Rada programowa

Anna Gruszka

Przewodnicząca Rady Programowej Industry Director, Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Plany z czołowymi marketerami. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , szefowa agencji interaktywnej Reprise, Digital Manager & CEE Digital Consultant w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow.

Wojciech Kowalczyk

Wiceprzewodniczący Rady Programowej
Zastępca dyrektora ds. komunikacji  i rozwoju, Biuro Reklamy TVP

W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu.
Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers.
Członek Rady Nadzorczej IAB. W mediach od 18 lat. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat.

Tomasz Rzepniewski

Wiceprzewodniczący Rady Programowej
Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Mentor przy akceleratorze Innowacji i współpracy ze start-upami, [m]Spark.

Filip Beźnicki

Havas Media Group

Ekspert marketingowy z ponad 14-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej jak i kreatywnej. Przez ostatnie kilka lat zaangażowany w projekty kreatywno-strategiczne dla marek takich jak: IKEA, Pekao SA, MARS, czy Microsoft.

Przez lata związany był z rynkiem agencji mediowych, gdzie miał okazję prowadzić zespoły dla Coca Cola, czy Procter & Gamble, rozwijając również usługi kontentowe i kreatywne dla tych klientów.

Jako ekspert stara się wnosić myślenie biznesowe i strukturę do pomysłów kreatywnych i kreatywność do rekomendacji mediowych opartych o dane. Często z sukcesami co potwierdzone jest nagrodami takimi jak Effie (w tym dwa Złote), czy Mixx Awards (w tym tytuł „Agencji Roku 2019 z Saatchi&Saatchi).

W Havas Media odpowiedzialny za strategię, kreatywność w rekomendacjach i budowanie „Meaningful Brands” dla lokalnych jak i globalnych klientów.

Juror w konkursie MIXX w Polsce, Bułgarii i Rumunii.
W 2020 roku przewodniczący jury Mixx Awards Polska i członek jury Mixx Awards Europe 2020 i 2021.

Kamil Bolek

członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Dyrektor marketingu i członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, gaming i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował, kilkuset godzinach szkoleń, które zrealizował i dziesiątkach zajęć, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, gaming i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą.

Renata Brzezińska

Central Europe Gum&Candy Marketing Lead, Mondelēz

Absolwentka Chartered Institute of Marketing oraz SGGW. Od 2003 r. doświadczenie zawodowe budowała w firmach FMCG: Danone, LU, Kraft Foods, Mondelēz. Prowadziła ponad 20 marek w 18 krajach Europy Centralnej. Odpowiadała za wprowadzenie i budowanie marek na nowych rynkach, re-branding, strategię i komunikację marketingową, innowacje – zarówno dla marek globalnych (Oreo, Halls), jak też regionalnych (Alpen Gold, San) czy lokalnych (Prince Polo). Równolegle do praktyki marketingowej studiuje psychologię na warszawskim SWPS. Jest mamą czwórki dzieci, uprawia brazylijskie ju-jitsu.

Agnieszka Budzyńska

Multichannel Portfolio Lead

Ekspert (i entuzjastka) z ponad 15. letnim stażem w obszarze marketingu internetowego, związana z branżą farmaceutyczną od prawie 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywała po stronie sieci reklamowych, wydawców i klientów z branż B2B oraz B2C. W swojej pracy łączy nowe technologie z wiedzą o użytkownikach, tworząc skuteczne strategie i aktywności promocyjne, a także zarządzając, planując i optymalizując kampanie online.
Prelegentka na konferencjach z zakresu omnichannel na wydarzeniach farmaceutycznych.

Aleksandra Bujnowska

Digital Marketing & E‑commerce Leader, Central & Eastern Europe, Russia & Central Asia, Philips Domestic Appliances

Od 15 lat w branży mediowej. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za digital marketing i e‑commerce w Europie Środkowo Wschodniej i Rosji w ramach biznesu Domestic Appliance marki Philips.
Odpowiada za przygotowanie i optymalizację strategii digitalowej, rozwój nowych modeli biznesowych oraz planowanie i realizację działań marketingowych we wszystkich kanałach online.
Wcześniej przez blisko 11 lat pracowała w Havas Media Group, gdzie jako chief digital officer zajmowała się m.in. rozwojem kompetencji, zarządzaniem oraz koordynacją wszystkich procesów digitalowych w grupie.

