Prelegenci

Magdalena Bliźniak

GetHero
Project manager oraz ekspert komunikacji w platformie TikTok, w ciągu ostatniego półrocza przeprowadziła ponad 20 kampanii w tej platformie, na co dzień pracuje z wiodącymi markami oraz twórcami internetowymi. Byłoby to jej debiutanckie wystąpienie na konferencji branżowej.

 

Piotr Bombol

Gameset , CEO
Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za dział social media oraz strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Prelegent m.in. na Forum IAB , Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, oraz Game Industry Conference. Zdobywca 3 nagród Effie.

Katarzyna Borowska

McDonald’s Polska
Posiada 11 letnie doświadczenie w brand marketingu, pracując na najbardziej rozpoznawalnych markach w swoich kategoriach. Najpierw w branży retail i w FMCG, a od ponad 5 lat w McDonald’s, gdzie odpowiada za projekty związane z aplikacją mobilną, ofertami rabatowymi i subbrandem 2 for U. 

Karolina Chołuj

Mindshare
Dyrektor działu badań i analiz w Mindshare, z 20-letnim stażem w badaniach marketingowych. Na co dzień kieruje zespołem, który realizuje projekty dla klientów Mindshare oraz wspiera planowanie strategiczne komunikacji realizowanej w agencji. Doświadczona w wystąpieniach publicznych m.in. na Kongresie PTBRiO oraz konferencjach branżowych (np. Mindshare Huddle for Good).

Edyta Czarnota

Zymetria
Ponad 20 letnie doświadczenie w badaniach marketingowych i projektach data science. Od sześciu lat współzarządza firmą analityczno-badawczą Zymetria, starając się, wychodzić poza utarte schematy. Szuka nowych rozwiązań na styku nowoczesnych badań marketingowych, autorskich rozwiązaniach Data Science i efektywnych technologii.
Przez ponad dziesięć lat związana z grupą Starcom Mediavest, dla której założyła i rozwinęła agencję analityczno – badawczą. Kilka lat pracy po stronie klienta, prowadziła zespół badawczy w dużej firmie telekomunikacyjnej.

Marcin Czeczot

Wirtualna Polska
Ewangelista Performance, promotor innowacyjnego zastosowania technologii w marketingu i saksofonista. W Wirtualnej Polsce odpowiedzialny za Performance i rozwój produktów zwiększających sprzedaż online.

Kasia Czuchaj-Łagód

Mobile Institute
Współzałożycielka i Dyrektor Zarządzająca nowoczesnej firmy badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich „trends hunting” i wielokanałowym monitoringu satysfakcji klientów „customer listening” oraz dostarczającej platformę dialogu marek z konsumentami „brand heroes”. Ekspert i członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej i doradca strategiczny w marek obszarze badań, e-commerce i reorganizacji procesów zgodnie z podejściem customer-centric. Autorka i współautorka wielu publikacji o zachowaniach zakupowych konsumentów w Polsce, m.in. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, „mShopper”, „Sklepy przyszłości”, „Smart Living”, „Slow life”, „Customer Listening”, „Portfel Polaka”, „Lubię to czy kupuję to”, czy „Smart Okazje”. Długoletni dyrektor działów Marketingu, Rozwoju i Badań. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i certyfikowany marketer Chartered Institute of Marketing.

Krzysztof Domeradzki

Kantar
Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 9 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe KANTARa. Występował między innymi na Kongresie Badawczym oraz konferencji Cyberresearch

Krzysztof Dworzyński

Artegence
Posiada ponad 12 lat doświadczenia w budowaniu strategii marki i komunikacji, które zdobywał w agencjach kreatywnych i domach mediowych. Pracował dla największych marek takich jak PKO Bank Polski, Pepsi, Philips, Canal+ czy Rossmann. W ostatnim czasie specjalizuje się w strategii komunikacji marek B2B, pomagając polskim firmom wdrażać koncepcję value based selling.

Nino Dżikija

Wirtualna Polska
Head of Product Innovation, Departament Growth, Wirtualna Polska. Wcześniej wicedyrektor WP Biznes i Finanse, redaktor naczelna money.pl oraz serwisów technologicznych i motoryzacyjnych WP. Przez wiele lat związana z mediami biznesowymi. Zarządzała serwisem o nowych technologiach Inn:Poland. Publikowała w czołowych polskich gazetach – Dzienniku Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Newsweek Polska.

