Rada programowa

Olga Korolec

Przewodnicząca Rady Programowej

CMO, Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Paweł Gala

Wiceprzewodniczący Rady Programowej

CEO, Wavemaker

Od 19 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. Od 2006 roku jest odpowiedzialny za nowy biznes. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2016 brał udział w kształtowaniu polityki nowobiznesowej i rozwoju oferty agencji w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. członkiem KO Media Trendy, jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Od 2019 roku zarządza agencją Wavemaker w Polsce.

 

Grzegorz Krzemień

Wiceprzewodniczący Rady Programowej

Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e-marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

 

Dariusz Maciołek

Wiceprzewodniczący Rady Programowej

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Filip Beźnicki

Digital Growth Director, Saatchi&Saatchi IS

Od początku zawodowej kariery związany z kampaniami, które zmieniały podejście reklamodawców do Internetu. Na lepsze.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej; pisał pracę mgr z zakresu komunikacji do millenialsów zanim stało to się modne.
Przez lata związany z rynkiem domów mediowych, gdzie prowadził duże kampanie (między innymi launch Coca-Coli Zero w PL) i wprowadzał poszczególne marki w świat digitalu i mediów społecznościowych.
W ciągu tych lat miał okazję realizować projekty dla klientów z praktycznie każdej branży, ale gros pracy i nagród związane było w tym czasie z pracą na dwóch klientach: P&G i Coca-Coli.
W Starcomie, odkąd pojawił się Facebook, współodpowiedzialny za rozwój usług kreatywnych w agencji NEXT. W późniejszym etapie odpowiedzialny za strategię w tej agencji.
W Saatchi&Saatchi IS jako Digital Growth Director odpowiedzialny za rozwój digitalowy agencji i jej klientów.

Dorota Bigo

Head of Agencies w Google Polska

Ekspert z blisko dziesięcioletnim stażem w dziedzinie marketingu internetowego, związana z Google od wielu lat. Zanim objęła aktualną rolę odpowiadała za wdrożenie technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo – Wschodniej, najczęściej współpracując z klientami globalnymi i agencjami. Jest ewangelizatorką rozwiązań programatycznych, a w chwilach wolnych od internetu (i nowoczesnych technologii) oddaje się sportom ekstremalnym.

 

Artur Birnbaum

Dyrektor ds. Strategii i Wzrostu Gazeta.pl

W Agorze pracuje od 2008 r. Od początku swojej kariery związany z analityką i badaniami mediów, na początku w Gazecie Wyborczej, a od 2011 r w Gazeta.pl. W Gazeta.pl rozwijał analitykę biznesową, data science, realizował liczne projekty badawcze m. in. polską edycję World Internet Projekt 2013 we współpracy z Oxford Internet Institute. Obecnie jako dyrektor ds. Strategii i Wzrostu w Gazeta.pl odpowiada za działania w obszarach: Strategii, SEO, FB i Yield Managemant. Jest wieloletnim członkiem PBI i Stałego Zespołu Metodologicznego PBI, członkiem Rady Nadzorczej IAB.

Aleksandra Bujnowska

Senior Digital Marketing & E-commerce Manager, Philips Personal Health District North

Agnieszka Chabrzyk

Business Factory, Country Director Poland

Agnieszka Chabrzyk posiada wieloletnie doświadczenie strategiczne i biznesowe, szczególnie w obszarze strategicznego marketingu i digitalu. Rozpoczęła swoją karierę w branży telekomunikacyjnej, obejmując z czasem pozycję m.in. dyrektora marketingu i sprzedaży (firmy Polkomtel, Orange, TP SA oraz Tele2). W kolejnych latach realizowała się w branży finansowej w AXA i Aviva, odpowiadając za marketing oraz digital w Polsce, a następnie w regionie CEE. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE na stanowisku CEE client partnera. Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera oraz Premier Google Partnera

 

Marcin Dobrzyniecki

Digital Transformation Product Director, Isobar Polska

Od września 2018 jako Digital Transformation Product Director odpowiada za rozwój oferty produktowej dla strategicznych klientów Isobar Polska, agencji działającej w strukturach grupy Dentsu Aegis Network.