Sylwia Chada

General Manager, TikTok CE

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, w trakcie której prowadziła wielozadaniowe projekty i współpracowała z największymi wydawcami i globalnymi markami, zarządzając zróżnicowanymi i wielokulturowymi zespołami. Obecnie odpowiada za kształtowanie, rozwój i poszerzanie biznesu TikToka w Polsce i Europie Centralnej. Uprzednio pełniła rolę Managing Director & CEO Httpool Polska, gdzie, od 2017 roku, odpowiadała za wprowadzanie na polski rynek oraz monetyzację platform jak: Twitter, Snapchat, Spotify czy TikTok.
Prywatnie pasjonatka dwuboju olimpijskiego — jako zawodniczka i trenerka.

 

Tomasz Chłodecki

CEO, Justtag Group

Z Justtag Group związany od 2015 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. W 2020 roku w ramach Justtag Group nadzorował przejęcie Audience Solutions (d. Netsprint Audience), czołowego polskiego dostawcy danych do kampanii programatycznych.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business.

Justyna Duszyńska

CEO i Managing Director, Httpool Polska

Związana z branżą mediową od ponad 18-lat, specjalizuje się obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Przez wiele lat pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Grupa Onet.pl, Grupa Ringier Axel Springer Polska oraz Burda Media International, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Z sukcesem wprowadziła nowe brandy mediowe na rynek Polski, jak również produkty ad-tech w obszarze usług wideo/ VOD, mobile, programmatic i display.
Od kilku lat jest mentorką w programach managerskich amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership. Zasiadała również w jury konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką”.
Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz School of Executive Business na Stanford University.

 

Jacek Dymkowski

Managing Director Reprise, grupa Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent Wydziały Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik.

 

Anna Dzierzedzka

Pepsi

Beata Dziwulska

Media Development Manager, Nestlé Polska S.A.

Odpowiada wraz ze swoim zespołem za koordynację całościowego rozwoju mediów dla Nestlé Polska, strategię i planowanie mediów, rozwój innowacyjnych kanałów mediowych oraz rozwój social mediów. Wspiera działy marketingu w procesie tworzenia i egzekucji strategii mediowych, koordynuje współpracę z domem mediowym, globalnymi i lokalnymi partnerami oraz lokalnymi wydawcami. W ostatnim czasie wprowadziła w organizacji podejście eBusiness oraz audience TV, a także mediowe modele ekonometryczne.
Wcześniej odpowiadała za działania Digital i Social media w Nestlé Polska, w tym wdrożenie zakupu programatycznego, narzędzia DMP oraz technologicznych rozwiązań z zakresu zarządzania CRMem czy optymalizacją stron www. Posiada ponad 17 lat doświadczenia w obszarze marketingu potwierdzone skutecznymi i świetnie zrealizowanymi kampaniami. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wydział Zarządzania.
Aktywny członek IAB Polska: od 2018 członek Rady Programowej Forum IAB oraz juror w konkursie MixxAwards. Członek grup roboczych: Brand Safety, Viewability, Influencer Marketing. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Od 2019 arbiter Komisji Etyki Reklamy.

Agnieszka Gajzler

Dyrektor Produktu Mediowego & Business Growth w Grupa Wirtualna Polska, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Agnieszka Gajzler ma ponad 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od stycznia 2022 odpowiada za strategię i rozwój wszystkich produktów mediowych z portfolio WP (SG, Informacje, Biznes i Finanse, Sport, Motoryzacja, Nowe Technologie, Lifestyle, Zdrowie, Parenting, Show Biznes), w tym za obszary DBiA, Marketing oraz Growth.

Do końca 2021 w TVN Media, gdzie przez ostatnie 3 lata odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Aneta Gąsiorek

Programmatic & Ad Operation Manager, Allegro

Z branżą mediów on-line związana od ponad 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała po stronie sieci reklamowych oraz wydawców . Obecnie odpowiada za rozwój produktów reklamowych Display oraz optymalizację kampanii i analitykę dla globalnych brandów. W swojej pracy łączy najnowsze technologie z wiedzą o użytkownikach, tworząc skuteczne rozwiązania reklamowe. Absolwentka WIT na wydziale sztucznej inteligencji komputerowej oraz robotyki.

