrowym. Felietonistka miesięcznika "Pismo. Magazyn opinii". Umieszczona na liście 100 Kobiet Roku 2022 przez magazyn Forbes Woman oraz liście "50 Śmiałych Kobiet" według redakcji Wysokie Obcasy.

Kamil Bolek
Business Development Director, Tears of Joy


ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube. Aktualnie Business Development Director w agencji Tears of Joy. Wcześniej CMO LifeTube i Head of Communication indaHash. Z wykształcenia i zamiłowania PR-owiec i psycholog ekonomiczny. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krakowie, ALK w Warszawie i CDV w Poznaniu.

Damian Borowiec
Senior Media&Creative Strategist, MediaHub


z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Senior Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z, Generacja Silver. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, NowyMarketing, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp.

Marlena Bułanow
Junior Consultant, Minds&Roses


badaczka jakościowo-ilościowa w Minds&Roses, socjolożka, członkini feministycznego Stowarzyszenia Bez, przewodniczka w Muzeum POLIN. Laureatka konkursu studenckiego zbadaj.to. Urodzona w XXI w., typowa przedstawicielka Pokolenia Zet.

Jan Buze
Head of Retail Media Network, Ringier Axel Springer Polska


Paweł Ciacek
Partner Zarządzający, Research Collective


Badacz marketingowy, manager. Obecnie szefuje jednej z największych firm badawczych w Polsce – Research Collective. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają marki i ich działania w kontekście społecznym oraz to jak działa ich komunikacja z konsumentami. Od pewnego czasu przygląda się dobrostanowi psychicznemu: swojemu oraz innych. Jest w trakcie kończenia kursu terapii jungowskiej organizowanego przez SAJ, a także na drodze do uzyskania certyfikacji coachingowej ICF.

Konrad Ciesiołkiewicz
Uczelnia Korczaka, Państwowa Komisja ds. przeciwdziałania pedofilii


Doktor nauk społecznych, psycholog i politolog, członek Państwowej Komisji ds. przeciwdziałania seksualnemu wykorzystywaniu małoletnich poniżej lat 15. W latach 2008-2024 związany z Fundacją Orange zajmującą się edukacją informacyjną, cyfrową oraz bezpieczeństwem w środowisku społeczno-cyfrowym. Przewodniczący Rady Fundacji Dorastaj z Nami udzielającej wsparcia rozwojowego, prawnego i socjalnego dzieciom z rodzin, w których rodzic zginął lub utracił zdrowie pełniąc służbę publiczną. Laureat Nagrody Korczaka’23, pełnomocnik Uczelni Korczaka.

Alicja Cybulska
konsultant, coach biznesu


strateg, lider i konsultantka biznesowa z ponad 25-letnim doświadczeniem w marketingu i reklamie, w tym 23 lata w jednej z największych globalnych agencji reklamowych. Przez ostatnie trzy lata pełniła rolę Chief Strategy Officer South East & North Asia, kierując strategiami dla 10 rynków azjatyckich. Jako coach transformacyjny wspiera liderów i organizacje w odkrywaniu ich unikalnego potencjału i efektywnym zarządzaniu talentami. Specjalizuje się w strategicznym przywództwie oraz neuroatypowości. Pomaga profesjonalistom odnaleźć ich „North Star” – wewnętrzny kompas kariery, szczególnie w momentach wypalenia zawodowego. Wierzy, że najlepsze wyniki osiąga się, gdy system dostosowuje się do ludzi, a nie odwrotnie.

Anna Czubaszek
Dyrektorka kreatywna, KERRIS


Filmoznawczyni, zarówno w kinie, jak i w reklamie szuka prawdy o człowieku. Z empatią przygląda się ludziom, próbując zrozumieć świat widziany ich oczami. Nie boi się poruszać niewygodnych tematów, takich jak polityka przy wigilijnym stole. W 2018 roku wykorzystała cytaty Donalda Tuska i Jarosława Kaczyńskiego, współtworząc plakat ze świątecznymi życzeniami dla Polaków, za który otrzymała miecz KTR. Angażuje się społecznie i chętnie współpracuje z fundacjami. Swoją filmoznawczą pracę dyplomową poświęciła portretowi dojrzałych kobiet w polskim kinie. Praca, zatytułowana „Czy ja już umarłam?”, była jedną z pierwszych analiz tej tematyki w polskim filmoznawstwie.

Dorota Dałek
Media Strategy Manager, Allegro


Od kilkunastu lat związana zawodowo z reklamą digital, skupiona na budowaniu skutecznych rozwiązań reklamowych dla Brandów: od działań wizerunkowych do performance. W Allegro zarządza zespołem odpowiedzialnym za tworzenie strategii mediowych dla Klientów reklamowych platformy.

prof. Andrzej Dragan
profesor fizyki, Uniwersytet Warszawski oraz National University of Singapore


prowadzi grupę badawczą zajmującą się łączeniem teorii względności z teorią kwantową. Laureat nagród naukowych European Science Foundation, Ministra Edukacji, Fundacji Nauki Polskiej, Narodowego Centrum Nauki, tygodnika “Polityka”. Stypendysta University of Oxford, pracował w Imperial College London i University of Nottingham. Autor dwóch książek i 60 artykułów naukowych. Zdobywca tytułu Fotograf Roku brytyjskiego pisma "Digital Camera", nominowany do Złotego Lwa na festiwalu reklamowym w Cannes. Autor fotografii i krótkich filmów dla Netflixa, HBO, Channel 4, Sky TV, Playstation, Converse, Energizer, Xbox. Twórca fotograficznego Efektu Dragana, autor wystaw w Mediolanie, Londynie, Paryżu, Amsterdamie, Nowym Jorku i Tokyo. Zdobywca, głównej nagrody London Fashion Film Festival, Best in Show brytyjskiego "Creative Review”, finalista Berlin Commercial oraz nagród na festiwalach Golden Drum, Epica Awards, Corbis Awards, Photo Masters Cup London. Autor teledysków dla Quebonafide, Behemoth, Hani Rani. Jako nastolatek zdobywał nagrody w konkursach muzyki elektronicznej. Nigdy nie pił kawy.

