Pierwsze potwierdzone wystąpienia Forum IAB 2024! W programie* m.in.

Karol Wójcicki's photo

Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?

Karol Wójcicki,
Z głową w gwiazdach

Bianca Best's photo

The Age of Performance – Human and Digital.

Bianca Best,
Publicis Groupe

Radek Wierzbiński's photo

E-commerce 3.0 – trendy i oczekiwania uczestników rynku w Polsce.

Radek Wierzbiński,
Allegro

Magdalena Bigaj's photo

Dlaczego doszło do Pandora Gate. Czyli o „Karcie praw dziecka w biznesie”.

Magdalena Bigaj,
Instytut Cyfrowego Obywatelstwa

Marcin P. Stopa's photo
Gabriela Lupa's photo

Człowiek w świecie sztucznej autentyczności – jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki.

Marcin P. Stopa,
Neuroinsight Lab

Gabriela Lupa,
SeeWidely

Anna Gruszka's photo

Audyt audytorów: szukamy #gendigital.

Anna Gruszka,
AdQuery, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID

Daniel Czapiewski's photo

Rola gamifikacji w promocji marek oraz jej adaptacja do zmieniającego się otoczenia rynkowego.

Daniel Czapiewski,
180HEARTBEATS + JUNG V MATT

William Jones's photo

The Revolution in CTV Advertising: How Generational Changes in TV Habits has Transformed TV Advertising.

William Jones,
Adform

Rafał Oracz's photo

Skills not Jobs. Rekrutacja w czasach AI.

Rafał Oracz,
AdNext

Witold Wrodarczyk's photo

Od pre- do post-cookie w 20 minut.

Witold Wrodarczyk,
Adequate Interactive Boutique

Marta Fydrych-Gąsowska's photo

Mniej znani jeźdźcy Apokalipsy, czyli dlaczego wciąż nie możemy uwolnić się od phishingu i innych socjotechnik.

Marta Fydrych-Gąsowska,
Akamai Technologies

Dorota Dałek's photo
Anita Wróbel's photo

Marketplace – nowe horyzonty dla marki: od wyzwań do rozwiązań.

Dorota Dałek,
Allegro

Anita Wróbel,
Allegro

Michał Hertel's photo
Katarzyna Rodak's photo

Konsultantki ery digital. Jak tradycyjne relacje z direct sales przekładają się na emocje w SoMe, a GenZ daje na to łapkę w górę.

Michał Hertel,
Brandlift

Katarzyna Rodak,
Avon

Piotr Kociszewski's photo

AI w Analityce Marketingowej – to prostsze niż myślisz.

Piotr Kociszewski,
CSA (part of Havas Media Network)

Jarosław Dejneka's photo

Świat digital kontra rzeczywistość – jak uproszczenia mogą prowadzić do błędnych decyzji.

Jarosław Dejneka,
EssenceMediacom

Stanisław Grabowski's photo

Czego sportowcy i alkoholicy mogą nas nauczyć o ostatnich 25 latach reklamy?

Stanisław Grabowski,
EssenceMediacom

Izabela Franke's photo

Phygital zjada świat. Czy technologia zostawia jeszcze miejsce dla człowieka?

Izabela Franke,
Future Mind

Rafał Madajczak's photo

Sejmflix Challenge. Jak robić media dla nowych odbiorców i nie przestać być mediami?

Rafał Madajczak,
Gazeta.pl

Aleksandra Załęska's photo
Marcin Niemczyk's photo

Where is your cookie? Czyli wyścig zbrojeń na nowe, ale czy lepsze czasy…?

Aleksandra Załęska,
Gemius

Marcin Niemczyk,
Polskie Badania Internetu

Karolina Bąkowska's photo

25 lat #GenDigital, a dziewczyny w gamingu nadal pomijane – czyli jak zapominamy o połowie target grupy graczy.

Karolina Bąkowska,
GoldenSubmarine

Sławomir Skowerski's photo

Czas na egzamin z etyki w digitalu.

Sławomir Skowerski,
GoldenSubmarine

Kamil Glenszczyk's photo

„Młodość nie wieczność”, czyli o dojrzewaniu programmatic w przyspieszonym tempie.

Kamil Glenszczyk,
Google Ireland

Agnieszka Parfienowicz's photo
Anna Rusiłowicz's photo

Lazy Girl Job – lenistwo, brak zaangażowania czy też nowoczesne i sprytne podejście do wykonywania absurdalnych zadań w korpo?

