Rada programowa

Lucyna Koba


Przewodnicząca Rady Programowej 2024, Client Service Director, Nielsen

Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie jako Client Service Director w Nielsen Media odpowiada za współpracę z klientami korzystającymi z badań widowni telewizyjnej i digitalowej. Swoje poprzednie doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami Effie Awards, IAB Mixx Awards.

Agnieszka Przewoźnik


Wiceprzewodnicząca Rady Programowej 2024, Członkini zarządu, Tri-Table

Członkini zarządu w sieci reklamowej tri-table, gdzie odpowiada między innymi za strategię oraz współpracę z domami mediowymi. Ekspertka reklamy online z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ oraz arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy. Z wykształcenia socjolożka, absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu PR oraz Big Data&Data Science w zarządzaniu.

Bartosz Wysocki


Wiceprzewodniczący Rady Programowej 2024, Dyrektor Handlowy, Agora / Gazeta.pl

Z branżą reklamową związany od 20 lat. Jest członkiem Teamu Zarządzającego Gazeta.pl, w którym jako Chief Revenue Officer odpowiada za przychody grupy. Wcześniej pracował także dla Bonnier Business Polska wydawcy m.in. Pulsu Biznesu i Bankier.pl. Przygodę z reklamą zaczynał w Agencji reklamowej V&P, gdzie pracował dla takich marek jak Redd’s, Skoda czy Nivea. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz programu Executive MBA na University of Illinois Urbana-Champaign. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Zasiada w jury IAB Mixx Awards. Prywatnie pasjonat desek — latem kitesurfingowej a zimą snowboardowej.

Marcin Boroszko


Channel Factory

Tomasz Bruss


Prezes zarządu, MediaFarm

Tomasz Bruss jest ekspertem z zakresu monetyzacji mediów oraz komunikacji w środowisku digital. Założyciel i prezes zarządu Domu Sprzedaży Mediów Interaktywnych – MediaFarm. Doświadczenie zdobywał w agencjach mediowych, m.in. Starcom, u nadawców telewizji Cab/Sat MTV Networks oraz w sieciach reklamy interaktywnej.

Renata Brzezińska


Head of e-Commerce, Mondelēz

Marketer z 20 letnim doświadczeniem w firmach FMCG: Danone, LU, Kraft Foods, Mondelēz. Prowadziła ponad 20 marek w 18 krajach Europy Centralnej. Odpowiadała za wprowadzenie i budowanie marek na nowych rynkach, re-branding, strategię i komunikację marketingową, innowacje – zarówno dla marek globalnych (Oreo, Halls), jak też regionalnych (Alpen Gold, San) czy lokalnych (Prince Polo). Obecnie w ramach poszerzonej ścieżki kariery jako Group Key Account Manager w dziale handlu nowoczesnego zajmuje się negocjacjami i prowadzeniem grupy klientów lokalnych i międzynarodowych, a od lipca 2023 dodatkowo odpowiada za strategię i rozwój funkcji e-commerce. Absolwentka Chartered Institute of Marketing oraz SGGW, obecnie studiuje psychologię na warszawskim SWPS.

Ewelina Czuba


Dyrektor, Biuro Reklamy TVP

Z wykształcenia socjolożka, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Z Biurem Reklamy TVP związana od 2005 roku. Przeszła wszystkie szczeble kariery w Pionie Handlowym i od 2011 roku współzarządzała Biurem, pełniąc funkcję zastępcy dyrektora do spraw handlowych. Na tym stanowisku odpowiadała m.in. za negocjacje z czołowymi grupami reklamowymi w Polsce. Była inicjatorem kluczowych zmian w polityce handlowej Biura Reklamy, w tym poszerzenia podstawowej grupy rozliczeniowej i oparcia rozliczeń o transparentne progi budżetowe. Od 2017 roku samodzielnie kieruje Biurem na stanowisku dyrektora. Specjalizuje się w handlowych aspektach reklamy, jest zdeklarowaną zwolenniczką transparentności działań handlowych i rynkowego fair play. Przez dwa lata była arbitrem Komisji Etyki Reklamy. Od dwóch kadencji jest członkinią Rady Nadzorczej IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