Agnieszka Gosiewska

Dyrektor Zarządzająca, Nielsen Media

Związana z firmą od 2007 roku. Pracując na różnych stanowiskach kierowała zespołami, wdrażała nowe produkty oraz współpracowała z klientami w większości obszarów działalności firmy na rynku polskim i europejskim. Od 2017 roku odpowiadała za rozwój projektów strategicznych i kierowanie zespołem Client Service, zaś od lipca 2019 roku zarządza całością badań Nielsen Media. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Polsce.

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Maciej Hutyra

Wiceprezes zarządu, Group One

Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe Mastere Specialise des Grandes Ecoles de Saint Etienne.
Od 19 lat w branży internetowej. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych hubów interentowych w Polsce: Poland.com już w 2000 roku, następnie odpowiadał za marketing i sprzedaż w Internecie w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Od początku kariery interesował się nowymi technologiami. Na powstającym rynku stworzył i rozwijał pierwszy internetowy czytnik gazet w Polsce E‑kiosk.

W roku 2005 stworzył Value Media, w 2013 roku wraz z Markiem Żołędziowskim i Jakubem Potrzebowskim założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. W 2016 strategicznym, mniejszościowym akcjonariuszem Group One została grupa Serviceplan — największa grupa komunikacji marketingowej w Niemczech, jednocześnie największa niezależna sieć w Europie, z biurami w Nowym Jorku, Pekinie, Szanghaju, Seulu, Mumbaju i Dubaju.

Wielokrotny juror IAB Polska. Od 2017 członek ekskluzywnego grona Facebook Advisory Board. Uwielbia podróże, sport, dobre jedzenie. Wielki pasjonat brydża sportowego, aktywny zawodnik, posiada tytuł klasyfikacyjny mistrz międzynarodowy.

Jakub Jaśkiewicz

Product Owner WWW, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Wewnętrzny konsultant dostarczający rozwiązania z obszaru technologii sprzedaży w Internecie. Ekspert domenowy, który specjalizuje się w łączeniu potrzeb biznesowych z możliwościami cyfrowego świata. Lubi sprawiać by idee stawały się rzeczywistością.

Katarzyna Kamińska

Dyrektor ds. komunikacji i promocji B2B, Wirtualna Polska

Z branżą reklamową związana od 20 lat a z mediami digitalowymi od 15 lat. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji reklamowej m.in. przy dużych projektach dla takich marek jak Kompania Piwowarska – marka Tyskie Biesiady. Od 2006 roku związana z Grupą Onet.pl gdzie pełniła funkcje związane z obszarem komunikacji b2b. Od 2014 roku związana z Grupą Wirtualna Polska gdzie do dziś pełni funkcję Dyrektor ds. komunikacji i promocji B2B. Prywatnie pasjonatka książek kryminalnych i podróży do Azji.

Lucyna Koba

Senior Business Development Manager, RTB House

Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W RTB House jako Senior Business Development Manager odpowiada za popularyzację wiedzy na temat sztucznej inteligencji — Deep Learning i jej znaczenia w efektywnym budowaniu świadomości marki i poprawie zauważalności reklam. Poprzednio w Gemiusie zajmowała się jednoźródłowymi badaniami mediów, wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.

Olga Korolec

CMO, Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Maciej Kossowski

Członek Zarządu, POLSKA PRESS GRUPA

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed dołączeniem do PPG odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000–2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pełnił m.in. funkcje menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.
Zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

 

Jacek Krauzowicz

Global Brand Director, Vicks Sleep, Procter & Gamble

Zbierał kilkanaście lat doświadczenia marketingowego w globalnych firmach, w tym przez ostatnią dekadę w Procter & Gamble. Znany nie tylko z ciętego języka, ale też planowania i tworzenia holistycznych kampanii marketingowych stawiających zawsze insight oraz konsumenta na pierwszym miejscu. W ramach Procter & Gamble pełnił role zarówno globalne, jak i regionalne odpowiadając za brand managment z takich kategorii jak: Home care, Hair care, a obecnie Health care. Zna od kuchni tworzenie skutecznych kampanii zarówno od strony kreatywnej, jak i egzekucyjnej. Pracował z sukcesami oraz planował mediowe wsparcie brandów na każdym etapie ich cyklu życia.

