Rada programowa

Szymon Kukanow


Przewodniczący Rady Programowej 2025, Managing Partner & Chief Strategy Officer, PHD Media Direction

Marketer, psycholog, wykładowca akademicki, miłośnik trendów społecznych i nowych technologii. Od ponad 20 lat zarządza lokalnymi i globalnym markami i zespołami. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Wierzy że najlepsze strategie są skoncentrowane na potrzebach i pragnieniach konsumentów a kreatywność na każdym etapie procesu marketingowego gwarantuje skuteczne rozwiązania. Pomysłodawca i współtwórca projektów badawczych: „Badanie zdrowia psychicznego Polaków - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie zdrowia psychicznego Polaków podczas pandemii COVID-19 - Kukanow, Nawrocka, SW Research”, „Badanie kondycji psychicznej osób migrujących na skutek wojny w Ukrainie”.

Ewa Sadowska


Wiceprzewodnicząca Rady Programowej 2025, Head of Product, Clear Channel Poland

Ponad 18 lat doświadczenia w digitalu. Od 2023 Head of Product w Clear Channel Poland, odpowiedzialna za strategię rozwoju produktów i rozwiązań reklamowych. Wcześniej przez ponad 15 lat związana z Grupą Wirtualna Polska, gdzie pełniła rolę Head of Advertising Analysis and Synergy.

Aleksandra Zadygowicz


Wiceprzewodnicząca Rady Programowej 2025, Digital Director, Grupa Spółek Danone

Liderka obszarów marketingu cyfrowego, e-commerce i strategii mediowych od ponad 20 lat. Aktualnie związana z Danone, jako Digital & Media Director. Pełniła kluczowe funkcje zarządcze w firmach takich jak Envelo, Stilago, ASBIS, Swatch Group i Empik. Specjalizuje się w budowaniu strategii, rozwijaniu start-upów oraz transformacji cyfrowej.

Radek Wierzbiński


Wiceprzewodniczący Rady Programowej 2025, Head of Advertising Communication&Education CE, Allegro

dr nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach, absolwent brytyjskiego Chartered Institute of Marketing (CIM) oraz programu liderskiego Marketing Masterminds (IAA Polska). Od lipca 2023 r. odpowiada w Allegro Advertising za komunikację i edukację klientów. Wcześniej m.in. Strategy & Growth Director w Ringier Axel Springer Polska. Autor książki "Dadvertising po polsku. Ojcostwo a percepcja wizerunku ojców w reklamie".

Rafał Broniarek


Head of Strategy & Growth, Ringier Axel Springer Polska

Wieloletni praktyk i wykładowca akademicki w obszarze marketingu, w szczególności - komunikacji marek. Pracował m.in. w MRM Worldwide (McCann Worldgroup), 180heartbeats + JUNG v MATT, czy Ogilvy. Dyrektor programowy Onet Impact Academy - programu edukacyjnego Ringier Axel Springer. Współtwórca kampanii nagradzanych na KTR oraz EFFIE.

Tomasz Bruss


Prezes zarządu, MediaFarm

Tomasz Bruss jest ekspertem z zakresu monetyzacji mediów oraz komunikacji w środowisku digital. Założyciel i prezes zarządu Domu Sprzedaży Mediów Interaktywnych – MediaFarm. Doświadczenie zdobywał w agencjach mediowych, m.in. Starcom, u nadawców telewizji Cab/Sat MTV Networks oraz w sieciach reklamy interaktywnej.

Aleksandra Bujnowska


Digital Activation Lead, Europe, Versuni

Od ponad 15 lat związana z obszarem digital marketingu. Prowadziła działy Digital i E-commerce w Philips, obecnie zarządza międzynarodowym zespołem digital marketingu w kategoriach sprzętu domowego w ramach marki Philips dla Europy. Wcześniej w Havas, odpowiedzialna za strategiczne wsparcie kluczowych klientów, procesy new businessowe, edukację, oraz wdrażanie zespołów eksperckich z różnych dziedzin marketingu, zapewniając płynną integrację i realizację kampanii.

Stanisław Chmielarz


Performance & Ecommerce Manager, Kinesso

Ekspert w dziedzinie digital marketingu, specjalizujący się w obszarach performance. W agencji Kinesso, należącej do grupy IPG Mediabrands, odpowiada za rozwój oferty performance, ecommerce oraz retail.