Jarosław Dejneka
Data Analytics Lead CEE, Choreograph GroupM


jest związany z GroupM od 20 lat. Do 2024 roku, jako Managing Partner w EssenceMediacom Poland, odpowiadał za warszawski dział Business Science, odpowiadając za obszary takie jak badania, ekonometria, data science, analityka i business intelligence. W tym czasie rozwijał narzędzia zwiększające efektywność działań mediowych, budując warszawski oddział jako jedno z czterech globalnych Centers of Excellence EssenceMediacom. Obecnie pełni funkcję Data Analytics Lead CEE w Choreograph, gdzie odpowiada za narzędzia i badania efektywności, a także rozwój oferty Data&Tech dla wszystkich klientów GroupM. Prelegent na konferencjach m.in. Forum IBA, InSummit, PTBRiO, VideoWars i Multiscreen Day.

dr n.społ. Joanna Frączek-Broda
wykładowca akademicki, Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Merito, właścicielka firmy Kombinat Wiedzy, podcasterka


Ekspertka w dziedzinie komunikacji międzypokoleniowej i międzykulturowej, z wieloletnim doświadczeniem w pracy z zespołami różnorodnymi. Trenerka biznesu i administracji, wykładowczyni akademicka. Autorka podcastu "Vagabunda. Opowieść o różnorodnym świecie". Konsultantka ekspercka NGO’s i członkini zarządu Fundacji To Help Africa. Wykłada i występuje przed dużymi grupami odbiorców od 2006 roku, także w ramach międzynarodowych konferencji naukowych.

Magdalena Gajek
Senior Research Manager, YOTTA


Ponad 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Doświadczenie zdobyte podczas pracy w agencji mediowej przy różnorodnych projektach ilościowych i jakościowych oraz projektach strategicznych i doradczych dla klientów z różnych branż. Specjalizuje się w badaniach skuteczności komunikacji mediów oraz projektach social intelligence. Laureatka nagrody Golden Arrow za projekt wdrożenia AI do badań jakościowych. Prelegentka konferencji insightowych (m.in. Insummit, Cyber).

profile-photo

Marta Głowacka
Digital Strategist, MullenLowe Warsaw


strateżka z 13 letnim doświadczeniem w online po stronie zarówno agencji, jak i klienta. Tworzyła strategie komunikacji dla marek takich jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s czy OBI. Od listopada 2022 roku w MullenLowe Warsaw pełni rolę Digital Strategist, wspierając klientów w prowadzeniu komunikacji, przeprowadzaniu kampanii i prowadząc warsztaty w zakresie doświadczeń konsumentów w środowisku online’owym. Swoje doświadczenie potwierdziła również zdając certyfikację Dimaq. Autorka publikacji w mediach branżowych takich jak Media Marketing Polska, Wirtualne Media. Prelegantka Forum IAB z 2023 i 2024 roku oraz INSUMMIT Youth (2024).

Magdalena Górnicka-Partyka
podcast Stan Wyborczy - Wybory w USA 2024, [+ 121PR]


Jestem ekspertką digital marketingu z 15-letnim doświadczeniem. Tworzę strategie komunikacji, zarządzam zespołem, szkolę z mediów społecznościowych. Pracowałam dla Plusa, Cyfrowego Polsatu, Nestle, Polpharmy, MSD, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Od lat jestem zainteresowana kreowaniem wizerunku w amerykańskiej polityce. W 2024 roku uruchomiłam podcast Stan Wyborczy - wybory w USA 2024 poświęcony m.in. marketingowi politycznemu w USA. Komentowałam wybory dla m.in. TVN24, Polsatu, Radia Zet, Tok FM, Kanału Zero, TVP, Fakt.pl, Gazeta.pl. Z wykształcenia jestem dziennikarką i internacjolożką, stypendystką University of Missouri.

Stanisław Grabowski
VP of Brand Strategy, Adlook


Stanisław ma ponad 20 lat doświadczenia w mediach i reklamie. Głęboko zanurzony w dziedzinie szeroko rozumianej strategii komunikacji - zbudował rewelacyjnie prosperujący dział strategii w EssenceMediacom, odpowiadał za wiele sukcesów nowo-biznesowych agencji. W Adlook Stanisław jest odpowiedzialny za rozwój oferty oraz marketing - odpowiadając nie tylko na ciągle zmieniający się krajobraz mediów i technologii, ale także na coraz bardziej wyrafinowane potrzeby marek, które postrzegają skuteczne, najnowocześniejsze rozwiązania reklamy cyfrowej jako fundament strategii reklamowej.

Iryna Ilkiv
TAAG Director, YOTTA (Publicis Groupe)


Około 15 lat doświadczenie z technologią Ad i MarTech, zdobywanego najpierw po stronie dostawczy technologii, wydawcy, a obecnie po stronie agencji mediowej. Na co dzień doradzam Klientom, jak skutecznie wdrożyć technologie, gromadzić i analizować dane. Pasjonują mnie możliwości, które obecnie daje technologia oraz dane, jeśli je umiejętnie wykorzystać, dążę to tego, żeby maksymalnie czerpać z tego, co już obecnie posiada Klient sukcesywnie rozwijając go, a nie robiąc rewolucji.

Mateusz Jakitowicz
Chief Data Officer, Autopay


odpowiedzialny za rozwój strategii danych, monetyzację danych oraz wdrażanie rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję. Z Autopay związany od 2022 roku. Wcześniej przez ponad dekadę związany z Ergo Hestia jako Chief Data Officer, Head of System & Data Architecture oraz Deputy Director Information Technology. Absolwent psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych z zarządzania innowacją (design management) na tej samej uczelni. Ukończył także kursy z zakresu transformacji cyfrowej i zastosowań AI, m.in. w MIT Professional Education.

Marta Rysia Jarkiewicz-Michalczuk
Digital Manager, Danone/Nutricia


Managerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu i mediach, specjalizująca się w digitalu. Swoje umiejętności rozwijała w agencjach kreatywnych, gdzie zarządzała projektami komunikacyjnymi dla czołowych marek w Polsce i na świecie. Pracowała dla globalnych marek w firmie technologicznej oferującej rozwiązania SaaS, wspierające maksymalizację sprzedaży e-commerce. W Danone/Nutricia odpowiada za kompleksowe działania digitalowe, tworzenie innowacyjnych kampanii oraz strategię mediową. Aktywnie angażuje się w rozwój branży marketingowej jako członek dwóch grup roboczych IAB Polska, występuje w podcastach oraz współtworzy publikacje specjalistyczne. Prelegentka FORUM IAB 2024, jurorka IAB MIXX AWARDS 2024. Posiada certyfikat DIMAQ Professional. Entuzjastka cyfryzacji, innowacji w marketingu oraz social mediów.

Jacek Karolak
Head of Sales Strategy, Clear Channel Poland


Odpowiedzialny za monitorowanie trendów i szukanie możliwości rozwoju produktów Clear Channel Poland. Ma ponad 20 lat doświadczenia w obszarze digital, strategii komunikacji i rozwiązań platformowych. Przez ostatnie 7 lat Dyrektor ds. Strategii, a następnie Business Director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie skupiał się na mediach cyfrowych i projektach digital. Wcześniej Dyrektor Strategii w agencji K2, a w latach 2002-2013 w Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe. Juror konkursów branżowych, wielokrotnie występował też na konferencjach, w tym kilkukrotnie na Forum IAB.

