Rada programowa

Tadeusz Żórawski

Przewodniczący Rady Programowej

Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, badań i e‑commerce. 24 lata doświadczenia w domach mediowych, w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera firmy (Universal McCann, PHD). Wysoko oceniany prezenter konferencji na temat nowych trendów i technologii. Wykładowca, autor publikacji, mentor. Doradca w procesach łączenia korporacji ze startupami. Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook), @tadekzorawski

Dorota Bigo

Wiceprzewodnicząca Rady Programowej

Industry Head, Domestic, Google Poland

Ekspert z blisko dziesięcioletnim stażem w dziedzinie marketingu internetowego, związana z Google od ponad 6 lat. Aktualnie zarządza zespołem odpowiedzialnym za partnerstwo Google z największymi reklamodawcami na rynku w zakresie rozwiązań i strategii marketingowych. Wcześniej odpowiedzialna była za współpracę z największymi agencjami na rynku. Zanim objęła rolę w Polsce, odpowiadała za sprzedaż i wdrożenie technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo — Wschodniej, najczęściej współpracując z klientami globalnymi i agencjami.

Jest ewangelizatorką rozwiązań programatycznych i nowych technologii, współpracując aktywnie organizacjami branżowymi. Nie boi się podejmować ryzyka, i to nie tylko w biznesie, dlatego w czasie wolnym chętnie oddaje się sportom ekstremalnym i podróżom w nieznane.

Agnieszka Gajzler

Wiceprzewodnicząca Rady Programowej

Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Aneta Gąsiorek

Wiceprzewodnicząca Rady Programowej

Programmatic & Ad Operation Manager, Allegro

Z branżą mediów on-line związana od ponad 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała po stronie sieci reklamowych oraz wydawców . Obecnie odpowiada za rozwój produktów reklamowych Display oraz optymalizację kampanii i analitykę dla globalnych brandów. W swojej pracy łączy najnowsze technologie z wiedzą o użytkownikach, tworząc skuteczne rozwiązania reklamowe. Absolwentka WIT na wydziale sztucznej inteligencji komputerowej oraz robotyki.

Filip Beźnicki

Digital Strategy Director, Havas Media Group

Ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej jak i kreatywnej. Jeden z najbardziej innowacyjnych strategów digitalowych w Polsce, z silnym backgroudnem mediowym i brandowym. Przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie na wymagających projektach strategicznych, doradzając markom m.in. jak najlepiej wykorzystać obecność w digitalu: od świadomości po e‑commerce (między innymi dla IKEA, MARS, czy Microsoft). Wcześniej przez lata związany był z rynkiem agencji mediowych, gdzie miał okazję prowadzić zespoły dla takich klientów jak Coca Cola, czy Procter & Gamble. Jako ekspert był odpowiedzialny za rozwój usług kreatywnych, a także tworzenie strategii digitalowych dla firm i marek. Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Na swoim koncie ma m.in. takie nagrody jak: Effie czy Mixx Awards, jak i wyróżnienia w konkursach międzynarodowych (Cannes Lions, Festival of Media).

Artur Birnbaum

Dyrektor ds. Strategii i Wzrostu Gazeta.pl

W Agorze pracuje od 2008 r. Od początku swojej kariery związany z analityką i badaniami mediów, na początku w Gazecie Wyborczej, a od 2011 r w Gazeta.pl. W Gazeta.pl rozwijał analitykę biznesową, data science, realizował liczne projekty badawcze m. in. polską edycję World Internet Projekt 2013 we współpracy z Oxford Internet Institute. Obecnie jako dyrektor ds. Strategii i Wzrostu w Gazeta.pl odpowiada za działania w obszarach: Strategii, SEO, FB i Yield Managemant. Jest wieloletnim członkiem PBI i Stałego Zespołu Metodologicznego PBI, członkiem Rady Nadzorczej IAB.

Kamil Bolek

Członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM

Członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował, kilkuset godzinach szkoleń, które zrealizował i dziesiątkach zajęć, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą 🙂

Aleksandra Bujnowska

Senior Digital Marketing & E‑commerce Manager, Philips Personal Health District North

Marcin Dobrzyniecki

Digital Transformation Product Director, Isobar Polska

Od września 2018 jako Digital Transformation Product Director odpowiada za rozwój oferty produktowej dla strategicznych klientów Isobar Polska, agencji działającej w strukturach grupy Dentsu Aegis Network.

