Pierwsze potwierdzone wystąpienia Forum IAB 2024! W programie* m.in.
Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?
Karol Wójcicki,
Z głową w gwiazdach
The Age of Performance – Human and Digital.
Bianca Best,
Publicis Groupe
E-commerce 3.0 – trendy i oczekiwania uczestników rynku w Polsce.
Radek Wierzbiński,
Allegro
Dlaczego doszło do Pandora Gate. Czyli o „Karcie praw dziecka w biznesie”.
Magdalena Bigaj,
Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
Człowiek w świecie sztucznej autentyczności – jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki.
Marcin P. Stopa,
Neuroinsight Lab
Gabriela Lupa,
SeeWidely
Audyt audytorów: szukamy #gendigital.
Anna Gruszka,
AdQuery, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID
Rola gamifikacji w promocji marek oraz jej adaptacja do zmieniającego się otoczenia rynkowego.
Daniel Czapiewski,
180HEARTBEATS + JUNG V MATT
The Revolution in CTV Advertising: How Generational Changes in TV Habits has Transformed TV Advertising.
William Jones,
Adform
Skills not Jobs. Rekrutacja w czasach AI.
Rafał Oracz,
AdNext
Od pre- do post-cookie w 20 minut.
Witold Wrodarczyk,
Adequate Interactive Boutique
Mniej znani jeźdźcy Apokalipsy, czyli dlaczego wciąż nie możemy uwolnić się od phishingu i innych socjotechnik.
Marta Fydrych-Gąsowska,
Akamai Technologies
Marketplace – nowe horyzonty dla marki: od wyzwań do rozwiązań.
Dorota Dałek,
Allegro
Anita Wróbel,
Allegro
Konsultantki ery digital. Jak tradycyjne relacje z direct sales przekładają się na emocje w SoMe, a GenZ daje na to łapkę w górę.
Michał Hertel,
Brandlift
Katarzyna Rodak,
Avon
AI w Analityce Marketingowej – to prostsze niż myślisz.
Piotr Kociszewski,
CSA (part of Havas Media Network)
Świat digital kontra rzeczywistość – jak uproszczenia mogą prowadzić do błędnych decyzji.
Jarosław Dejneka,
EssenceMediacom
Czego sportowcy i alkoholicy mogą nas nauczyć o ostatnich 25 latach reklamy?
Stanisław Grabowski,
EssenceMediacom
Phygital zjada świat. Czy technologia zostawia jeszcze miejsce dla człowieka?
Izabela Franke,
Future Mind
Sejmflix Challenge. Jak robić media dla nowych odbiorców i nie przestać być mediami?
Rafał Madajczak,
Gazeta.pl
Where is your cookie? Czyli wyścig zbrojeń na nowe, ale czy lepsze czasy…?
Aleksandra Załęska,
Gemius
Marcin Niemczyk,
Polskie Badania Internetu
25 lat #GenDigital, a dziewczyny w gamingu nadal pomijane – czyli jak zapominamy o połowie target grupy graczy.
Karolina Bąkowska,
GoldenSubmarine
Czas na egzamin z etyki w digitalu.
Sławomir Skowerski,
GoldenSubmarine
„Młodość nie wieczność”, czyli o dojrzewaniu programmatic w przyspieszonym tempie.
Kamil Glenszczyk,
Google Ireland
Lazy Girl Job – lenistwo, brak zaangażowania czy też nowoczesne i sprytne podejście do wykonywania absurdalnych zadań w korpo?
Agnieszka Parfienowicz,
GroupM Nexus
Anna Rusiłowicz,
GroupM
AI – artificial intelligence czy artificial insight. Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy badawcze?
Mateusz Hasior,
Haleon
Czy to już czas na rządowy ban na social media?
Adam Biegalski,
Havas Media Network
Ok, Boomer, pogadamy?
Katarzyna Lewińska,
Kantar Polska
Paweł Ciacek,
Research Collective
Short social video – „lingua franca” digitalu.
Adam Kręgielewski,
Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska
Marta Rysia Jarkiewicz,
Żywiec Zdrój/Danone
Innowacja to porażka.
Bartek Hanus,
Leo Burnett
Jak to się stało, że cały świat jest na … jedno kliknięcie? O tym, jak zmieniła się cyfrowa rzeczywistość na przykładzie branży finansowej.
Marta Markowska,
mBank
Czy ktoś w ogóle słyszał o emerytach branży reklamowej? Obawy, potrzeby i plany osób w wieku przedemerytalnym świata reklamy.
Damian Borowiec,
MediaHub
Happy trolling – jak przez 25 lat Polacy stali się ekspertami od wszystkiego, publikując opinie w internecie.
Olga Wójcicka,
Mediahub
Marta Głowacka,
MullenLowe Warsaw
Czy analitykę da się otworzyć? Konkretne wnioski z konkretnego projektu.
Krzysztof Sobieszek,
Meta
Joanna Makolądra,
YOTTA by Publicis Groupe
Skoro „emocje sprzedają”, to Republika TV sprzedaje najwięcej? O targetowaniu na emocje oraz jego wpływie na wskaźniki Attention i Cognition.
