W PROGRAMIE M.IN.

Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?

Małgorzata Ambrożewicz, Kantar

Maja Kłobuszewska, Kantar

Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!

Przemysław Bartkowiak,
Partner 361Sales

Agata Krynicka, Allegro.pl

Dariusz Pyrchla,
GroupeSEB (Tefal, Krups, Rowenta)

Bunt kontrolowany; między wolnością, a monetyzacją.

Filip Beźnicki, Havas Media Group

Gamingowa ®ewolucja.

Piotr Bombol, Gameset

Karolina Kałużyńska, Gameset

Włącz „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?

Anna Chehab, Mindshare Polska

Agnieszka Parfienowicz,
Mindshare Polska

ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies.

Tomasz Chłodecki, Justtag Group

#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.

Alicja Cybulska, Havas Media Group

ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”.

Jarosław Dejneka, MediaCom Warszawa

Joanna Okła, MediaCom Warszawa

Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!

Piotr Friedberg, VMLY&R Poland

Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?

Paweł Gala, Wavemaker

ILE SUBSKRYPCJI ZMIEŚCI SIĘ W JEDNYM UŻYTKOWNIKU? Wzrosty na rynku D2C.

Maciej Gozdowski,
TVN Grupa Discovery

Dr Anna Gumkowska,
TVN Grupa Discovery

Kiedydosklepu.pl od Mastercard – czyli filozofia „doing well by doing good” w praktyce.
Narzędzie oparte o analizę trendów zakupowych w odpowiedzi na potrzeby konsumentów.

Jerzy Hołub, Mastercard

Marcin Samek, McCANN

Marcin Stalij, Isobar

Dlaczego władze Facebooka będziemy wybierać w wyborach powszechnych.

Maciej Kawka, Wavemaker

Ekonomia uwagi, czyli jak planować kampanie w oparciu o nową walutę – uwagę odbiorcy. Praktyczny przewodnik.

Rafał Klara, Dentsu

Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów.

Lucyna Koba, Gemius

Automated journalism — szansa czy wyzwanie dla digital marketingu?

Marcin Kociuba, Grupa Interia.pl

Agnieszka Maciaszek, Grupa Interia.pl

Sorry! The lifestyle you have ordered is currently out of stock.

Olga Korolec, Ringier Axel Springer

Strategia omnichannel Electrolux w dobie pandemii. Jak połączyć dbałość o środowisko z efektywnością biznesową?

Zuzanna Strzałkowska, Justtag Group
Natalia Kostera
, Electrolux

Marka 5.0. czyli jak człowiek i technologie budują przyszłość marketingu po pandemii.

Jacek Kotarbiński

Don’t Make Ads. Make TikToks. Really?

Sylwester Kubiak, Gemius

Lucyna Koba, Gemius

Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego.

Adrianna Kubik, They.pl

Zredefiniowany konsument to źródło wzrostu, zresetowany to stagnacja. Jakie szanse przed markami otwierają przeżycia z okresu pandemii?

Szymon Kukanow, PHD

Czy reklama i marketing to świat równych praw i szans dla kobiet i mężczyzn?
Pierwsze unikalne badania pracowników branży.

Artur Leśniak,
180heartbeats +JUNG v. MATT

Magdalena Łukasiuk,
180heartbeats +JUNG v. MATT

Dominika Nawrocka,
PHD/ Media Direction

Mamo, nie mogę, mam calla! czyli jaka nauka płynie z pandemii i zdalnego nauczania dla polskich rodzin oraz jak tę lekcję odrobiły marki.

Ludmiła Lib, Mindshare Polska

Anna Rama, Mindshare Polska

Kryzys – najlepszy moment na zmiany! Transformacja cyfrowa w branży Beauty podczas COVID-19.

Adam Nitecki, L’Oréal Polska

Donata Wolińska, L’Oréal Polska

Mediowe Wahadło Focault. – Czyli do Najmana i z powrotem.

Rafał Oracz, Grupa AdNext

Odwaga popłaca.
Zagrożenie, Niepewność, Łut szczęścia…Dlaczego niektórzy europejscy gracze e‑commerce odnoszą sukcesy w starciu z Amazonem pomimo niesprzyjających okoliczności

Justyna Pastuszak, Wavemaker

Proszę Państwa o uwagę! — czyli jak odbieramy reklamy konsumując treści w różnych kanałach mediowych

Michał Protasiuk, Google

Michał Zajdel, Kantar

Internet twórców odnowa — większa rewolucja niż w 1994.

Bartek Sibiga, DDOB

Fantomowe wszechświaty Lema w post covidowej rzeczywistości — jak zanurzyć się i nie utopić w wirtualnym świecie?

Grzegorz Smyka, Wavemaker

Eks-perci. Redefinicja wiedzy czy reset doświadczenia.

Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe

Jak nauczyć się biegać z pustą taczką?
Czyli o dniu, w którym po pracy nie poszliśmy na kremówki. 

Wojtek Walczak, Plej

„Ojciec w koronie” czyli o postpandemicznej pozycji fathersów w domu, pracy i reklamie. 

Radosław Wierzbiński,
Ringier Axel Springer Polska

E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia.

Tadeusz Żórawski, Molecular BBD

Dlaczego zabijamy innowacje? Lekcje starsze od pandemii i odporne na nią.

Maciej Żyto, Play