Kto wystąpi

Olga Barańska
Szefowa Zepołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN


W TVN Media zajmuje się tworzeniem produktów reklamowych. Odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w oparciu o innowacyjne rozwiązania kontentowe. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży mediowej, pracując zarówno po stronie agencji, jak i nadawcy. Z wykształcenia socjolożka, która wierzy że w marketingu kluczowe jest zrozumienie innych ludzi - ich postaw i motywacji.

Karolina Bąkowska
GoldenSubmarine


W ubiegłym roku wróciła na pokład GoldenSubmarine, gdzie ze wsparciem swojego zespołu realizuje dla klientów jak LEGO, Disney+, E.Wedel czy Tchibo działania w mediach społecznościowych oraz gamingu. W codziennej pracy łączy strategiczne podejście do insightów i KPI z zamiłowaniem do kreatywności i technologii, co pozwala jej na zrozumienie młodych odbiorców i tworzenie jakościowych działań odpowiadających na ich potrzeby komunikacyjne. Swoją wiedzą dzieli się w branżowej prasie, na konferencjach w kraju i za granicą oraz ze studentami Collegium Civitas w ramach fakultetu e-sport. Od trzech lat jest też aktywną członkinią grupy roboczej IAB Gry i Esport, gdzie pełni rolę zastępczyni przewodniczącej. W czasie wolnym realizuje się jako content creatorka prowadząc kanały social media dla twórców gier niezależnych.

Bianca Best
Global Growth Officer Performics, Executive Coach, Publicis Groupe


Bianca Best jest globalną liderką biznesową, wielokrotnie nagradzaną za dokonania w branży marketingowej, autorką książek i coachinią, certyfikowaną przez CTI. Pracowała w największych agencjach digitalowych na świecie, zajmując się transformacją talentów zarówno na poziomie indywidualnym jak i w ramach całych organizacji : Publicis, Amazon, Snapchat, Meta, WPP, Google. Od 2021 r. związana z Publicis Groupe. Więcej na https://biancabest.com/

profile-photo

Filip Beźnicki
Managing Partner, Stratosfera


Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych: od strategii marki, przez platformy kreatywne, do implementacji w mediach. Przez lata związany z rynkiem agencyjnym (między innymi Havas Media, Saatchi&Saatchi, Accenture Song), gdzie miał okazję prowadzić projekty i zespoły dla największych klientów na rynku. Trzykrotny prelegent na FORUM IAB z prezentacjami, które wyróżniają się i prowokują do myślenia. Prelegent na innych marketingowych konferencjach w Polsce (np. Impact Day) i za granicą (Mixx Awards Festival Bulgaria).

Adam Biegalski
Senior Strategist, Havas Media Network


Starszy strateg z blisko dziesięcioletnim doświadczeniem w domach mediowych, w których poszerzał szeroką wiedzę i różne kompetencje z obszarów mediaplanningu, client service’u i strategii. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR i laureat kilku statuetek EFFIE.

Magdalena Bigaj
twórczyni i prezeska, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa


Autorka książki "Wychowanie przy ekranie". Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Pomysłodawczyni i współtwórczyni pierwszego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej Osób Dorosłych. Członkini Komitetu Dialogu Społecznego KIG oraz Rady Programowej Fundacji Orange. Doświadczona mówczyni i trenerka higieny cyfrowej. Ma na koncie kilkadziesiąt wystąpień publicznych na największych konferencjach, również Forum IAB oraz w mediach ogólnopolskich.

Dorota Bigo
Industry Partnerships Lead , Google Poland


Ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, związana z Google od prawie 10 lat. Aktualnie odpowiedzialna za współpracę z najważniejszymi podmiotami kształtującymi branżę reklamową w Polsce i popularyzację rozwiązań marketingowych opartych na sztucznej inteligencji. Wcześniej współpracowała z największymi reklamodawcami korporacyjnymi na rynku w zakresie rozwiązań i strategii marketingowych, a także z agencjami mediowymi. Zanim objęła rolę w Polsce, odpowiadała za sprzedaż i wdrożenie technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo- Wschodniej, odpowiadając za segment klientów globalnych i agencji. Jest popularyzatorką wdrażania technologii marketingowych, a także rozwiązań łączących marketing online i offline. Nie boi się podejmować ryzyka, i to nie tylko w biznesie, dlatego w czasie wolnym chętnie oddaje się sportom ekstremalnym.

profile-photo

Damian Borowiec
Senior Media&Creative Strategist, MediaHub


z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Senior Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp. Gość programów telewizyjnych, audycji radiowych i podcastów.

Mateusz Chołuj
CEO, Proxi.Cloud


Paweł Ciacek
Partner Zarządzający, Research Collective


Socjolog, badacz. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają marki i ich działania w kontekście społecznym oraz to jak działa ich komunikacja z konsumentami. Do oceny skuteczności reklam stosował techniki neuromarketingowe. Przez kilka lat był Dyrektorem Badań Neuromarketingowych na Europę w Kantarze. Obserwuje i komentuje trendy społeczne i konsumenckie. Dawniej Client Service Director w Kantar Polska, obecnie Partner Zarządzający Research Collective.

Katarzyna Czajkowska
Digital Strategist, Publicis Worldwide


od początku kariery silnie związana z digitalem. Strateżka z zacięciem do social mediów i obserwowania trendów wśród konsumentów, które rodzą się w digitalu, ale zmieniają oblicze marek również poza nim. Od 6 lat związana z Publicis Worldwide, gdzie pracuje między innymi dla takich marek jak Tymbark, Berlinki, Garnier i Plusssz.

Daniel Czapiewski
CTO & PARTNER, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT


Praktyk i niepoprawny optymista, ekspert w dziedzinie marketingu, UX/UI oraz szeroko pojętego rynku aplikacji - zarówno konsumenckich, jak i biznesowych. W branży od ponad 20 lat. Realizował projekty komercyjne dla takich marek jak Bayer, Toyota, Bloomingdales, Paramount, Carlsberg, Camel, Danone, Hortex, Air Berlin, Amol, TomTom, MTV, JVC, Kino Polska i Żabka. Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu - MBA Executive. Członek Zarządu jednego z największych Klastrów IT w Polsce. Miłośnik nowych technologii, sportu oraz wielki fan motoryzacji i simracing'u. Prywatnie mąż Oli i tata Maksa i Antka.

Agata Czech
digital director CEE, Haleon


Od 12 lat w branży digitalowej. Obecnie odpowiedzialna za prowadzenie transformacji digitalowej w Haleon na ponad 30 rynkach, skupiająca się na synergii mediow, kreacji i analityki.

Dorota Dałek
Senior Media Strategist, Allegro


Od 14 lat związana zawodowo z reklamą digital, skupiona na budowaniu skutecznych rozwiązań reklamowych dla brandów: od działań wierunkowych do performance. W Allegro odpowiada za tworzenie startegii mediowych dla klientów reklamowych platformy.