Justyna Duszyńska


CEO i Managing Director, Httpool Polska

Od 2021 jest prezeską Httpool Polska, globalnego partnera od sprzedaży dla ponad 25 największych na świecie, platform społecznościowych t.j.: X, Snapchat, Spotify, Pinterest, Microsoft Bing, Reddit, TikTok i Facbook. Związana z branżą mediową od ponad 18-lat, specjalizuje się obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Burda Media International, Grupa Onet.pl oraz Grupa Ringier Axel Springer Polska, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Z sukcesem wprowadziła kilka międzynarodowych barandów mediowych na rynek Polski, jak również produkty ad-tech w obszarze display, wideo/ VOD, programmatic i mobile. Jest członkinią IAA Polska i zasiada w Radzie Programowej Forum IAB. Od kilku lat jest mentorką w amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership i „Sieci Przedsiębiorczych Kobiet”. Zasiada również w radzie konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką”. Ukończyła Stanford University - School of Executive Business, jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz ukończyła podyplomowe studia w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN.

Jacek Dymkowski


Managing Director Poland & CEE, KINESSO (IPG Mediabrands)

Ekspert digital marketingu, od kilkunastu lat związany z branżą mediów i reklamy. Odpowiada za zarządzanie zespołem, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzanie portfolio klientów agencji performance marketingu KINESSO w Polsce i w regionie CEE. We współpracy z należącymi do IPG Mediabrands agencjami mediowymi Initiative i UM rozwija ofertę produktów i usług agencji oraz regionalne huby kompetencyjne w regionach CEE i EMEA.

Marcin Gać


CEO i Owner , ORION MEDIA GROUP

W branży od 2005 roku. CEO i Owner ORION MEDIA GROUP - niezależnego, niesieciowego domu mediowego

Agnieszka Gajzler


Media Product Business Growth Director, Grupa Wirtualna Polska

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od 2 lat w Wirtualnej Polsce odpowiada obszar Content& Business Growth, w tym Content Marketing Redakcyjny, Social Video, Marketing B2C oraz Synergie, jednocześnie pełniąc rolę Deputy Pionu Produktu Mediowego. Do 2021 w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Aleksandra Gawlas


Marketing Director Henkel Consumer Brands, Henkel

Od ponad 15 lat związana z FMCG, zarządzała różnymi portfelami kategorii na rynku polskim i globalnym. Odpowiadała za rozwój innowacji, które zostały wielokrotnie nagrodzone. Prowadziła działy Digital, Ecommerce oraz Marketing. Współzałożycielka i wiceprezes Polskiej Organizacji Reklamodawców. Wykładowca SGH.

Agnieszka Gilewska


Business Development Director Poland, RTB House

Do RTB House dołączyła w 2015 roku, obecnie odpowiada za całość działań biznesowych firmy w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Anna Gruszka


Industry Director, Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Partnershipy z największymi marketerami z CEE. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, członkini zarządu UM I MAGNA, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow. Jako pasjonatka brand safety przewodniczy Radzie Programowej programu Qualid.

Roman Grygierek


Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Michał Herok


Prezes Zarządu, SEOgroup Interactive

Absolwent studiów MBA na GFKM i RSM Erasmus University oraz studiów podyplomowych marketing internetowy na SGH. Od 2001 roku działa w branży internetowej, swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak huevo czy engine. Były wykładowca na SGH, PJATK i WSB. Od 2008 r. właściciel, a od 2018 r. również Prezes Zarządu SEOgroup Interactive SA. Prywatnie pasjonat motoryzacji, muzyki elektronicznej, biegania oraz górskich wędrówek.

Damian Huba


Head of GMP Partnerships CEE, Google

Ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu cyfrowego. Przez ostatnie 6 lat kieruje zespołem Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej, skupiając się na współpracy z agencjami i partnerami w regionie. Specjalizuje się w marketingu efektywnościowym, analityce internetowej i projektowaniu strategii marketingowych online. Jego hobby to przede wszystkim podróże i ultramaratony rowerowe. Oprócz codziennej pracy jest współwłaścicielem sklepu rowerowego i doradcą strategicznym w kilku startup'ach.