Malgorzata Dabrowska


Country Manager, Taboola

Obecnie pełniąc funkcję Country Manager w Taboola Ltd., odpowiada za pozyskiwanie nowych partnerstw, zarządzanie zespołami sprzedażowymi i rozwój polskiego rynku. Wcześniej pracowała w wydawnictwie Lloyd’s List/ Informa Ltd. i Mediafed w Londynie, poszerzając doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu relacjami z klientami oraz realizacji kampanii reklamowych. W branży wydawniczej i reklamowej od ponad 20 lat. W Polsce zaczynała karierę od magazyny Architektura & Biznes a następnie w KRN Media Ltd. kierowała działem mediów cyfrowych portalu nieruchomościowego KRN.pl, odpowiadała za wdrożenie system CRM dla całej grupy, rozwój produktów cyfrowych i zarządzanie zespołami sprzedażowymi. Małgorzata regularnie uczestniczy w wydarzeniach branżowych organizowanych przez IAB Polska i innych, prywatnie wolny czas poświęca na  podróżach i odkrywaniu niesamowitych miejsc w różnych częściach świata.

Marcin Gać


CEO i Owner, ORION MEDIA GROUP

W branży od 2005 roku. CEO i Owner ORION MEDIA GROUP - niezależnego, niesieciowego domu mediowego

Agnieszka Gajzler


Managing Director TV& Digital Content Growth, WP

W branży od ponad 20 lat. Specjalizuje się w Digital media. Od lat w czołowych firmach mediowych (GG, Viacom, Dentsu, TVN) odpowiada za zarządzanie biznesami, transformację cyfrową, rozwój produktów oraz obszar content, w tym video. Od 3 lat w Grupie Wirtualna Polska Media. Obecnie odpowiada za zarządzanie dwoma kanałami TV, rozwój i monetyzację contentu social video na You Tube oraz jest autorką produktu Content Marketing Redakcyjny.

Agnieszka Gilewska


Business Development Director Poland, RTB House

Do RTB House dołączyła w 2015 roku, obecnie odpowiada za całość działań biznesowych firmy w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Kamil Glenszczyk


Programmatic Media Lead CEE, Google Ireland

Z Google Ireland związany jestem od ponad dekady, specjalizując się w obszarze programmatic. Obecnie zarządzam portfolio kluczowych klientów w Europie Środkowej, kierując zespołem specjalistów w tym regionie. Aktywnie uczestniczę w pracach grup roboczych IAB skupiających się na programmaticu i standardach reklamowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzielę się podczas licznych wystąpień na konferencjach poświęconych digital marketingowi, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.

Anna Gruszka


Chief Growth Officer, adQuery

Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako przewodnicząca Programu Qualid walczy o jakość reklamy internetowej. Pracowała po różnych stronach rynku: jako Industry Director adtechu Teads, CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wciąż się uczy, a digital ma już w kodzie DNA.

Michał Herok


Prezes Zarządu, SEOgroup

Absolwent studiów MBA na GFKM i RSM Erasmus University oraz studiów podyplomowych marketing internetowy na SGH. Od 2001 roku działa w branży internetowej. Wykładał na SGH, PJATK i WSB. Od 2008 r. właściciel, a od 2018 r. również Prezes Zarządu SEOgroup Interactive PSA - zajmującej się tworzeniem oraz wdrażaniem skutecznych strategii digital marketingowych w Polsce jak i zagranicą - firmy nominowanej lub nagradzanej w takich konkursach jak Global Search Awards, European Search Awards, Performance Marketing Diamonds, IAB MIXX Awards czy semKRK Awards. Jeden z twórców usługi SEO360®, działającej w 36 krajach Europy, nominowanej do Konkursu Polski Produkt Przyszłości®, gwarantującej wzrostu ruchu i przychodów. Współtwórca podcastu "Szukersi" - rozmów o szukaniu i znajdowaniu - celu, zajawki, motywacji, pomysłu na biznes.

Adam Iwiński


CEO Poland, Hybrid.ai

Adam Iwinski jest menadżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i marketingu dla sektorów B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie pracując dla międzynarodowych organizacji. Od 9 lat związany jest z branżą MarTech i Big Data. Specjalizuje się w planowaniu strategii, rozwoju biznesu, optymalizacji procesów, a także w zarządzaniu projektami. Do jego kompetencji należy także opracowywanie innowacyjnych produktów i usług w segmencie AdTech.