Jarosław Dejneka
Manging Partner, EssenceMediacom


Managing Partner w agencji EssenceMediacom Poland odpowiedzialny za obszary takie jak badania, ekonometria, data science, analityka czy BI. 19 lat doświadczenia w branży. Obecnie skupia się na umacnianiu pozycji warszawskiej jednostki jako jednego z głównych globalnych Center of Excellence EssenceMediacom. Prelegent na PTBRiO w 2011, VideoWars by ScreenLovers w 2018 ( https://screenlovers.pl/screenlovers-topthinkers-alias-lebska-trzynastka-screenlovers/ ), Forum IAB w 2021 (https://screenlovers.pl/top-5-z-forum-iab-2021-subiektywny-ranking-najlepszych-prezentacji/ ), InnovationAd 2021, SportBiz Summit w 2023, InSummit 2023.

Krzysztof Dłużniewski
Head of Marketing, Wolt Polska


manager ds. marketingu (CIM) z 10 letnim doświadczeniem w korporacjach FMCG i start-upach q-commerce zdobywane w Mondelez, SC Johnson, JOKR oraz Wolt. Aktualnie Head of Marketing Wolt Polska Prywatnie od 7 lat zajmuje się improwizacją sceniczną - mając już za sobą ponad 100 występów w całej Polsce. Zawodowo pasjonuje mnie to jak technologia zmienia świat na naszych oczach i zmusza nas marketingowców do ciągłej improwizacji

Ewa Doligalska
Senior Total Connections Planning and Media Manager , PepsiCo


Pasjonatka mediów z 5-letnim epizodem brand marketingowym. Przygodę z mediami zaczęła w Starcomie, by po 2 latach spojrzeć na świat oczyma wydawcy - Wirtualnej Polski. Od 2014 związana z PepsiCo, gdzie najpierw zarządzała marką Lay’s, by następnie objąć mediowo-komunikacyjną kuratelą całe portfolio słonych przekąsek. Miłośniczka literatury i tanich wakacji.

Justyna Doniec-Niezgoda


Adwokatka, prawniczka wewnętrzna od kilku lat związana w firmą RTB House zajmującą się reklamą internetową, doktorantka na Uniwersytecie Jagiellońskim, absolwentka studiów LL.M. na uniwersytecie w Heidelbergu. Swoją wiedzę prawniczą stara się łączyć ze zrozumieniem nowych technologii, co pomaga jej w codziennej pracy. Uczestniczka konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych oraz wykładowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Izabela Franke
Head of Advisory, Future Mind


Ekspertka z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze customer experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami. Jako Head of Advisory w Future Mind odpowiada za doradztwo technologiczno-biznesowe w zakresie transformacji cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń, danych konsumenckich, budowania zaangażowania i lojalności klientów, optymalizacji marketingu i sprzedaży w kanałach cyfrowych. Przed dołączeniem do Future Mind była związana z firmą PwC, gdzie pracowała jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. Realizowała projekty dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.

Marta Fydrych-Gąsowska
Infosec & Compliance Advisor, Akamai Technologies


Obszarem bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych zajmuję się od 2014 roku. Posiadam wykształcenie prawnicze, mam jednak również zacięcie techniczne i wielką ciekawość zmian technologicznych zachodzących na naszych oczach. Pracowałam w firmach w strategicznych obszarach, takich jak infrastruktura kolejowa i bankowość. Prowadziłam również projekt wdrożenia wymogów RODO w jednej z największych polskich grup wydawniczych. Jestem audytorem wiodącym ISO 27001 i ekspertką ds. ochrony danych w Radzie Europy oraz członkinią Data Protection Engineering Working Group w ENISA. Posiadam certyfikat Certified in Cybersecurity ISC2.

Agnieszka Gajzler
Media Product Business Growth Director, Wirtualna Polska


Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, czlonek jury NAI Awards, czlonek ICMF, rada programowa IAB, czlonek IAA. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od stycznia 2022 w Wirtualnej Polsce.

Mateusz Garbarczyk
Strategy & Innovation Manager, Value Media


Z zawodu strateg, z wykształcenia i zamiłowania psycholog. Od blisko 10 lat związany z domem mediowym Value Media. Miał przyjemność występować na konferencjach Forum IAB, IAB How To, Impact Day czy jako gościnny wykładowca w murach SWPS.

Marco Gercke


Prof. Dr. Marco Gercke is an entrepreneur, scientist and advisor. With more than 1000 speeches in over 100 countries and over 100 scientific publications, Prof. Gercke is one of the world's leading experts in the field of Digitalization and Cybersecurity. He advises governments, organizations and large enterprises around the world on strategic, political and legal issues. Over the past 15 years, he has worked in over 100 countries across Europe, Asia, Africa, the Pacific and Latin America. But his work is not only academic. In the 90th he founded a company that utillized "Machine Learning" to develop software solutions for medical diagnostics. He was responsible for the development of the underlying technology. The next company he founded, a media agency, used "machine learning" and artificial intelligence for user interaction. Today, he focuses on advising international organizations and executive boards of major companies on issues related to the opportunities and risks of digitalization.

Kamil Glenszczyk
Programmatic Media Lead CEE, Google Ireland


Z Google Ireland związany jestem od ponad dekady, specjalizując się w obszarze programmatic. Obecnie zarządzam portfolio kluczowych klientów w Europie Środkowej, kierując zespołem specjalistów w tym regionie. Aktywnie uczestniczę w pracach grup roboczych IAB skupiających się na programmaticu i standardach reklamowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzielę się podczas licznych wystąpień na konferencjach poświęconych digital marketingowi, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.

profile-photo

Marta Głowacka
Digital Strategist, MullenLowe Warsaw


strateżka z 13 letnim doświadczeniem w online po stronie zarówno agencji, jak i klienta. Tworzyła strategie komunikacji dla marek takich jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s czy OBI. Od listopada 2022 roku w MullenLowe Warsaw pełni rolę Digital Strategist, wspierając klientów w prowadzeniu komunikacji, przeprowadzaniu kampanii i prowadząc warsztaty w zakresie doświadczeń konsumentów w środowisku online’owym. Swoje doświadczenie potwierdziła również zdając certyfikację Dimaq. Autorka publikacji w mediach branżowych takich jak Media Marketing Polska, Wirtualne Media. Prelegantka Forum IAB z 2023 roku.

Weronika Golon
Senior Digital Strategist, OMD Group


Strateżka. Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Social Mediów IAB. Jako Senior Digital Strategist jest jedną z liderek zespołu Digital Collective w OMD, który odpowiada za wzmocnienie digitalowych kompetencji klientów agencji. W ramach agencji działa w zespole Strategy & Growth OMD, gdzie dba o płynną wymianę wiedzy i rozwój strategiczny agencji. Wcześniej w zespołach digitalowych łączyła kompetencje kreatywno-mediowe pracując dla takich marek jak: Pandora, Tchibo, Bayer, Rettenmaier, TikTok For Business, Grant’s oraz Mikomax w zakresie paid social oraz search. Posiadaczka certyfikatów DIMAQ Professional oraz Facebook Blueprint. Po pracy lubi słuchać o czym mówi się w internecie.

Radosław Gołąb
Dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS


W AMS odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami. Z branżą reklamy online związany od ponad 15 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest szefem Grupy Roboczej IAB Digital Out of Home, a także członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, trener dziecięcej drużyny futbolu flagowego, motocyklista oraz triathlonista.