Żaneta Szysz,
Mindshare Poland
Dorian Szymański,
Mindshare Poland
Wszystko wszędzie na „żądanie” – czy świat 100% on demand to przyszłość czy tylko życzenie?
Maciej Świątek,
Mindshare Polska
Krzysztof Dłużniewski,
Wolt Polska
Coś starego, coś nowego, coś pożyczonego. O wzorcach zachowań widzów CTV.
Joanna Kopeć,
Nielsen
Od last click do single click – co czeka ścieżkę zakupową online?
Aleksandra Przybył,
OMD Group
Weronika Golon,
OMD Group
Jak mówić o digitalu, żeby zrozumiała nas Mama?
Agnieszka Petla,
OMD Group
O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek można zawładnąć też starszyzną?
Ewa Doligalska,
PepsiCo
Agata Szustak,
Zenith
GenZ spotyka GenAI: ewolucja AI w reklamie oczami generacji Z.
Julia Zdobylak,
Performics (Publicis Groupe)
Zofia Olsztyńska,
Performics (Publicis Groupe)
Od wolności do digitalowego panoptykonu. Jak pozory informacji czy bezpieczeństwa kawałek po kawałku pozbawiają nas wolności.
Szymon Kukanow,
PHD
Unleash creativity. Sztuka tworzenia w racjonalnym świecie budżetów i KPI’ów.
Dominika Nawrocka,
PHD / Media Direction OMD
20 lat z badaniem internetu. Jak zmieniał się obraz polskiego rynku internetowego.
Krzysztof Mikulski,
Polskie Badania Internetu
Czy internety oduczyły nas kultury w naszym zawodowym życiu? Czy ktokolwiek przestrzega jeszcze korporacyjnego savoir-vivre? Czyli o wpływie digitalizacji na pracę, zwyczaje i zachowania pracowników.
Joanna Karwowska-Koza,
Publicis Worldwide Poland
Szykujcie popcorn, jest inba! Czego uczą nas o konsumentach internetowe afery i dlaczego warto je analizować.
Justyna Pyzik,
Publicis Worldwide Poland
Katarzyna Czajkowska,
Publicis Worldwide
Owczy trend. Czyli dlaczego w digitalu podążanie za chwilową modą wielokrotnie nie sprawdzało się w długim okresie?
Piotr Grabowski,
Saatchi&Saatchi
Marcin Skrzypek,
Saatchi&Saatchi
Czy jest na sali retail mediowiec? Perspektywa marki na retail marketing w praktyce.
Wojciech Starzewski,
Samsung
Historia e-fektywności, czyli które kanały digitalowe rzeczywiście działają, jak to się zmieniło w czasie i co przed nami.
Małgorzata Hejka,
Spark Foundry
Michał Pyc,
Spark Foundry
Co łączy generacje Naszej Klasy i TikToka? Poznajcie Gen BLIK.
Krzysztof Ziewiec,
Polski Standard Płatności, operatorze BLIKA
Adam Miecznikowski,
Change Serviceplan
Magdalena Zatorska,
Spark Foundry
Kod Internetu: historia bardzo osobista.
Filip Beźnicki,
Stratosfera
Cała prawda o polskich Zetkach – insighty o generacji bez generalizacji.
Agata Korczak-Malczewska,
They.pl
Patrycja Rogacz-Czerpak,
They.pl
Ze mną się nie napijesz, czyli 25 lat w branży digital w kontekście reklamy alkoholu.
Adrianna Kubik,
They.pl
Kapibara w polskiej szkole, czyli jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych.
Olga Barańska,
TVN
Anna Kuropatwa,
Havas Media CSA
Człowiek nieobliczalny – czyli czy romantyzm, Freud i zakład sprzed 25 lat mogą powiedzieć nam coś o przyszłości digitalu?
Mateusz Garbarczyk,
Value Media
Pokolenie Netflix vs pokolenie MTV – „Ślepnąc od świateł”…dużego miasta vs „szyby niebieskie od telewizorów”, czyli wielowymiarowość dużego ekranu.
Szymon Lipiński,
Wavemaker / GroupM
Maciej Olenderczyk,
GroupM
Gdzie jest Twój RIZZ*?
Agnieszka Gajzler,
WP
Michał Dziedzic,
Wirtualna Polska
25 lat digitalu w moich 30 latach w branży (i to nie koniec!). Jak lekcje z przeszłości wpływają na przyszłość?
Tadeusz Żórawski,
Jak uprościć proces podejmowania decyzji w organizacjach dojrzałych cyfrowo?
Rafał Wachnik,
Value Media
Anna Bieńkowska,
Żabka
Świat reklamy internetowej po DSA.
Justyna Doniec-Niezgoda,
More data, more problems. Dlaczego jedno źródło danych jest lepsze od wielu?
Mateusz Muryjas,
* Program może ulec zmianie
** Prezentacja Sponsora Forum IAB