Paweł Gala

CEO, Wavemaker
Od 19 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2016 bierze udział w kształtowaniu polityki nowobiznesowej i rozwoju oferty agencji w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. członkiem KO Media Trendy, jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Od kwietnia 2019 zarządza agencją Wavemaker w Polsce.

Cezary Glijer

K2 Precise
W Internecie od 1992 roku, w branży SEO od 1995 roku. Head of SEO w K2Media. Prelegent na konferencjach marketingowych i branżowych, wykładowca na SGH w Warszawie oraz Collegium Civitas.

Marcin Gotowiec

Insight & Business Development Manager, Wavemaker
Socjolog, badacz rynkowy z ponad 9 letnim doświadczaniem. Główny obszar zainteresowań zawodowych to analiza mediów i przemiany kultury. Zwycięzca konkursu strategicznego KTR: Young Creative Planner 2016.

Jarosław Góra

Beep.Bi 
Co Founder at Deep.BI, Inc.- Customer Data Platform and AI based User Scoring monetization
Doświadczony menedżer i przedsiębiorca z wyjątkową wiedzą na temat transformacji firm medialnych. Współzałożyciel Media Development Investment Fund, który zainwestował ponad 100 mln USD w ponad 75 projektów w 20 krajach. Odpowiedzialny za rekomendacje inwestycyjne, realizację inwestycji, monitorowanie wydajności i strategię wyjścia. Reprezentował MDIF.org w licznych radach dyrektorów, oceniając strategię i wyniki, ze szczególnym uwzględnieniem transformacji cyfrowej. Od 1991 r. związany z Centrum Prywatyzacji, gdzie we współpracy z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd oraz Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, rozwijał szkolenia dla brokerów giełdowych i programy szkoleniowe CFA. Ukończył Harvard Business School. Prelegent wielu konferencji: Media Matters, AI & Big Data Congress, OSCE Conference on Media Sustainability and Successful Business Models, DATA COMMERCIALIZATION Summit, Cable Congress.

Stanisław Grabowski

MEDIACOM
Stach jako Head of Strategy poświęca wiele swego czasu na prowadzenie warsztatów, w których łączą się kompetencje osób z kilku różnych organizacji i pól działania. Dość regularnie prowadzi warsztaty i wykłady dla studentów podyplomowych na SGH. Czasem szkoli startupy.

Anna Gruszka

Chief Digital Officer, CEO Reprise , IPG Mediabrands
Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój struktur digitalowych oraz poszerzenie portfolio holdingu jako Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO agencji interaktywnej Reprise, członek zarządu Universal McCann i MAGNA oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej Managing & Strategy Director Codemedia SA oraz Digital Manager w HAVAS, gdzie w 2008 roku odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie agencji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. W styczniu 2019 wybrana jednym z Top Thinkers według serwisu Screenlovers. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard oraz Kongresu Online Marketing, była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, MIXX Awards i Golden Arrow. Szybko chodzi, szybko mówi i szybko podejmuje decyzje.

Damian Grimling

W3A.PL
Z pochodzenia Ślązak, z zasiedzenia Wielkopolanin. Z wykształcenia kupiec, z zawodu manager i przedsiębiorca. Emocjonalny w słowie i czynie, może dlatego współtwórca Sentimenti, na której czele stoi – innowacyjnego narzędzia do rozszerzonej analizy emocji w tekstach, niezbędnego w PR, komunikacji z klientami, reklamie, wykrywaniu kryzysów wizerunkowych i reakcji na nie.

Anna Gumkowska

Wirtualna Polska
Praktyk i specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka w Wirtualnej Polsce. Wcześniej jako Head of Video w Gazeta.pl, tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne a także odpowiadała za biznes lifestyle. Jest oficjalnym ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Jako Ph. D. bada komunikację mediowaną komputerowo i jest autorką szeregu publikacji branżowych. Swój doktorat poświęciła analizom komunikacji (global digital genre-communication forms) na Facebooku, Pintereście i Instagramie. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Zbigniew Guzowski

Consulting Director w Arena Media
Posiada 15 lat doświadczeniu w planowaniu i tworzeniu strategii mediowych między innymi dla marek z kategorii Handel, Finanse/ Bankowość, FMCG, RTV AGD, Farmacja, Produkty luksusowe.
Od 2012 roku związany z domem mediowym Arena Media należącym do Havas Media Group, gdzie odpowiada za Client Service oraz merytorykę rozwiązań oferowanych Klientom agencji.
Uczestniczył w tworzeniu kampanii nagrodzonych statuetkami zarówno EFFIE oraz MIXX Awards.

