Sprawdź pierwsze potwierdzone wystąpienia!
KUP BILET

Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce

2 dni

80 wystąpień

100 ekspertów

1000 uczestników

Wystąpią

Magdalena Gajek
Senior Research Manager, YOTTA


Ponad 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Doświadczenie zdobyte podczas pracy w agencji mediowej przy różnorodnych projektach ilościowych i jakościowych oraz projektach strategicznych i doradczych dla klientów z różnych branż. Specjalizuje się w badaniach skuteczności komunikacji mediów oraz projektach social intelligence. Laureatka nagrody Golden Arrow za projekt wdrożenia AI do badań jakościowych. Prelegentka konferencji insightowych (m.in. Insummit, Cyber).

dr n.społ. Joanna Frączek-Broda
wykładowca akademicki, Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Merito, właścicielka firmy Kombinat Wiedzy, podcasterka


Ekspertka w dziedzinie komunikacji międzypokoleniowej i międzykulturowej, z wieloletnim doświadczeniem w pracy z zespołami różnorodnymi. Trenerka biznesu i administracji, wykładowczyni akademicka. Autorka podcastu "Vagabunda. Opowieść o różnorodnym świecie". Konsultantka ekspercka NGO’s i członkini zarządu Fundacji To Help Africa. Wykłada i występuje przed dużymi grupami odbiorców od 2006 roku, także w ramach międzynarodowych konferencji naukowych.

dr Jan Zając
CEO, founder, Sotrender


Przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera - aplikacji, która pomaga markom z całego świata w analizowaniu i raportowaniu komunikacji w mediach społecznościowych. Wykładowca i szkoleniowiec, prelegent na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Posiada doktorat z psychologii społecznej na UW i magisterium z ekonomii na SGH. Zna 6 języków, odwiedził 47 krajów, w tym połowę z nich na rowerze.

Anna Czubaszek
Dyrektorka kreatywna, KERRIS


Filmoznawczyni, zarówno w kinie, jak i w reklamie szuka prawdy o człowieku. Z empatią przygląda się ludziom, próbując zrozumieć świat widziany ich oczami. Nie boi się poruszać niewygodnych tematów, takich jak polityka przy wigilijnym stole. W 2018 roku wykorzystała cytaty Donalda Tuska i Jarosława Kaczyńskiego, współtworząc plakat ze świątecznymi życzeniami dla Polaków, za który otrzymała miecz KTR. Angażuje się społecznie i chętnie współpracuje z fundacjami. Swoją filmoznawczą pracę dyplomową poświęciła portretowi dojrzałych kobiet w polskim kinie. Praca, zatytułowana „Czy ja już umarłam?”, była jedną z pierwszych analiz tej tematyki w polskim filmoznawstwie.

Dorota Dałek
Media Strategy Manager, Allegro


Od kilkunastu lat związana zawodowo z reklamą digital, skupiona na budowaniu skutecznych rozwiązań reklamowych dla Brandów: od działań wizerunkowych do performance. W Allegro zarządza zespołem odpowiedzialnym za tworzenie strategii mediowych dla Klientów reklamowych platformy.

Agnieszka Parfienowicz
Managing Partner, GroupM


Ekspertka w dziedzinie digital z 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Jest certyfikowaną trenerką DIMAQ Professional oraz specjalistką od prezentacji (Train the Trainer). Ukończyła program "MBA Leading Innovation and Change" na York St John University. Obecnie pracuje w GroupM na stanowisku Nexus Managing Partner gdzie zajmuje się rozwojem produktów i usług własnych GroupM. Jako doświadczona prelegentka i trenerka, Agnieszka wielokrotnie brała udział w najważniejszych konferencjach i szkoleniach branżowych, takich jak Forum IAB, Europejskie Forum Ekonomiczne, MultiscreenDay, Videowars by Screenlovers, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

prof. Andrzej Dragan
profesor fizyki, Uniwersytet Warszawski oraz National University of Singapore


prowadzi grupę badawczą zajmującą się łączeniem teorii względności z teorią kwantową. Laureat nagród naukowych European Science Foundation, Ministra Edukacji, Fundacji Nauki Polskiej, Narodowego Centrum Nauki, tygodnika “Polityka”. Stypendysta University of Oxford, pracował w Imperial College London i University of Nottingham. Autor dwóch książek i 60 artykułów naukowych. Zdobywca tytułu Fotograf Roku brytyjskiego pisma "Digital Camera", nominowany do Złotego Lwa na festiwalu reklamowym w Cannes. Autor fotografii i krótkich filmów dla Netflixa, HBO, Channel 4, Sky TV, Playstation, Converse, Energizer, Xbox. Twórca fotograficznego Efektu Dragana, autor wystaw w Mediolanie, Londynie, Paryżu, Amsterdamie, Nowym Jorku i Tokyo. Zdobywca, głównej nagrody London Fashion Film Festival, Best in Show brytyjskiego "Creative Review”, finalista Berlin Commercial oraz nagród na festiwalach Golden Drum, Epica Awards, Corbis Awards, Photo Masters Cup London. Autor teledysków dla Quebonafide, Behemoth, Hani Rani. Jako nastolatek zdobywał nagrody w konkursach muzyki elektronicznej. Nigdy nie pił kawy.