Agnieszka Parfienowicz,
GroupM Nexus

Anna Rusiłowicz,
GroupM

Mateusz Hasior's photo

AI – artificial intelligence czy artificial insight. Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy badawcze?

Mateusz Hasior,
Haleon

Adam Biegalski's photo

Czy to już czas na rządowy ban na social media?

Adam Biegalski,
Havas Media Network

Katarzyna Lewińska's photo
Paweł Ciacek's photo

Ok, Boomer, pogadamy?

Katarzyna Lewińska,
Kantar Polska

Paweł Ciacek,
Research Collective

Adam Kręgielewski's photo
Marta Rysia Jarkiewicz's photo

Short social video – „lingua franca” digitalu.

Adam Kręgielewski,
Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska

Marta Rysia Jarkiewicz,
Żywiec Zdrój/Danone

Bartek Hanus's photo

Innowacja to porażka.

Bartek Hanus,
Leo Burnett

Marta Markowska's photo

Jak to się stało, że cały świat jest na … jedno kliknięcie? O tym, jak zmieniła się cyfrowa rzeczywistość na przykładzie branży finansowej.

Marta Markowska,
mBank

Damian Borowiec's photo

Czy ktoś w ogóle słyszał o emerytach branży reklamowej? Obawy, potrzeby i plany osób w wieku przedemerytalnym świata reklamy.

Damian Borowiec,
MediaHub

Olga Wójcicka's photo
Marta Głowacka's photo

Happy trolling – jak przez 25 lat Polacy stali się ekspertami od wszystkiego, publikując opinie w internecie.

Olga Wójcicka,
Mediahub

Marta Głowacka,
MullenLowe Warsaw

Krzysztof Sobieszek's photo
Joanna Makolądra's photo

Czy analitykę da się otworzyć? Konkretne wnioski z konkretnego projektu.

Krzysztof Sobieszek,
Meta

Joanna Makolądra,
YOTTA by Publicis Groupe

Żaneta Szysz's photo
Dorian Szymański's photo

Skoro „emocje sprzedają”, to Republika TV sprzedaje najwięcej? O targetowaniu na emocje oraz jego wpływie na wskaźniki Attention i Cognition.

Żaneta Szysz,
Mindshare Poland

Dorian Szymański,
Mindshare Poland

Maciej Świątek's photo
Krzysztof Dłużniewski's photo

Wszystko wszędzie na „żądanie” – czy świat 100% on demand to przyszłość czy tylko życzenie?

Maciej Świątek,
Mindshare Polska

Krzysztof Dłużniewski,
Wolt Polska

Joanna Kopeć's photo

Coś starego, coś nowego, coś pożyczonego. O wzorcach zachowań widzów CTV.

Joanna Kopeć,
Nielsen

Aleksandra Przybył's photo
Weronika Golon's photo

Od last click do single click – co czeka ścieżkę zakupową online?

Aleksandra Przybył,
OMD Group

Weronika Golon,
OMD Group

Agnieszka Petla's photo

Jak mówić o digitalu, żeby zrozumiała nas Mama?

Agnieszka Petla,
OMD Group

Ewa Doligalska's photo
Agata Szustak's photo

O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek można zawładnąć też starszyzną?

Ewa Doligalska,
PepsiCo

Agata Szustak,
Zenith

Julia Zdobylak's photo
Zofia Olsztyńska's photo

GenZ spotyka GenAI: ewolucja AI w reklamie oczami generacji Z.

Julia Zdobylak,
Performics (Publicis Groupe)

Zofia Olsztyńska,
Performics (Publicis Groupe)

Szymon Kukanow's photo

Od wolności do digitalowego panoptykonu. Jak pozory informacji czy bezpieczeństwa kawałek po kawałku pozbawiają nas wolności.

Szymon Kukanow,
PHD

Dominika Nawrocka's photo

Unleash creativity. Sztuka tworzenia w racjonalnym świecie budżetów i KPI’ów.

Dominika Nawrocka,
PHD / Media Direction OMD

Krzysztof Mikulski's photo

20 lat z badaniem internetu. Jak zmieniał się obraz polskiego rynku internetowego.