Adam Iwiński


CEO Poland, Hybrid.ai

Adam Iwinski jest menadżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i marketingu dla sektorów B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie pracując dla międzynarodowych organizacji. Od 8 lat związany jest z branżą MarTech i Big Data. Specjalizuje się w planowaniu strategii, rozwoju biznesu, optymalizacji procesów, a także w zarządzaniu projektami. Do jego kompetencji należy także opracowywanie innowacyjnych produktów i usług w segmencie AdTech.

Magdalena Jabłońska


VP Digital Ad Sales Director, WBD TVN Media

Miłosz Jacyna


Digital Content Managing Director, Havas Play

Digital Content Managing Director w Havas Play, działając w ramach grupy Havas Media Network. Z branżą reklamową związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji bazującej na społecznościach - Social Media, Influencerzy Gaming, Branded Content.

Katarzyna Jezierska


Dyrektor marketingu, WeNet

Liderka i marketerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w takich firmach jak m.in. Procter & Gamble, PepsiCo, GSK Consumer HealthCare czy Visa. Obecnie dyrektor marketingu w grupie WeNet oferującej kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online dla MŚP, określającej się jako „AI-driven organization”. Pasjonatka ciągłego rozwoju i nowych rozwiązań.

Igor Kaleński


CEO i Global E-commerce Lead, Molecular Worldwide, Omnicom

Wiceprezes IAA, członek Global Sustainability Council IAA, Rady Biznesu UW oraz Rady Fundacji Res Publica, arbiter Komisji Etyki Reklamy. Wcześniej CEO Saatchi & Saatchi i prezes SAR. Absolwent SGH i Psychologii UW. Stypendysta-doktorant na University of Rochester New York.

Olga Korolec


Chief Marketing Officer and Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska

Absolwentka Universita di Bologna na wydziale mediów i reklamy. Przez większość życia zawodowego związana z marketingiem, (Orange, Kompania Piwowarska, Nc+) Od 2016 roku jako CMO i Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer, gdzie starała się budować najlepsze marki na świecie i dla świata. Od stycznia 2024 w nowej roli dyrektorki zarządzającej Onet, lidera jakościowego digitalu i najbardziej zaufanej platformy cyfrowej. Wielokrotna jurorka Effie i Effie Europe, Superbrands, wykładowczyni na Collegium Civitas i członkini Rady Programowej Forum IAB

Patrycja Kościołowska


Digital Strategy & Innovation Director, dentsu Polska

Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy. Autorka newslettera enjoyGrowth! (www.enjoygrowth.pro ), mentorka w Fundacji Digital University, pasjonatka crossiftu i świadomego życia.

Paulina Kozyra


Country Manager, TradeTracker Poland

szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama natywna IAB Polska, vice szefowa w Grupie Roboczej Performance, członkini Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na Collegium Civitas, autorka artykułów, prelegentka konferencji brażnowych, ekspertka i pasjonatka online marketingu. Specjalizuje się w content marketingu, reklamie natywnej, marketingu afiliacyjnym oraz rozwijaniu nowych produktów. Obecnie jako Country Manager TradeTracker Poland, największej agencji marketingu afiliacyjnego, zarządza jej rozwojem na rynku polskim i CEE. Kilkunastoletnie doświadczenie mediowe zdobywała w największych agencjach oraz wydawnictwach. Niepoprawna optymistka i edukatorka rynku.

Grzegorz Krzemień


Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e‑marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

Maria Kuc-Jędrzejewska


Media Manager CEE, Johnson&Johnson

Ponad 15 letnie doświadczenie w brand marketingu różnych branż, m.in. OTC, alkoholach, FMCG. Członkini Rady Programowej IAB od 2018r. Od 11 lat związana z Johnson and Johnson, w obecnej roli od 2015r. odpowiedzialna jest za budowanie strategii mediowej w clustrze CEE. Prowadzone przez nią kampanie zdobyły szereg nagród, m.in. EFFIE, MIXX Awards, Golden Arrow.

