Rada programowa

Agnieszka Parfienowicz

Przewodnicząca Rady Programowej

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej,  kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.

Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.

Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.

Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.

W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Agnieszka Gajzler

Wiceprzewodnicząca Rady Programowej

Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media

ma ponad 15 letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada zeszłego roku pełni rolę Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju Digital w TVN Discovery, do którego przeszła z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar.  Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.  

Adam Jankowski

Wiceprzewodniczący Rady Programowej

Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA Retail sp. z o.o.

W branży marketingowej działa już od 14 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji reklamowych (TBWA), marketingu relacyjnego (EURO RSCG Marketing House) oraz po stronie klienta, gdzie był odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii e-Marketingowych w T-Mobile, PLAY i PZU. 

Od 4 lat realizuje się w pracy dla IKEA Polska. W pierwszym okresie, na stanowisku Web & Digital Manager, był odpowiedzialny za rozwój komunikacji Internetowej marki. Obecnie, jako Consumer & Customer Engagement Manager, kieruje pracą trzech zespołów: Mediowego (360), IKEA FAMILY (CRM) oraz Digitalowego. Jego kluczowym wyzwaniem jest zapewnienie synergii pomiędzy zespołami, aby maksymalizować efektywność ich działań. Kluczowymi procesami, które pomagają mu to osiągnąć są Data Driven Communication oraz wielokanałowa komunikacja One-to-One.

Projekty, z których jest szczególnie dumny, to te które znalazły również uznanie branży: Kuchnia Spotkań IKEA (Golden Effie and Mixx Award), Transformacja Danowa dzięki IKEA FAMILY (Golden Effie), Performance Marketing dzięki IKEA FAMILY (Silver Effie).

Katarzyna Jezierska

Wiceprzewodnicząca Rady Programowej

Head of Central Eastern Europe (CEE) Marketing, Visa

Katarzyna Jezierska kieruje w Visa zespołem marketingowym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).

Katarzyna wniosła do Visa ogromne doświadczenie marketingowe w takich obszarach jak brand and retail, customer insights, data & analytics oraz digital. W ciągu niemal dwudziestoletniej kariery zawodowej pełniła regionalne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w różnych globalnych firmach sektora FMCG, m.in. Procter & Gamble czy PepsiCo. Ostatnio była związana z GlaxoSmithKline – czołową firmą farmaceutyczną o zasiągu ogólnoświatowym, gdzie jako Marketing Director for Consumer Healthcare odpowiadała za rynek polski.

Katarzyna posiada szereg specjalistycznych umiejętności w zakresie marketingu i rozwoju marki. Podczas dotychczasowej kariery zawodowej skupiała się m.in. na wykorzystywaniu kanału digital tworząc kampanie dla wielu znanych marek na rynkach Europy Środkowej.

Krzysztof Sobieszek

Na polskim rynku internetowym i marketingowym działam już dość długo. Miałem okazję poznać jego różne strony (agencje, wydawcy , IAB) i pełnić rozmaite role (strategia, dane i analityka, product development, digital planning, doradztwo transformacji). Podczas tego okresu wygłosiłem kilkaset wystąpień publicznych, ponad 100 na większych, liczących się eventach. Na Forum IAB już klika razy udało mi się być w pierwszej trójce najlepiej ocenionych prelegentów. Zdarzyło mi się nawet Forum IAB prowadzić. W 2016 roku pierwszego dnia Forum IAB na głównej scenie wygłosiłem najlepiej ocenioną prezentację konferencji. Biorąc pod uwagę, że tego dnia na uczestnicy mogli wysłuchać takich osobistości jak Brian Solis do dziś uważam to za mój największy sukces w wystąpieniach publicznych. W 2017 roku w różnych względów (m.in. przewodniczenie Radzi programowej Forum) nie wygłosiłem prezentacji. W tym roku jestem więc mocno zdeterminowany, aby dostarczyć uczestnikom wartość, konkrety i inspirację.

Anna Witecka

Senior Expert Centrum Agile – Marketing, ING Bank Śląski

Od 8 lat zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych. Wraz ze swoim zespołem odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane m.in. EFFIE i MIXX Awards, a sam bank został w ostatnich latach dwukrotnie uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych.