Joanna Karwowska-Koza
Strategy & Growth Director, Publicis Warsaw, CoachKoza


Doświadczona i utytułowana liderka oraz ekspertka w dziedzinie budowania strategii marketingowych marek i komunikacji. Liderka zespołu, mentorka, trenerka i coach biznesu, znana również jako CoachKoza. Wykładowczyni w Collegium Civitas oraz SAR, wolontariuszka w Fundacji Liderek Biznesu, jurorka Effie i KTR Young Creatives Cannes. Związana z branżą reklamową i marketingową od 20 lat, pracując zarówno po stronie agencji (Publicis, DDB, Grey) jak i Klienta, jako Marketing Strategy Director (Grupa TVN Discovery). Aktualnie w agencji Publicis Worldwide zarządza zespołem Strategy & Growth, odpowiedzialnym za rozwój nowych narzędzi strategicznych, usprawnianie procesów oraz tworzenie strategii marketingowych dla m.in. takich klientów jak: Sanofi, Żabka Jush, Nestle, Renault, Garnier, Maspex.

Adrian Kawecki
ekspert branżowy,


CEO Mindshare (GroupM) w latach 2004-2024. W czasie kiedy zarządzał agencją (2004-2004), Mindshare zdobył szereg nagród i wyróżnień, m.in. 3-krotne wyróżnienie w rankingu agencji mediowych (w tym tytuł Agencji Mediowej roku 2019) Media & Marketing Polska, 1. miejsce Rankingu Innovation w kategorii Dom Mediowy Roku 2022 oraz 2024, 1. miejsce w zestawieniu „New biz balance 2018”, MIXX Awards, Effie Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR, nagrodę sieciową Mindshare dla najlepszego oddziału w regionie EMEA w 2014 roku. Zarządzając agencją 4-krotnie zwiększył zespół w latach 2004-2018. Laureat wyróżnienia w konkursie AdMan Roku 2014.

Rafał Klara
Strategy Director, Sigma Bis


W branży reklamowej od 18 lat., z bogatym doświadczeniem w domach mediowych, takich jak Initiative, Dentsu oraz po stronie marketingu w National Geographic Channel. Od ponad 2 lat pełni funkcję Dyrektora Strategii w agencji Sigma Bis, gdzie wykorzystuje swoje umiejętności w opracowywaniu strategii mediowych Jego osiągnięcia to szereg nagród, m.in. Effie oraz Mixx Awards. Był także zapraszany do udziału w konferencjach takich jak Forum IAB oraz pełnił rolę jurora podczas konkursu Effie. Absolwent Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na wydziale Psychologii Mediów, oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Marketingowego na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie dzieli się swoją wiedzą jako wykładowca w ALK prowadzący zajęcia z planowania mediów

Dr Daniel Knapp
Chief Economist, IAB Europe


Dr. Daniel Knapp is a renowned media analyst and economist with over 15 years of international experience. He has been Chief Economist at IAB Europe for over six years. Prior to this, he worked in leadership roles spanning market analysis, strategic advisory and business intelligence including 11 years at IHS Markit and serving as an associated expert on media and AI at the European Commission. Daniel received his PhD from the London School of Economics (LSE) on the sociology of algorithms and the datafication of media.

Katarzyna Knecht
Seegame


ekspertka w dziedzinie marketingu cyfrowego, z ponad 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży i strategii reklamowej. Obecnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży oraz jako product owner odpowiada za rozwój platformy seegame, która łączy streamerów z markami. Jako pasjonatka nowych technologii, aktywnie wspiera marki w efektywnym wykorzystaniu gamingu jako przestrzeni reklamowej, pomagając im dotrzeć do nowych grup odbiorców i tworzyć interakcje z graczami. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu efektywnych kampanii digitalowych i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań reklamowych. Specjalizacje: marketing cyfrowy, reklama w gamingu, sprzedaż B2B, strategia reklamowa, innowacje w digital marketingu.

Piotr Kociszewski
Data Science and Product Development Director, CSA (part of Havas Media Network)


ekspert z 12-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, specjalizujący się w analityce i Data Science. Jego główne obszary działania to ekonometria, modelowanie atrybucji oraz zaawansowana segmentacja użytkowników. Na przestrzeni lat współpracował z największymi markami zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, dostarczając kompleksowe rozwiązania analityczne wspierające strategie biznesowe. Pasjonat dzielenia się wiedzą – prowadzi szkolenia, pomagając organizacjom efektywnie wykorzystywać dane do podejmowania lepszych decyzji marketingowych.

Wincenty Kokot
business development director, GoldenSubmarine


Humanista z wyboru. Filozof z wykształcenia. Marketingowiec z powołania. Urodzony sprzedawca. Słowo "relacje" odmienia przez wszystkie przypadki. Mocno wierzy, że to właśnie dobre relacje między Agencją i Klientem przekładają się na skuteczną i jakościową komunikację z Konsumentem. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, I love Marketing i PolZak Marketing. Od 15 lat zanurzony w świecie komunikacji. W GoldenSubmarine odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakt z kluczowymi Klientami.

Magdalena Koprowska
Consultant, Minds&Roses


z wykształcenia kognitywistka. Od ponad 3 lat związana z agencją badawczą Minds & Roses i badaniami jakościowymi. W pracy nie ogranicza się do jednej branży, ale stara się łączyć różne kropki. Prywatnie – urodzona na styku millenialowso-zetkowym, więc czasem ma ochotę zostać dłużej w pracy, a czasem rzucić wszystko i wyjechać w podróż dokoła świata.

Agata Korczak-Malczewska
Integrated Stretegy Lead, They Digital


Pracuję w branży internetowej od 14 lat. Zaczynałam od ARBOmedia, gdzie zastanawialiśmy się czy da się sprzedać reklamę w internecie w modelu CPC (odp.: da się). Po latach w domach mediowych przeszłam do agencji They Digital, gdzie łączę strategie mediowe i strategie komunikacji po to, by w najbardziej efektywny sposób tworzyć komunikację marek. Prowadzę szkolenia z zakresu digital marketingu, występuję na konferencjach – w zeszłym roku Forum IAB oraz wystąpienia związane z raportem „Polskie Zetki pytają Polskie Zetki”, który przygotowaliśmy w They Digital wraz ze studentami Uniwersytetu SWPS. Mam ADHD.

Adam Kręgielewski
Head of Concept & Innovation, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska


Strateg z silnym backgroundem digital-mediowym. W agencji Labcon odpowiada za zarządzanie zespołami koncepcyjnymi (strategia, kreacja, creative production), rozwój oferty kreatywnej oraz innowacje. Zdobywał doświadczenie planując i realizując działania komunikacyjne dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy czy Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Członek Komitetu Organizacyjnego Innovation (2024, 2023). Ekspert IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych i zastępca przewodniczącego Grupy Roboczej Social Media. Prelegent Forum IAB (2024, 2023).

