W programie m.in.

Jak niemożliwe staje się możliwe. Wyprawy na krańce marzeń. 

Marek Kamiński

Theses for the future: the critical forces shaping digital advertising.

Daniel Knapp

3 mity cybersecurity.

Piotr Konieczny, Niebezpiecznik.pl

Looking for growth – in all the wrong places.

Sanjay Nazerali, dentsu X

Dlaczego wypełniliśmy ostatnią puszkę prezydenta, zabezpieczyliśmy przyszłość ECS i uratowaliśmy Wisłę Kraków? O eksplozji polskiej dobroczynności i czy jest w tym zjawisku miejsce dla marek?

Paweł Gala, Wavemaker

Marcin Gotowiec, Wavemaker

Fucked-up Trends / Trend is (not ) your friend.

Anna Gruszka, IPG Mediabrands

Nieliniowy wzrost, czyli czego możemy się nauczyć od tekstylnych fabrykantów.

Krzysztof Sobieszek, Publicis Media Business Transformation
& Capability Development

Od e-commerce do d-commerce – nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce.

Tadeusz Żórawski, Molecular / BBDO

Ceteeryzacja digitalu. Dlaczego jako branża mentalnie stoimy w miejscu i jak ruszyć do przodu.

Stanisław Miczel, Zenith

Ile jest influence w influencerach?

Karolina Chołuj, Mindshare

Michał Machnikowski, Mindshare

The history and evolution of open ad serving.

Gregory Cristal, Adform

Jak rosnąć w e-commerce? Kim są Ci, którzy jeszcze nie kupują online w Twojej kategorii? Dlaczego tego nie robią i jak to zmienić?

Edyta Czarnota, Zymetria

Maciej Żyto, Douglas Polska

Odziani w Idee – jak trafiać z marką do pokolenia Z, na przykładzie marek modowych.

Krzysztof Domeradzki, Kantar

Michał Zajdel, Kantar MillwardBrown

Król jest nagi! Jak #igersi i #muserzy wyrzucili cały dorobek wydawców do kosza i nauczyli nas robienia mediów na nowo.

Nino Dżikija, Wirtualna Polska

Olga Jakubowska, Wirtualna Polska

Internetowa pogoń za wzrostem usłana jest nieletnimi ofiarami. Skoro świat ma rosnąć w sposób odpowiedzialny, dlaczego ma to nie dotyczyć internetu?

Cezary Glijer, K2 Precise

Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt

Czy dane moderują kreatywność?

Stanisław Grabowski, MEDIACOM

One pixel that unites us all. O rozwiązaniach technologicznych, które pozwalają na wzrost i efektywność w data driven company.

Anna Gumkowska, Wirtualna Polska

Paweł Kopacki, Wirtualna Polska

What story will your ad tell?

David Hillier, Adform

Ewolucja technologii i dojrzałość cyfrowa organizacji.

Damian Huba, Google Marketing Platform CEE

Ludzie, a nie urządzenia – czyli kto jest prawdziwym adresatem treści. Kilka słów o wykluczonych cyfrowo

Konrad Kamiński, Up&More

W pogoni za rozwojem – nowe modele biznesowe w retailu szansą branży reklamowej?

Olga Knap, Allegro

Marta Zuska, Publicis Media Commerce

Od Aflofarmu do Netflixa. Innowacja vs. status quo w poszukiwaniu efektywności.

Lucyna Koba, Gemius

Agencja – Marketing – Zakupy. Trójkąt (nie)idealny.

Wincenty Kokot, GoldenSubmarine

Obraz jest wart więcej niż 1000… data pointów. Jak wykorzystać rozpoznawanie marek na zdjęciach i video w codziennej pracy marketera?

Dominik Komar, DeepBrand

Gdyby zniknęło 74% marek, konsumenci by się tym nie przejęli. Jak nie znaleźć się w tej grupie?

Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska

Klucz do wzrostu w digitalu? Blended customer experience

Artur Kryzan, Volkswagen Group Polska

Krzysztof Dworzyński, Artegence

FOCUS ON DISRUPTORS: czego powinniśmy nauczyć się od Digital Native Vertical Brands, szukając wzrostów w digitalu.

Adrianna Kubik-Przybył, They.pl

 Nowi konsumenci. Innowacyjna grupa docelowa to więcej niż custom audience.

Szymon Kukanow PHD Media Direction

Dominika Nawrocka, PHD Media Direction

2 for U Stories vs. pokolenie Z – jak przeprowadzić 35 kampanii w 35 dni oraz skutecznie zainteresować reklamą młodą grupę docelową?

Jakub Leduchowski, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Katarzyna Borowska, McDonald’s Polska 

Natalia Skrzypek, Dentsu Aegis Network Polska

Szczęśliwi czasu nie liczą, czyli jak zdobyć serce czytelnika dzięki umiejętnej personalizacji.

Katarzyna Ludka, Ringier Axel Springer Polska

Nowa matematyka wzrostu: koniec szefów- trenerów MMA, czas liderów zaufania.

Iwona Wencel, Wirtualna Polska

Tomasz Machała, Wirtualna Polska

Too much growth will kill you. Fetysz wzrostu oczami wydawcy.