Piotr Grabowski
Senior Digital Strategist, Saatchi&Saatchi


strateg, specjalista w zakresie komunikacji marek w digitalu. W Publicis Groupe blisko 10 lat. Przez większość kariery odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w szeroko pojętym digitalu z naciskiej na performance marketing. Od dwóch lat w Saatchi & Saatchi pracuje z klientami w zakresie strategii digital. Lauret nagród Effie, MIxx oraz członek grupy roboczej Social Media IAB. Pracował dla: OBI, Visa, Maspex, Stellantis, Goodyer, Deichmann, Novartis, Credit Agricole.

Stanisław Grabowski
Managing Partner, EssenceMediacom


Managing Partner odpowiedzialny za Produkt EssenceMediacom w obszarach Strategii, Data&Tech oraz Branded Content. Zakochany w świecie reklamy od ponad 20 lat. Propagator łączenia kompetencji głęboko analitycznych z typowo kreatywnymi. Analitycy go nie lubią, bo twierdzi że "jakiekolwiek dane są lepsze od braku danych". Kreatywni go nie lubią bo ciągle pyta o dane. Gracz, tenisista, miłośnik Lego, całkiem spoko Tata.

Anna Gruszka
Przewodnicząca Rady Programowej QUALID,


Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako przewodnicząca Programu Qualid walczy o jakość reklamy internetowej. Pracowała po różnych stronach rynku: jako Industry Director adtechu Teads, CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wciąż się uczy, a digital ma już w kodzie DNA.

Bartek Hanus
Strategy Director, Leo Burnett


Od ponad 20 lat pracuję jako strateg w agencjach reklamowych. Poza komunikacją interesuję się Service Design, procesami tworzenia innowacji i zmiany oraz szukam nowych sposobów na tworzenie innowacyjnej komunikacji. Przez ostatnie kilka lat byłem kilkakrotnie jurorem Effie i przewodniczącym grupy jurorskiej. Oceniałem także prace w konkursie Innovation oraz byłem wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR.

Małgorzata Hejka
Strategy & Innovations Director, Spark Foundry


strateżka z 17-sto letnim doświadczeniem w mediach. Od 2008 roku związana z grupą Publicis, gdzie wspierała klientów w budowaniu różnorodnych marek z kategorii OTC, finansowej, FMCG i motoryzacyjnej. Od 2017 roku Strategy & Innovations Director w Spark Foundry. Odpowiedzialna za poziom merytoryczny strategii oraz rozwój innowacyjności w firmie. Laureatka kilkunastu nagród Effie, Mixx i Innovation.

Michał Hertel
CEO, Brandlift


Absolwent UŁ na Wydziale Zarządzania. Od 25 lat działający w obszarze marketingu, PR i rozwoju biznesu. Najpierw po stronie agencji reklamowych, później po stronie klienta odpowiadając za strategię komunikacji i rozwój m.in. sieci restauracji Sphinx. Do 2023 r, dyrektor komunikacji i marketingu MakoLab, dostarczającej informatyczne rozwiązania biznesowe dla branży automotive. Od 2019 CEO i współzałożyciel BrandLift Customer Advocacy agencji marketingowo-technologicznej, specjalizującej się w kampaniach z udziałem influencerów i ambasadorów marek.

Marta Rysia Jarkiewicz
Digital Manager, Żywiec Zdrój/Danone


Związana z marketingiem i mediami od 12 lat, specjalizująca się w digitalu. Doświadczenie zdobywała w agencjach kreatywnych, gdzie z sukcesami prowadziła kampanie dla największych marek. Po stronie Klienta odpowiada za szeroko pojęte działania digitalowe. Ma na koncie kilka nagród i wyróżnień w konkursach branżowych (w tym Effie). W Danone prowadzi inspirujące prezentacje/warsztaty dotyczące komunikacji w social mediach. Posiada certyfikat DIMAQ Professional, jest aktywnym członkiem 2 grup roboczych działających przy IAB Polska. Ma na koncie kilka publikacji w ramach GR IAB Social Media. Jako Ekspertka IAB brała udział w pierwszej debacie pod patronatem IAB Polska na kanale Super Efektywny Marketing.

William Jones
Senior Director, Head of Advanced TV and Omnichannel Activation, Adform


He brings over 15 years of experience accrued across the digital industry, including a wealth of expertise in adtech innovation. Jones spearheaded the European launch of the Magnite CTV platform, and was VP Partnerships EMEA and APAC at Mediamath. His diverse portfolio includes working with specialist publishers such as CBS Interactive and Twitch.

Joanna Karwowska-Koza
Strategy & Growth Director, Publicis Worldwide Poland


Doświadczona i utytułowana liderka oraz ekspertka w dziedzinie budowania strategii marketingowych marek i komunikacji. Liderka zespołu, mentorka, trenerka i coach biznesu. Z wykształcenia – psycholożka UW, ukończyła również studia podyplomowe „Trener Biznesu” SWPS, „Marketing i Zarządzanie” Koźmiński University oraz „Coaching i Mentoring” w MLC. Wykładowczyni w Collegium Civitas, wolontariuszka w Fundacji Liderek Biznesu, prywatnie mama trójki dzieci i człowiek lokomotywa. Związana z branżą reklamową i marketingową od 19 lat, pracując zarówno po stronie agencji (Publicis, DDB, Grey) jak i Klienta, jako Marketing Stratega Director (TVN Discovery). Jurorka EFFIE w dwóch kategoriach: Media & Entertainment i Young Audience. Aktualnie w agencji Publicis Worldwide zarządza zespołem Strategy & Growth, odpowiedzialnym za rozwój nowych narzędzi strategicznych, usprawnianie procesów oraz tworzenie strategii marketingowych dla m.in. takich klientów jak: BNP Paribas, Sanofi, NTFY, Nestle, Renault, Garnier, Maspex.

Adrian Kawecki
Prezes Zarządu, Mindshare Polska


członek zarządu SAR (w latach 2017-2023), członek IAA. Od 2014 roku zarządza agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. W ciągu ostatniego roku pozyskał budżety marek, takich jak: OLX, RedBull, Perla, Wolt czy Camparii i włączył je do grona topowych klientów, obok Forda, Volvo, Garmina czy Unilevera, utrzymując tym samym silną pozycję Mindshare na polskim rynku. Zdobył dwie brązowe statuetki w konkursie European MIXX AWARDS za kampanię „Ice Cream NOW” dla marki Unilever. Wraz z zespołem zaangażował się w liczne, społecznie i biznesowo odpowiedzialne działania – kampanię „Przetargowe Bingo” promującą uczciwe praktyki przetargowe; kampanię profrekwencyjną „To Twój wybór” zachęcającą kobiety do głosowania w październikowych wyborach; kampanię „Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka. Zrealizował także pionierskie projekty, wśród których można wyróżnić pierwszą na polskim rynku kampanię „Attention Economy” (T-mobile) całkowicie zoptymalizowaną pod wskaźnik uwagi. Organizował - na 19 rynkach – akcję „Adventage Ukraine” organizowanej przez WPP, mającej na celu wsparcie inwestycji w Ukrainie, a tym samym jej gospodarki. Do swoich sukcesów zawodowych zalicza 3-krotne wyróżnienie Mindshare w rankingu agencji mediowych Media & Marketing Polska oraz zajęcie pierwszego miejsca Rankingu Innovation w kategorii Dom Mediowy Roku 2022, 1. miejsce w zestawieniu „New biz balance 2018”, a także personalne wyróżnienie w konkursie AdMan Roku 2014. Zarządzając agencją zdobył również nagrodę sieciową Mindshare dla najlepszego oddziału w regionie EMEA w 2014 roku oraz 4-krotnie zwiększył zespół w latach 2004-2018. Za jego kadencji jako CEO, Mindshare zdobył szereg nagród w najważniejszych branżowych konkursach, takich jak MIXX Awards, Effie Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR.