Kacper Krzak
Head of Self-Service, Wirtualna Polska


od pięciu lat buduje WP Ads – samoobsługowy panel reklamowy, który umożliwia realizację kampanii w Polsce i za granicą. Osobiście zrealizował lub wspierał realizację tysięcy kampanii performance, zarówno dla gigantów polskiej sceny reklamowej, jak i dla bardzo małych podmiotów dopiero co stawiających pierwsze kroki w świecie reklamy.

Szymon Kubiak
Chief Revenue Officer, inStreamly


Strateg, marketer, innowator i przedsiębiorca. W szeroko rozumianym digitalu od ponad 14 lat. W 2011 odpalił z Wirtualną Polską contentowy serwis VOD tosiewytnie.pl nagrodzony prestiżową nagrodą Webstar. Później przez prawie 5 lat związany z MediaCom Warszawa jako Head of Content Creation. Odpowiadał za strategie największych kampanii contentowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Współpracował także z Volkswagenem, Sony Mobile,GlaxoSmithKline, Bayer, Pekao. Od 2019 zajmuje się już stricte tworzeniem własnych biznesów. Współtwórca największej drużyny esportowej w Polsce – devils.one i agencji metaverse – all for one. Co-founder startupu mar-techowego inStreamly. Rozwinął projekt strategicznie, sprzedażowo i produktowo od fazy zero po obecność na 15 rynkach, ponad 150 000 zarejestrowanych twórców, 50-osobowy zespół i 2 rundy inwestycyjne o wartości 2,6M USD. W inStreamly działa do tej pory jako Chief Revenue Officer. Ponad 40 nagród na koncie: mediowych, Effie, Innovation, KTR, Golden Arrow... oraz biznesowych: Przedsiębiorca roku 2022 Uniwersytetu Warszawskiego czy 4. z najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie w roku2020 według brief.pl Wykładowca na kierunkach mediowych w SGH w Warszawie, WSKFIT oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie zapalony gracz i fan muzyki elektronicznej - od 2015 zaangażowany w produkcję festiwalu Audioriver

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member, They Digital


Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, content, eCRM, digital media. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Szymon Kukanow
Managing Partner & Chief Strategy Officer, PHD


Marketer, psycholog, wykładowca akademicki, miłośnik trendów społecznych, nowych technologii i filozofii. Od ponad 20 lat zarządza lokalnymi i globalnym markami. Wykłada przedmioty związane z psychologią, rozwojem osobistym i marketingiem. Swoim doświadczeniem, perspektywą oraz wynikami prowadzonych badań dzieli się podczas konferencji w publikacjach oraz w mediach. Prezentował na Forum IAB w latach 2019-2021 i 2023-2024 Pomysłodawca i współtwórca projektów badawczych: „Badanie zdrowia psychicznego Polaków - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie zdrowia psychicznego Polaków podczas pandemii COVID-19 - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie kondycji psychicznej osób migrujących na skutek wojny w Ukrainie”. Na podstawie badań powstała publikacja: „Wpływ pandemii COVID-19 na zdrowie psychiczne populacji dorosłych Polaków”

Anna Kuropatwa
Head of Consumer Science Analytics, Havas Media Network Poland


Socjolożka z 18 letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Obecnie na stanowisku Strategy & Consumer Science Analytics Managing Partner CSA. CSA to nowa agencja w ramach struktur Havas Media Network, która łączy pod swoim dachem niezwykłe grono specjalistów, strategów komunikacyjnych, analityków, specjalistów w obszarze data science, data strategy i ad tech, po to aby tworzyć rekomendacje i rozwiązania odpowiadające na wszystkie kluczowe wyzwania marketerów. Zdobywczyni nagrody IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness. Jurorka Effie. Uczestniczka pierwszej edycji programu Marketing Masterminds IAA.

Zuza Kwiatkowska
Edukatorka AI, AI Flavours


Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat. Uczy skutecznego, bezpiecznego i odpowiedzialnego użycia AI. Pracując jako programistka AI, wdrażała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Stypendystyka Google DeepMind (tylko 2 stypendia w całej Polsce każdego roku), wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce.

Rafał Lampasiak
Strategy Director, MullenLowe Group


od 2020 roku Strategy Director MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MediaHub), gdzie łączy kompetencje kreatywne oraz mediowe, zarządzając multidyscyplinarnym zespołem składającym się ze strategów, badaczy oraz analityków. Z wykształcenia psycholog społeczny, posiadający ponad 20 lat doświadczenia w pracy jako strateg w agencjach reklamowych, digitalowych oraz mediowych: TBWA, Havas Warsaw, Scholz&Friends 180Heartbeats&JungVonMatt, Walk. Laureat nagród Effie, KTR i Innovation Award. Juror w polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie, MadStars, Innovation, Kreatura, SAR dla MŚP czy Young Creatives. Od ponad 6 lat jest trenerem w SAR, a także współprowadzącym zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego.

Katarzyna Lewińska
Head of Creative, Kantar Polska


Badaczka w Kantar Polska, gdzie kieruje zespołem Creative specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami. Absolwentka psychologii oraz podyplomowego studium terapii i treningu grupowego IPSiR UW.

Maciej Lewiński
ekspert w zakresie analityki internetowej


ekspert w zakresie analityki internetowej z 15-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w Google Analytics i optymalizacji działań marketingowych. Ceniony za praktyczne podejście do analizy danych oraz umiejętność przekładania skomplikowanych zagadnień na zrozumiałe, biznesowe wnioski. Prelegent konferencji branżowych, autor publikacji na temat marketingu i analityki, znany z dynamicznych i inspirujących wystąpień, które łączą technologię, etykę i innowacyjne podejście do rozwoju marek. Na scenie wyróżnia się humorem, konkretnymi przykładami i umiejętnością angażowania publiczności.

Jarosław Łuczka
Product Owner, adQuery


Rafał Madajczak
Redaktor naczelny, Gazeta.pl


red. naczelny Gazeta.pl. W mediach od ponad 20 lat, w digitalu pracował w o2.pl, Grupie NaTemat oraz ASZdzienniku. Pracował też przy medialnych akcjach społecznych, m.in. Alarm dla klimatu, Historia bez Polki, reklama Polski na Times Square czy Niewidzialny etat. Nie przeszedł z Twittera/X na BlueSky.

prof. Dominika Maison
profesor psychologii, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna


profesor psychologii, pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi, łącząc z sukcesem naukę z praktyką. Założycielka i właścicielka firmy Maison & Partners specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych i badaniach społecznych. Współzałożycielka ogólnopolskiego panelu badawczego Ariandna. Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie (m.in. USA, Belgia, Włochy, Indonezja). Główne obszary zainteresowań naukowych to: psychologia konsumenta, marketing społeczny, badania skuteczności reklamy oraz rola emocji w reklamie i decyzjach konsumenckich. Jest regularnie zapraszana jako prelegentka na największe wydarzenia reklamowe i marketingowe w charakterze keynote speakerki. Autorka ponad 150 artykułów naukowych, setek tekstów popularno-naukowych oraz kilkunastu książek, między innymi „Psychologia konsumenta" (2014, PWN), „The Psychology of financial consumer behavior" (Springer, 2019), „Qualitative marketing research. Understanding Consumer Behaviour” (Routledge, 2019), „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne” (PWN, 2022). W latach 2003-2008 była prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). W latach 2008-2016 była przedstawicielką na Polskę największej na świecie organizacji badań marketingowych – ESOMAR. Od 2022 roku jest członkiem Rady Fundacji WWF Polska.

