W PROGRAMIE M.IN.

Back to the future. O przyszłości cookies i identyfikatorów użytkowników w marketingu online.
Łukasz Bańkowski, Adform
Bartosz Malinowski, Adform
Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi.
Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.
Filip Beźnicki, Saatchi&Saatchi

Doktor Google pierwszego kontaktu
…czyli dlaczego sami stawiamy sobie diagnozy bazując na informacjach z sieci?

Marcin Błoński, Havas Media
Bartosz Sikora, Havas Media

Kto jeszcze wierzy influencerom? Analiza relacji widz-influencer-agencja-klient.

Kamil Bolek, grupa LTTM

Brand hate 2.0

Bartosz Brennek, Zenith

In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.

Marta Bursche, PHD

Aleksandra Domańska, PHD

Dominika Nawrocka,
PHD/ Media Direction

Działania marketingowe w trakcie kryzysu: potencjał sprzedażowy zaufania.

Karolina Chołuj, Mindshare

Marta Kierszka, Mindshare

Techniki manipulacji w internecie. Inżynieria społeczna przy użyciu nowych mediów.  

Dobromir Ciaś,
ABTSHIELD, EDGE NPD

Jerzy Smoliński,
Collegium Civitas w Warszawie

Nie chowaj głowy w piasek na widok hejtera. Bierz na klatę i wykorzystaj AI

Dorota Cyndecka,
Wirtualna Polska Media

Autentyczność w piśmie obrazkowym – Analiza treści użytkowników Instagrama

Krzysztof Domeradzki, Kantar

Krzysztof Polak, Kantar

Zaufanie 2030 czyli wydawca w gąszczu algorytmów. Jak budować zaufanie dla reklamodawców i nie stracić zaufania użytkowników.

Paweł Dubiel, Gazeta.pl

Bartosz Wysocki, Gazeta.pl

Marzena Szkolak, Gazeta.pl

Prosty przepis na utratę zaufania konsumenta. UX dark patterns, czyli zwiększanie konwersji za wszelką cenę.

Konrad Dziejarski, Artegence

Po TYM wystąpieniu publiczność GO znienawidzi. W obronie clickbaitu

Michał Gąsior, naTemat.pl

Influencer marketing jako królestwo ad-fraudu?
Kontrola to najwyższa forma zaufania.

Marcin Gotowiec, Wavemaker

Gdzie kończy się personalizacja, a zaczyna stalking? Czy współczesny marketer musi być agresywny?

Roman Grygierek, INIS

What is the future for us? Zawody przyszłości vs przeszłości w branży digital.

Paweł Haltof, Artegence

Przyszłość przetwarzania danych użytkowników – nowe podejście do pomiaru i aktywacji

Damian Huba, Google

Grzegorz Jamka, Google

Siostrzeństwo, dialog, zaufanie.
Czyli, jak sprawiłyśmy, że Polki rozmawiają z nami nawet o masturbacji?

Magdalena Ignatowicz,
Ofeminin & Noizz
(Ringier Axel Springer Polska)

Martyna Wyrzykowska,
ofeminin.pl
(Ringier Axel Springer Polska)

Odczarowanie płatności internetowych – jaki content rozwiewa mity?

Katarzyna Jezierska, Visa

Łukasz Łaski, Liquid Thread

Czy branża marketingowa wierzy w marketing?
O tym, jak oceniamy skuteczność i sens naszej pracy i dlaczego od tego zależy przyszłość naszych zawodów.

Maciej Kawka, Wavemaker

„Ufaj ale sprawdzaj” w badaniach.
Nie tylko w czasie kryzysu. 5 przykładów, jak badania mogą wprowadzić w błąd

Lucyna Koba, Gemius

Łukasz Pyfel, mBank

Nie wszystko premium, co deklarowane-jak poruszać się po krętych ścieżkach programmatic w drodze do bezpiecznego i efektywnego celu

Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA

Jak wygląda słoń? Czyli o zaufaniu w budowaniu pełnego obrazu konsumpcji treści wideo w grupie light TV viewers.

Joanna Kopeć, Nielsen

Michał Protasiuk, Google

Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.

Olga Korolec, Ringier Axel Springer

50 shades of Truth

Mateusz Koronkiewicz,
IPG Mediabrands

Paweł Orkwiszewski,
IPG Mediabrands

Zaufanie a tabu. Komu otwieramy drzwi do nagiej prywatności?

Agata Kostrzewa, Narrative Impact

 Jacek Wasilewski,
Uniwersytet Warszawski

Programmatic: relacja wydawca-reklamodawca-technologia/it’s complicated.