David Hillier

Adform
David has previously worked in television, on publisher side and also helmed a start up. He is currently Adform’s Senior Director of Creative and Innovation, uncovering and implementing innovation, creative product steering and commercialisation of new product areas. A passionate enthusiast of anything creative, David often likes to bring in external influences to subvert the nature of what is creatively possible. For David, evangelising creative technology is an important part of the role, which is highlighted in the numerous industry articles and events he contributes to.

Damian Huba

Google Marketing Platform CEE
10 lat doświadczenia w digital marketingu, analityce, 8 lat w Google z czego większość w zespole Google Marketing Platform, w którym odpowiada za rozwój nowego biznesu w Centralnej i Wschodniej Europie. Regularny speaker na konferencjach w Polsce i w regionie. Wykładowca na studiach podyplomowych Digital Marketingu na UE w Poznaniu.

Tomasz Jabłoński

BLIX

Olga Jakubowska

UX Designer, Departament Growth, Wirtualna Polska
Olga jest projektantką UX z 5-letnim doświadczeniem w branży startupowej i IT. Jest entuzjastką nowoczesnych technologii, aktywną w społeczności – była współorganizatorką meetupu GDG VR Warszawa – spotkań przybliżających tematykę wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR).

Justyna Brocławik

One to One Communication Leader, IKEA. Osiem lat doświadczenia w digital marketingu, przed IKEA w Nike, Samsungu i Mediacomie. Wierzę w skuteczność personalizacji opartej na danych w komunikacji z klientem i sprzedaży.

Konrad Kamiński

Managing partner w agencji interaktywnej Up &More.
Zarządza procesami związanymi z webdevelopentem, odpowiedzialny również za tworzenie aplikacji webowych i mobilnych. Nadzorował implementację kilkuset projektów webowych dla klientów ze wszystkich sektorów gospodarki (branża deweloperska, motoryzacyjna, FMCG, elektronika użytkowa, ecommerce, IT i wiele innych). Wielki entuzjasta rozwiązań ułatwiających korzystanie z internetu przez osoby dotknięte cyfrowym wykluczeniem. Uczestnik konsultacji społecznych organizowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji w ramach projektu Dostępność Plus. Absolwent Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Z branżą interaktywną związany jest od końca lat 90-tych.

Marek Kamiński

Polski podróżnik, polarnik i autor książek. Jako pierwszy zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu jednego roku. Jest także zdobywcą Spitsbergenu, szczytu Mount Blanc, masywu Vinsona i Mount Gunbjorn – najwyższego szczytu Grenlandii. Podczas zimowej „Ekspedycji Wisła” płynął od jej źródeł do ujścia. Realizuje innowacyjne projekty, na przykład charytatywny Life Plan oraz ekspedycję AI No Trace, która podnosi świadomość społeczną odnośnie sztucznej inteligencji i zmian klimatycznych. Włada kilkoma językami obcymi. Inspiruje się książkami, medytacją i sportem oraz oczywiście podróżami.

Jacek Karolak

180heartbeats + Jung v Matt
W reklamie i digital od 2001 roku: dział rozwoju w nieistniejącym już portalu Arena.pl, potem zakładanie działu interaktywnego i praca nad strategiami komunikacji w Starcom MediaVest Group, następnie zarządzanie działem strategii w K2, od 2017 zarządzanie strategią i współzarządzanie agencją w 180heartbeats. Juror przynajmniej po razie w każdym ważnym konkursie reklamowym w Polsce, od początku co najmniej 1-2 razy w roku prelegent na różnych konferencjach, w tym Forum IAB, Media Trendy, Internet Standard i wiele innych. Członek komitetów Effie, Media Trendy, Forum IAB.

