6-7-8 października 2020
KONFERENCJA ONLINE
Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.
Przez trzy intensywne dni ponad osiemdziesięciu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy
Aktualności

IAB Polska prezentuje #ThrowbacksForumIAB2020! Oglądaj wybrane wystąpienia z ostatniej edycji wydarzenia
Minął ponad miesiąc odkąd spotkaliśmy się wirtualnie podczas najbardziej inspirującej konferencji marketingowej Forum IAB 2020. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i...
„In Trust We Trust: Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?” – zobacz relację video z Forum IAB 2020.
6-7-8 października odbyła się flagowa konferencja IAB Polska – Forum IAB 2020, po raz pierwszy w formule online. Swoimi spostrzeżeniami na temat wydarzenia, zagadnień poruszanych podczas Forum IAB 2020, a także aktualnej sytuacji w branży...

Stoisko DIMAQ w Strefie EXPO na Forum IAB
FORUM IAB to nie tylko inspirujące prezentacje najwybitniejszych ekspertów ze świata marketingu, biznesu i nauki, ale również Strefa EXPO, czyli wirtualne stoiska sponsorów i partnerów, z osobną agendą trwającą równolegle do konferencji. DIMAQ jest partnerem...

Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl zaprasza na swoje wystąpienie.
Przez lata to media wyznaczały kierunki zaangażowania i grały pierwsze skrzypce w kategorii “zmieniania świata”. Kiedy jednak zmiany przyspieszyły, wiele mediów – niczym mityczni boomerzy – zostało z tyłu. Dziś w zaangażowaniu wyprzedzają je producenci żywności czy...

Marta Zakrzewska-Kisiel z LuxHub / Havas Media Group zaprasza na swoje wystąpienie
Podczas Forum IAB 2020 Marta Zakrzewska -Kisiel z LuxHub / Havas Media przedstawi case marki Gucci jako idealny przykład na to, jak marki luksusowe zostają liderem zaufania wśród młodych konsumentów. Zobacz zaproszenie na prelekcję : "In Gucci we trust. Since heritage...

In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu? Ogłaszamy agendę Forum IAB 2020!
6-7-8 października br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB, która upłynie pod hasłem "In Trust We Trust. Jaką...
O IAB Polska | Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny oraz AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.
INNE WYDARZENIA IAB POLSKA: Szkolenia DIMAQ | DIMAQ Voice