Rada programowa

Wiola Łada-Szewczenko


Przewodnicząca Rady Programowej 2023, Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU

Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspertka nowych mediów i diagnostka potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Obecnie Digital Marketing & Research and Analysis Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autorka artykułów i komentarzy oraz prelegentka wydarzeń branżowych.

Małgorzata Niska


Wiceprzewodnicząca Rady Programowej 2023, Head of Media Strategy, dentsu Polska

W grupie dentsu o 11 lat, obecnie na stanowisku szefa zespołu strategii mediowej. Skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w oparciu o rozwiązania mediowe, tworzeniu produktów mediowych i analitycznych oraz frameworków strategicznych. Zaangażowana w rozwój projektu dentsu Attention Economy, którego celem jest lepsze zrozumienie jaką wartość niesie ze sobą kontakt z reklamą w różnych touchpointach mediowych i tworzenie wytycznych do planowania kampanii.

Roman Grygierek


Wiceprzewodniczący Rady Programowej 2023, Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Tomasz Bruss


Prezes zarządu, MediaFarm

Tomasz Bruss jest ekspertem z zakresu monetyzacji mediów oraz komunikacji w środowisku digital. Założyciel i prezes zarządu Domu Sprzedaży Mediów Interaktywnych – MediaFarm. Doświadczenie zdobywał w agencjach mediowych, m.in. Starcom, u nadawców telewizji Cab/Sat MTV Networks oraz w sieciach reklamy interaktywnej.

Renata Brzezińska


Central Europe Gum&Candy Marketing Lead, Mondelēz

Absolwentka Chartered Institute of Marketing oraz SGGW. Od 2003 r. doświadczenie zawodowe budowała w firmach FMCG: Danone, LU, Kraft Foods, Mondelēz. Prowadziła ponad 20 marek w 18 krajach Europy Centralnej. Odpowiadała za wprowadzenie i budowanie marek na nowych rynkach, re-branding, strategię i komunikację marketingową, innowacje – zarówno dla marek globalnych (Oreo, Halls), jak też regionalnych (Alpen Gold, San) czy lokalnych (Prince Polo). Równolegle do praktyki marketingowej studiuje psychologię na warszawskim SWPS. Jest mamą czwórki dzieci, uprawia brazylijskie ju-jitsu.

Aleksandra Bujnowska


Digital Acitvation Hub Europe Lead , Philips Domestic Appliances

Posiadam ponad 15 lat doświadczenie w branży digital. Kieruję międzynarodowym zespołem odpowiedzialnym za digital marketing w Europie w ramach biznesu Domestic Appliances marki Philips. Odpowiadam za kreowanie strategii dla poszczególnych jednostek biznesowych, tworzenie i rozwój nowych modeli biznesowych, oraz planowanie i realizację kampanii we wszystkich kanałach online. Wcześniej przez blisko 11 lat pracowałam w Havas Media Group, gdzie jako CDO zajmowałam się m.in. rozwojem kompetencji oraz zarządzaniem zespołami specjalistycznymi w grupie

Tomasz Chłodecki


CEO, Justtag Group

CEO wiodącej platformy data-as-a-service w CEE. Pracował m.in w PayPal, Rocket Internet, realizując projekty w Europie oraz na Bliskim Wschodzie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, CEMS MIM, oraz Executive Program na Stanford University Graduate School of Business.

Justyna Duszyńska


CEO i Managing Director, Httpool Polska

Od 2021 jest prezeską polskiego oddziału Httpool, globalnego partnera od sprzedaży dla ponad 20 największych na świecie platform społecznościowych t.j.: Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, LinkedIn, Redit. Od 2022 r jest członkinią IAA Polska — Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy oraz dołączyła do Rady Programowej Forum IAB. Związana z branżą mediową od ponad 18-lat, specjalizuje się obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Przez 14 lat pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Burda Media International, Grupa Onet.pl oraz Grupa Ringier Axel Springer Polska, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Ukończyła School of Executive Business — Stanford University, Uniwersytet Warszawski na kierunku Stosunki Międzynarodowe i podyplomowe studia w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN. Od kilku lat jest mentorką w programach managerskich amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership. Zasiada również w jury konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką”.