Marek Kemnitz

Teads 
W Teads TV – Marek Kemnitz, jako Key Account Manager odpowiada za budowanie relacji z kluczowymi Klientami w obszarze reklamy video oraz rozwoju operacji programatic Teads w Polsce. Wiedzę zdobywał w takich firmach jak Sociomantic Labs, gdzie jako Sales Director CEE odpowiadał za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Wcześniej pracował jako key account manager w RTB House, gdzie pozyskiwał klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd, w której zajmował stanowisko performance media managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Małgorzata Kmieciak

Smart
Country Manager CEE w firmie Smart – oferującej transparentną i niezależną platformę do monetyzacji powierzchni reklamowej.
Ze Smartem związana od lutego 2018, gdzie odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy w regionie CEE oraz zarządzanie warszawskim oddziałem spółki.
Wcześniej związana z Adform, gdzie pełniła funkcję Sales Managera. Wcześniej zajmowała podobne stanowisko w Google Poland.
Kmieciak ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych, które zdobyła współpracując z kluczowymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi i największymi markami.
Absolwentka wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Ekspert dla mediów w dziedzinie:
– marketingu online / display advertising
– zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych w modelu programatycznym / programmatic buying
– rozwoju i trendów w branży adtech i technologii marketingowej (martech / marketing technology)
– rozwiązań technologicznych takich jak DSP, SSP, DMP, adserver

Olga Knap

Sales Business Manager w Allegro
Odpowiada za strategię i projekty specjalne Biura Reklamy. Z branżą internetową związana od 2007 roku, specjalizując się w tworzeniu gier reklamowych i social media. Swoje doświadczenie zdobywała również w Dublinie, pracując dla Accenture przy obsłudze klientów biznesowych Facebook’a.

Daniel Knapp

Daniel is an advertising and media analyst with more than 15 years of international experience. He has served in leadership roles spanning market analysis, strategic advisory, and business intelligence. Daniel is co-founder of a new type of advanced analytics company for digital advertising (currently in stealth mode). Previously he was Executive Director at IHS Markit, overseeing the company’s global advertising research, consulting and forecasting practice. Daniel’s key research areas span all domains of digital advertising, TV and video, platform economics and data strategies. Currently he is particularly focussed on programmatic, the business application of AI/ML technologies and digital supply chain optimization. Daniel holds a PhD from the London School of Economics (LSE). His academic work focusses on the sociology of algorithms and the datafication of media.

Lucyna Koba

Gemius
Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemiusie od lutego 2019 jako business development director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania gemiusPostBuy, umożliwiającego jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach tradycyjnych i online. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas spotkań i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.

Wincenty Kokot

GoldenSubmarine
Humanista z wyboru. Filozof z wykształcenia. Marketingowiec z powołania. Urodzony sprzedawca. Słowo “relacje” odmienia przez wszystkie przypadki. Mocno wierzy, że to właśnie dobre relacje między Agencją i Klientem przekładają się na skuteczną i jakościową komunikację z Konsumentem. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, I love Marketing i Wolves Summit. Od 10 lat zanurzony w świecie komunikacji. W GoldenSubmarine odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakt z kluczowymi Klientami.

Dominik Komar

DeepBrand
Założyciel i prezes zarządu DeepBrand, warszawskiej firmy technologicznej dostarczającej platformę Business Intelligence dla marketingu, opartą o analizę obrazów. W branży marketingowej od 2007 r. W latach 2013-2018 kierował działem innowacji w Havas Media Group, gdzie odpowiadał za ofertę i wdrożenia rozwiązań martechowych oraz za współpracę ze startupami. Wcześniej przez 6 lat związany z domem mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał m.in. za strategie i działania w nowych mediach. Prelegent na m.in. Forum IAB, Internet Beta, Forum Marketingu Zintegrowanego; juror IAB Creative Showcase, członek Komitetu Organizacyjnego Innovation Award w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Konieczny

Niebezpiecznik.pl
Od 11 lat pomaga największym polskim i zagranicznym firmom w zabezpieczaniu sieci oraz serwisów internetowych. Absolwent Glasgow Caledonian University i krakowskiej AGH. Pracę w branży IT rozpoczął w brytyjskim oddziale Philips Electronics. Założyciel Niebezpiecznik.pl, firmy doradczej konsultującej projekty informatyczne pod kątem bezpieczeństwa i największego w Polsce serwisu informacyjnego poświęconego tematyce cyberbezpieczeństwa.
W ramach Niebezpiecznik.pl Piotr zarządza zespołem wykonującym audyty i testy penetracyjne systemów teleinformatycznych oraz prowadzi szkolenia techniczne dla administratorów i programistów w zakresie ochrony sieci komputerowych i bezpiecznego tworzenia webaplikacji, a także szkolenia “miękkie” zwiększające świadomość bezpieczeństwa IT przeznaczone dla pracowników biurowych i kadry managerskiej.