Adrian Kaczkowski


Marketing Automation Specialist, SalesTube

Ekspert zakresu wykorzystania rozwiązań MarTech oraz automatyzacji w obszarze marketingu oraz sprzedaży z ponad 8 letnim doświadczeniem. Wdrażał zaawansowane rozwiązania z obszaru Martech w takich firmach, jak Skoda, Orange, T-mobile, Żabka. W ramach grupy IAB zajmuje się krzewieniem wiedzy oraz dobrych praktyk AI. Aktywnie dzieli się wiedzą odnośnie najlepszych praktyk w kontekście sztucznej inteligencji podczas konferencji IAB AI How To. Twórca pierwszego certyfikowanego programu AI dla marketingu i mediów, DIMAQ AI. Członek rady programowej Dimaq AI. Współtwórca przewodnika AI w marketingu, który został pobrany ponad 1200 razy.

Adrian Kawecki


former Chief Executive Officer, Mindshare (GroupM) do 2024 – członek zarządu SAR (w latach 2017-2023), członek IAA. Od 2004 roku zarządzał agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Wraz z zespołem angażował się w liczne, społecznie i biznesowo odpowiedzialne działania – kampanię „Przetargowe Bingo” promującą uczciwe praktyki przetargowe; kampanię profrekwencyjną „To Twój wybór” zachęcającą kobiety do głosowania w październikowych wyborach; kampanię „Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka. Zrealizował także pionierskie projekty, wśród których można wyróżnić pierwszą na polskim rynku kampanię „Attention Economy” (T-mobile) całkowicie zoptymalizowaną pod wskaźnik uwagi. Przewodził - na 19 rynkach - akcji „Advantage Ukraine” organizowanej przez WPP, mającej na celu wsparcie inwestycji w Ukrainie, a tym samym jej gospodarki. Do swoich sukcesów zawodowych zalicza 3-krotne wyróżnienie Mindshare w rankingu agencji mediowych w tym tytuł Agencji Mediowej roku 2019 Media & Marketing Polska oraz zajęcie pierwszego miejsca Rankingu Innovation w kategorii Dom Mediowy Roku 2022 oraz 2024, 1. miejsce w zestawieniu „New biz balance 2018”, a także personalne wyróżnienie w konkursie AdMan Roku 2014. Zarządzając agencją zdobył również nagrodę sieciową Mindshare dla najlepszego oddziału w regionie EMEA w 2014 roku oraz 4-krotnie zwiększył zespół w latach 2004-2018. Za jego kadencji jako CEO, Mindshare zdobył szereg nagród w najważniejszych branżowych konkursach, takich jak MIXX Awards, Effie Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR.

Lucyna Koba


Client Service Director, Nielsen

Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie jako Client Service Director w Nielsen Media odpowiada za współpracę z klientami korzystającymi z badań widowni telewizyjnej i digitalowej. Swoje poprzednie doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami Effie Awards, IAB Mixx Awards.

Szymon Kosiński


Założyciel i Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Założyciel i Prezes Zarządu Grupy Sarigato (Sarigato, Sataku, OOH!attention, KarmimyPsiaki.pl, Hakersi.pl). Rozwija biuro reklamy internetowej, które w badaniu realizowanym przez Kantar na zlecenie MMP zostało najlepiej ocenionym przez Marketerów biurem w latach 2017, 2018, 2019, 2022, 2023 i 2024.

Wojciech Kowalczyk


zastępca dyrektora ds. strategii produktu, Biuro Reklamy TVP

W mediach i reklamie od dwóch dekad. W Biurze Reklamy i Marketingu TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska oraz Członek Rady Nadzorczej MOC TV.

Paulina Kozyra


Country Manager, TradeTracker Poland

szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama natywna IAB Polska, vice-szefowa Grupy Roboczej Performance IAB Polska, wykładowczyni na Collegium Civitas, ekspertka i pasjonatka online marketingu. Specjalizuje się w content marketingu, reklamie natywnej, marketingu afiliacyjnym oraz rozwijaniu nowych produktów. Kilkunastoletnie doświadczenie mediowe zdobywała m.in. w GroupM (WPP), Inis, RASP, Grupie O2 (obecnie Grupa WP), Polskiej Agencji Prasowej.

Grzegorz Krzemień


Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji reklamowej, wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie. Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e‑marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Jest także autorem książki Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

Kinga Kucharska


Dyrektor ds. Rozwoju Premium Digital, TVN Media

Wiola Łada-Szewczenko


Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, Grupa PZU

Dpecjalistka z zakresu rozwoju marki i performance marketingu. Obecnie pełni funkcję Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań w Grupie PZU, gdzie odpowiada między innymi za odkrywanie i analizowanie potrzeb, preferencji oraz zachowań rynku w kategorii. Łączy analitykę z nauką o danych, aby odkrywać wzorce i przewidywać zachowania klientów. Koncentruje się na rynku, konkurencji i trendach, po to aby wspierać decyzje strategiczne. W obszarze digital zarządza działaniami performance marketingowymi oraz analityką internetową. W swojej karierze była związana z wieloma znaczącymi firmami, w tym z Havas Media Group, gdzie kierowała jednostką DBI (Data Business Intelligence). Wcześniej zajmowała stanowisko Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group. Jest również absolwentką programu MBA Digital Transformation na Politechnice Warszawskiej, co wspiera jej kompetencje w zarządzaniu nowoczesnymi mediami i transformacją cyfrową.

