Rozgrzewka przed Forum IAB od GoldenSubmarine. Słuchaj podcastów Mamy Na To Slajd!
08. maja 2024
GoldenSubmarine, Mamy na To Slajd i IAB Polska łączą siły! W cyklu „Rozgrzewka przed Forum IAB” z wybranymi ekspertami obecnymi w tegorocznej agendzie rozmawiali Marta Ulman i Jakub Kwaczyński – autorzy podcastu Mamy Na To Slajd. Wspólnie z gośćmi przyjrzeli się trendom i projektom digitalowym z perspektywy ostatnich 25 lat.
Zachęcamy do słuchania odcinków w ramach rozgrzewki przed konferencją!
Odcinek 1: 25 lat digitalu.
Gościni podcastu: Lucyna Koba, Nielsen, Przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2024
W pierwszym odcinku specjalnego cyklu rozmawiamy z Przewodniczącą tegorocznej Rady Programowej Forum IAB, Lucyną Kobą, która opowie jakich tematów możemy spodziewać się w tegorocznej agendzie. Ponadto jakie zmiany w branży interaktywnej obserwowaliśmy przez ostatnie lata, co nas czeka w przyszłości i czy wszystko będzie się kręcić wokół AI? Posłuchajcie!
Odcinek 2: Branżowi seniorzy.
Gość podcastu: Damian Borowiec (MediaHub)
Kolejnym gościem w ramach forumowej rozgrzewki jest Damian Borowiec, który opowie nam dlaczego swoją prelekcję poświęcił w tym roku dojrzałym pracownikom branży reklamowej. Okazuje się, że ageism jest uważany za najczęściej raportowaną przyczyną dyskryminacji w sektorze reklamy. Jak możemy pomóc doświadczonym ekspertom, w rzeczywistości fetyszyzującej młodość?
Odcinek 3: Bankowość cyfrowa wczoraj i dziś.
Gościni podcastu: Marta Markowska (Mbank)
Marta Markowska w „rozgrzewce” przed Forum IAB przybliży nam płatności na jedno kliknięcie. Nikt nie wątpi, że płatności i branża finansowa zmieniła się przez ostatnie 25 lat diametralnie – kto wyobrażał sobie, że okienko kasy bankowej zastąpi apka w smartfornie? Cyberbezpieczeństwo, zmieniające się nawyki konsumenckie, innowacje i jeszcze więcej – posłuchajcie o cyber bankowości AD 2024.
Odcinek 4: Misja Kapibara?!
Gościnie podcastu: Olga Barańska (TVN), Anna Kuropatwa (Havas)
Co kapibary mają wspólnego z cyberbezpieczeństwem dzieci? Olga Barańska i Anna Kuropatwa, uczestniczki programu Marketing Masterminds przekonują nas dzisiaj o tym, jak dużo Kapibary mają wspólnego z cyberbezpieczeństwem dzieci. Gra Misja Kapibara nauczyła dzieci odpowiedzialnego zachowania w Internecie, a twórców gry sporo o wyzwaniach edukacji w Polsce.
Odcinek 5: Ze mną się nie napijesz, czyli 25 lat w branży digital w kontekście reklamy alkoholu
Gościni podcastu: Adrianna Kubik, (They.pl)
Postrzeganie alkoholu w społeczeństwie powoli się zmienia – pojawia się krytyka twóców współpracujących z markami z %, a trend na trzeźwość rośnie stale na popularności. Czy branża reklamowa jest udoporniona na zmiany? O 25 latach digitalu w kontekście reklamowania alkoholu opowie nam Ada Kubik z agencji They.pl.
Odcinek 6: Szorty – lingua franca digitalu
Goście podcastu: Marta Jarkiewicz (Danone), Adam Kręgielewski (Labcon)
Reelsy, Shortsy, TikToki zajmują coraz więcej naszej uwagi i screentime’u na naszych telefonach, a eksperci szukają złotego sposoby, na wykorzystanie krótkich form w celach marketingowych. Marta Rysia Jarkiewicz i Adam Kręgielewski, przedstawiciele Grupy Roboczej Social Media IAB Polska podzielą się wnioskami i rekomendacjami z premierowej publikacji Grupy.
GoldenSubmarine jest partnerem konferencji Forum IAB 2024.