Rafał Madajczak, naTemat

Cała ta czarna magia.

Stanisław Magierski , Google

Sztuczna Inteligencja – Choroby wieku dziecięcego.

Bartosz Malinowski, Adform

7 faktów z życia wydawcy internetowego, których woleliby nie mówić czytelnikom, klientom i konkurencji.

Tomasz Michalski, Frisco.pl

(nie)Zbadane są ścieżki Konsumenta. Drogi użytkowników w e-commerce w wybranych sklepach i kategoriach. Podsumowanie i obserwacje z badania.

Tomasz Michalski, Frisco.pl

Paweł Wojciechowski, Publicis Media

Kim jest fan esportu? Marki w pogoni za młodym konsumentem

Arkadiusz Miegoń, Mexad

Kasia Czuchaj-Łagód, Mobile Institute

Własne dane, głupcze! Jak wykorzystywać i integrować dane, aby generować wzrosty pomimo coraz silniejszej konkurencji.

Jarosław Miszczak, Bluerank

Ekonomia Kreatywności. Media Nowej Generacji

Rafał Oracz, Ad Next

Będąc COOKIESEM.

Agnieszka Parfienowicz, Mindshare

#singlesource: W domu, w pracy, w samochodzie czy u znajomych?
Jak Polacy konsumują reklamy czyli customer journey i efektywny omnichannel na twardych danych multimedialnego badania jednoźródłowego.

Emil Pawłowski, Gemius S.A.

Michał Włodarczyk, Gemius Polska

Badanie Dyrektorów Marketingu w Polsce – CMO Survey 2019: pierwsza prezentacja wyników badania. Rola i wyzwania jakie stoją przed działami marketingu.

Michał Pieprzny, Deloitte

Patrycja Venulet, Deloitte

Szósty zmysł? Jak prognozować długookresową wartość klienta i wykorzystać predykcję maszynową w pozyskiwaniu najlepszych klientów – case study w online gaming

Dariusz Piotrak, DELVE

Modelowanie atrybucji czy marketing mix modeling? Jak optymalizować działania reklamowe wspierające e-commerce?

Łukasz Pytlewski, Wavemaker

Michał Kot, Wavemaker

Dane – broń obosieczna współczesnego marketingu.

Anna Sakowicz, Publicis Groupe

Kontrowersje – to się opłaca?

Sławomir Skowerski, GoldenSubmarine, arbiter Komisji Etyki Reklamy

Gaming pięknie pęknie.

Olga StalewskaZenith

Cezary Kulesza, Zenith

Jak nie przegapić swojej szansy na wzrost w influence marketingu? Case study: TikTok, aplikacja, którą pokochały miliony nastolatków.

Alicja Stefaniak, GetHero 

Magdalena Bliźniak, GetHero

Antropogeneza w służbie wzrostu, czyli w jaki sposób wiedza o jaskiniowcach może pomóc nam lepiej zrozumieć i docierać do współczesnych homo digitalis

Sebastian Szade, Starcom

OSTATNI TWÓJ WEEKEND
studium przypadku akcji Gazeta.pl / BGŻ BNP Paribas / Mastercard / Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką zrealizowanej przez VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films

Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland
i inni partnerzy

Ciemna strona mocy…Internetu

Michał Szczur, Mindshare

Wymierny Wzrost W Wielu Wymiarach. Analiza relacji Konsument – Media – Marketer wobec zmian modeli biznesowych w branży retail.

Tomasz Szulkowski, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator

Terminator: marketing manager edition

Maciej Świątek, Mindshare

Anita Serafin, Mindshare

Hybrydowa rozrywka odpowiedzią na deficyt atencji użytkownika

Łukasz Turkowski, Gameset

Piotr Bombol, Gameset

„Każdy ma jakiś plan, dopóki nie dostanie w łeb” – czego słowa Mike Tysona mogą nas nauczyć w sytuacji budowy długoterminowych strategii komunikacji marki?

Marta Ulman, GoldenSubmarine

Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine

π .Kilka słów o tym dlaczego 24/7 ≈ 3.14159265359

Wojtek Walczak, melting pot

Kapitał Umysłu, czyli o kompetencjach, które pomagają ludziom dążyć do ciągłego rozwoju.

dr Anna Werner-Maliszewska

Jagoda Smoleńska

Czy brand activism to nowy hormon wzrostu dla marek?

Radosław Wierzbiński, Media Impact / Ringier Axel Springer Polska

Zwiększ ROI za pomocą AI (Boost ROI using AI)

Wojciech Wilk, IBM

Connected Consumer Experience – podstawa wzrostu biznesu

Michał Wolniak, VMLY&R Poland

Strategie kulturowe: emocje do kwadratu.

Marcin Wójtowicz, Think ECO

Conversion lift, czyli ostateczna odpowiedź na pytanie o atrybucję.

Witold Wrodarczyk, Adequate

Jak dzięki łamaniu stereotypów – i nie tylko – „hackować” wzrost w e-commerce? Premiera badania o nowych zwyczajach zakupowych Polek i Polaków w internecie.

Łukasz Wyglądała, Performance Academy

Wzrost dzięki danym w IKEA.

Adam Wysocki, LV LUP MEDIA

Justyna Jowik, IKEA