Dariusz Maciołek


Bank BNP Paribas

Beata Magdziarz


Chief Digital Officer, Havas Media Network Poland

Odpowiada za strategię, rozwój kompetencji, oferty i produktów cyfrowych oraz zarządzanie procesami digitalowymi w Havas Media Network. Poprzednio m.in. Head of Digital Media & Ecommerce w T-Mobile. To ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Członkini jury konkursów branżowych Mixx Awards, Effie Awards, Innovation, Emma Awards czy YouTube Awards. Założycielka inicjatywy „Her Digital Bar”, szerzącej wiedzę o transformacji cyfrowej.

Bartosz Malinowski


Wiceprezes Adform na regiony CEE, Afrykę, Azję i Australię, Adform

Ekspert w międzynarodowym skalowaniu biznesu. Specjalizuje się w omnichannelu i rozwiązaniach programmatic cookieless, łącząc nowe technologie z efektywną realizacją kampanii marketingowych.

Kamil Michalski


Managing Director, Kantar Polska SA

Managing Director w Kantar Polska SA od 2021 roku, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director. Przed objęciem stanowiska MD w Kantar Polska, był odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój badań marketingowych z obszaru Media&Digital.

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk


Managing Director, OMD

Od niemal dwóch dekad związana z branżą mediową i komunikacyjną. Swoje doświadczenie mediowe i strategiczne budowała, pracując m.in. dla takich marek jak UPC, McDonald’s, Warner Bros, Strauss Cafe, Heinz czy Perfetti van Melle. W latach 2020-2023 zarządzała należącą do OMD Group agencją badawczą Annalect, odpowiadając za realizację projektów analitycznych dla wszystkich Klientów Grupy praz rozwój obszaru data science i business intelligence. Od 2023 roku stoi na czele zintegrowanej agencji OMD, łącząc swoje analityczne DNA z odpowiedzialnym i relacyjnym stylem przywództwa.

Aneta Mondry


CEO, Full Stack Experts

Menedżerka z 17-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Odpowiedzialna za stworzenie i zarządzanie zespołami Biddable Media. Aktualnie skupia się na rozwijaniu obszaru rozwiązań i narzędzi MarTech oraz konsultingu. Jej osiągnięcia zostały docenione w postaci licznych prestiżowych nagród, w tym European Search Awards, Effie Awards i MIXX Awards.

Małgorzata Niska


Head of Media Strategy, Dentsu

Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży mediowej, obecnie kierująca zespołem strategii mediowej w dentsu Polska. Specjalizuje się w rozwijaniu biznesu klientów poprzez rozwój i realizację strategii mediowych, tworzenie innowacyjnych rozwiązań, produktów analitycznych oraz frameworków strategicznych.

Paweł Patkowski


Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska

Członek Rady Fundacji Orange. Od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marek Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Przez 4 lata wicedyrektor komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Indywidualnie wyróżniony tytułem Dyrektor Marketingu Dekady 2020/21 (Mediarun Executive Summit). Trzykrotny CMO Roku 2014 (M&MP) oraz 2017 i 2020/21 (Mediarun). Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands i Kapituły 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Członek jury Effie Global 2024, Effie Europe 2021 oraz Festival of Media Global 2023. W dorobku zespołowym ma ponad 60 nagród i wyróżnień, m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Français de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki” i współautor „Marketing generacji Silver”

Emil Pawłowski


Chief Investor Relations Officer, Gemius

Z branżą badawczą związany od 25 lat. Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Izabela Pontus


Media Department Director, Grupa Maspex

Ekspert w międzynarodowym skalowaniu biznesu. Specjalizuje się w omnichannelu i rozwiązaniach programmatic cookieless, łącząc nowe technologie z efektywną realizacją kampanii marketingowych.