Piotr Kociszewski
Data Science Manager, CSA (part of Havas Media Network)


Absolwent Ekonometrii i Informatyki na UW oraz Big Data na SGH. Ma ponad 11 lat doświadczenia w obszarze data-driven marketingu. Aktualnie odpowiedzialny za szeroko pojęty Data Science, z naciskiem na modele ekonometryczne, atrybucje konwersji oraz wizualizację danych. Współpracował z takimi markami jak: Unilever, Canal+, Orange, Allegro, PZU, Carrefour i inni

Joanna Kopeć
Research & Insight Lead, Nielsen


Jestem socjolożką, badaczką rynku i mediów. W Nielsenie w zespole EMEA Insights doświadczenie w badaniach konsumenckich przekuwam w nową perspektywę patrzenia na dane o widowni, oglądalności i trendach w Polsce i na świecie. Jestem autorką dwóch edycji raportu syndykatowego Wideonauci, uznaną prelegentką konferencji badawczych i mediowych, prowadzę warsztaty i prezentacje dla klientów, dzielę się wiedzą o rynku mediów ze studentkami i studentami SWPS.

Agata Korczak-Malczewska
Integrated Stretegy Lead, They.pl


Odpowiada za synergię strategii komunikacji i mediów w They.plMa ponad 12 lat doświadczenia w branży reklamowej, laureatka Effie, ukończyła Szkołę Strategii Marki SAR.

Adam Kręgielewski
Head of Strategy & Social Media, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska


Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media. W agencji Labcon (Group One) odpowiada za strategię, media społecznościowe oraz innowacje. Planował i realizował działania dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy, Hochland, Husqvarna czy Fundacja Podzielmy się. Projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Zwycięzca polskiej edycji konkursu Young Creatives (kategoria Media). Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Członek Komitetu Organizacyjnego konkursu Innovation. Prelegent Forum IAB, Kongresu For Social Media oraz Digital Masters Meetup.

Kacper Krzak
Head of Self-Service, Wirtualna Polska


Od czterech lat buduje WP Ads – samoobsługowy panel reklamowy, który umożliwia realizację kampanii w Polsce i zagranicą. Osobiście zrealizował lub wspierał realizację tysięcy kampanii performance, zarówno dla gigantów polskiej sceny reklamowej, jak i dla bardzo małych podmiotów dopiero co stawiających pierwsze kroki w świecie reklamy.

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member, They.pl


Rozwijam jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360. Jeste, autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Czterokrotnie miałam szansę być prelegentem Forum IAB, moje prelekcje na temat rozwoju DNVBs oraz Silver Marketingu znalazły się w TOP najwyżej ocenianych prelekcji. Regularnie szkolę marketerów, na koncie mam kilkadziesiąt warsztatów strategicznych, kreatywnych oraz content marketingowych. Moja prelekcja z FORUM IAB 2020 zostanie opublikowana w ramach Throwback FORUM na Facebooku IAB jako jedno z najlepszych 20 wystąpień. Dwukrotnie występowałam na konferencji MIXX Awards.

Szymon Kukanow
Managing Partner / Chief Strategy Officer, PHD


Marketer, psycholog, wykładowca akademicki, miłośnik trendów społecznych, nowych technologii i filozofii. Od ponad 20 lat zarządza lokalnymi i globalnym markami i zespołami. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji.

Anna Kuropatwa
Strategy & Consumer Analytics Managing Partner, Havas Media CSA


Socjolog z 18 letnim doświadczeniem w branży reklamowej. W CSA, nowej agencji Havas Media, odpowiada za integrację obszaru strategii, badań konsumenckich, analityki i data science, ze strategią danych i technologią. Zdobywczyni nagrody IAB Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorka Effie. Wierzy w siłę edukacji i społęcznej odpowiedzialności, która powinna towarzyszyć rozwojowi branży digitalowej.

Marcin Lenkiewicz
Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX


Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat "Forbes 30 under 30", rankingu "Deloitte Technology Fast 50 CE" oraz "Financial Times 1000". Współautor raportów branżowych FMCG Brands We Shop by Blix & KANTAR. Polski wydawca "How Brands Grow" i "Building Distinctive Brand Assets" autorstwa Byrona Sharpa i Jenni Romaniuk.

Katarzyna Lewińska
Head of Creative, Kantar Polska


Absolwentka Psychologii na UW, od 15 lat związana z Kantarem, gdzie kieruje zespołem specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami. Codziennie "wchodzi w buty" różnych grup konsumenckich i opowiada marketerom o tym jak odbierane są kreacje reklamowe i co jest istotne z punktu widzenia grupy docelowej. Przygotowuje i prezentuje materiały learningowe o zmianach konsumenckich, prowadzi warsztaty dla klientów. O metaanalizach komunikacji w różnych kategoriach opowiada na konferencjach i webinarach.

Szymon Lipiński
Data & Strategy Director, Wavemaker / GroupM


Ekspert z 16 letnim doświadczeniem w branży marketingu i komunikacji. Specjalizujący się w obszarach Digital Strategy, Data, Digital Transformation, Precision Marketing i Addressable TV. Trener wystąpień prezentacyjnych. Członek grupy roboczej IAB Polska: Video

Gabriela Lupa
Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio, SeeWidely


Autorka: Neuromarketing pod Lupą 🧠🕵️‍♀️. Ekspertka w zakresie NeuroMarketingu, wykorzystania EEG, eye-trackingu i AI w marketingu oraz projektowania skutecznej komunikacji. Współpracowała z takimi markami jak IKEA, CCC, PoloMarket, Intel, Żabka czy H&M. Szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą 🧠🕵️‍️️”, a także podczas wydarzeń m.in. na scenach: LinkedIn Local, Mobile Trends for Experts, DIMAQ Voice czy TXB.digital.

Rafał Madajczak
Redaktor naczelny, Gazeta.pl


Od 2022 r. jako redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiada za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej przez dwa lata pełnił rolę dyrektora kreatywnego portalu – w tym czasie, wraz z zespołem Gazeta.pl współtworzył liczne nagradzane projekty i akcje zasięgowe we współpracy z zewnętrznymi organizacjami, takie jak „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki” czy „Niewidzialny etat”. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Od listopada 2018 r. pełnił funkcję dyrektora kreatywnego naTemat360. Wcześniej pracował jako dziennikarz m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przekroju”. Najnowszy projekt, przy którym pracował, to minimalistyczny newsowy serwis w nurcie slow journalism - jedennewsdziennie.pl dla Gazeta.pl.