Tomasz Rzepniewski

Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker, Tomek jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E-comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym, który został stworzony przez niego od podstaw, został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E-Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR.

Filip Beźnicki

Digital Growth Director, Saatchi&Saatchi IS

Od początku zawodowej kariery związany z kampaniami, które zmieniały podejście reklamodawców do Internetu. Na lepsze.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej; pisał pracę mgr z zakresu komunikacji do millenialsów zanim stało to się modne.
Przez lata związany z rynkiem domów mediowych, gdzie prowadził duże kampanie (między innymi launch Coca-Coli Zero w PL) i wprowadzał poszczególne marki w świat digitalu i mediów społecznościowych.
W ciągu tych lat miał okazję realizować projekty dla klientów z praktycznie każdej branży, ale gros pracy i nagród związane było w tym czasie z pracą na dwóch klientach: P&G i Coca-Coli.
W Starcomie, odkąd pojawił się Facebook, współodpowiedzialny za rozwój usług kreatywnych w agencji NEXT. W późniejszym etapie odpowiedzialny za strategię w tej agencji.
W Saatchi&Saatchi IS jako Digital Growth Director odpowiedzialny za rozwój digitalowy agencji i jej klientów.

Maria Kuc-Jędrzejewska

DIGITAL MANAGER CEE, JOHNSON & JOHNSON

Ponad 10 letnie doświadczenie w marketing brandowym w różnych branżach, m.in. OTC, branży alkoholowej, FMCG. Od 7 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadała za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie działań digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecności marek J&J w kanałach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementację strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.®, Carefree®, Listerine®) oraz OTC (Nicorette®, Sudafed®, Imodium®). Kampanie dla marki o.b.® zostały nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 złote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwinięte dla rynków CEE z powodzeniem są stosowane w innych krajach na świecie.

Roman Grygierek

CEO, INIS Emailingowa Sieć Reklamowa i Sieć Afiliacyjna

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku. W branży marketingowej działa od 15 lat. Stworzył kilkudziesięcioosobowy zespół pełny pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pozostaje blisko każdego działu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu.
Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu. Autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Paulina Sobieszek

Partner, Business Development, Mindshare Polska

Z Mindshare związana od 2005 roku. Na stanowisku Partner Business Development odpowiada za realizowanie strategii wzrostu Mindshare, zarządzając działaniami z obszaru nowego biznesu oraz product development. Kieruje działem strategii i odpowiada za komunikację zewnętrzną spółki. Reprezentuje Mindshare w inicjatywie GroupM Data and Analytics oraz pełni funkcję komisarza w akceleratorze mSpark.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz programu rozwoju umiejętności managerskich ICAN Institute.

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e-marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań.

Wojciech Kowalczyk

Zastępca dyrektora ds. strategii produktu – Biuro Reklamy TVP

Pracuje w branży reklamowej od ponad 15 lat. W Biurze Reklamy TVP pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. komunikacji i rozwoju produktu. Wcześniej odpowiadał za przychody reklamowe oraz marketing stacji Moden Times Group w Polsce. W latach 2006-2015 odpowiadał za marketing i badania w Atmedia, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej związany z Optimum Media OMD, gdzie odpowiadał za strategie mediowe m.in. dla McDonald’s, Johnson&Johnson, Lotos.
Współtwórca branżowego bloga ScreenLovers.pl, arbiter Komisji Etyki Reklamy w latach 2013-2016, członek Rady Nadzorczej IAB.

Magdalena Jabłońska

Olga Korolec

Group CMO / Dyrektor Marketingu, Grupa Onet-RAS Polska

Olga Korolec pełni funkcję dyrektora marketingu Grupy Onet-RAS Polska od maja 2016 r. Jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio produktów Grupy.
Olga Korolec studiowała we Włoszech na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie (specjalizacja zarządzanie i marketing).
Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie przez ponad 10 lat pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji. W Telekomunikacji Polskiej jako z-ca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP; w Kompanii Piwowarskiej na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Portfelem Marek była odpowiedzialna za kluczowe marki: Tyskie, Lech, Zubr, Dębowe Mocne, a następnie w ITI Neovison jako vice prezes zarządu ds marketingu rozwijała platformę cyfrową “telewizję nowej generacji n”.
Od 2011 roku była współwłaścicielką w firmie Brand Insight specjalizującej się w doradztwie z marketingu strategicznego, gdzie realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International (projekt dla 130 krajów), AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, T-mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania marek, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych.