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e‑marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

Adrianna Kubik-Przybył

Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

 

Maria Kuc-Jędrzejewska

Media Manager CEE, Johnson&Johnson

Manager z 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami i mediami w różnych branżach, m.in. OTC, branży alkoholowej, FMCG. Od prawie 11 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadała za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie działań digital do marketingu marek Johnson & Johnson. Z sukcesem wprowadziła w świat działań digitalowych takie marki jak o.b.®, Nicorette® czy Sudafed®. Strategie i kampanie digitalowe Johnson&Johnson zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi (m.in. Effie, Mixx Awards, KTR, Golden Arrow). Od 2019r. odpowiedzialna za przeprowadzenie transformacji digitalowej dla marek J&J, dzięki której inwestycje mediowe realizowane są obecnie w 100% w kanałach digital dla wszystkich marek z portfela Johnson&Johnson.

Szymon Kukanow

Managing Partner, PHD

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Paweł Laskowski

Prezes Zarządu, PBI

Od początku kariery zawodowej specjalizuje się w projektach z zakresu technologii informatycznych
i mediów.

Przed dołączeniem do PBI pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Ve Interactive Poland, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach onsite engagement i programmatic buying. Wcześniej zarządzał spółką Amnet Polska (Dentsu Aegis Network), która wykorzystywała platformę data management
i technologię programmatic buying w realizowaniu kampanii reklamowych w internecie.

Był także założycielem, udziałowcem i prezesem spółki informatycznej Comtica, która pozyskała jako inwestora MCI Management. Jako jeden z założycieli, udziałowiec i członek rady nadzorczej, współtworzył pierwszą interaktywną telewizję 4funTV. W ostatnich latach Paweł Laskowski był też współzałożycielem sportowej stacji telewizyjnej Golf Channel, uruchomionej na licencji NBC Universal.

Jest absolwentem kierunku systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice Warszawskiej. Pasjonuje się wykorzystaniem nowych technologii w mediach. Każdą wolną chwilę spędza grając w golfa. Jeździ też na nartach i uprawia kite surfing.

Wiola Łada-Szewczenko

Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU

Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspert nowych mediów i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Obecnie Digital Marketing & Research and Analysis Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykułów i komentarzy oraz prelegent wydarzeń branżowych.

Dariusz Maciołek

CMO, BNP Paribas

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Bartosz Malinowski

Vice President CEE & MENA, Adform

Od ponad 13 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu. 
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i Afryki.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
Prelegent na konferencjach poświęconych nowym technologiom, prywatnie zapalony narciarz i zawodnik ekstraligi baseballu w Polsce.

Piotr Marzec

Head of Market Development, Google Polska

Związany z branżą reklamową, startupami i innowacjami technologicznymi. Od wielu lat w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami a następnie kierował ofertą technologiczną i zespołem Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. Obecnie kieruje działem Market Development gdzie odpowiada za rozwój rynku w Polsce, relacje z kluczowymi partnerami, program Acceleratora dedykowany lokalnym firmom oraz ofertę reklamową YouTube.

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes, Mexad

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic.
Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.

Małgorzata Niska

Digital Strategy Director, Dentsu Polska. 

Do grupy Dentsu dołączyła 10 lat temu, gdzie odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w obszarze digital oraz wspieraniu procesów new business. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich.
Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble.
Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.
Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu oraz Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy dentsu, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.

Agnieszka Parfienowicz

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Członek Rady Fundacji Orange. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001–2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands i Kapituły 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor i współautor książek „Potencjał konkurencyjny marki”2010, „Marketing generacji silver” 2020. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

 

Emil Pawłowski

Chief Strategy Officer, Gemius S.A.

Z branżą badawczą związany od ponad 20 lat. Obecnie odpowiada za rozwój strategicznych projektów, w szczególności za jednoźródłowe badanie Internetu, Telewizji oraz Radia (Mediapanel). Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Izabela Pontus

Head of Media, Grupa Maspex

22 lata pracy w mediach, od 17 lat w Grupie Maspex, gdzie zarządza działaniami mediowymi dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger, Lubella, Łowicz, Kotlin i in.
Wcześniej spoglądała na rynek mediów z perspektywy pracy w domu mediowym.

Socjolog z wykształcenia, wnikliwie obserwuje zmiany zachodzące zarówno na rynku mediów jak i zmiany po stronie widza/użytkownika/konsumenta starając się je poznać, zrozumieć i przekładać na działania mediowe marek.