Manager z 20-letnim doświadczeniem w branży online, w obszarze sprzedaży i marketingu. Przed dołączeniem do Isobar przez 4 lata pracował w Grupie ZPR Media, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego ds. internetu i nadzorował sprzedaż online we wszystkich spółkach należących do Grupy.

Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i dyrektora operacyjnego IDMnet SA. W latach 2012–2013 sprawowałem funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, a w latach 2007–2008 wchodził w skład jej Zarządu. W latach 2008–2013 roku pracował dla spółki Nasza Klasa i był odpowiedzialny za wszystkie źródła jej przychodów. Od 2002 do 2008 roku pełnił rolę dyrektora produktu reklamowego w Interia.

 

Jacek Dymkowski

Managing Director Reprise, grupa Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent Wydziały Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik.

 

Beata Dziwulska

Media Development Manager, Nestlé Polska S.A.

Od kwietnia 2020 odpowiada za koordynację całościowego rozwój mediów dla Nestlé Polska, w tym wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia strategii mediowych i potem ich egzekucji, współpraca z domem mediowym oraz partnerami i wydawcami mediowymi. Wcześniej odpowiadała za działania Digital i Social media Nestlé Polska, w tym wdrożenie zakupu programatycznego oraz narzędzia DMP. Posiada ponad 16 lat doświadczenie w obszarze marketingu potwierdzone skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wydział Zarządzania.
Aktywny członek IAB Polska: członek Rady Programowej Forum IAB 2018, 2020 oraz juror w konkursie MixxAwards 2018 — 2020. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ.

 

Paweł Gala

CEO, Wavemaker

Od 19 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. Od 2006 roku jest odpowiedzialny za nowy biznes. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2016 brał udział w kształtowaniu polityki nowobiznesowej i rozwoju oferty agencji w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. członkiem KO Media Trendy, jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Od 2019 roku zarządza agencją Wavemaker w Polsce.”

 

Agnieszka Gosiewska

Dyrektor Zarządzająca, Nielsen Media

Związana z firmą od 2007 roku. Pracując na różnych stanowiskach kierowała zespołami, wdrażała nowe produkty oraz współpracowała z klientami w większości obszarów działalności firmy na rynku polskim i europejskim. Od 2017 roku odpowiadała za rozwój projektów strategicznych i kierowanie zespołem Client Service, zaś od lipca 2019 roku zarządza całością badań Nielsen Media. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Polsce.

Anna Gruszka

Chief Digital Officer, CEO Reprise , IPG Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój struktur digitalowych oraz poszerzenie portfolio holdingu jako Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji interaktywnej Reprise, członek zarządu Universal McCann i MAGNA oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej Managing & Strategy Director Codemedia SA oraz Digital Manager w HAVAS, gdzie w 2008 roku odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie agencji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. W styczniu 2019 wybrana jednym z Top Thinkers według serwisu Screenlovers. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard oraz Kongresu Online Marketing, była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, MIXX Awards i Golden Arrow. Szybko chodzi, szybko mówi i szybko podejmuje decyzje.

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Maciej Hutyra

Wiceprezes zarządu, Group One

Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe Mastere Specialise des Grandes Ecoles de Saint Etienne.
Od 19 lat w branży internetowej. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych hubów interentowych w Polsce: Poland.com już w 2000 roku, następnie odpowiadał za marketing i sprzedaż w Internecie w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Od początku kariery interesował się nowymi technologiami. Na powstającym rynku stworzył i rozwijał pierwszy internetowy czytnik gazet w Polsce E‑kiosk.

W roku 2005 stworzył Value Media, w 2013 roku wraz z Markiem Żołędziowskim i Jakubem Potrzebowskim założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. W 2016 strategicznym, mniejszościowym akcjonariuszem Group One została grupa Serviceplan — największa grupa komunikacji marketingowej w Niemczech, jednocześnie największa niezależna sieć w Europie, z biurami w Nowym Jorku, Pekinie, Szanghaju, Seulu, Mumbaju i Dubaju.