Paweł Gala

Managing Partner CEE, Wavemaker

Od 18 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. Od 2006 roku jest odpowiedzialny za nowy biznes. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2016 bierze udział w kształtowaniu polityki nowobiznesowej i rozwoju oferty agencji w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. członkiem KO Media Trendy, jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR.

Adrianna Kubik-Przybył

Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Marzena Zielińska

Head of Media, Samsung Electronics Polska

Z branżą marketingową związana jest od 15 lat, a od 9 lat zarządza mediami w Samsung Electronics Polska dla wszystkich kategorii produktowych (Mobile, AGD, RTV, B2B). W niestandardowy sposób łączy myślenie o mediach w kontekście holistycznego podejścia do komunikacji z konsumentem wraz z myśleniem o rozwoju biznesu. Odpowiedzialna za spektakularne realizacje mediowe połączone z partnerstwami B2B. Pasjonatka innowacji oraz najnowszych rozwiązań mediowych na rynku. Współtworzone przez nią kampanie zostały nagrodzone w konkursach Cannes Lions, Effie Awards i Mixx awards, a także: MMA i Lovely Mobile Awards.

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, badań i e-commerce. 24 lata doświadczenia w domach mediowych, w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera firmy (Universal McCann, PHD). Wysoko oceniany prezenter konferencji na temat nowych trendów i technologii. Wykładowca, autor publikacji, mentor. Doradca w procesach łączenia korporacji ze startupami. Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook), @tadekzorawski

Anna Sakowicz

Maciej Hutyra

WICEPREZES ZARZĄDU, GROUP ONE

Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe Mastere Specialise des Grandes Ecoles de Saint Etienne.
Od 19 lat w branży internetowej. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych hubów interentowych w Polsce: Poland.com już w 2000 roku, następnie odpowiadał za marketing i sprzedaż w Internecie w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Od początku kariery interesował się nowymi technologiami. Na powstającym rynku stworzył i rozwijał pierwszy internetowy czytnik gazet w Polsce E-kiosk.

W roku 2005 stworzył Value Media, w 2013 roku wraz z Markiem Żołędziowskim i Jakubem Potrzebowskim założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. W 2016 strategicznym, mniejszościowym akcjonariuszem Group One została grupa Serviceplan – największa grupa komunikacji marketingowej w Niemczech, jednocześnie największa niezależna sieć w Europie, z biurami w Nowym Jorku, Pekinie, Szanghaju, Seulu, Mumbaju i Dubaju.

Wielokrotny juror IAB Polska. Od 2017 członek ekskluzywnego grona Facebook Advisory Board. Uwielbia podróże, sport, dobre jedzenie. Wielki pasjonat brydża sportowego, aktywny zawodnik, posiada tytuł klasyfikacyjny mistrz międzynarodowy.

Szymon Kosiński

Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Do Grupy Sarigato należy największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media – Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyłącznie B2B – Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzaną akcję pomocy bezdomnym Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japońskich tradycji, które na każdym kroku wdraża w życie biznesowe. Autor licznych badań, testów, warsztatów i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branżowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii Osobowość Marketingu Roku/Młody Wilk – Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Karolina Laskowska

Ekspert w Departamencie Innowacji i Płatności, Bank  Pekao SA

Ekspert w Departamencie Innowacji i Płatności, w Banku  Pekao SA od 2008 roku.
Z komunikacją marketingową, technologią i szeroko rozumianym customer experience związana od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie w budowaniu strategii PR-owej i marketingowej oraz w obszarze badań. Uczestniczyła w trzech projektach fuzji bankowych i rebrandingach.
Absolwentka Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów  „Public Relations” na UW, „Marketingu i Zarządzania” oraz „Studiów Marketingu Internetowego” w SGH a także „Design Management” w SWPS.
Jest członkiem Rady Programowej Forum IAB od 5 lat.