Manager z 20-letnim doświadczeniem w branży online, w obszarze sprzedaży i marketingu. Przed dołączeniem do Isobar przez 4 lata pracował w Grupie ZPR Media, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego ds. internetu i nadzorował sprzedaż online we wszystkich spółkach należących do Grupy.

Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i dyrektora operacyjnego IDMnet SA. W latach 2012-2013 sprawowałem funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, a w latach 2007-2008 wchodził w skład jej Zarządu. W latach 2008-2013 roku pracował dla spółki Nasza Klasa i był odpowiedzialny za wszystkie źródła jej przychodów. Od 2002 do 2008 roku pełnił rolę dyrektora produktu reklamowego w Interia.

 

Beata Dziwulska

Digital & Social Media Communication Manager, Nestle

Od 2015 roku odpowiada za zarządzanie działaniami Digital i Social media dla Nestlé Polska, w tym wyznaczanie nowych trendów (np. wewnętrzny dział Grafików), wprowadzanie nowych standardów (np. Brand Safety i Viewability), narzędzi (np. DMP, Social Studio) oraz sposobu zakup mediów, w tym rozwój zakupu programmatic. W swojej roli wspiera również działy marketingu w procesie tworzenia oraz wdrożenia efektywnych i najlepszych jakościowo kampanii digital.
W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze marketingu potwierdzonymi skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydz. Zarządzania.

Anna Elwart

Managing Director, Resolution

Dyrektor Zarządzająca Resolution w Polsce. Pracowała zarówno po stronie domu mediowego, agencji specjalistycznej jak i sieci reklamy internetowej (m.in. grupa OMD, Cube Group, Agora). W branży od 2010. Współtworzy m.in. takie projekty jak OmniConsole, AdBlock Detector, Digital Adventure. Trenerka DIMAQ.
Ekspertka w dziedzinie reklamy, której częścią centralną jest digital, z wieloletnim doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach niestandardowych brand advertising.
Strateg, pasjonatka policzalności i codziennych wyzwań jakie przed marketerami stawia rynek reklamy. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom.

Agnieszka Gajzler

Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Anna Gruszka

Chief Digital Officer, CEO Reprise , IPG Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój struktur digitalowych oraz poszerzenie portfolio holdingu jako Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji interaktywnej Reprise, członek zarządu Universal McCann i MAGNA oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej Managing & Strategy Director Codemedia SA oraz Digital Manager w HAVAS, gdzie w 2008 roku odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie agencji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. W styczniu 2019 wybrana jednym z Top Thinkers według serwisu Screenlovers. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard oraz Kongresu Online Marketing, była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, MIXX Awards i Golden Arrow. Szybko chodzi, szybko mówi i szybko podejmuje decyzje.

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Maciej Hutyra

Wiceprezes zarządu, Group One

Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe Mastere Specialise des Grandes Ecoles de Saint Etienne.
Od 19 lat w branży internetowej. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych hubów interentowych w Polsce: Poland.com już w 2000 roku, następnie odpowiadał za marketing i sprzedaż w Internecie w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Od początku kariery interesował się nowymi technologiami. Na powstającym rynku stworzył i rozwijał pierwszy internetowy czytnik gazet w Polsce E-kiosk.

W roku 2005 stworzył Value Media, w 2013 roku wraz z Markiem Żołędziowskim i Jakubem Potrzebowskim założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. W 2016 strategicznym, mniejszościowym akcjonariuszem Group One została grupa Serviceplan – największa grupa komunikacji marketingowej w Niemczech, jednocześnie największa niezależna sieć w Europie, z biurami w Nowym Jorku, Pekinie, Szanghaju, Seulu, Mumbaju i Dubaju.

Wielokrotny juror IAB Polska. Od 2017 członek ekskluzywnego grona Facebook Advisory Board. Uwielbia podróże, sport, dobre jedzenie. Wielki pasjonat brydża sportowego, aktywny zawodnik, posiada tytuł klasyfikacyjny mistrz międzynarodowy.

Magdalena Jabłońska

Advertising Revenue Director, Allegro

Katarzyna Jezierska

Head of Central Eastern Europe (CEE) Marketing, Visa

Katarzyna Jezierska kieruje w Visa zespołem marketingowym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).