Jacek Dymkowski


Managing Director, Reprise Digital

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent Wydziały Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik

Beata Dziwulska


Media Development Manager Poland, Hungary, Baltics , Nestlé Polska

W Nestlé odpowiada za rozwój mediów, strategię i planowanie działań mediowych dla Polski, Węgier i Bałtyków. Wspiera marketing w procesie tworzenia i egzekucji strategii mediowych, odpowiada za współpracę z domem mediowym, globalnymi, lokalnymi partnerami oraz wydawcami.

Agnieszka Gajzler


Media Product Business Growth Director, Grupa Wirtualna Polska

Ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od stycznia 2022 w Wirtualnej Polsce odpowiada za rozwój Produktu Mediowego całego portfolio serwisów WPM oraz Growth, Marketing, MediaTechnology&Innovation. Do 2021 w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital jak Shoppable Content, Content Marketing. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Poprzednio pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Agnieszka Gilewska


Business Development Director Poland, RTB House

Do RTB House dołączyła w 2015 roku, obecnie odpowiada za całość działań biznesowych firmy w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Anna Gruszka


Industry Director, Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Partnershipy z największymi marketerami z CEE. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji interaktywnej Reprise, członkini zarządu UM I MAGNA, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow. Jako pasjonatka brand safety przewodniczy Radzie Programowej programu Qualid.

Damian Huba


Head of GMP Partnerships CEE, Google

15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu cyfrowego. Od 5 lat kieruje zespołem Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej, ostatnio koncentrując się na przeprowadzaniu agencji i klientów przez cyfrową transformację. Specjalizuje się w marketingu efektywnościowym, analityce internetowej oraz projektowaniu strategii marketingu internetowego.

Magdalena Jabłońska


VP Digital Ad Sales Director, WBD TVN Media

Lucyna Koba


Client Service Director, Nielsen Media

Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie jako Client Service Director w Nielsen Media odpowiada za współpracę z klientami korzystającymi z badań widowni telewizyjnej i digitalowej. Swoje poprzednie doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami Effie Awards, IAB Mixx Awards.

Olga Korolec


Chief Marketing Officer & Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska ,

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Samsung). Zasiada w jury Effie Awards i Effie Awards Europę, Radzie Marek Superbrands, na Collegium Civitas prowadzi zajęcia ze zrównoważonego marketingu. Od 2019 roku jako Sustainability Director odpowiada za zrównoważony rozwój. Stara się budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata.

Wojciech Kowalczyk


Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP ,

W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB oraz Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej MOC TV. W mediach od 19 lat. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat.

Grzegorz Krzemień


Prezes zarządu, GoldenSubmarine ,

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e‑marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

Adrianna Kubik


Business Director & Board Member They.pl ,

Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, egzekucja: content, social media, influencer marketing, planowanie i zakup mediów, performance marketing, lead generation, e‑CRM, digital consulting, e‑commerce growth management. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Maria Kuc-Jędrzejewska


Media Manager CEE, Johnson&Johnson ,

Ponad 15 letnie doświadczenie w brand marketingu różnych branż, m.in. OTC, alkoholach, FMCG. Członkini Rady Programowej IAB od 2018r. Od 11 lat związana z Johnson and Johnson, w obecnej roli od 2015r. odpowiedzialna jest za budowanie strategii mediowej w clustrze CEE. Prowadzone przez nią kampanie zdobyły szereg nagród, m.in. EFFIE, MIXX Awards, Golden Arrow.

Szymon Kukanow


CSO / managing partner, PHD ,

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Paweł Laskowski


Prezes Zarządu, PBI ,

Prezes Zarządu PBI od 2018 rOd początku kariery zawodowej specjalizuje się w projektach z zakresu technologii informatycznych i mediów. Jest absolwentem kierunku systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice Warszawskiej. Pasjonuje się wykorzystaniem nowych technologii w mediach. Każdą wolną chwilę spędza grając w golfa.

Maricn Lenkiewicz


Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX ,

Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat “Forbes 30 under 30”, rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE oraz Financial Times 1000. Uczestnik programu „Ready to Go” w Dolinie Krzemowej. Współautor raportów branżowych FMCG Brands We Shop by Blix & KANTAR. Business Angel.

Dariusz Maciołek


CMO — dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas,

Od ponad 4 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.