Joanna Makolądra
Head of Data Analytics, YOTTA by Publicis Groupe


Ekspertka z ponad 12-letnim doświadczeniem analitycznym, specjalizująca się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów. Od 2012 r. w Publicis Groupe, od 2020 r. kieruje zespołem Data Analytics w ramach YOTTA by Publicis Groupe, odpowiadając na rozwój i wdrażanie rozwiązań analityczne dla klientów grupy w Polsce i za granicą. W zakresie zainteresowań i odpowiedzialności Joanny znajdują się zarówno najbardziej zaawansowane na rynku rozwiązania ekonometryczne, AI & Machine Learning, jak również przekładanie otrzymanych wyników na strategiczne i taktyczne rekomendacje, oparte na wynikach zaawansowanych procesów optymalizacji.

Artur Manista
Digital Expert, Head of Growth,, QuestPass


Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywał w firmach takich jak Socializer / Isobar / Dentsu czy Flying Bisons.

Grzegorz Marczak
Sales Director Europe, Hybrid


Grzesiek jest managerem z ponad 17 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w ramach Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer czy Httpool by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Ostatnio z powodzeniem rozwija innowacyjne rozwiązania AdTech w Europie i Afryce

Marta Markowska
Digital Sales Lead, mBank


W mBanku odpowiedzialna za strategię e-commerce dla klientów detalicznych, w ramach której koncentruje się na rozwoju nowych kanałów i zwiększaniu efektywności cyfrowej sprzedaży, zgodnie z ideą Customer Journey. Posiada szerokie, ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations, które zdobywała zarówno po stronie klientów jak i agencji digital. Pracowała także w mediach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w projektach organizacji branżowych oraz jako juror w konkursach marketingowych (IAB Mixx Awards, Dimaq Uni). Prowadzi zajęcia dla studentów. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Adam Miecznikowski
Strategy&Planning Director, Change Serviceplan


Z branżą reklamową jestem związany od prawie 30 lat. Jako strateg pracowałem dla takich marek jak Coca-Cola, Winiary, Orange, Biedronka, Procter&Gamble, BLIK czy Sanofi. Wśród współtworzonych przeze mnie kampanii znajdują się między innymi Maggi, Serce i Rozum, Produkty z Biedronki polecają się, Orange Rodzinka, Bank Zmieniającego się Świata dla BNP Paribas czy Są parówki i są Berlinki. Mam na koncie ponad 20 statuetek Effie, a także nagrody KTR, Mixx Awards, Kreatura i Golden Arrow. Uczestniczyłem w pracach jury Effie, festiwalu Golden Drum, Young Creatives i Kreatura.

Krzysztof Mikulski
Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu


Z branżą mediów związany od 30 lat, pierwsze kroki stawiał jako dziennikarz prawny zafascynowany tworzącym się Internetem, by następnie zajmować pozycje w różnych rolach w pionach biznesowych mediów w Polsce i w Ukrainie (TP Internet, Wirtualna Polska, Agora, Agora Ukraine) Kilkuletnie doświadczenie w strukturach VC i CVC. Dwukrotnie robił przerwy na założenie swoich własnych firm, by za każdym razem po ich rozkręceniu powracać do mediów. Z polskimi Badaniami Internetu jest związany nieformalnie od momentu tworzenia spółki, następnie w latach 2008-2018 był przewodniczącym Rady Nadzorczej PBI, w roku 2018 i ponownie od 2023 jej Prezesem.

Mateusz Muryjas


Od 10 lat pomagam firmom pracować z danymi. Wspieram organizacje w procesie zbierania, łączenia i analizy danych pochodzących z różnych źródeł. Konfiguruję narzędzia i dbam o jakość danych, które do nich spływają. Projektuję dashboardy i tworzę raporty, dzięki którym firmy podejmują decyzje dotyczące marketingu, sprzedaży i rozwoju produktu. Jestem analitykiem i inżynierem danych. Pracuję jako konsultant, dzielę się wiedzą podczas warsztatów i konferencji. Specjalizuję się w narzędziach Google (Analytics, BigQuery, Tag Manager) i technologiach wspierających analizę danych (SQL, GCP, Python). W swojej pracy łączę doświadczenie techniczne z umiejętnościami miękkimi (wizualizacja danych, komunikacja) i wiedzą dziedzinową (biznes, marketing, sprzedaż, rozwój produktu).

Dominika Nawrocka
Consumer & Market Insights Lead, PHD / Media Direction OMD


socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka, z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badań i analiz. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej. Współautorka projektów społecznych „Zdrowie psychiczne Polaków w trakcie pandemii Covid-19, Kukanow, Nawrocka, SW Research” oraz „#Postroniekobiet, jak stworzyć świat równych szans kobiet i mężczyzn”.

Marcin Niemczyk
Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu


Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska. Prelegent na konferencjach (Cyber Transformations, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor Raportu Strategicznego IAB oraz Leksykonu „Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych". Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii. Prywatnie pasjonat gór oraz miłośnik czeskiego kina.

Maciej Olenderczyk
Advanced TV Director, GroupM


Maciej Olenderczyk jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie marketingu i mediów, specjalizującym się w planowaniu działań TV/Video, koordynacji międzynarodowych kampanii mediowych oraz badaniach branżowych. Jego praca była kluczowa w realizacji nagrodzonych kampanii, w tym pierwszej w Polsce kampanii addressable TV, wyróżnionej Mixx Award 2022. Maciej odgrywa czołową rolę w wprowadzaniu innowacji na rynek CTV i Addressable TV, będąc cenionym źródłem wiedzy, często cytowanym w mediach branżowych. Jego wkład w branżę został doceniony poprzez aktywny udział i prezentacje na prestiżowych wydarzeniach, takich jak Forum IAB.

Zofia Olsztyńska
Senior Paid Social Planner, Performics (Publicis Groupe)


Senior Social Media Plannerka z zamiłowaniem do edukowania i dzielenia się wiedzą. Wykładowczyni gościnna w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Biznesu Merito w Chorzowie, a także na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, gdzie wprowadza studentów i słuchaczy w świat płatnych kampanii w mediach społecznościowych. Dodatkowo, prowadzi szkolenia wewnętrzne na różnym poziomie zaawansowania z przekonaniem, że wiedzy i doświadczenia nie można monopolizować. Członkini grupy roboczej Social Media przy IAB Polska. Prywatnie miłośniczka teatru i chórzystka, która każdą prelekcję postrzega w kategoriach artystyczno-intelektualnego performance’u.

Rafał Oracz
CEO, AdNext


Partner Devonshire Inwvestment Group - funduszu inwestującego w spółki związane z obszarami HR, rekrutacją i szeroko rozumianą ewolucją rynku pracy (m.in: Devire, Gamfi onboarding and teambuilding, Peaksales - Human Competence Cloud, Neuman Executive, Flaire Network, The Shire - beyond coworking). Właściciel i CEO AdNext - grupy agencji zajmujących się efektywnością i automatyzacją marketingu. Od ponad 20 lat aktywny uczestnik rynku mediowego i digitalowego.

Kamil Paduch
Dyrektor Sprzedaży, Tide Software


Z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży Telco, Kamil Paduch jest ekspertem w komunikacji różnymi kanałami, w tym SMS, RCS, WABA oraz SIP TRUNK. Specjalizuje się głównie w obszarze B2B i zdobywał doświadczenie zawodowe u największych operatorów w Polsce. Jego wiedza i umiejętności są nieocenione dla firm poszukujących sposobów optymalizacji komunikacji i poprawy relacji z klientami.