Katarzyna wniosła do Visa ogromne doświadczenie marketingowe w takich obszarach jak brand and retail, customer insights, data & analytics oraz digital. W ciągu niemal dwudziestoletniej kariery zawodowej pełniła regionalne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w różnych globalnych firmach sektora FMCG, m.in. Procter & Gamble czy PepsiCo. Ostatnio była związana z GlaxoSmithKline – czołową firmą farmaceutyczną o zasięgu ogólnoświatowym, gdzie jako Marketing Director for Consumer Healthcare odpowiadała za rynek polski.

Katarzyna posiada szereg specjalistycznych umiejętności w zakresie marketingu i rozwoju marki. Podczas dotychczasowej kariery zawodowej skupiała się m.in. na wykorzystywaniu kanału digital tworząc kampanie dla wielu znanych marek na rynkach Europy Środkowej.

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Kamińska

Dyrektor ds. komunikacji i promocji B2B, Wirtualna Polska

Karol Kamiński

Dyrektor Zarządzający AdRetail, Grupa Interia

Od 9 lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i produktów online dedykowanych branży retail oraz projektów przełamujących utarte schematy działania dużych wydawców internetowych. Adwokat użytkowników i rozjemca między usługą, biznesem i sprzedażą. Otwarty na współprace propagator innowacji technologicznych. Prywatnie, pasjonat niezależnej muzyki i sztuki DIY, promotor kontrkultury punk w ramach projektu IDIOTEQ.com.

Jacek Karolak

Strategy director, 180heartbeats + Jung v Matt

W reklamie i digital od 2001 roku: dział rozwoju w nieistniejącym już portalu Arena.pl, potem zakładanie działu interaktywnego i praca nad strategiami komunikacji w Starcom MediaVest Group, następnie zarządzanie działem strategii w K2, od 2017 zarządzanie strategią i współzarządzanie agencją w 180heartbeats. Juror przynajmniej po razie w każdym ważnym konkursie reklamowym w Polsce, od początku co najmniej 1-2 razy w roku prelegent na różnych konferencjach, w tym Forum IAB, Media Trendy, Internet Standard i wiele innych. Członek komitetów Effie, Media Trendy, Forum IAB.

Maria Kiełczyńska

Managing Director, PHD Media Direction

Związana z branżą reklamową od ponad 20 lat.
Od 2001 roku związana z Omnicom Media Group. W 2010 roku podjęła się budowy marki PHD w Polsce, obecnie opiekując się ponad 70 osobowym zespołem agencji. Koordynatorka pracy dla wszystkich Klientów agencji oraz wielu wygranych przez agencję przetargów w Polsce i w regionie. Przyczyniła się miedzy innymi do przejęcia przez PHD koordynacji planowania i zakupu mediów na 35 rynkach w regionie EMEA dla Wizz Air i rozszerzenia współpracy z Toyota i Lexus na rynki Europy Środkowej. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji PHD w zakresie działań efektywnościowych, analizy danych oraz tworzenia treści.
Wśród klientów, dla których pracowała zdobywając liczne statuetki Effie znajdują się: Volkswagen Group Polska, Toyota, Lexus, Kia Motors, Wizz Air, HSBC, Nationale Nederlanden, GE, Polkomtel, Oleofarm, SCJ, EOS, Unilever, Carlsberg, Orange, Castorama, Sara Lee, Lindt & Sprungli.
Wcześniej pracowała dla MPG (Havas Media) a przygodę z reklamą zaczynała po stronie agencji reklamowej Euro RSCG rozwijając poza kompetencjami obsługi Klientów, też kompetencje estradowe w roli konferansjera.
Absolwentka Zarządzania oraz Podyplomowej Psychologii Zachowań Konsumenta Uniwersytetu Warszawskiego.
Jej największą dumą jest wyjątkowa otwarta kultura i duch współpracy stworzony i skutecznie utrzymywany w PHD, a codzienną radością praca z ludźmi, od których codziennie uczy się czegoś nowego.
Osobiście znajduje największą satysfakcję w praktyce jogi.