Agnieszka Przewoźnik


Członkini zarządu sieci reklamowej, Tri-Table

Odpowiedzialna m.in. za strategię rozwoju produktów oraz współpracę z domami mediowymi. Ekspertka w dziedzinie reklamy online z wieloletnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy, gdzie aktywnie angażuje się w rozwój standardów etycznych w komunikacji marketingowej. Z wykształcenia socjolożka, a także posiadaczka certyfikatu DIMAQ.

Tomasz Rzepniewski


Managing Partner, Nexus Commerce, GroupM

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Mentor przy akceleratorze Innowacji i współpracy ze start-upami, [m]Spark. Aktualnie odpowiedzialny rownież za rozwój oferty Commerce w ramach GroupM Polska.

Anna Sakowicz


Chief Digital, Data & Analytics Officer, Publicis Media Polska

Związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. Na początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare (GroupM), ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer. Wraz z powstaniem Publicis Media w 2016 r. objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. Jako członek zarządu odpowiadała za rozwój i integrację kompetencji: Data & Technology & Innovation, Analytics & Insights, Performance oraz Content. Obecnie jako Chief Data&Analytics Officer i członek zarządu całej Publcis Groupe w Polsce czuwa nad rozwojem kompetencji z obszaru analityki, badań, business intelligence, technologii oraz strategii danych. Od 2014 roku jest wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w ramach której wspiera działalność uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzację internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną. Od kilkunastu lat jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej, stałym prelegentem najważniejszych konferencji i warsztatów branżowych oraz jurorem w konkursach reklamowych (Mixx Awards Polska i Europe, Effie) W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau (IAB). W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswomen Roku. Z wykształcenia jest ekonomistką - absolwentką kierunku „Finanse i Bankowość” oraz Podyplomowych Studiów ""Marketingu i Strategii Marketingowych"" w SGH. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji managerskich i przywódczych („Management’ ICAN Institute, „Maestro – orchestrating Client Value” – WPP Executive Development oraz „Leadership Academy” – Center for Leadership).

Sebastian Suma


Dyrektor Zarządzający, Sempai

Od 18 lat związany z branżą marketingu internetowego. Dyrektor Zarządzający w Sempai - agencji performance marketingu oraz Kohai - agencji kreatywnej. Współautor książki “Konwersja w e-commerce”, poświęconej dobrym praktykom zwiększania e-sprzedaży. Autor cyklu podcastów “Marketing oparty o danych”.

Krzysztof Świerczyński


Product Development Manager, Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Manager w Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Michał Taranta


Director of Operations, Kinesso

Obserwator zmian i trendów zachodzących w obszarze mediów cyfrowych. Odpowiada za rozwój produktów i usług cyfrowych w IPG Mediabrands. Wspiera Klientów grupy w strategicznym podejściu do mediów cyfrowych i synergicznego połączenia ich możliwości z kanałami tradycyjnymi.

Julia Waincetel


Senior SEM Specialist, Performics

Senior SEM Specialist w agencji Performics (Publicis Groupe). Członkini grup roboczych AI i SEM przy IAB Polska oraz rady programowej DIMAQ AI. Prowadzi szkolenia w zakresie AI i występuje podczas konferencji takich jak Forum IAB, Mobile Trend AI czy TEDx. Jej kampanie zostały nagrodzone w Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards.

Teresa Wierzbowska


Doradczyni Zarządu ds. Public Affairs, Cyfrowy Polsat

Doradczyni Zarządu ds. Public Affairs, Cyfrowy Polsat, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan, Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezeska i Członkini Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Anna Witecka


Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING w mediach społecznościowych Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach kilkukrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Wiktoria Wójcik


co-founder, inStreamly

Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe, Forbes Polska 25 under 25, Linkedin Top Voice. Specjalizuje się w tym, jak nowoczesna rozrywka zmienia marketing. Jej firmy pomogły 160 markom takim jak Netflix, Philips czy Pepsi współpracować z ponad 150 000 twórców gamingowych w 12 krajach.

Bartosz Wysocki


chief revenue officer, Grupa Gazeta.pl

Z branżą reklamową związany od 20 lat i tyle samo z reklamą digital. Jest członkiem członkiem zarządu Gazeta.pl, w którym jako Chief Revenue Officer odpowiada za przychody grupy. Wcześniej pracował także dla Bonnier Business Polska wydawcy m.in. Pulsu Biznesu i Bankier.pl. Przygodę z reklamą zaczynał w Agencji reklamowej V&P, gdzie pracował dla takich marek jak Redd’s, Skoda czy Nivea. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz programu Executive MBA na University of Illinois Urbana-Champaign. Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska. Prywatnie pasjonat desek. Latem kitesurfingowej a zimą snowboardowej.