Agnieszka Parfienowicz
Managing Partner, GroupM Nexus


Ekspertka w dziedzinie digital z ponad 18-letnim doświadczeniem w marketingu. Jest certyfikowaną trenerką DIMAQ Professional oraz specjalistką od prezentacji (Train the Trainer). Ukończyła program "MBA Leading Innovation and Change" na York St John University. Agnieszka jest aktywnym członkiem IAB Polska, gdzie służy jako członek Rady Programowej Forum IAB i jurorka Mixx Awards. Obecnie pracuje w GroupM na stanowisku Nexus Managing Partner gdzie zajmuje się rozwojem produktów i uług własnych GroupM. Jako doświadczona prelegentka i trenerka, Agnieszka wielokrotnie brała udział w najważniejszych konferencjach i szkoleniach branżowych, takich jak Forum IAB, Europejskie Forum Ekonomiczne, MultiscreenDay, Videowars by Screenlovers, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

Emil Pawłowski
Chief Product Officer, Gemius


Z branżą badawczą związany od ponad 20 lat. Obecnie odpowiada za globalny rozwój produktów Gemius, w szczególności za jednoźródłowe badanie Internetu, Telewizji oraz Radia (w Polsce realizowane we współpracy Gemius z PBI oraz KBR pod nazwą Mediapanel, będące źródłem informacji o oglądalności TV out-of-home). Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Agnieszka Petla
Digital Strategy Director, OMD Group


Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023. W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowac

Alicja Pietraszewska
Communications & Business Director, Spark Foundry


17 lat doświadczenia w agencjach mediowych, od 2010 roku związana z grupą Publicis. Współpracowała z klientami z branży finansowej, farmaceutycznej, beauty, FMCG, retail. W Spark Foundry jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii mediowych i nadzór nad ich realizacjami dla marek obsługiwanych przez prowadzony przez nią zespół. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak: Effie, Mixx Awards, Innovation, eCommerce Polska Awards. Juror w konkursach branżowych (Effie Polska oraz Young Creatives Cannes), członek IAA Polska. Od roku 2018 wraz ze swoim zespołem w Spark Foundry odpowiedzialna za budowanie i skuteczne docieranie do generacji BLIK z przekazem marki.

Aleksandra Przybył
Digital Strategy and Technology Manager, OMD Group


Związana z branżą mediową od 9 lat i od samego początku wierna kampaniom digitalowym. Zdobywała doświadczenie zarówno w aktywacjach niestandardowych (nagradzanych w konkursach Mixx Awards) oraz w działaniach skoncentrowanych na sprzedaży (dla największych marek w kategoriach moto i tech). W ostatnim czasie jej największą pasją branżową jest analiza danych, którą zajmuje się dla kilku rynków europejskich; Agnieszka Petla: Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023. W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowacji.

Michał Pyc
Growth Director, Spark Foundry


Od 20 lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 roku związany jest z Grupą Publicis, w tym od 2019 roku ze Spark Foundry, gdzie obecnie odpowiedzialny jest za rozwój biznesu. W jego dorobku zawodowym znajdują sie także projekty realizowane z ramienia Mediacom, czy Universal Mccann. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy) i wielokrotny laureat Effie.

Justyna Pyzik
Deputy Strategy Director, Publicis Worldwide Poland


Strateżka z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych agencjach reklamowych. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobyła 20 statuetek Effie, oraz nagrody i wyróżnienia w konkursach branżowych Innovation, Mixx Awards, czy KTR. Dwukrotnie zasiadała w jury konkursu Effie. Specjalizuje się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej, finansowej oraz ubezpieczeniowej. W dotychczasowej pracy miała okazję pracować przy rozwoju strategii i realizacji kampanii dla m.in.: BNP Paribas, Prudential, Winiary, Maggi, NO-SPA, Essentiale, Mollers. Interesuje się ewolucją komunikacji kierowanej do kobiet i marketingiem wartości.

Katarzyna Rodak
Social Media & Influencers Specialist, Avon


Absolwentka SGH na kierunku e-biznes. Od 8 lat realizuje kampanie z wykorzystaniem mediów społecznościowych i influencer marketingu, najpierw po stronie agencji reklamowej, a następnie w Avon Polska, gdzie jest odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych oraz Influencer marketing. Uczestniczka i panelistka konferencji branżowych dedykowanych mediom społecznościowym i eventom.

Patrycja Rogacz-Czerpak
Creative Strategy Head, They.pl


Odpowiada ze efektywność i kompleksowość projektów kreatywnych. Ma ponad 10 lat doświadczenia w branży reklamowej. Dwukrotna laureatka konkursu Young Creatives Cannes Lions oraz Young Creatives Eurobest.

Anna Rusiłowicz
People Partner, GroupM


Doświadczona specjalistka HR z prawie 10-letnim stażem. Ostatnich kilka lat pełni rolę HR Business Partnerki, wspierając managerów w zarządzaniu zespołami i budowaniu efektywnej kultury organizacyjnej.. W swojej pracy korzysta z takich narzędzi jak facylitacja, coaching, Action Learning czy metodologia Inisghts Discovery. Jej zawodowy cel to współtworzenie przyjaznych miejsc pracy, które pozwalają zarówno pracownikom, jak i zespołom zarządzającym realizować cele, jednocześnie utrzymując zdrowy balans między życiem zawodowym a prywatnym. W swojej karierze Ania pracowała dla takich firm jak GroupM, UPC Polska oraz Runmageedon. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł magistry psychologii oraz studiów podyplomowych SGH na kierunku HR Biznes Partner.

Dominika Skirło
Creative Consultancy Lead Central Europe, TikTok


Odpowiada za zespół Creative Lab, który edukuje, inspiruje i wspiera agencje oraz marki z wielu branż w tworzeniu najciekawszych i najskuteczniejszych reklam na platformie, wykorzystując jedyną w swoim rodzaju społeczność TikTok. Dominika wspiera również wszelkie wewnętrzne inicjatywy marketingowe w regionie, pozycjonując TikToka w kreatywnym ekosystemie. Doświadczenie zawodowe Dominiki jest głęboko zakorzenione w produkcji rozrywkowej i telewizyjnej. Doświadczenie zdobywała pracując w studiach i agencjach w Los Angeles oraz w Nowym Jorku.