Łukasz Wyglądała

Strategy lead & co-founder, Performance Academy

Współzałożyciel Performance Academy – spółki doradczo-technologicznej specjalizującej się w skalowaniu e-biznesów oraz tworzeniu technologii dla e-commerce. Socjolog, mediowiec, strateg, praktyk nowych technologii i businessman specjalizujący się w transformacji digital. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie czy Mixx Awards. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions, członek rady programowej Forum IAB. Od lat zajmujący się edukacją i promocją nowych technologii. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). Pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. W Onet (RASP) był odpowiedzialny za kierowanie zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT. Po pracy najchętniej wsiada na rower, lubi dobre książki.

Norbert Kowalski

Dyrektor Zarządzający, AdRetail

ukończył Szkołę Główną Handlową na wydziale Finansów i Bankowości oraz studia podyplomowe na wydziale Marketingu i Zarządzania. Jest również absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa na wydziale Handlu Zagranicznego. Od początku swojej kariery zawodowej związany z mediami. Najpierw było to wydawnictwo “Wprost”, następnie Hachette Filipacchi Polska (obecnie Burda Media Polska). W obu przypadkach odpowiadał za sprzedaż reklamową wszystkich tytułów wydawnictw.
Z portalem Interia.pl związany jest od 2006 roku. Na początku jako kierownik w dziale planowania mediów, a następnie jako z-ca dyrektora marketingu & PR odpowiadał za pozyskiwanie i planowanie mediów na potrzeby działań reklamowych portalu. Przez dwa lata Norbert Kowalski, piastował stanowisko: Pełnomocnika Zarządu ds. współpracy w Grupie Bauer. Był odpowiedzialny między innymi za koordynację działań zmierzających do optymalnego wykorzystania potencjału grupy medialnej Bauer. Głównymi obszarami jego działań były zagadnienia redakcyjne, projektowe, administracyjne i promocyjne.
Od 8 lat Norbert Kowalski, pacując dla Grupa Interia.pl na stanowisku Dyrektor Zarządzający AdRetail. Jest pomysłodawcą i twórcą sieci reklamowej – innowacyjnej sieć reklamy internetowej dla handlu która prócz możliwości reklamowych dostacza unikalną technologię przyjazna sieciom handlowym. AdRetail to 3 największe serwisy gazetkowe w Polsce, serwis kuponowy oraz sieć widgetów z gazetkami reklamowymi w dziesiątkach serwisów Grupy Interia.pl, PolskaPress oraz innych wydawców internetowych. AdRetail to największa sieć reklamowa, która specjalizuje się w kampaniach wsparcia sprzedaży. Obsługa gazetek handlowych, pozwala trafiać do użytkownika, gdy podejmuje decyzje zakupowe, podobnie jak reklama POS. Dzięki temu AdRetail skutecznie realizuje wiele celów swoich klientów: zwiększa ruch w sklepach stacjonarnych (ROPO), wspiera aktywności ecommerce, a także wzmacnia markę sieci handlowych.

Szymon Kukanow

Marketer, psycholog, miłośnik nowych technologii. Dyrektor zarządzający domem mediowym PHD Rocket, realizującym kampanie reklamowe dla marek Volkswagen Group Polska. Od ponad 20 lat zarządza rozwojem marek zarówno po stronie korporacji jak i agencji, na rynkach lokalnych jak też ich globalnym rozwojem z poziomu HQ. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu, komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów, promocji w Internecie, planowania kampanii promocyjnych oraz psychologii konsumenta. Prowadził prezentacje produktowe, szkoleniowe i inspiracyjne dla przedstawicieli świata marketingu dziennikarzy oraz studentów w języku polskim i angielskim zarówno z zakresu marketingu, jak i psychologii. Współautor najnowszej książki Macieja Tesławskiego „Planowanie strategii marki” oraz „Model programu aktywizacji społecznej i zawodowej osób z Zespołem Aspegera i wysokofunkcjonujących osób z autyzmem.”

Agnieszka Jaworska

CRM Stack Leader, Dentsu Aegis Network

Doświadczony ekspert w obszarze CRM oraz marketingu opartego na danych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe,
zarówno po stronie klienta jak i agencji. Pasjonuje się wykorzystaniem wiedzy o klientach w celu rozwoju spersonalizowanych i wzajemnie
korzystnych relacji między marką a klientem. Przekonana o dużej sile danych, które pomagają osiągać wymierne rezultaty. Posiada relacje z wiodącymi dostawcami technologii CRM i marketing automation, takimi jak Salesforce, Adobe, Oracle, Selligent, Microsoft Dynamics czy IBM oraz wiedzę na temat wykorzystania tychże platform/technologii w celach biznesowych.
W Dentsu Aegis Network Polska zajmuje stanowisko CRM Stack Leadera. Związana z firmą od ponad 3 lat. Wcześniej tworzyła program CRM w Samsungu oraz zajmowała się rozwojem produktów w firmie Acxiom Corporation.