Joanna Makolądra
Data Analytics Lead CEE, Choreograph (GroupM)


W Choreograph / GroupM opiekuje się zespołem Ekonometrii, jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie w tej dziedzinie, rozwijając jednocześnie ofertę oraz nowy biznes. Wcześniej odpowiadała za analogiczny obszar w Publicis Groupe Poland/YOTTA. Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem analitycznym, specjalizująca się w modelowaniu marketing mix, doradztwie analitycznym oraz projektowaniu innowacyjnych i efektywnych rozwiązań analitycznych, przynoszących wymierne korzyści klientom. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na konferencjach branżowych oraz podczas wystąpień wewnętrznych (spotkania, szkolenia i webinary dla klientów).

Bartosz Malinowski
Regional President, Adform


Członek zarządu Adform A/S. Od ponad 20 lat związany ze światem nowych technologii. W Adform zarządza regionem Europy Centralnej jak również Bliskiego Wschodu oraz Azji i Pacyfiku. Odpowiada ze wysokopoziomowe relacje firmy z kluczowymi klientami na poziomie zarządów. Wcześniej rozwijał obecność Adobe w obszarze Europy Centralnej i Wschodniej. Członek rady programowej IAB Forum od 2018, Członek Jury Effie 2022 i 2023.

Grzegorz Marczak
Sales Director Europe, Hybrid.ai


Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool, by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań AdTech w Europie i Afryce.

Michał Marszał
twórca internetowy,


jeden z najbardziej wpływowych twórców internetowych w Polsce. Zyskał rozpoznawalność jako autor profili społecznościowych tygodnika „NIE”, gdzie jego satyryczne memy i komentarze polityczne przyciągnęły setki tysięcy obserwujących. Obecnie, łącząc humor z trafnym komentarzem społecznym, prowadzi autorski kanał @michalmarszał na Instagramie.

Krzysztof Marzec
CEO, DevaGroup


CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

Michał Miedźwiecki
Head of Product Audio, One Audio


Izabela Myrdak
Sales Team Manager, Tide Software


Dominika Nawrocka
Strategy & Research Director, PHD / Media Direction OMD


socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka, z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badań i analiz. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej. Współautorka projektów społecznych „Zdrowie psychiczne Polaków w trakcie pandemii Covid-19, Kukanow, Nawrocka, SW Research” oraz „#Postroniekobiet, jak stworzyć świat równych szans kobiet i mężczyzn”.

Marcin Niemczyk
Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu


Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska - początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyber Transformations, Kongres Badaczy, Impact Academy, IAB HowTo, Forum IAB), juror MixxAwards (2023, 2024), wykładowca PJATK, SWPS, UJ, współautor Raportu Strategicznego IAB oraz Leksykonu "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych". Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii. Prywatnie pasjonat gór i początkujący pizzaiolo.

Małgorzata Niska
Head of Media Strategy, dentsu


Ekspertka z 13-letnim doświadczeniem w grupie dentsu, obecnie kierująca zespołem strategii mediowej. Specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach mediowych, tworzeniu produktów i strategii dla klientów takich jak mBank, Ferrero czy Burger King. Zaangażowana w projekty dentsu Attention Economy i Sustainable Media. Członek Rady Programowej Forum IAB, pełniła rolę wiceprzewodniczącej prezydium. Trenerka certyfikacji DIMAQ, jurorka Dimaq Uni. Laureatka nagród Effie, Innovation Awards i Golden Arrow.

Bartosz Nowak
VP of Sales CEE, Adlook


uznany lider z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu i sprzedaży, zdobywanym w firmach takich jak Spider’s Web, Agora, TVN czy Ströer. Przez lata pracy w mediach – od reklamy zewnętrznej, przez radio i telewizję, po kanały cyfrowe – zbudował reputację eksperta w zakresie rozwijania trwałych relacji biznesowych oraz dostarczania usług na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w budowaniu zaufania i współpracy, które napędzają wzrost i sukces na konkurencyjnych rynkach.

Adam Nowakowski
Agency Partner CEE, Meta


Związany z reklamą od 1999 r., początkowo w dziale obsługi klienta NoS/BBDO, a od r. 2003 w roli stratega. W latach 2009-19 związany z agencją Leo Burnett, w której pełnił rolę szefa działu strategii. Współtwórca 11 kampanii wyróżnionych nagrodą EFFIE. Wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR. Od 2019 r. w zespole agencyjnym Meta, odpowiada za współpracę z agencjami kreatywnymi w regionie CEE.

Antoni Olech
Brand & Growth Strategist, Publicis Warsaw


Wszechstronny strateg z doświadczeniem w wielu zróżnicowanych branżach oraz segmentach. Zarówno od strony konsumenta oraz B2B tworzył strategię komunikacji dla marek m.in: Oreo, 7days, Bake Rolls (Mondelēz) oraz Garnier (L'Oreal). Przez 7 lat pracy realizował projekty od tworzenia pozycjonowania marki, po strategie komunikacji i product design od strony UX. Ekspert w obszarze GenZ, muzyki, tiktoka, gamingu i rozrywki. Muzyk, wokalista z szerokim doświadczeniem w obszarze wystąpień publicznych, które zbierał podczas własnych, solowych występów muzycznych.

Maciej Olenderczyk
Advanced TV Director, GroupM


jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie marketingu i mediów, specjalizującym się w planowaniu działań TV/Video, koordynacji międzynarodowych kampanii mediowych oraz badaniach branżowych. Jego praca była kluczowa w realizacji nagrodzonych kampanii, w tym pierwszej w Polsce kampanii addressable TV, wyróżnionej Mixx Award 2022. Maciej odgrywa czołową rolę w wprowadzaniu innowacji na rynek CTV i Addressable TV, będąc cenionym źródłem wiedzy, często cytowanym w mediach branżowych. Jego wkład w branżę został doceniony poprzez aktywny udział i prezentacje na prestiżowych wydarzeniach, takich jak Forum IAB.

Zofia Olsztyńska
Senior Communications Planner, MediaPlus


Senior Communications Plannerka z blisko sześcioletnim doświadczeniem w digital marketingu. Z zamiłowania do edukowania i dzielenia się wiedzą, wykłada gościnnie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Biznesu Merito w Chorzowie, a także na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, gdzie wprowadza studentów i słuchaczy w świat płatnych kampanii w mediach społecznościowych. Dodatkowo, prowadzi szkolenia wewnętrzne na różnym poziomie zaawansowania z przekonaniem, że wiedzy i doświadczenia nie można monopolizować. Członkini grupy roboczej Social Media przy IAB Polska, uczestniczka Programu Meta Select 2024.