 

Urszula Reichman

Mercedes

Tomasz Szulkowski

Chief Operating Officer, [m]spark

Chief Operating Officer w [m]spark, platformie innowacji technologicznych z obszaru marketingu i reklamy [tzw martech] funkcjonującej w ramach GroupM. Pełni również funkcję Szefa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, ze szczególnym sentymentem do mobile marketingu. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych. Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny

 

Krzysztof Świerczyński

Product Development Coordinator, Biuro Reklamy Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Coordinator w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Hubert Świtalski

Country Manager, Meetrics

W sierpniu 2019 r. objął stanowisko Country Managera Meetrics w Polsce, od stycznia 2021 reprezentuje firmę w regionie CEE. Wcześniej pracował w Polsat Media, gdzie zarządzał zespołem AdTube. W branży od ponad 10 lat. W ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, doświadczenie zdobywał m.in. w Agorze (Agency Group Head) i Stroer Media (Agency Sales Deputy Director).
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny). Członek Grupy Roboczej Viewability IAB Polska, która opracowała „Whitepaper Viewability” – pierwszy dokument w Polsce ustanawiający standardy jednego z czterech obszarów programu poprawy jakości reklamy cyfrowej. 

Emil Waszkowski

Head of Consulting, Future Mind

Od 2019 r. Head of Consulting w Future Mind – firmie specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań wspierających cyfrową transformację biznesu. Odpowiedzialny za tworzenie strategii i kreowanie produktów cyfrowych dla klientów. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Disruptive Innovation by Clayton Christensen, gościnny wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas. Wiceszef Grupy Roboczej Mobile IAB w latach 2018–2020. W pracy łączy analityczne podejście z wiedzą o rozwoju produktów cyfrowych, customer experience, e‑commerce, mobile, marketingu cyfrowym oraz finansach. Wykorzystuje również umiejętności i techniki rozwijania strategii na poziomie wykonawczym oraz organizowania innowacji.

Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu ds. Public Affairs w Cyfrowym Polsacie

Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Prezes Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes i Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Anna Witecka

Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych
Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu.
Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Bartosz Wysocki

Dyrektor Handlowy, Gazeta.pl

Z branżą reklamową związany od 20 lat a z sektorem internetowym od 12 lat. Doświadczenie zdobywał w agencji reklamowej oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie pełni rolę dyrektora handlowego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign

Aleksanda Zadygowicz

Digital Director, Grupa spółek Danone

Posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek (m.in. Empik, Swatch, Envelo), tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynoszącym 7% 😉 Od 2015 roku buduje strategie digitalowe skierowane do konsumentów, pacjentów oraz środowiska lekarskiego w Grupie spółek Danone.

Ewa Zakrzewska

Innovation and Curiosity Leader, PUBLICIS GROUPE POLAND

Z branżą reklamową związana od prawie 20 lat, od prawie 15 lat w agencjach Publicis Groupe. Przez ten czas współtworzyła kampanie i strategie m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, TVN, Samsunga. Jest współautorką i liderką #KulturyCiekawości w Publicis Groupe — projektu, który pobudza otwartość, wymianę wiedzy, odwagę do innowacji i szukanie nowych sposobów na budowanie doświadczeń ludzi z markami. Fanka Twittera, na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, technologiami i modelami biznesowymi.

 

Łukasz Zaleśny

Strategy & Growth Director, Grupa OMD

Od kilkunastu lat związany z branżą komunikacyjną i reklamową. Pracował m.in. w K2 Media, Zenith, Spark Foundry oraz Starcom. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacyjnych dla marek z wielu kategorii produktowych. Entuzjasta projektów powstających na styku konsumenta i marki, biznesu i mediów, kreacji i technologii, których celem jest wzrost biznesu poprzez budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń. Challenger. Lubi wiedzieć, dlaczego coś nie działa, zanim zacznie szukać najlepszego rozwiązania. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Wykładał na Collegium Civitas oraz SGH. Prelegent konferencji branżowych m. in. Forum IAB, European Startup Days, InDigital Marketing, InternetBeta.

Tadeusz Żórawski

Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, badań i e‑commerce. 24 lata doświadczenia w domach mediowych, w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera firmy (Universal McCann, PHD). Wysoko oceniany prezenter konferencji na temat nowych trendów i technologii. Wykładowca, autor publikacji, mentor. Doradca w procesach łączenia korporacji ze startupami. Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook), @tadekzorawski.