Wielokrotny juror IAB Polska. Od 2017 członek ekskluzywnego grona Facebook Advisory Board. Uwielbia podróże, sport, dobre jedzenie. Wielki pasjonat brydża sportowego, aktywny zawodnik, posiada tytuł klasyfikacyjny mistrz międzynarodowy.

Jakub Jaśkiewicz

Ekspert ds. kluczowych projektów Digital, mBank

Wewnętrzny konsultant dostarczający rozwiązania z obszaru technologii sprzedaży w Internecie.

Ekspert domenowy, który specjalizuje się w łączeniu potrzeb biznesowych z możliwościami cyfrowego świata.

Niezłomny pasjonat digitala, do którego przekonuje tradycyjnych marketerów oraz dyrektorów zarządzających.

Lubi sprawiać by idee stawały się rzeczywistością.

Katarzyna Jezierska

Head of Central Eastern Europe (CEE) Marketing, Visa

Katarzyna Jezierska kieruje w Visa zespołem marketingowym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).

Katarzyna wniosła do Visa ogromne doświadczenie marketingowe w takich obszarach jak brand and retail, customer insights, data & analytics oraz digital. W ciągu niemal dwudziestoletniej kariery zawodowej pełniła regionalne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w różnych globalnych firmach sektora FMCG, m.in. Procter & Gamble czy PepsiCo. Ostatnio była związana z GlaxoSmithKline – czołową firmą farmaceutyczną o zasięgu ogólnoświatowym, gdzie jako Marketing Director for Consumer Healthcare odpowiadała za rynek polski.

Katarzyna posiada szereg specjalistycznych umiejętności w zakresie marketingu i rozwoju marki. Podczas dotychczasowej kariery zawodowej skupiała się m.in. na wykorzystywaniu kanału digital tworząc kampanie dla wielu znanych marek na rynkach Europy Środkowej.

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Kamińska

Dyrektor ds. komunikacji i promocji B2B, Wirtualna Polska

Maria Kiełczyńska

Managing Director, PHD Media Direction

Związana z branżą reklamową od ponad 20 lat.
Od 2001 roku związana z Omnicom Media Group. W 2010 roku podjęła się budowy marki PHD w Polsce, obecnie opiekując się ponad 70 osobowym zespołem agencji. Koordynatorka pracy dla wszystkich Klientów agencji oraz wielu wygranych przez agencję przetargów w Polsce i w regionie. Przyczyniła się miedzy innymi do przejęcia przez PHD koordynacji planowania i zakupu mediów na 35 rynkach w regionie EMEA dla Wizz Air i rozszerzenia współpracy z Toyota i Lexus na rynki Europy Środkowej. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji PHD w zakresie działań efektywnościowych, analizy danych oraz tworzenia treści.
Wśród klientów, dla których pracowała zdobywając liczne statuetki Effie znajdują się: Volkswagen Group Polska, Toyota, Lexus, Kia Motors, Wizz Air, HSBC, Nationale Nederlanden, GE, Polkomtel, Oleofarm, SCJ, EOS, Unilever, Carlsberg, Orange, Castorama, Sara Lee, Lindt & Sprungli.
Wcześniej pracowała dla MPG (Havas Media) a przygodę z reklamą zaczynała po stronie agencji reklamowej Euro RSCG rozwijając poza kompetencjami obsługi Klientów, też kompetencje estradowe w roli konferansjera.
Absolwentka Zarządzania oraz Podyplomowej Psychologii Zachowań Konsumenta Uniwersytetu Warszawskiego.
Jej największą dumą jest wyjątkowa otwarta kultura i duch współpracy stworzony i skutecznie utrzymywany w PHD, a codzienną radością praca z ludźmi, od których codziennie uczy się czegoś nowego.
Osobiście znajduje największą satysfakcję w praktyce jogi.

Lucyna Koba

Business Development Director, Gemius

Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemiusie od lutego 2019 jako business development director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania gemiusPostBuy, umożliwiającego jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach tradycyjnych i online. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych, m.in. Forum IAB 2019. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.