Robert Stępniewski

Chief Executive Officer, RS Media Solution

Posiada ponad 17 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarządzania, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z którą związany był przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny był za rozwój działu digitalowego i jego kompetencji oraz za cały dział Client Service. Za rok 2012 między innymi pod egidą Stępniewskiego Value Media otrzymało nagrodę Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert Stępniewski pracował w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny był za rozwój działów digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego. 
Robert Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce w branży motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystał adgaming jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Anna Gruszka

Chief Digital Officer, CEO Reprise , IPG Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój struktur digitalowych oraz poszerzenie portfolio holdingu jako Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji interaktywnej Reprise, członek zarządu Universal McCann i MAGNA oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej Managing & Strategy Director Codemedia SA oraz Digital Manager w HAVAS, gdzie w 2008 roku odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie agencji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. W styczniu 2019 wybrana jednym z Top Thinkers według serwisu Screenlovers. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard oraz Kongresu Online Marketing, była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, MIXX Awards i Golden Arrow. Szybko chodzi, szybko mówi i szybko podejmuje decyzje.  

Katarzyna Kabiesz

Kierownik Zespołu Strategii i Segmentacji Marketingowej, PKO Bank Polski

W PKO Banku Polskim od lutego 2018 roku, odpowiedzialna w strukturach Pionu Marketingu i Komunikacji za wdrażanie strategii i segmentacji marketingowej. Poprzednio przez kilkanaście lat związana z branżą telefonii komórkowej: Kierownik Wydziału Zarządzania Marką w Orange Polska oraz Manager ds. Badań Marketingowych. Stream lider w kilku dużych procesach transformacyjnych i projektach międzynarodowych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (Stosunki Międzynarodowe, Zarządzanie Marką, Marketing Internetowy), SWPS oraz Akademii Psychologii Przywództwa (Politechnika Warszawska). Wyróżniona tytułem THE BEST PMO ORANGE UEFA EURO 2016, od 2016 r. posiadaczka certyfikatu DIMAQ.

Piotr Marzec

Head of Media Buying Solutions, CEE, Google Marketing Platform

Pasjonat reklamy, optymalizacji i technologicznych innowacji. Od lat związany z Google gdzie kieruje zespołem Google Marketing Platform w Europie Środkowo-wschodniej. Odpowiada za najnowsze rozwiązania technologiczne związane z zakupem programatycznym oraz z pomiarem i optymalizacją efektywności reklam. Wprowadził do Polski markę DoubleClick i budował programatyczny biznes Google w rejonie Europy Środkowo-wschodniej. Wcześniej zajmował się też planowaniem strategii biznesowej dla kluczowych klientów, analityką oraz doradztwem w zakresie użyteczności i marketingowej funkcjonalności stron. Wykładał Marketing w Internecie na Uniwersytecie Jagiellońskim, pracował po stronie wydawcy oraz agencji reklamowej.

Magdalena Wysocka

Fascynację internetem zaszczepił w niej pierwszy pracodawca – Google. W ciągu 8.5 roku pracy w biurach w Dublinie i Warszawie miała okazję pogłębić wiedzę o produktach Google oraz uwierzyć w to że technologia w rękach zwykłego człowieka może generować zaraźliwe dobro. Pracowała nad strategiami rozwoju firm wszelkiej maści przez skalowanie strategii ekspansji online– od startupów po branżę eksportową, motoryzację, agencje SEM oraz domy mediowe. Brała udział w Internetowej Rewolucji, TedX Women. Od 2.5 roku w Grupie OLX odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii na przychody reklamowe, która obejmuje również technologię oraz programmatic. Nałogowo pochłania audiobooki, podcasty Tima Ferrisa. Wielka fanka Rafaela Nadala i tenisa.