Justyna Oracz
Head of Communications, We!re Fantasy


Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of Communications w agencji WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze gamingu oraz influencer marketingu. Aktywna członkini IAB działająca w grupach Gry/Esport, Public Relations oraz Influencer Marketing. Wykładowczyni uczelni wyższych: Collegium Civitas oraz Uniwersytet Śląski.

Beata Orkwiszewska
Business unit managing partner, Havas Media Group


Ukończyła Studia Magisterskie na Wydziale Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim z obszaru Psychologicznych Podstaw Komunikacji Medialnej oraz SGH w zakresie Marketingu Internetowego. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała od 1999 roku zarówno po stronie mediów, jak i agencji mediowych. W Havas Media Group pracuje od 2008 na rzecz m.in. takich klientów jak Hermes, Omega, Canal+, BRW czy PVM . Jurorka Effie. Prywatnie mama nastolatka i nieuleczalna fanka literatury współczesnej.

Jarosław Pająk
Innovation Director, mspark (GroupM)


przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2006 roku a projekty i kampanie, przy których brał udział były wielokrotnie nominowane i nagradzane w takich konkursach jak MIXX Awards, Media Trendy, Złote Orły czy Webstar Festival. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i szkoleń a także Członek Grup roboczych IAB Polska w latach 2012-2016. Obecnie pracuje w GroupM jako Innovation Director i odpowiada za wdrażanie i rozwój nowych rozwiązań w grupie takich jak Plista (programatyczna reklama natywna i Content Marketing), GOAT (Data based Influencer marketing) i [m]spark (akcelerator mar-tech i platforma innowacji GroupM).

Agnieszka Parfienowicz
Managing Partner, GroupM


Ekspertka w dziedzinie digital z 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Jest certyfikowaną trenerką DIMAQ Professional oraz specjalistką od prezentacji (Train the Trainer). Ukończyła program "MBA Leading Innovation and Change" na York St John University. Obecnie pracuje w GroupM na stanowisku Nexus Managing Partner gdzie zajmuje się rozwojem produktów i usług własnych GroupM. Jako doświadczona prelegentka i trenerka, Agnieszka wielokrotnie brała udział w najważniejszych konferencjach i szkoleniach branżowych, takich jak Forum IAB, Europejskie Forum Ekonomiczne, MultiscreenDay, Videowars by Screenlovers, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

Paweł Pluszcz
WebAnalytics Lead, YOTTA (Publicis Groupe)


Posiada około 10 lat doświadczenia w analityce internetowej w różnych firmach z branży mediów i reklamy, zarówno po stronie agencyjnej jak i klienckiej. Na dotychczasowej ścieżce kariery miał okazje zaangażować się w dziesiątki projektów dotyczących implementacji i wykorzystania danych z różnych systemów służących do pomiaru aktywności użytkowników stron i aplikacji internetowych Na co dzień zajmuje się projektami w obszarze szeroko pojętej analityki internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji z tej dziedziny w ramach organizacji oraz konsultacjami i doradztwem w tym obszarze. Dąży do harmonijnego łączenia zaawansowanych technologii z potrzebami biznesowymi klientów, tworząc wartość dodaną która wzmacnia ich konkurencyjność na rynku

Magdalena Popielewicz
Digital Project Manager, GroupM


specjalistka ds mediów cyfrowych z 13-letnim doświadczeniem w obszarze planowania i zakupu kampanii na wielu platformach biddable na rynkach europejskich. Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem, testowaniem i implementacją nowych technologii AI w GroupM, doradza również klientom w tym obszarze.

Tomasz Przybyłowicz
CEO & Founder, Media&Leads


Styczeń 2015 – obecnie, założyciel i prezes firmy Media&Leads, która specjalizuje się w technologiach dla marketingu / eCommerce (min. Ellen, ZETA Global) oraz zajmującą się reklamą video i display w modelu programatycznym. Wśród klientów firmy Media&Leads Polska są przedstawiciele takich branż jak Retail, FMCG, Telco, Automotive, Media oraz iGaming. W 2023r. firma Media&Leads wygrała, wspólnie z OMD, nagrodę MIXX za projekt dla klienta Renault Polska. Od stycznia 2013 r. do grudnia 2014 r. – założyciel i prezes polskiego oddziału Httpool (obecnie część Aleph). Od maja 2011 r. do grudnia 2012 r. Pełnomocnik Zarządu ds. Business Development / Client Service Director w spółce Hypermedia ISOBAR. Od września 2008 r. do czerwca 2010 r. - stworzył i stał na czele, jako Pełnomocnik Zarządu, Dyrektor Działu Handlowego w spółce Nasza-Klasa, w której odpowiedzialny był za przychody B2B. Wcześniej kariera zawodowa Tomasza Przybyłowicza związana była z portalem Interia.pl, gdzie w latach 2003-2008 r. zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży. W latach 2001-2003 pracował w biurze reklamy portalu Onet.pl. Jednocześnie w okresie od 2007 r. do 2010 r. pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, z ramienia firm: Interia.pl S.A oraz Nasza Klasa Sp. z o.o..

Justyna Pyzik
Deputy Strategy Director, Publicis Warsaw


Strateżka z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych agencji reklamowych. Absolwentka Instytutu Socjologii UJ. Zdobyła ponad 20 statuetek Effie oraz nagrody w konkursach kreatywnych: Innovation, Mixx Awards, czy KTR. Jurorka Effie Poland, Euro Effie, KTR, Emma. Pracowała przy rozwoju strategii i realizacji kampanii dla m.in.: BNP Paribas, Prudential, Winiary, Maggi, NO-SPA, Essentiale, Mollers, Vichy. Prelegentka poprzednich edycji Forum IAB. Z pasją śledzi nowe trendy i zmieniające się wzorce kulturowe. Entuzjastka podejścia skoncentrowanego na konsumencie, najbardziej ekscytuje ją praca, w której dzięki prawdziwym insightom marki stają się bardziej istotne w życiu ludzi.

Jakub Reliszka
Product Innovation Lead, LVL UP Media


strateg E-commerce, od ponad 11 lat tworzę strategie komunikacyjne oraz e-commerce’owe dla marek z kategorii CPG, elektronika, rozrywka. Specjalizuję się w analizach kategorii oraz retail mediów, ze szczególnym uwzględnieniem ich przełożenia na wzrost udziału w rynku. Bacznie śledzę trendy oraz nowości w E-commerce, dzieląc się przemyśleniami na LinkedInie oraz w artykułach na serwisach branżowych. Występowałem jako prelegent na IAB How to Programmatic (jedna z najlepiej ocenionych prezentacji).