Jarosław Serednicki
Marketing & Digital Director, Żabka


Od listopada 2016 roku związany z firmą Żabka, aktualnie na stanowisku Marketing & Digital Director. Jest odpowiedzialny m.in. za kreowanie i rozwijanie strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci sklepów Żabka oraz za wdrażanie inicjatyw ATL/BTL/Digital/Aplikacja, odpowiada także za obszar Insights oraz planowania i zakupu Mediów. W latach 2003-2016 rozwijał swoje umiejętności w branży FMCG w firmie Hochland jako Marketing Manager. Swoje marketingowe doświadczenie zdobywał również w firmach Procter & Gamble i AmRest. Jarosław Serednicki jest absolwentem poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. W latach 2019-2023 zasiadał w jury konkursu Effie Awards, zdobywając również nagrody za kampanie i komunikacje dla marki Żabka (Złote Effie w kategoriach Retail i Marketing & Business Solutions, Złote Effie i Grand Prix w kategorii Long Term Marketing Excellence)

Sławomir Skowerski
Content&Copy Lead, GoldenSubmarine


Pracuje w GoldenSubmarine od 2011 roku. Odpowiada za copywriting, tworzenie i realizację kampanii dla kluczowych klientów. Od kilku lat, w ramach liderskich obowiązków, zarządza też kilkuosobową, warszawską załogą copywriterów. Niedawno poszerzył obszar odpowiedzialności o sferę content marketingu i, w niedalekiej przyszłości, planuje rozbudować ofertowe możliwości agencji w zakresie kampanii wykorzystujących marketing treści. GoldenSubmarine w swoim portfolio ma już szereg zrealizowanych tego typu projektów, m.in. dla takich marek jak Citi Handlowy, E.Wedel czy Przysnacki. Jest posiadaczem DIMAQ, a od 4 kadencji zasiada w Komisji Etyki Reklamy, gdzie dba o jakość komunikacji i dobre imię polskiego marketingu.

Marcin Skrzypek
Senior Engagement Strategist, Saatchi&Saatchi


Strateg z ponad 15-letnim doświadczeniem, w Saatchi&Saatchi ponad 5 lat. Przez ostatnie 3 lata odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój Mercedes-Benz Data Management Platform na rynku lokalnym (na temat którego wystąpił w prelekcją na IAB w 2020 roku) oraz repozycjonowanie marki Otomoto. Wcześniej pracował m.in. dla IKEA, VISA, MasterCard, Unilever, Mondelez, Pernod Ricard, PepsiCo. Autorem kilkunastu artykułów eksperckich z zakresu komunikacji marketingowej. Ma na koncie ponad 10 nagród Effie.

Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead CEE, Meta


Obecnie w Meta odpowiada za współpracę z agencjami w regionie CEE. Wcześniej pracował dla Klientów Publicis Groupe w obszarze doradztwa transformacji cyfrowej. Konsultant i strateg z 19-letnim doświadczeniem związany z branżą digital, badaniami i analityką. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jaki dyrektor strategii i badań, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 12 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji z ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 100+ wystąpień na konferencjach.

Włodzimierz Sokół
Kierownik Wydziału Zarządzania Kampaniami (Chapter), Orange Polska S.A.


Zarządzanie Wartością Klienta B2C (CVM Tribe); Zarządzanie Strategią, Analityką i Efektywnością Kampanii. Ponad 20 lat w branży telco, w tym 10 lat w marketingu B2B (T-Mobile) i B2C (Orange). Doświadczenie zdobywał w obszarze Customer Service oraz przy projektach wdrożeń i rozwoju narzędzi wspierających obsługę klientów. W Orange odpowiada za kampanie direct marketingowe, dba o rozwój kanałów komunikacji bezpośredniej: SMS, MMS, RCS, e-mail, video/listy personalizowane i telesprzedaż. Zarządza codziennym procesem komunikacji i harmonogramem kampanii direct dla wszystkich produktów. Eksperymentuje z użyciem narzędzi genAI.

Wojciech Starzewski
Online Sales Manager, Samsung


Ponad 10 letnie doświadczenie w branży digitalowej zdobywał po stronie wydawcy, agencji UX, sieci afiliacyjnej, domu mediowego i klienta. Od 4 lat związany z Samsung, gdzie odpowiada za obszar retail mediów i współpracy z partnerami e-commerce. Trener DIMAQ.

Michał Stawecki
Dyrektor Marketingu, Apart


Kreuje strategie reklamowe marek z grupy Apart w Polsce i Europie. Wcześniej był dyrektorem agencji reklamowej Horsefield.

Marcin P. Stopa
Head of NeuroResearch, Neuroinsight Lab


Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie 🧠.  Ekspert w wykorzystaniu NeuroNauki i NeuroTechnologii w biznesie, marketingu, HR oraz badaniach konsumenckich. Jako Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w tym EEG i eye-tracking wspieraną przez AI do zwiększania skuteczności działań biznesowych, by być bliżej percepcji klientów. Neuroinsight Lab każdego dnia dostarcza rzetelną wiedzę o mechanizmach ludzkiego umysłu, która zapewnia klientom przewagę konkurencyjną i sukces rynkowy, umożliwiając tym samym korzystanie z przewagi, którą mają takie firmy jak Apple, Microsoft, TikTok, Google, Procter and Gamble i nie tylko.

Michał Szczur
Head of Digital Strategy & Training, Mindshare Polska


Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 11 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych klientów Mindshare.

Agata Szustak
Senior Media Strategy and Innovations Manager, Zenith


Strateżka mediowa z digitalowym zacięciem, ekspertka ESG. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w 2005 roku Irlandii promując wyjazdy woluntaryjne do krajów trzeciego świata. Później łącząc pracę wykładowcy i kierownika marketingu na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych o media digitalowe. Od 11 lat związana z agencjami mediowymi (Wavemaker, Havas, Zenith). Po krótkiej przygodzie po stronie klienta, od 3 lat w Growth Teamie Zenith, zajmuje się strategią i innowacjami w mediach. Współtwórczyni pierwszej w Polsce estymacji śladu węglowego z kampanii mediowych i wskaźnika CMCS / Carbon Media Cost per Sale. Prywatnie mama szalonej sześciolatki i wielka fanka gotowania i urządzania wnętrz.

Dorian Szymański
Strategy Manager, Mindshare Poland


Strateg z 12-letnim doświadczeniem po stronie agencji reklamowych i mediowych odpowiedzialny za rozwój narzędzi oraz analiz pomagających klientom zwiększać ROI z kampanii. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (4x na Forum IAB), doceniany przez publiczność za wysoką jakość prezentacji. Prywatnie, pasjonat motocykli i gier planszowych.

Żaneta Szysz
Business Development Director, Mindshare Poland


Director, Business Development odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.W Mindshare od 2016, rozwijała się zarządzając ponad 30to osobowym zespołem, obsługującym marki Unilever. W 2023 wystąpiła na Forum IAB z jedną z najlepiej ocenianych prezentacji "Marka czy sprzedaż? Sweet spot czy filozoficzne rozkminy?". Doceniona nr.2 najlepszych prezentacji na Forum przez ScreenLovers (https://screenlovers.pl/screenloversowe-top5-z-forum-iab-2022-vol1/).

Maciej Świątek
Director, Client Leadership, Mindshare Polska


Praktyk mediowy, z wykształcenia socjolog, który z fascynacją patrzy na procesy przemian społecznych, także w branży marketingowej. Od prawie dwóch dekad w branży, obecnie w Mindshare na stanowisku Director, Client Leadership prowadzi jeden z zespołów klienckich, pracując m.in. dla Wolt, Castorama, Volvo, Eurocash czy Grupy OLX. Wielokrotny zdobywca nagród branżowych (jak Effie, Mixx czy Kreatura). Komentator rynku, wykładowca uniwersytecki, juror w konkursach branżowych. Jednym z jego obowiązków, który szczególnie lubi, są szkolenia i prezentacje dla Klientów czy pracowników agencji. Wielokrotnie miał okazje występować publicznie, a jedno z ostatnich wystąpień na Forum IAB trafiło do top20.