Kamila Kownacka, Waytogrow

Tomasz Musiał, Waytogrow

OK, boomer? Dlaczego nie warto ufać temu, co wiemy o grupie 50+ i jak wobec tego skutecznie budować zaufanie do marki w obliczu srebrnego tsunami

Adrianna Kubik, They.pl

Po co nam rządy skoro marki mają ratować świat?

Jakub Kwaczyński,
GoldenSubmarine

Marta Ulman,
GoldenSubmarine

Reklama nie chce się uczyć.
Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.

Artur Leśniak,
180HEARTBEATS + JUNG V MATT

Łże-Wykresy czy Lepszy sort danych?

Szymon Lipiński, Wavemaker

Aleksandra Smoter, Wavemaker

A co gdybyśmy po prostu wyłączyli reklamy na OLX?

Paweł Ładyżyński, OLX Group

dr Piotr Sobczyk, OLX Group

Magdalena Wysocka, OLX Group

Ok, portaloomer.
Jak biznes przejmuje od mediów misję ratowania świata i co z tym zrobić

Rafał Madajczak, Gazeta.pl

5 razy, gdy zostałem wydyma… gdy „nadwyrężono moje zaufanie” i czego się z tego nauczyłem o naszej branży. I raz, gdy sam zrobiłem to innym

Michał Mańkowski,
Grupa naTemat

Jak zachęcić konsumentów żeby im zależało?
Jak przywrócić „chęć” poszukiwania prawdy w mediach i zaufania do marek?
Jak „apatia rzeczywistości” może wpłynąć na reputację marki?

Małgorzata Mazurek, Wavemaker

Anna Rodzik,
Colgate – Palmolive Poland

The path forward after COVID-19: how to limit disruption and increase market share.

Matt O’Grady, Nielsen Media

Bal Na Titanicu
Jak in-housing zmieni rynek reklamowy?

Rafał Oracz, Ad Next

Co mają wspólnego: kartele narkotykowe, napady na bank i reklama online.

Tomasz Piątkowski, GroupM

Tomasz Rzepniewski, Wavemaker

Realni wirtualni – o korzyściach i zagrożeniach współpracy z wirtualnymi influencerami

Dagmara Plata-Alf,
Akademia Leona Koźmińskiego

Jolanta Tkaczyk,
Akademia Leona Koźmińskiego

Trust & Transparency: the Core of Xandr’s Premium Marketplace

Marius Rausch, Xandr

Jak połączyć ogień i wodę – czyli jak wykorzystywać coraz więcej danych o konsumencie i jednocześnie wzmacniać jego poczucie zaufania do marki?

Urszula Reichman,
Mercedes-Benz Polska

Anna Gorczyca, OMD

Marcin Skrzypek,
Saatchi & Saatchi Poland

Zaufanie – klucz do prowadzenia gry nieskończonej. Na przykładzie budowania relacji Ziai z jej klientami i partnerami (ecommerce launch).

Piotr Rocławski, Yetiz Interactive

Bartosz Zaborowski, Ziaja LTD

Zaufanie to ludzka rzecz. Czyli czego marki mogą się nauczyć od zwykłych ludzi, robiących w czasie pandemii niezwykłe rzeczy?

Kuba Sagan, Feeders Agency

„Swoje decyzje opieramy o dane.” Czyżby??

Anna Sakowicz, Publicis Groupe

Fighting Ad Fraud: How to Transform Digital Advertising- the Path to Trust, Transparency and Security

Andreas Sierts, Adform

Zaufaj mi dziecko, jestem marketerem

Sławomir Skowerski, GoldenSubmarine

Transformacja zaufania, czyli o kryzysie którego nie ma

Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe

Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych

Sebastian Szade, Starcom

O ile jest więcej wart klient, który zaufał?

Daniel Szulc, Loyalty Point

Adam Wysocki, LVL UP MEDIA

Czego nie powiedziałem żonie a wie o mnie Google?
Czy jedynym wyjściem, aby w świecie online zachować prywatność, jest świadome zrezygnowanie z części jego użyteczności?

Maciej Świątek, Mindshare

Jakie życie, taki marketing.
Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.

Wojtek Walczak, PLEJ

„No Time to DYI – 007 powodów, dla których warto zaufać technologii”

Jacek Wąs, Adform

Marketing inkluzywny czyli dlaczego marki i media powinny burzyć komunikacyjne getta.

Radosław Wierzbiński,
Ringier Axel Springer Polska

In Gucci we trust. Since heritage is dead.

Marta Zakrzewska-Kisiel,
LuxHub / Havas Media

Połączenie zalet tradycyjnej TV z możliwościami świata digital czyli perspektywy wdrożenia i rozwoju addressable TV w Polsce.

Maciej Ziąbrowski, TVN

In e-commerce we trust…? Or not?
Jak budować zaufanie, by sprzedawać online?

Tadeusz Żórawski,
Molecular BBDO