Olga Korolec

CMO, Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Szymon Kosiński

Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Do Grupy Sarigato należy największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media – Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyłącznie B2B – Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzaną akcję pomocy bezdomnym Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japońskich tradycji, które na każdym kroku wdraża w życie biznesowe. Autor licznych badań, testów, warsztatów i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branżowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii Osobowość Marketingu Roku/Młody Wilk – Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Maciej Kossowski

Dyrektor zarządzający biura reklamy, Polska Press Grupa

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed dołączeniem do PPG odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000–2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pełnił m.in. funkcje menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.
Zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Wojciech Kowalczyk

Zastępca dyrektora ds. strategii produktu, Biuro Reklamy TVP

Działa aktywnie w branży mediów i reklamy od niemalże dwóch dekad. Aktualnie w Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację oraz rozwój produktów. Przez wiele lat związany był z firmą Atmedia, gdzie odpowiadał m.in. za badania, promocję stacji tematycznych i rozwój spółki w regionie. Wcześniej w Optimum Media OMD tworzył strategie komunikacyjne.
Współtwórca i założyciel branżowego serwisu ScreenLovers.pl, współtwórca panelu telemetrycznego RPD Atmedia SpotLight, redaktor książki „Marketing generacji silver”. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska.

 

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu, GoldenSubmarine

Człowiek zafascynowany nowoczesnymi technologiami, który od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, ale również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania Internetu w biznesie – Grzegorz jest prelegentem branżowych konferencji oraz wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e‑marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

 

Adrianna Kubik-Przybył

Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Maria Kuc-Jędrzejewska

DIGITAL MANAGER CEE, JOHNSON & JOHNSON

Ponad 10 letnie doświadczenie w marketing brandowym w różnych branżach, m.in. OTC, branży alkoholowej, FMCG. Od 7 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadała za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie działań digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecności marek J&J w kanałach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementację strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.®, Carefree®, Listerine®) oraz OTC (Nicorette®, Sudafed®, Imodium®). Kampanie dla marki o.b.® zostały nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 złote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwinięte dla rynków CEE z powodzeniem są stosowane w innych krajach na świecie.

Szymon Kukanow

Managing Director, PHD Media Direction

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Wiola Łada-Szewczenko

Digital Marketing, Research and Marketing Analysis Director w Grupie PZU

Specjalizuje się w analizowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspert nowych mediów i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Obecnie Digital Marketing, Research and Marketing Analysis Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykułów i komentarzy oraz prelegent wydarzeń branżowych.

Jarosław Machocki

Członek Zarządu, Gremi Media

W latach 1998–2008 związany z Ruch SA. Od 2008 do 2014 związany z Wydawnictwem Bauer. Następnie zastępca dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer. 2012–2014 dyrektor segmentu pism kobiecych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. W Gremi Media od 2015r, od 2016r. jako dyrektor ds. komercyjnych. Od 2018r. w Zarządzie Spółki.

Dariusz Maciołek

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Bartosz Malinowski

Vice President CEE & MENA, Adform

Od ponad 13 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu. 
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i Afryki.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
Prelegent na konferencjach poświęconych nowym technologiom, prywatnie zapalony narciarz i zawodnik ekstraligi baseballu w Polsce.

Marta Maske

Multichannel & Marketing Excellence Deployment Manager, GlaxoSmithKline

Od 11 lat związana z marketingiem produktowym. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowym środowisku, przez lata związana z rynkiem dermokosmetycznym, gdzie kierowała strategią kampanii ATL i BTL zarówno B2B i B2C. W ostatnim czasie związana z innovative pharma, gdzie tworzy i nadzoruje strategię multichannelową kluczowych brandów. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Sciences-Po w Paryżu.

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes, Mexad

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic.
Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.

Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.

Paweł Netczuk

Mediarun

Małgorzata Niska

Digital Development Director, Vizeum Polska

Do grupu Dentsu dołączyła 8 lat temu, gdzie odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digital. Obecnie skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w obszarze digital oraz wspieraniu procesów new business. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich.
Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Kerry Foods, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble.
Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow.
Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu oraz Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.