Aleksandra Bujnowska

Chief Digital Officer, Havas Media Group

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w Internecie. Wprowadzała na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse zajmującą się mediami społecznościowymi i tworzącą komunikację dla marek. Jej pasją jest integracja świata realnego z digitalem, szczególnie na styku danych wykorzystywanych do efektywnej komunikacji marketingowej. W Havas Media Group jest odpowiedzialna na szkolenia pracowników z zakresu marketingu online. Od 9 lat współtworzy konferencję Havas Media Group od strony merytorycznej. Aktywnie uczestniczy w wielu konferencjach branżowych, była prelegentką na Forum IAB oraz konferencji Havas Media Group. Dodatkowo jest jurorem w konkursach Innovation Awards oraz Mixx Awards.

Bartosz Malinowski

Vice President CEE & MENA, Adform

Od ponad 13 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu. 
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i Afryki.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
Prelegent na konferencjach poświęconych nowym technologiom, prywatnie zapalony narciarz i zawodnik ekstraligi baseballu w Polsce.

Agnieszka Kosik

Head of Poland, Facebook

Odpowiada za rozwój biznesu i pracę z klientami na polskim rynku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 15 lat była związana z agencją MediaCom, gdzie najpierw pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej oraz Dyrektor ds. rozwoju biznesu, by w 2008 roku przejąć rolę CEO agencji. Przez 10 lat była odpowiedzialna za strategię oraz rozwój firmy. 

Prywatnie – mama dwóch córek, w wolnych czasie tańczy polskie tańce ludowe.

Paweł Rydz

Dyrektor Marketingu, AMICA Group

Wszechstronnie doświadczony manager z obszaru marketingu, komunikacji i business development posiadający doświadczenie w strukturach międzynarodowych firm (B2B oraz B2C) oraz wiedzę z zakresu rozwoju firm w oparciu o nowoczesne narzędzia sprzedażowe i relacje bezpośrednie. Wybrane elementy kariery zawodowej: 2004-2011 Dyrektor Marketingu i Sprzedaży oraz CEO w TOP SHOP (europejski lider telesprzedaży), 2008-2012 Prezes Zarządu TBA GROUP. Aktualnie Dyrektor Marketingu w AMICA Group.

Maciej Kossowski

Dyrektor zarządzający biura reklamy, Polska Press Grupa

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed dołączeniem do PPG odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pełnił m.in. funkcje menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.

Zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Marta Sułkiewicz

Ekspert marketingu online z ponad 15-letnim doświadczeniem. W Gemiusie od 2015 r. Jako szef sprzedaży globalnej odpowiada za budowanie i realizację międzynarodowej strategii sprzedaży i marketingu firmy. Wcześniej zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA i zarządzała rozwojem badania gemiusAdReal –badania pozwalającego na monitorowanie strategii reklamowej konkurencji w świecie online. Przewodnicząca Grupy Roboczej IAB Viewability oraz członek Rady Programowej Raportu Strategicznego.

 

 

Paulina Zyśk-Lisica

Dyrektor Departamentu Sprzedaży Systemowej, Wirtualna Polska Media

Z wykształcenia chemik i politolog. Z zamiłowania pragmatyczny marketer, który sukcesu upatruje w technologii i dobrej analityce. Od 10 lat w Wirtualnej Polsce, gdzie obecnie odpowiada za obszar technologii Programmatic/RTB. Wykładowca Collegium Civitas oraz panelistka wielu konferencji branżowych. Prywatnie fanka szybkich rowerów i biegów długodystansowych.  

Roman Dudziński

Digital Director, Carat Polska

Odpowiada za rozwój obszaru digital w Carat Polska. Skoncentrowany na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, kompetencji cyfrowych pracowników poprzez platformę „d2: dentsu digital” oraz strategii inwestycyjnej na polu digital media. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.

Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), FMCG (grupa Barilla), motoryzacja (grupa PSA), odzież (adidas), technologia (Microsoft) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online, jak i tylko w digitalu.

 

Kamila Kownacka

Od 15 lat związana z branżą mediową. Ekspert w zakresie reklamy on line, manager z sukcesami tworzący zespoły digitalowych specjalistów. Prowadzony przez nią team realizował kampanie online dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz dwa srebrne oraz brązowy lew w Cannes.

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic.
Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.

Przejdź do paska narzędzi