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member, They Digital


Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, content, eCRM, digital media. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Małgorzata Niska
Head of Media Strategy, dentsu


Ekspertka z 13-letnim doświadczeniem w grupie dentsu, obecnie kierująca zespołem strategii mediowej. Specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach mediowych, tworzeniu produktów i strategii dla klientów takich jak mBank, Ferrero czy Burger King. Zaangażowana w projekty dentsu Attention Economy i Sustainable Media. Członek Rady Programowej Forum IAB, pełniła rolę wiceprzewodniczącej prezydium. Trenerka certyfikacji DIMAQ, jurorka Dimaq Uni. Laureatka nagród Effie, Innovation Awards i Golden Arrow.

Adam Kręgielewski
Head of Concept & Innovation, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska


Strateg z silnym backgroundem digital-mediowym. W agencji Labcon odpowiada za zarządzanie zespołami koncepcyjnymi (strategia, kreacja, creative production), rozwój oferty kreatywnej oraz innowacje. Zdobywał doświadczenie planując i realizując działania komunikacyjne dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy czy Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Członek Komitetu Organizacyjnego Innovation (2024, 2023). Ekspert IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych i zastępca przewodniczącego Grupy Roboczej Social Media. Prelegent Forum IAB (2024, 2023).

W programie konferencji między innymi:

Jan Andruszewski's photo
Jakub Reliszka's photo

Czy dojrzeliśmy do czasu, aby obalić kult wysokiego ROASu?

Jan Andruszewski,
L'Oréal

Jakub Reliszka,
LVL UP Media

Magdalena Bigaj's photo

Mądrość w czasach AI – there’s no prompt for that

Magdalena Bigaj,
Fundacja "Instytut Cyfrowego Obywatelstwa"

Joanna Karwowska-Koza's photo

Kryzys wieku młodego. Dlaczego już na starcie kariery czujemy się wypaleni i jak duża w tym wina naszego szefa?

Joanna Karwowska-Koza,
Publicis Warsaw, CoachKoza

Kacper Krzak's photo

Trendy i prognozy na przyszłość na przykładzie WP Ads**

Kacper Krzak,
Wirtualna Polska

Szymon Kukanow's photo

Afirmacja niejednoznaczności: wyobraźnia, tragedia i narodziny nowych idei

Szymon Kukanow,
PHD

Małgorzata Niska's photo
Maciej Sobieszek's photo

Marketingowe paradoksy: od dylematu do przełomu

Małgorzata Niska,
dentsu

Maciej Sobieszek,
dentsu

Zobacz więcej Zobacz więcej

Zintegrowana przyszłość

Jak w dynamicznie zmieniającym się świecie, w którym człowiek i technologia docierają się, różnorodność napędza innowacje, a odpowiedzialność staje się kluczową wartością, wspólnie poszukiwać harmonii i wzrostu? O tym będziemy rozmawiać podczas Forum IAB 2025 już 4-5 czerwca w Warszawie. Agenda wydarzenia już wkrótce!

czytaj więcej

O Forum IAB

forum-baner

2 intensywne dni spotkań z najważniejszymi przedstawicielami branży, również podczas afterparty

80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki

1000 + inspiracji i rozwiązań dla rozwoju Twojego biznesu

Najczęstsze pytania (FAQ)

Po konferencji będziemy udostępniać uczestnikom prezentacje tych prelegentów, którzy wyrażą na to zgodę. Wystąpienia natomiast nie bedą nagrywane. 

Kilka dni po zakończeniu Forum IAB 2024 prześlemy ankietę z prośbą o ocenę wydarzenia. Po jej wypełnieniu pojawi się link do pobrania prezentacji.

Wszystkie niezbędne informacje organizacyjne otrzymasz od nas drogą mailową kilka dni przed wydarzeniem na adres podany w zamówieniu. 

Bilet na Forum IAB otrzymasz w formie elektronicznej jako kod QR na podany adres e-mail.

Po dotarciu na konferencję wystarczy pokazać ten kod w punkcie rejestracyjnym.

atność za wydarzenie możliwa jest przelewem na podstawie wystawionej przez nas faktury, którą otrzymasz w ciągu kilku dni od przesłania zamówienia.  

Tak! Jeśli zarejestrował_ś się na Forum IAB, otrzymasz od nas przed wydarzeniem drogą mailową dostęp i dane do logowania do aplikacji mobilnej, w której:

  • znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące bieżącej edycji konferencji,
  • masz możliwość ułożenia własnej agendy,
  • możesz rozmawiać z innymi uczestnikami zarówno w wiadomościach prywatnych, jak i na naszym niezastąpionym czacie ;), a także umawiać spotkania podczas wydarzenia!

Za udział w Forum IAB 2025 możesz maksymalnie uzyskać aż 50 punktów recertyfikacyjnych:

  • 40 punktów za udział w konferencji
  • dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, który odbędzie się po zakończeniu prelekcji pierwszego dnia wydarzenia

Punktów nie musisz nigdzie zgłaszać. Naliczymy je automatycznie na Twoim koncie na platformie DIMAQ w ciągu 21 dni roboczych od wydarzenia.

Jak najbardziej. Co więcej, dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji będziemy serwować wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.