Paweł Ostrowski

Digital Marketing Manager CE Region, LG Electronics Poland

Od około 15 lat związany z działaniami w obszarze Digital. Główną część swojego doświadczenia zdobył w firmie Samsung Electronics, uczestnicząc w projektach wdrażających nowe podejście do komunikacji Digital, e‑Commerce czy CRM. Po ponad 7 latach współpracy przeszedł do platformy nc+, aby rozwijać kluczowy dla firmy obszar, jakim jest komunikacja internetowa. W nc+ odpowiadał za serwisy i aplikacje internetowe, abonenckie i tematyczne, działania związane z subscribers e‑Commerce (self-care) oraz za kampanie internetowe. Obecnie zajmuje stanowisko Digital Marketing Managera w firmie LG Electronics Polska, gdzie jest odpowiedzialny za kompleksowe działania Digital w rejonie CE oraz wprowadzanie nowych rozwiązań wspierających transformację cyfrową firmy.

 

Agnieszka Parfienowicz

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001–2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Małgorzata Pogorzelska

Product and Communication Strategist, Wirtualna Polska

Od 12 lat w Wirtualnej Polsce, z czego 6 lat zaangażowana w sprzedaż, a 6 lat w rozwój i komunikację produktu reklamowego. Od ponad 2 lat razem współtworzy strategię produktową i marketingową dla WP. Studiowała Marketing Internetowy, Public Relations, Medio- i Językoznawstwo (Anglistykę i Germanistykę). W wolnym czasie uprawia sporty i podróżuje.

Tomasz Rzepniewski

Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker, Tomek jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E‑comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym, który został stworzony przez niego od podstaw, został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E‑Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR.

Bartek Sibiga

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com

Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle’u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku — DDOB

Krzysztof Sobieszek

Practice Lead, Publicis Media Business Transformation

Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 14-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Stale pracuje z menadżerami wyższego szczebla w ramach ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Tą szeroką perspektywę przełożył już na ponad 200 wystąpień na konferencjach i szkoleniach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.

Robert Stępniewski

Chief Executive Officer, RS Media Solution

Posiada ponad 17 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarządzania, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z którą związany był przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny był za rozwój działu digitalowego i jego kompetencji oraz za cały dział Client Service. Za rok 2012 między innymi pod egidą Stępniewskiego Value Media otrzymało nagrodę Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert Stępniewski pracował w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny był za rozwój działów digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego.
Robert Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce w branży motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystał adgaming jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Krzysztof Świerczyński

Product Development Coordinator, Biuro Reklamy Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Coordinator w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Olek Wandzel

CEO, Abstra

Były profesjonalny sportowiec, a obecnie VP Strategy w Abstra – firmie będącej największym producentem video na polskim YouTube. W wolnym czasie prowadzi autorski podcast,
w którym rozmawia ze znanymi i interesującymi ludźmi ze świata biznesu, sportu, kultury, marketingu i wielu innych dziedzin.

Paweł Ważyński

Zarządza agencją Resolution z Grupy OMD

Od ponad 13 lat specjalizuje się Biddable Media z naciskiem na SEA, SOME, Programmatic.  Kierowane przez niego zespoły zdobywały wiele nagród (m.in. 2 statuetki Golden Arrow, 3 statuetki MIXX Awards oraz statuetkę Effective Mobile Marketing Awards (UK). Doświadczenie managerskie zdobywał w Netspring Group oraz w Cube Group, był również oficjalnym trenerem Google Ads w Polsce. Koordynował kilkaset kampanii performance dla kluczowych marek: Aviva, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, Santander, PLL LOT, Provident, Akzo Nobel, Bayer. Jest autorem wielu publikacji specjalistycznych oraz prelegentem na konferencjach branżowych.

Radosław Wierzbiński

Strategy & Innovation Director, Head of Programming Impact Academy, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu ds. Public Affairs w Cyfrowym Polsacie

Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes i Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Członek Zarządu Stowarzyszenia Kreatywna Polska.

Anna Witecka

Head of Social Media Team, ING Bank Śląski

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych. Wraz ze swoim zespołem odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno na polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker). ING w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.