Beata Magdziarz


Chief Digital Officer, Havas Media Group,

W Havas Media Group odpowiada za strategię i rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych we wszystkich spółkach. To ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication. W latach 2018–2021 była odpowiedzialna za e‑commerce i działania performance w T‑Mobile na stanowisku Head of Digital Media & eCommerce Sale, gdzie zarządzała zespołem ekspertów i koordynowała współpracę z agencjami mediowymi i kreatywnymi. Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards, Innovation, Mixx Awards. Prowadzi inicjatywy propagujące Digital Marketing. Założyła fundację „Her Digital Bar”, wspierającą młode talenty i propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej oraz digital marketingu.

Bartosz Malinowski


Vice President CEE & MENA, Adform,

Od prawie 20 lat w branży nowych technologii. Karierę zaczynał w IBM, nestępnie związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż i strategię rozwoju rozwiązań do digital marketingu. Od 2014 w Adform gdzie pełni funkcje prezesa regionalnego na Europę Środkowo-Wschodnią, Bliski Wschód oraz Afrykę i Regiony Azji i Pacyfiku.

Kamil Michalski


Managing Director, Kantar Polska SA, ,

Absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada prawie 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Dołączył do Kantar Polska SA we wrześniu 2016 roku obejmując stanowisko Digital Directora. Od kwietnia 2020 roku pełni rolę MD.

Arkadiusz Miegoń


Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad,

Mexad to założona w Kolonii firma skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych. Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Magdalena Milewska


Head of Ad Strategy & Special Projects, Allegro.pl,

Jestem managerem i pasjonatką rynku internetowego, z wieloletnim doświadczeniem pracy w mediach. Swoje sukcesy buduję na wiedzy o Kliencie, jego potrzebach i umiejętności łączenia tychże z dostępnymi rozwiązaniami mediowymi. Obecnie pracuję jako Head of Ad Strategy & Special Projects w Allegro.pl i wspieram proces sprzedaży i rozwój produktów reklamowych, które prowadzą do osiągania założonych celów.

Justyna Oracz


Head of communications, WE!RE FANTASY,

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze influencer marketingu. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Agnieszka Parfienowicz


Partner, Digital, Mindshare,

Ekspertka z obszaru digital z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i certyfikowana trenerka DIMAQ Professional. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe, a obecnie studentka „MBA Leading Innovation and Change” w York St John University. Aktywnie działa w IAB Polska jako członkini Rady Programowej Forum IAB i jury Mixx Awards. Wielokrotnie uczestniczyła w roli prelegentki i trenerki w najważniejszych konferencjach oraz szkoleniach branżowych, w tym: Europejskie Forum Gospodarcze, Forum IAB, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

Paweł Patkowski


Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska,

Emil Pawłowski


Chief Product Officer, Gemius,

Z branżą badawczą związany od ponad 20 lat. Obecnie odpowiada za globalny rozwój produktów Gemius, w szczególności za jednoźródłowe badanie Internetu, Telewizji oraz Radia (w Polsce realizowane we współpracy Gemius z PBI oraz KBR pod nazwą Mediapanel, będące źródłem informacji o oglądalności TV out-of-home). Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Izabela Pontus


Dyrektor Działu Mediów, Grupa Maspex,

22 lata pracy w mediach, od 17 lat w Grupie Maspex, gdzie zarządza działaniami mediowymi dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger, Alcalia, Lubella, Łowicz, Kotlin. Wcześniej spoglądała na rynek mediów z perspektywy pracy w domu mediowym. Socjolog z wykształcenia, wnikliwie obserwuje zmiany zachodzące zarówno na rynku mediów jak i zmiany po stronie widza/użytkownika/konsumenta starając się je poznać, zrozumieć i przekładać na działania mediowe marek.

Tomasz Rzepniewski


Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker,

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Mentor przy akceleratorze Innowacji i współpracy ze start-upami, [m]Spark.

Tomasz Serwotka


Head of Brand Partnerships, TikTok,

Od kilkunastu lat związany z branżą marketingową. Obecnie w TikToku odpowiada za współpracę z największymi marketerami w Europie Środkowej. Miłośnik strategii i długofalowego planowania, efektywnych rozwiązań w marketingu i prostoty. Wcześniej, przez ponad dekadę związany z branżą FMCG jako brand director i commercial director w P&G odpowiedzialny za sukces marek takich jak Old Spice, Lenor czy Oral‑B.