Maciej Klaś

Dyrektor strategiczny, GPD Agency

Wcześniej pracował w agencjach: Ogilvy & Mather Advertising, Havas Worldwide Warsaw (Euro RSCG). Zajmował się obsługą m.in. takich marek, jak: Lech (Leszek Chmielewski), Żywiec (Chce się Ż), Orlen, Redds, Allegro, Raiffeisen Polbank, JULA, Allianz, Philips, Citroën, Auchan, Oknoplast, Hortex, Lubella. Ponadto współtworzył strategie marketingu terytorialnego dla marki POLSKA (Zasady komunikacji marki Polska dla MSZ) , miasta Gdańsk, Łódź, Radom, Augustów oraz Województwa Podkarpackiego.

Szymon Kosiński

Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Do Grupy Sarigato należy największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media – Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyłącznie B2B – Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzaną akcję pomocy bezdomnym Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japońskich tradycji, które na każdym kroku wdraża w życie biznesowe. Autor licznych badań, testów, warsztatów i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branżowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii Osobowość Marketingu Roku/Młody Wilk – Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Maciej Kossowski

Dyrektor zarządzający biura reklamy, Polska Press Grupa

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed dołączeniem do PPG odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pełnił m.in. funkcje menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.
Zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Wojciech Kowalczyk

Zastępca dyrektora ds. strategii produktu, Biuro Reklamy TVP

Pracuje w branży reklamowej od ponad 15 lat. W Biurze Reklamy TVP pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. komunikacji i rozwoju produktu. Wcześniej odpowiadał za przychody reklamowe oraz marketing stacji Moden Times Group w Polsce. W latach 2006-2015 odpowiadał za marketing i badania w Atmedia, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej związany z Optimum Media OMD, gdzie odpowiadał za strategie mediowe m.in. dla McDonald’s, Johnson&Johnson, Lotos.
Współtwórca branżowego bloga ScreenLovers.pl, arbiter Komisji Etyki Reklamy w latach 2013-2016, członek Rady Nadzorczej IAB.

Adrianna Kubik-Przybył

Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Maria Kuc-Jędrzejewska

Digital Manager CEE

Ponad 10 letnie doświadczenie w marketing brandowym w różnych branżach, m.in. OTC, branży alkoholowej, FMCG. Od 7 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadała za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie działań digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecności marek J&J w kanałach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementację strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.®, Carefree®, Listerine®) oraz OTC (Nicorette®, Sudafed®, Imodium®). Kampanie dla marki o.b.® zostały nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 złote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwinięte dla rynków CEE z powodzeniem są stosowane w innych krajach na świecie.

Szymon Kukanow

Managing Director, PHD Media Direction

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Karolina Laskowska

Ekspert w Departamencie Innowacji i Płatności, Bank  Pekao SA

Ekspert w Departamencie Innowacji i Płatności, w Banku  Pekao SA od 2008 roku.
Z komunikacją marketingową, technologią i szeroko rozumianym customer experience związana od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie w budowaniu strategii PR-owej i marketingowej oraz w obszarze badań. Uczestniczyła w trzech projektach fuzji bankowych i rebrandingach.
Absolwentka Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów  „Public Relations” na UW, „Marketingu i Zarządzania” oraz „Studiów Marketingu Internetowego” w SGH a także „Design Management” w SWPS.
Jest członkiem Rady Programowej Forum IAB od 5 lat.

Jarosław Machocki

Członek Zarządu, Gremi Media

W latach 1998-2008 związany z Ruch SA. Od 2008 do 2014 związany z Wydawnictwem Bauer. Następnie zastępca dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer. 2012-2014 dyrektor segmentu pism kobiecych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. W Gremi Media od 2015r, od 2016r. jako dyrektor ds. komercyjnych. Od 2018r. w Zarządzie Spółki.

Bartosz Malinowski

Vice President CEE & MENA, Adform

Od ponad 13 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu. 
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i Afryki.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
Prelegent na konferencjach poświęconych nowym technologiom, prywatnie zapalony narciarz i zawodnik ekstraligi baseballu w Polsce.

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes, Mexad

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic.
Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.