Szymon Kukanow


Managing Partner & Chief Strategy Officer, PHD

Marketer, psycholog, wykładowca akademicki, miłośnik trendów społecznych i nowych technologii. Od ponad 20 lat zarządza lokalnymi i globalnym markami i zespołami. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Wierzy że najlepsze strategie są skoncentrowane na potrzebach i pragnieniach konsumentów a kreatywność na każdym etapie procesu marketingowego gwarantuje skuteczne rozwiązania. Pomysłodawca i współtwórca projektów badawczych: „Badanie zdrowia psychicznego Polaków - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie zdrowia psychicznego Polaków podczas pandemii COVID-19 - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie kondycji psychicznej osób migrujących na skutek wojny w Ukrainie”.

Aleksandra Kulik


Managing Director, Sarigato

Marcin Lenkiewicz


Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX

Współzałożyciel i wiceprezes Grupy BLIX. Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat "Forbes 30 under 30", rankingu "Deloitte Technology Fast 50 CE" oraz "Financial Times 1000". Współautor raportów branżowych FMCG Brands We Shop by Blix & KANTAR. Polski wydawca "How Brands Grow" i "Building Distinctive Brand Assets" autorstwa Byrona Sharpa i Jenni Romaniuk.

Wiola Łada-Szewczenko


Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU

Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspertka nowych mediów i diagnostka potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Obecnie Digital Marketing & Research and Analysis Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autorka artykułów i komentarzy oraz prelegentka wydarzeń branżowych.

Joanna Łodygowska


Szefowa Działu Komunikacji, Dr Irena Eris SA

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i działania wizerunkowe Dr Irena Eris – m.in. mecenat kultury, sponsoring sportu, magazyn Sense of Beauty. Członek Zarządu Fundacji „Piękniejsze Życie”. Fundacja ma na celu wsparcie kobiet podczas leczenia onkologicznego. Arbiter w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych SGH.

Bartosz Malinowski


Regional President, CEE, APAC & MEA, Adform

Ponad 15-lat doświadczenia w branży technologicznej, obecnie jestem Prezesem Regionalnym ds. CEE, MEA i APAC w firmie Adform. Odpowiadam za strategię, budżet i efektywność zespołów handlowych. Wcześniej pełniłem kluczowe role w Adform i Adobe, gdzie rozwijałem biznes w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie.

Kamil Michalski


Managing Director, , Kantar Polska SA

Managing Director w Kantar Polska SA od 2021 roku, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director. Przed objęciem stanowiska MD w Kantar Polska, było odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój badań marketingowych z obszaru Media&Digital.

Arkadiusz Miegoń


Wiceprezes i współwłaściciel, Mexad

Mexad to założona w Kolonii firma skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych. Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Aneta Mondry


CEO, Full Stack Experts

Menedżerka z 17-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Odpowiedzialna za stworzenie i zarządzanie zespołami Biddable Media. Aktualnie skupia się na rozwijaniu obszaru rozwiązań i narzędzi MarTech oraz konsultingu. Jej osiągnięcia zostały docenione w postaci licznych prestiżowych nagród, w tym European Search Awards, Effie Awards i MIXX Awards.

Agnieszka Parfienowicz


Partner, Digital, Mindshare

ekspertka z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży mediowej oraz certyfikowana trenerka DIMAQ Professional. Absolwentka MBA Leading Innovation and Change na York St John University. W Mindshare zajmuje się tworzeniem i nadzorem nad realizacją strategii z zakresu digital media.

Emil Pawłowski


Chief Product Officer, Gemius

Z branżą badawczą związany od ponad 20 lat. Obecnie odpowiada za globalny rozwój produktów Gemius, w szczególności za jednoźródłowe badanie Internetu, Telewizji oraz Radia (w Polsce realizowane we współpracy Gemius z PBI oraz KBR pod nazwą Mediapanel, będące źródłem informacji o oglądalności TV out-of-home). Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego."

Agnieszka Petla


Digital Strategy Director, OMD

Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Swoje doświadczenie zbierała m.in. w trakcie wieloletniej pracy dla klientów z sektora motoryzacyjnego, rozwijając się w obszarze długoterminowego budowania relacji z marką. Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023. W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowacji."