Szymon Szmigiel


Managing Director, Channel Factory ,

Doświadczenie gromadził w Wirtualnej Polsce jako szef działu sprzedaży. Następnie w sieci Evolution Media Net jako dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej. W NetSprint Group kierował działem agencyjnym. Wcześniej w latach 2008–2011 był członkiem zarządu IAB Polska. W CDA.pl pełnił obowiązki Digital Directora odpowiedzialnego za rozwój biura reklamy. Od sierpnia 2021 r. zarządza polskim oddziałem Channel Factory, firmy wspierające marki i agencje w prowadzeniu działań na YouTube, Meta i TikToku.

Matylda Szymalska


CEO, Grupa Streetcom,

Od 14 lat na czele grupy Streetcom, która pod jej skrzydłami rozrosła się o kolejne spółki i rozwinęła unikalną na skalę europejską własną społeczność (największą w EU — ponad 500 tys. nano i mikro influencerów). Dzięki jej działaniom grupa Streetcom powiększyła swoją ofertę o nowe brandy i kompetencje, w efekcie czego powstała unikatowa agencja, będąca pionierem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i kampanii relaunchowych dla branż FMCG i e‑commerce. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując zarówno w mediach jak i po stronie agencji. Budowała consumer experience dla największych marek na długo zanim stało się to modne. Uwielbia pracę z ludźmi i odkrywanie ich unikalnych talentów. Mentorka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Krzysztof Świerczyński


Product development manager, Polsat Media Biuro Reklamy,

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Manager w Polsat Media Biuro Reklamy odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Hubert Świtalski


Business Director, DoubleVerify,

Od marca 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Teresa Wierzbowska


Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Cyfrowy Polsat,

Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Prezes Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes i Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Anna Witecka


Head of Social Media Team, ING Bank Śląski,

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Bartosz Wysocki


Dyrektor Handlowy, Agora / Gazeta.pl,

Z branżą reklamową związany od 20 lat. Jest członkiem Teamu Zarządzającego Gazeta.pl, w którym jako Chief Revenue Officer odpowiada za przychody grupy. Wcześniej pracował także dla Bonnier Business Polska wydawcy m.in. Pulsu Biznesu i Bankier.pl. Przygodę z reklamą zaczynał w Agencji reklamowej V&P, gdzie pracował dla takich marek jak Redd’s, Skoda czy Nivea. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz programu Executive MBA na University of Illinois Urbana-Champaign. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Zasiada w jury IAB Mixx Awards. Prywatnie pasjonat desek — latem kitesurfingowej a zimą snowboardowej.

Aleksandra Zadygowicz


Digital Director, Grupa Spółek Danone,

Zarządza obszarem budowania strategii digitalowych skierowanych do konsumentów, pacjentów oraz środowiska lekarskiego dla wszystkich marek Grupy. Posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek (m.in. Empik, Swatch, Envelo), tworzenia start-upów oraz digitalizacji korporacji. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com.

Ewa Zakrzewska


Innovation and Curiosity Leader, Publicis Groupe ,

Z branżą reklamową związana od prawie 20 lat, od 15 lat w agencjach Publicis Groupe. Przez ten czas współtworzyła kampanie i strategie m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, TVN, Samsunga. Jest współautorką i liderką #KulturyCiekawości w Publicis Groupe — projektu, który pobudza otwartość, wymianę wiedzy, odwagę do innowacji i szukanie nowych sposobów na budowanie doświadczeń ludzi z markami. Fanka Twittera (jeszcze), na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, technologiami i modelami biznesowymi.

Łukasz Zaleśny


Strategy & Growth Director, Grupa OMD,

Od kilkunastu lat związany z branżą komunikacyjną i reklamową. Challenger. Lubi wiedzieć, dlaczego coś nie działa, zanim zacznie szukać najlepszego rozwiązania. Pracował m.in. w K2 Media, Zenith, Spark Foundry oraz Starcom. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacyjnych powstających na styku konsumenta i marki, biznesu i mediów, kreacji i technologii, których celem jest wzrost biznesu i budowanie trwałych i angażujących doświadczeń.

Tadeusz Żórawski


Global eCommerce Strategy Director w Molecular BBDO, ,

Wcześniej lider domów mediowych. Blisko 30 lat doświadczenia w branży, wielokrotny mówca na Forum IAB i wieloletni członek Rady Programowej.