Małgorzata Niska

Digital Development Director, Vizeum Polska

Do grupu Dentsu dołączyła 8 lat temu, gdzie odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w obszarze digital oraz wspieraniu procesów new business. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich.
Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble.
Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.
Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu oraz Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.

Paweł Ostrowski

Digital Marketing Manager CE Region, LG Electronics Poland

Od około 15 lat związany z działaniami w obszarze Digital. Główną część swojego doświadczenia zdobył w firmie Samsung Electronics, uczestnicząc w projektach wdrażających nowe podejście do komunikacji Digital, e-Commerce czy CRM. Po ponad 7 latach współpracy przeszedł do platformy nc+, aby rozwijać kluczowy dla firmy obszar, jakim jest komunikacja internetowa. W nc+ odpowiadał za serwisy i aplikacje internetowe, abonenckie i tematyczne, działania związane z subscribers e-Commerce (self-care) oraz za kampanie internetowe. Obecnie zajmuje stanowisko Digital Marketing Managera w firmie LG Electronics Polska, gdzie jest odpowiedzialny za kompleksowe działania Digital w rejonie CE oraz wprowadzanie nowych rozwiązań wspierających transformację cyfrową firmy.

 

Agnieszka Parfienowicz

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Anna Robotycka

Twórca i współwłaściciel agencji digital F11

Rozpoczęła karierę w branży komunikacji marketingowej w 2004 roku. Budowała i wdrażała strategie komunikacyjne, w tym digital pracując po stronie korporacji, m.in. dla takich marek jak Dekoral, Radio Eska, KFC, Starbucks, PIzza Hut zarówno na rynkach europejskich jak i na rynku amerykańskim (marka Applebee’s).
Od 2010 roku, twórca i współwłaściciel agencji digital F11, uznanej za jedną z najlepszych agencji przez Media i Marketing Polska kolejno w latach 2015 – 2019 roku oraz będącej partnerem akceleratora start-upów Startberry (wspólnie z Microsoft oraz EY). Prowadzona przez nią agencja realizowała kampanie dla największych marek, m.in.: Plus, Plush, Frugo, Łowicz, Bosch, SEAT, Sephora, Rossmann, PLL LOT, 4F. F11 jest jedynym polskim członkiem Advertising And Marketing Independent Agency Worldwide, globalnego aliansu agencji reklamowych.
Potwierdzeniem efektów kampanii są liczne nagrody branżowe, m.in. Grand Prix KTR dla kampanii digital Frugo czy statuetki KTR, Golden Arrow, etc.
Ekspert ds. zarządzania kryzysowego oraz transformacji digitialowej przedsiębiorstw. Doktorant Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Tomasz Rzepniewski

Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker, Tomek jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E-comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym, który został stworzony przez niego od podstaw, został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E-Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR.

Anna Sakowicz

Chief Data & Analytics Officer
Publicis Groupe

Anna Sakowicz, rozpoczęła karierę w branży komunikacji marketingowej w 2000 r. Od początku specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym marketingiem internetowym, analityką i technologiami wspierającymi działania komunikacyjne Od 2013 r. jest związana z Grupą Publicis, najpierw jako Chief Digital Officer Starcom Mediavest Group, następnie Chief Digital, Data&Analytics Officer Publicis Media, a obecnie Chief Data&Analytics Officer i członek zarządu całej grupy. Na początku kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, skąd odchodziła jako Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswoman Roku. Z wykształcenia jest ekonomistką  – absolwentką kierunku „Finanse i Bankowość” oraz Podyplomowych Studiów “Marketingu i Strategii Marketingowych” w SGH.

 

Krzysztof Sobieszek

Practice Lead, Publicis Media Business Transformation

Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 14-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Stale pracuje z menadżerami wyższego szczebla w ramach ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Tą szeroką perspektywę przełożył już na ponad 200 wystąpień na konferencjach i szkoleniach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.