Paulina Rybak
Team Lead Account Strategy, Criteo


od sześciu lat związana jest z firmą Criteo, gdzie kieruje zespołem strategów i specjalistów ds. sprzedaży działających na rynku Europy Wschodniej. Jej obszar działania obejmuje zarówno Marketing Solutions, jak i Retail Media, pomagając markom i detalistom skutecznie docierać do klientów w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym.  Paulina jest doświadczoną prelegentką – prowadziła webinar dla Dimaq pt. „Trendy konsumenckie w nowej rzeczywistości gospodarczej” oraz występowała na konferencji organizowanej przez Klienta Rohlik w Pradze, gdzie dzieliła się swoją wiedzą na temat działań offsite. Jej pasją jest łączenie analizy danych z kreatywnymi strategiami, które pozwalają markom nie tylko zwiększać efektywność kampanii, ale także budować angażujące doświadczenia zakupowe. 

Kuba Sagan
Feeders Agency


Kuba ma ponad 15 lat doświadczenia w branży kreatywnej. Pracował dla Nike, Netflixa (którego wylaunchował w Polsce), IKEA, Pepsi, Marvela itp. Ma na swoim koncie ponad 100 nagród, w tym Cannes Young Creatives, Effie, Golden Drum i KTR. Wybrany w plebiscycie Magazynu Press AdManem Roku 2024 w kategorii Agencje Reklamowe. 6 lat temu założył Feeders Agency, która jest obecnie najbardziej nagradzaną niezależną agencją na polskim rynku reklamowym (TOP 2 Effie 2024, TOP 3 KTR 2023, Skuteczność Roku 2024 wg Magazynu Press). Kuba wierzy, że ​​reklama od zawsze była częścią branży rozrywkowej, dlatego jego celem jest tworzenie komunikacji, która bawi, wzrusza lub edukuje.

Alicja Sepioło
Kierowniczka Zespołu Badań, Centralny Ośrodek Informatyki


Starsza Badaczka UX w Centralnym Ośrodku Informatyki z 6-letnim doświadczeniem w badaniach UX i service design. Kieruje Zespołem Badań, który kształtuje cyfrowe doświadczenia obywateli. Specjalizuje się w badaniach aplikacji mobilnych, realizowała kluczowe badania UX dla mObywatela oraz strategiczne inicjatywy badawcze. Od 2023 blisko współpracuje z zespołem komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji przy realizacji sztandarowych kampanii promujących aplikację mObywatel: „Zrób to prościej” (2023) oraz aktualnej kampanii „mObywatel ma łatwiej” (2024-2025). Uczestniczy w opracowaniu koncepcji kreatywnej do aktualnej kampanii oraz realizacji badań ilościowych i jakościowych wykorzystywanych w kampanii – łącząc doświadczenie w badaniach UX aplikacji i badaniach świadomości na potrzeby kampanii.

Anna Siwińska
Senior Consultant, Minds&Roses


Badaczka ilościowo-jakościowa związana z agencją badawczą Minds & Roses. Na co dzień współpracująca z branżą finansową. Prowadzi również badania FMCG i retail w obszarach komunikacji i innowacji produktowych. Jej doświadczenie zawodowe pozwoliło na uzyskanie różnych perspektyw: perspektywy klienta w ramach działu marketing online, ale też agencji badawczej, zarówno w formie międzynarodowej korporacji, start-upu, jak i spółdzielni badawczej. Współautorka raportu i aplikacjach mobilnych „Appeiron. O nieograniczonej relacji użytkownika z aplikacją.” oraz syndykatowego rankingu banków Zloty Bank, moduł dot. kanałów zdalnych.

Marta Skalmowska
Senior Partner, Minds&Roses


Badaczka marketingowa z ponad 10 letnim doświadczeniem. Wcześniej w Kantar Polska, od 3 lat w agencji badawczej Minds & Roses, gdzie obecnie zajmuje się obsługą klientów głównie z branży finansowej, retail i e-commerce. Specjalizuje się w badaniach marki, w tym projektach strategicznych związanych z pozycjonowaniem oraz budowaniem spójnego wizerunku i doświadczenia klienta w różnych punktach styku. Współautorka syndykatowego badania Minds & Roses „Appeiron. O nieograniczonej relacji użytkownika z aplikacją.” Członkini think tanku PTBRiO “TrendImpact”, w ramach którego współtworzyła obraz i analizowała trendy w zachowaniach zakupowych Polaków 2024.

Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead CEE, Meta


Obecnie w Meta odpowiada za współpracę z agencjami w regionie CEE. Wcześniej doradzał w zakresie transformacji cyfrowej Klientom Publicis Groupe. Konsultant i strateg z 19-letnim doświadczeniem związany z branżą digital, badaniami i analityką. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jaki dyrektor strategii i badań, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 14 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji w ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute.

Maciej Sobieszek
Media Strategy Director, dentsu


Człowiek łączący w sobie pozorne paradoksy: absolwent filologii angielskiej, który wylądował w marketingu, strateg mediowy z doświadczeniem sprzedażowym. W grupie denstu od ponad 10 lat, specjalizuje się w rozwiązaniach z obszarów digitalu, innowacji mediowych oraz badaniu efektowności kampanii reklamowych, jednocześnie pozostając blisko komunikacji i kreatywnego podejścia do reklamy. Na przestrzeni ostatnich lat współpracuje m.in. z klientami z branży finansowej, telekomunikacyjnej, retail, a także (paradoksalnie jako abstynent) branży alkoholowej. Prywatnie miłośnik wafelków czekoladowych i twórczości Williama Faulknera.

Włodzimierz Sokół
Kierownik Wydziału Zarządzania Kampaniami, Orange Polska S.A.


Agnieszka Stelmaszczyk
Managing Director, Hearts&Science


od 25 lat zajmuje się projektowaniem skutecznej komunikacji marketingowej.

Katarzyna Strachota
Head of Strategy, FormUp


Ekspertka w zakresie strategii i komunikacji digitalowej, łącząca kreatywne podejście z głęboką analizą biznesową. Doświadczenie zdobywała w czołowych agencjach reklamowych oraz w doradztwie strategicznym PwC. Tworzy skuteczne kampanie, które nie tylko realizują cele biznesowe klientów, ale również są doceniane w licznych konkursach branżowych, w tym Effie, Golden Drum i MIXX Awards.

Michał Szczur
Head of Digital Strategy & Training, Mindshare Polska


Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 15 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych.

Łukasz Sztuczyński
Brand & Display Solutions Senior Manager, Allegro


Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiadał za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów, kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB. Obecnie odpowiedzialny za budowę i rozwój narzędzi reklamowych w Allegro.