Izabela Pontus


Media Department Director, Grupa Maspex

23 lata doświadczenia mediowego. 5 lat w domu mediowym OMD a obecnie, od 18 lat współtworzy i buduje mediowo marki takie jak: Tymbark, Kubuś, Tiger, Łowicz, Lubella, Kotlin i in. Odpowiada za strategie mediowe wszystkich marek Maspeksu. Socjolożka z wykształcenia i pasji, wnikliwa obserwatorka rozwoju rynku digitalowego. Członek Rady Programowej IAB w poprzednich edycjach, juror tegorocznej edycji Effie."

Tomasz Rzepniewski


Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Managing Partner, Nexus Commerce, GroupM Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Mentor przy akceleratorze Innowacji i współpracy ze start-upami, [m]Spark. Aktualnie odpowiedzialny rownież za rozwój oferty Commerce w ramach GroupM Polska."

Ewa Sadowska


Head of Product, Clear Channel Poland

Ponad 16 lat doświadczenia w branży mediowej, w dziedzinie reklamy online i zarządzaniu produktami. Od lutego 2023 pełni funkcję Head of Product w firmie Clear Channel Poland, gdzie odpowiada za strategię rozwoju produktów i rozwiązań reklamowych. Przed dołączeniem do CCP, spędziła ponad 15 lat w Grupie Wirtualna Polska, gdzie w ostatnich latach zajmowała stanowisko Head of Advertising Analysis and Synergy. Posiadaczka certyfikatu IAB Dimaq Professional, aktywnie uczestniczy w projektach IAB Poland, pisząc artykuły oraz biorąc udział w pracach grupy roboczej DOOH. Absolwentka wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Częstochowskiej.

Tomasz Serwotka


Head of Brand Partnerships, TikTok

Od kilkunastu lat związany z branżą marketingową. Obecnie w TikToku odpowiada za współpracę z największymi marketerami w Europie Środkowej. Miłośnik strategii i długofalowego planowania, efektywnych lecz prostych rozwiązań w marketingu. Wcześniej, przez ponad dekadę związany z branżą FMCG jako brand director i commercial director w P&G odpowiedzialny za sukces marek takich jak Old Spice, Lenor czy Oral‑B.

Krzysztof Świerczyński


Product Development Manager, Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Manager w Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Hubert Świtalski


Business Director, DoubleVerify

Od marca 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Szef grupy roboczej Ad Standards IAB Polska. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Radosław Wierzbiński


Head of Advertising Communication&Education CE, Allegro

Wcześniej jako strateg 12 lat w mediach (RASP/Onet) i 4 w agencji (MRM). Żyje wiedzą, z wiedzy i dla wiedzy. Doktorant WSIiZ, absolwent ISM UW, Chartered Institute of Marketing i programu liderskiego Marketing Masterminds by IAA Polska.

Teresa Wierzbowska


Doradczyni Zarządu ds. Public Affairs, Cyfrowy Polsat

Doradczyni Zarządu ds. Public Affairs, Cyfrowy Polsat, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan, Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezeska i Członkini Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Anna Witecka


Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING w mediach społecznościowych Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach kilkukrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Aleksandra Zadygowicz


Digital Director, Grupa Spółek Danone

Posiada 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek (m.in. Empik, Swatch, Envelo), tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy to współtworzyła sklep internetowy www.empik.com przy poziomie penetracji internetu wynoszącym 7% 😉 Od 2015 roku buduje strategie digitalowe skierowane do konsumentów, pacjentów oraz środowiska lekarskiego w Grupie spółek Danone.

Ewa Zakrzewska


Innovation and Curiosity Leader, Publicis Groupe

Liderka innowacji i ciekawości w Publicis Groupe. Z branżą reklamową związana od 20 lat, od 16 w agencjach Publicis Groupe. Przez ten czas współtworzyła kampanie i strategie m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, TVN, Samsunga. Jest współautorką i liderką #KulturyCiekawości w Publicis Groupe - projektu, który pobudza otwartość, wymianę wiedzy, odwagę do innowacji. Dba, żeby być na bieżąco ze zjawiskami, trendami i technologiami, które mogą rozwijać biznes agencji Publicis Groupe oraz ich klientów. Zaangażowana w promowanie zrównoważonego rozwoju jako okazji do innowacji i budowania przewagi na rynku (współorganizatorka wydarzenia Brands for Good Powered by Innovation, autorka artykułów w CMO Insider, Business Insider).