Robert Stępniewski

Chief Executive Officer, RS Media Solution

Posiada ponad 17 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarządzania, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z którą związany był przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny był za rozwój działu digitalowego i jego kompetencji oraz za cały dział Client Service. Za rok 2012 między innymi pod egidą Stępniewskiego Value Media otrzymało nagrodę Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert Stępniewski pracował w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny był za rozwój działów digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego.
Robert Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce w branży motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystał adgaming jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Marta Sułkiewicz

Chief Executive, Gemius GmbH

Ekspert marketingu online z ponad 15-letnim doświadczeniem. W Gemiusie od 2015 r. Jako szef sprzedaży globalnej odpowiada za budowanie i realizację międzynarodowej strategii sprzedaży i marketingu firmy. Wcześniej zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA i zarządzała rozwojem badania gemiusAdReal –badania pozwalającego na monitorowanie strategii reklamowej konkurencji w świecie online. Przewodnicząca Grupy Roboczej IAB Viewability oraz członek Rady Programowej Raportu Strategicznego.

 

 

Dominik Wałęga

CDO, Havas Media Group

Dominik Wałęga w Havas Media Group pełni funkcję Chief Digital Officer. To ekspert rynku mediów i reklamy z blisko 20-letnim doświadczeniem, z czego ponad 12 lat w obszarze digital. Specjalista od rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów, zarządzania procesami wewnętrznymi. Wcześniej związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media, w której pracował 13 lat na stanowiskach Business Director, Head of Search i Media Manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Przez ostatnie dwa lata jako CEO z sukcesami rozwijał swój startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Laureat takich branżowych nagród za innowacje oraz efektywność jak Innovation Award 2018 i 2019 czy Mix Award 2016 i 2018. Zdobywca wyróżnień Golden Arrow 2018 i 2019 oraz nominacji do nagrody Effie.

 

Olek Wandzel

VP Sales & Marketing, Abstra

Były profesjonalny sportowiec, a obecnie VP Strategy w Abstra – firmie będącej największym producentem video na polskim YouTube. W wolnym czasie prowadzi autorski podcast,
w którym rozmawia ze znanymi i interesującymi ludźmi ze świata biznesu, sportu, kultury, marketingu i wielu innych dziedzin.

Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu ds. Public Affairs w Cyfrowym Polsacie

Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes i Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Członek Zarządu Stowarzyszenia Kreatywna Polska.

Anna Witecka

Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych. Wraz ze swoim zespołem odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno na polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker). ING w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Łukasz Wyglądała

Strategy lead & co-founder, e-com.house

Specjalizuje się w transformacji digital. Zdobywca nagród Effie, Mixx Awards i innych. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions czy konkursu Innovations, członek rady programowej Forum IAB. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). W Onet (RASP) kierował zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim.

Od 2 lat współtworzy e-com.house (do niedawna Performance Academy), czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu marketingu, UX i biznesu. Wśród Klientów e-com.house znajdują się takie marki jak “Vogue Polska”, RISK made in warsaw, KUBOTA, Onet/Literia.pl, Coffeedesk.pl czy CANAL+. Na co dzień wspólnie z zespołem konsultantów, projektantów UX i developerów wspiera firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji.

Magdalena Wysocka

Head of Advertising Revenue, Grupa OLX

Fascynację internetem zaszczepił w niej pierwszy pracodawca – Google. W ciągu 8.5 roku pracy w biurach w Dublinie i Warszawie miała okazję pogłębić wiedzę o produktach Google oraz uwierzyć w to że technologia w rękach zwykłego człowieka może generować zaraźliwe dobro. Pracowała nad strategiami rozwoju firm wszelkiej maści przez skalowanie strategii ekspansji online– od startupów po branżę eksportową, motoryzację, agencje SEM oraz domy mediowe. Brała udział w Internetowej Rewolucji, TedX Women. Od 2.5 roku w Grupie OLX odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii na przychody reklamowe, która obejmuje również technologię oraz programmatic. Nałogowo pochłania audiobooki, podcasty Tima Ferrisa. Wielka fanka Rafaela Nadala i tenisa.

Tadeusz Żórawski

Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, badań i e-commerce. 24 lata doświadczenia w domach mediowych, w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera firmy (Universal McCann, PHD). Wysoko oceniany prezenter konferencji na temat nowych trendów i technologii. Wykładowca, autor publikacji, mentor. Doradca w procesach łączenia korporacji ze startupami. Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook), @tadekzorawski