Hubert Świtalski
Business Director, DoubleVerify


Od marca 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Szef grupy roboczej Ad Standards IAB Polska. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Rafał Wachnik
Managing Director, Value Media


W latach 2001-2017 związany ze Starcom gdzie w ostatnich latach współpracy obejmował stanowisko Head of Strategy. Od 2017 związany z Value Media jako Chief Strategy Officer. Od 2022 roku Dyrektor Zarządzający Value Media.Odpowiedzialny, za wdrożenie konceptu pozytywnej zmiany biznesowej zarówno wewnątrz firmy jak i na wszystkich klientach agencji. Juror EFFiE. W latach 2019- 2022 członek Komitetu Organizacyjnego EFFiE.

Radek Wierzbiński
Head of Advertising Communication & Education, Allegro


Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej, odpowiada za komunikację reklamową i edukację klientów Allegro w regionie CEE. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Doświadczenie zdobywał w Ringier Axel Springer Polska i agencji MRM Worldwide. Prywatnie doktorant WSIiZ, wykładowca akademicki, instruktor rueda de casino, dumny tata Franka i Marysi.

Olga Wójcicka
Consumer Insight Manager, Mediahub


Z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne. Nominowana przez magazyn Press do tytułu AD WO/MAN 2022 roku w kategorii Young. Prelegentka m.in. Forum IAB (2018, 2022, 2023), INSUMMIT i INSUMMIT Youth (2023), Marketing Progress, Social Media Week. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub, autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager), gościni audycji radiowych i podcastów.

Karol Wójcicki
Popularyzator astronomii, Z głową w gwiazdach


Pasjonat i fotograf nocnego nieba, popularyzator astronomii, dziennikarz naukowy, prezen-ter telewizyjny. Twórca największego w Polsce astronomicznego fanpage „Z głową w gwiazdach” na Facebooku. Przemierza cały świat w pogoni za zaćmieniami Słońca, a dwa miesiące w roku spędza za kołem podbiegunowym polując na zorze polarne. Jednocześnie uwielbia leżeć na tarasie u siebie w domu, wypatrując sypiących z nieba meteorów. Z zarażania swoją astronomiczną pasją innych uczynił sposób na życie. Zorganizował jed-ne z największych na świecie wspólnych obserwacji nocnego nieba (na 12 tys. osób) oraz wiele innych imprez popularnonaukowych. Częsty gość programów telewizyjnych i radio-wych. Współpracownik Gazety Wyborczej. Prowadził programy popularnonaukowe na antenie Discovery Science i TVN Turbo. Nauczyciel astronomii w szkole podstawowej Eureka. W latach 2008-2016 związany z Centrum Nauki Kopernik. Obecnie odkrywa przed innymi se-krety Arktyki, podczas wypraw na obserwacje zorzy polarnej. Laureat nagrody Popularyzator Nauki 2015 przyznawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkol-nictwa Wyższego oraz Polską Agencję Prasową.

Witold Wrodarczyk
Założyciel i CEO , Adequate Interactive Boutique


Specjalista Google Ads i Analytics z blisko 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie ekonomiki reklamy, modelowania atrybucji i zagadnień privacy & cookieless.

Anita Wróbel
Agency Sales Leader, Allegro


Posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej i marketingowej. Obecnie swoją wiedzą i i doświadczeniem wspiera rozwój jednego z najszybciej rosnących segmentów reklamy internetowej w Polsce. Prowadzi zespół odpowiedzialny za obsługę kluczowych agencji i budowanie strategii reklamowej na Allegro z focusem na klientów nieendemicznych.

Aleksandra Załęska
Szefowa badania Mediapanel, Gemius


Od 2020 r. odpowiada w Gemius za realizację badania Mediapanel. Z rynkiem badań związania jest od 2010 roku, pracowała w działach badań, m.in. w TVN S.A oraz agencji Content Spot. Współautorka Raportu Strategicznego IAB, regularnie prowadzi szkolenia z zakresu pomiaru widowni internetowej dla kluczowych klientów firmy. Absolwentka Psychologii KUL. Miłośniczka sportu - uprawia wspinaczkę i nurkowanie.

Julia Zdobylak
Senior SEM Planner, Performics (Publicis Groupe)


Pasjonatka digital marketingu z doświadczeniem w wystąpieniach publicznych. Specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach SEM. Jej kampanie Google Ads i Microsoft Ads zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Dzieli się wiedzą prowadząc wewnętrzne szkolenia, biorąc udział w webinarach DIMAQ Voice oraz występując na konferencjach IAB How To. Aktywnie uczestniczy w pracach grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska. W wolnym czasie oddaje się podróżom do świata animacji, gdzie rzeczy niemożliwe stają się rzeczywistością.

Krzysztof Ziewiec
dyrektor departamentu marketingu i PR, Polski Standard Płatności, operatorze BLIKA


Ekspert w zakresie zarządzania komunikacją marketingową. Realizował projekty dla Raiffeisen Bank, PGE i marek Polkomtela, nagrodzonych m.in. Złotym Effie 2008 w kategorii Long Term za komunikację marki Plus. Od 2016 r. odpowiedzialny za działania marketingowe i PR marki BLIK, które zostały wielokrotnie nagrodzone m.in. Złotym Effie Awards w 2023 i 2022, Srebrnym Effie Awards 2021, MIXX AWARDS 2021 oraz trzykrotnie tytułem TOP MARKA. Od kilku lat marka BLIK utrzymuje najwyższe wskaźniki świadomości i siły marki wśród użytkowników aplikacji bankowych.

Tadeusz Żórawski


Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamy, ecommerce, domach mediowych, i współpracy z firmami zajmującymi się innowacjami technologicznymi, w tym wiele lat w funkcjach kierowniczych ( CEO UM/Universal McCann, MD PHD Poland, Global eCommerce Strategy Director Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures zrzeszającego firmę technologiczną, gamingową i digital marketing) Wielokrotny mówca na Forum IAB, przez wiele lat członek Rady Programowej Forum IAB, posiadacz certyfikatu DIMAQ, Trener DIMAQ i innych certyfikatów instytucji branżowych (Facebook, Google, Amazon).

Piotr Marzec
Business Development Manager, Google Cloud


Związany z branżą reklamową oraz innowacjami technologicznymi. Od wielu lat w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami a następnie kierował ofertą technologiczną i zespołem Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. Do niedawna był także odpowiedzialny za ofertę reklamową platformy YouTube w Polsce, a obecnie, już w strukturze Google Cloud, pracuje z kluczowymi klientami i certyfikowanymi partnerami Google w zakresie rozwoju i wdrażania najnowszych rozwiązań AI w zakresie analityki, tworzenia treści i rozwiązań dla marketingu i ecommerce.

Patrycja Tokarska
Sr. Advertising Sales Manager, Poland, Taboola


absolwentka dziennikarstwa UW. Od 13 lat w branży marketingu internetowego. W Taboola wspiera partnerów w efektywnej komunikacji wykorzystującej formaty natywne.