Dorian Szymański
Head of Strategy, Mindshare Poland


Strateg z 12-letnim doświadczeniem po stronie agencji reklamowych i mediowych odpowiedzialny za rozwój narzędzi oraz analiz pomagających klientom zwiększać ROI z kampanii. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (4x na Forum IAB), doceniany przez publiczność za wysoką jakość prezentacji. Prywatnie, pasjonat motocykli i gier planszowych. Nasza zeszłoroczna prezentacja "PAY [for] ATTENTION! Jak optymalizować kampanię w oparciu o najcenniejszą walutę 2023 roku?" znalazła się na 1 miejscu 4 branżowych rankingów (m.in. https://screenlovers.pl/subiektywne-top5-forum-iab-wersja-alternatywna/)

Michał Szynal
Współzałożyciel i CEO, FormUp


Z branżą digital związany od wielu lat, wcześniej manager w największych polskich firmach digitalowych. Juror w konkursie IAB MIXX Awards. Specjalista z zakresu skalowania firm za pomocą narzędzi digital, łączący praktyczne podejście do biznesu z nowoczesnymi rozwiązaniami.

Żaneta Szysz
Growth Lead, GroupM Poland


odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną w GroupM. Karierę w organizacji zaczynała zarządzając ponad 30to osobowym zespołem, obsługującym marki Unilever. W 2023 wystąpiła na Forum IAB z jedną z najlepiej ocenianych prezentacji "Marka czy sprzedaż? Sweet spot czy filozoficzne rozkminy?". Doceniona nr.2 najlepszych prezentacji na Forum przez ScreenLovers (https://screenlovers.pl/screenloversowe-top5-z-forum-iab-2022-vol1/).

Hubert Świtalski
Business Director, DoubleVerify


Od marca 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Szef grupy roboczej Ad Standards IAB Polska. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Patrycja Tokarska
Advertising Sales Director, Taboola


Arek Urban
Head of Digital Innovation, Havas Media Network Poland


odpowiada za strategię i implementację nowoczesnych technologii oraz inicjatyw AI. Od ponad 18 lat pomaga markom budować innowacyjne rozwiązania, łącząc doświadczenie stratega i marketingowca ze zrozumieniem technologii. Prowadził globalny zespół marketingu odpowiedzialny za wzrost na 13 rynkach. Obecnie rozwija ofertę nowych technologii przy współpracy ze start-upami i firmami martech, skupiając się na efektywnym wprowadzaniu zaawansowanych rozwiązań wspierających rozwój biznesu klientów Agencji.

Ewa Walas
szefowa strategii, Gazeta.pl


szefowa strategii w Gazeta.pl. W firmie odpowiada za niestandardowe współprace, akcje społeczne (m.in. Ryzykanci, Skandynawska Szkoła) i cykle redakcyjne. Z mediami związana od ponad 10 lat, wcześniej m.in. z Wirtualną Polską i Dziennikiem Bałtyckim

Maciej Wojciechowski
Agency Partnership Manager, TikTok


Olga Wójcicka
Consumer Insight Manager, Mediahub


z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Nominowana przez magazyn Press do tytułu AD WO/MAN 2022 roku w kategorii Young. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022, 2023, 2024), INSUMMIT i INSUMMIT Youth (2023, 2024), Marketing Progress, Social Media Week. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych i podcastów.

Wiktoria Wójcik
co-founder, inStreamly


Współzałożycielka inStreamly. Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe, Forbes Polska 25 under 25, Linkedin Top Voice. Specjalizuje się w tym, jak nowoczesna rozrywka zmienia marketing. Jej firmy pomogły 160 markom takim jak Netflix, Philips czy Pepsi współpracować z ponad 150 000 twórców gamingowych w 12 krajach. Dzieli się wiedzą o innowacji, startupach i nowej erze marketingu. Pojawiła na łamach ponad 100 konferencji, portali czy podcastów. W tym Web Summit, TedX, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, ImpactCEE, Creator Conf, AdAge, MyCompany i Forbes.

Radosław Wójcik
Head of Gaming, LiquidThread


Od 2005 roku związany z marketingiem i reklamą, budując swoją karierę od asystenta w dziale księgowości, przez Client Service, strategię, kreację, aż po Dyrektora Marketingu w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jako głos gamignu i esportu pojawił się na kilku wydarzeniach branżowych (m.in. Forum IAB, Impact’21). Aktualnie jako Head of Gaming prowadzi strategiczne projekty dla Klientów Publicis Groupe w obszarach gamingu i esportu.

Bartosz Wysocki
Chief Revenue Officer, Grupa Gazeta.pl


Z branżą reklamową związany od 20 lat i tyle samo z reklamą digital. Jest członkiem członkiem zarządu Gazeta.pl, w którym jako Chief Revenue Officer odpowiada za przychody grupy. Wcześniej pracował także dla Bonnier Business Polska wydawcy m.in. Pulsu Biznesu i Bankier.pl. Przygodę z reklamą zaczynał w Agencji reklamowej V&P, gdzie pracował dla takich marek jak Redd’s, Skoda czy Nivea. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz programu Executive MBA na University of Illinois Urbana-Champaign. Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska. Prywatnie pasjonat desek. Latem kitesurfingowej a zimą snowboardowej.

dr Jan Zając
CEO, founder, Sotrender


Przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera - aplikacji, która pomaga markom z całego świata w analizowaniu i raportowaniu komunikacji w mediach społecznościowych. Wykładowca i szkoleniowiec, prelegent na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Posiada doktorat z psychologii społecznej na UW i magisterium z ekonomii na SGH. Zna 6 języków, odwiedził 47 krajów, w tym połowę z nich na rowerze.

Michał Zajdel
Senior Business Product Manager, Allegro


Badacz, analityk, przez lata związany z agencją Kantar Polska. Aktualnie zajmuje się rozwojem badań i pomiarów mediowych w Allegro Advertising.

Aleksandra Załęska
Szefowa badania Mediapanel, Gemius


Od 2020 r. odpowiada w Gemius za realizację badania Mediapanel. Z rynkiem badań związania jest od 2010 roku, pracowała w działach badań, m.in. w TVN S.A oraz agencji Content Spot. Współautorka Raportu Strategicznego IAB, regularnie prowadzi szkolenia z zakresu pomiaru widowni internetowej dla kluczowych klientów firmy. Absolwentka Psychologii KUL. Miłośniczka sportu – uprawia wspinaczkę i nurkowanie.

Tadeusz Żórawski
ekspert branżowy,


Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamy, ecommerce, domach mediowych, i współpracy z firmami zajmującymi się innowacjami technologicznymi, w tym wiele lat w funkcjach kierowniczych ( CEO UM/Universal McCann, MD PHD Poland, Global eCommerce Strategy Director Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures zrzeszającego firmę technologiczną, gamingową i digital marketing) Wielokrotny mówca na Forum IAB, przez wiele lat członek Rady Programowej Forum IAB, posiadacz certyfikatu DIMAQ, Trener DIMAQ i innych certyfikatów instytucji branżowych (Facebook, Google, Amazon).