bezkompromisowych
wystąpień
3 intensywne
dni
udział stacjonarny
lub online
Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad SIEDEMDZIESIĘCIU prezentacjach uznanych branżowych ekspertów.
Zobacz aftermovie z ostatniej edycji
Aktualności

FORUM IAB 2022 już za nami. Zobacz podsumowanie i fotorelację z trzech dni konferencji.
Ponad 90 autorytetów dyskutowało podczas trzech dni Forum IAB 2022 na temat zmian, które zaszły w świecie online przez ostatnie dwa lata. Globalne wydarzenia nie pozostają obojętne dla nas wszystkich, ale odbijają się też szerokim echem w branży digital, która…

Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022!
Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w tegorocznej edycji Forum IAB, które odbędzie się 7–9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. Zobacz pełną agendę i nie zwlekaj z…

Posiadasz certyfikat DIMAQ? Weź udział w warsztatach z Marketing Automation drugiego dnia Forum!
Ogłoszenie Specjalne dla Posiadaczy certyfikatu kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ! Zapraszamy za specjalne warsztaty dedykowane TYLKO WAM. Warsztaty odbędą się drugiego dnia konferencji w godz. 17:00–18:30, tylko w formie stacjonarnej. Temat warsztatów:…

Piotr Bombol zaprasza z metaverse na swoje wystąpienie
Piotr Bombol z Gameset zaprasza na swoje wystąpienie na Forum IAB 2022. Już 9 czerwca w Warszawie wygłosi prelekcję pt.: Metaverse 2.0, czyli wszystko już było. To i ponad 70 innych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki już 7–8‑9 czerwca podcza…

Jacek Karolak zaprasza na swoje wystąpienie
Jacek Karolak z 180heartbeats + Jung v Matt zaprasza na swoje wystąpienie na Forum IAB 2022. Już 7 czerwca w Warszawie podczas sesji plenarnej wygłosi prelekcję pt.: Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand…

Krzysztof Andrzejczak i Kacper Szybowski zapraszają na swoje wystąpienie
Krzysztof Andrzejczak z Allegro i Kacper Szybowski z Reckitt Hygiene/Home w krótkim wideo zapraszają na swoją prelekcję podczas Forum IAB 2022 pod tytułem: Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.…
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.