Krzysztof Mikulski,
Polskie Badania Internetu

Joanna Karwowska-Koza's photo

Czy internety oduczyły nas kultury w naszym zawodowym życiu? Czy ktokolwiek przestrzega jeszcze korporacyjnego savoir-vivre? Czyli o wpływie digitalizacji na pracę, zwyczaje i zachowania pracowników.

Joanna Karwowska-Koza,
Publicis Worldwide Poland

Justyna Pyzik's photo
Katarzyna Czajkowska's photo

Szykujcie popcorn, jest inba! Czego uczą nas o konsumentach internetowe afery i dlaczego warto je analizować.

Justyna Pyzik,
Publicis Worldwide Poland

Katarzyna Czajkowska,
Publicis Worldwide

Piotr Grabowski's photo
Marcin Skrzypek's photo

Owczy trend. Czyli dlaczego w digitalu podążanie za chwilową modą wielokrotnie nie sprawdzało się w długim okresie?

Piotr Grabowski,
Saatchi&Saatchi

Marcin Skrzypek,
Saatchi&Saatchi

Wojciech Starzewski's photo

Czy jest na sali retail mediowiec? Perspektywa marki na retail marketing w praktyce.

Wojciech Starzewski,
Samsung

Małgorzata Hejka's photo
Michał Pyc's photo

Historia e-fektywności, czyli które kanały digitalowe rzeczywiście działają, jak to się zmieniło w czasie i co przed nami.

Małgorzata Hejka,
Spark Foundry

Michał Pyc,
Spark Foundry

Krzysztof Ziewiec's photo
Adam Miecznikowski's photo
Magdalena Zatorska's photo

Co łączy generacje Naszej Klasy i TikToka? Poznajcie Gen BLIK.

Krzysztof Ziewiec,
Polski Standard Płatności, operatorze BLIKA

Adam Miecznikowski,
Change Serviceplan

Magdalena Zatorska,
Spark Foundry

Filip Beźnicki's photo

Kod Internetu: historia bardzo osobista.

Filip Beźnicki,
Stratosfera

Agata Korczak-Malczewska's photo
Patrycja Rogacz-Czerpak's photo

Cała prawda o polskich Zetkach – insighty o generacji bez generalizacji.

Agata Korczak-Malczewska,
They.pl

Patrycja Rogacz-Czerpak,
They.pl

Adrianna Kubik's photo

Ze mną się nie napijesz, czyli 25 lat w branży digital w kontekście reklamy alkoholu.

Adrianna Kubik,
They.pl

Olga Barańska's photo
Anna Kuropatwa's photo

Kapibara w polskiej szkole, czyli jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych.

Olga Barańska,
TVN

Anna Kuropatwa,
Havas Media CSA

Mateusz Garbarczyk's photo

Człowiek nieobliczalny – czyli czy romantyzm, Freud i zakład sprzed 25 lat mogą powiedzieć nam coś o przyszłości digitalu?

Mateusz Garbarczyk,
Value Media

Szymon Lipiński's photo
Maciej Olenderczyk's photo

Pokolenie Netflix vs pokolenie MTV – „Ślepnąc od świateł”…dużego miasta vs „szyby niebieskie od telewizorów”, czyli wielowymiarowość dużego ekranu.

Szymon Lipiński,
Wavemaker / GroupM

Maciej Olenderczyk,
GroupM

Agnieszka Gajzler's photo
Michał Dziedzic's photo

Gdzie jest Twój RIZZ*?

Agnieszka Gajzler,
WP

Michał Dziedzic,
Wirtualna Polska

Tadeusz Żórawski's photo

25 lat digitalu w moich 30 latach w branży (i to nie koniec!). Jak lekcje z przeszłości wpływają na przyszłość?

Tadeusz Żórawski,

Rafał Wachnik's photo
Anna Bieńkowska's photo

Jak uprościć proces podejmowania decyzji w organizacjach dojrzałych cyfrowo?

Rafał Wachnik,
Value Media

Anna Bieńkowska,
Żabka

Justyna Doniec-Niezgoda's photo

Świat reklamy internetowej po DSA.

Justyna Doniec-Niezgoda,

Mateusz Muryjas's photo

More data, more problems. Dlaczego jedno źródło danych jest lepsze od wielu?

Mateusz Muryjas,

* Program może ulec zmianie
** Prezentacja Sponsora Forum IAB