Paweł Kopacki

Wirtualna Polska
Inżynier Zarządzania, stawiający na ludzi wyznawca Gemba Kaizen z wielkim umiłowaniem technologii w biznesie. Pasjonat narzędzi do wizualizacji, obróbki i eksploracji danych dla wsparcia decyzji menedżerskich. W branży marketingu elektronicznego od 10 lat, lider zespołów sprzedażowych online, w ostatnich latach związany z sektorem wydawniczym, gdzie przewodził zespołom Sprzedaży, Analiz oraz Traffic. W ramach projektów dofinansowanych przez Unię Europejską współpracował w obszarze analiz biznesowych z rozpoczynającymi działalność przedsiębiorcami, brał udział w projekcie stworzenia klastra przedsiębiorczości zarządców nieruchomości. Obecnie Kierownik Działu Analiz Sprzedażowych i Big Data w Wirtualna Polska Media. Specjalista DIMAQ, aktywny działacz Stowarzyszenia IAB Polska, szef i współzałożyciel Grupy Roboczej Adbloki.

Olga Korolec

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Maciej Kossowski

dyrektor zarządzający Biura Reklamy w Polska Press Grupie
Doświadczony menadżer, ekspert rynku mediów i reklamy, z którym jest związany od ponad 20 lat. Pracował dla największych wydawców medialnych na rynku – Grupa Onet, Wirtualna Polska. Od 2017 roku związany jest z Polska Press Grupą, gdzie zarządza strukturami sprzedaży jednej z największych grup medialnych w Polsce.

Jest zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska. Obecnie członek Rady programowej.

Michał Kot

Wavemaker
Analityk z domu mediowego Wavemaker z 8 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w analizie efektywności wydatków reklamowych w ramach projektów Marketing Mix Modelling oraz modelowania atrybucji.

Mateusz Kowalczyk

Mexad Games
Jeden z nielicznych ekspertów w Polsce posiadających wiedzę, doświadczenie i kontakty z obszaru licznych dyscyplin esportowych. Przez lata związany z AGO Esports. Współpracował także z organizacjami Izako Boars i X-kom Team. W Mexad Games pełni rolę doradczą.

Tomasz Krawczyk

Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego w Polska Press Grupie
Menedżer, w branży mediowej od 20 lat. Z Polska Press Grupą związany od roku 2014. Obecnie
odpowiedzialny za serwisy informacyjne, rozwój produktu i segment wideo. Specjalizuje się w transformacji
digital, jest twórcą innowacyjnych projektów internetowych, a także przedsięwzięć szkoleniowych.

Rafał Krauze

Country Manager, TERRITORY Influence
Od 20 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji
reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing
Manager i Publishing Director, założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR
Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od dwóch lat jako Country Manager
polskiego oddziału trnd, największej sieciowej firmy Influencer Marketing w Europie.
Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki
w reklamie. Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na
wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Prelegent i keynote
speaker takich wydarzeń jak:
• XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie. Udział w panelu zatytułowanym
„Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana
osoba?”.
• IAB FORUM 2018. Keynote speaker “”O CO CHODZI Z TYMI INFLUENCERAMI?”” Dialog
między konsumentami, jako naturalny kanał komunikacji marki i jej produktów.
• Keynote speaker/ prowadzący gali przyznania po raz pierwszy Złotych Paragonów,
Nagród Konsumentów, Innowacje 2018. Influencerzy przyznali nagrody w czterech
kategoriach. Głosowanie prowadzono na platformie trnd. Organizatorem plebiscytu Złoty
Paragon jest wydawca miesięcznika Hurt&Detal.
• European Economic Congress w Katowicach. Udział w panelu dotyczącym nowych
konsumentów i trendów na rynku spożywczym.
• Kids Products Forum. Kids Product Marketing. Warszawa 2016. Keynote speaker.

Artur Kryzan

Volkswagen Group Polska
Kierownik ds. Customer Experience, Volkswagen Group Polska
Swoją obsesję na punkcie traktowania klienta przez marki pielęgnuje od 12 lat, współpracując z takimi brandami jak Nokia, Apple czy Mercedes-Benz. Kręta ścieżka do wymarzonej branży automotive wiodła przez IT, meblarstwo, a nawet branżę rozrywkową.
Obecnie jest Architektem Doświadczeń Klienta oraz Customer Journey dla marki Volkswagen w Polsce. Realizuje tam od ponad dwóch lat koncernową strategię Blended Retail wzbogacając ją o lokalne projekty, mając tym samym dużą rolę w dołączeniu przez Polskę do peletonu zmiany jakościowej oraz technologicznej w koncernie VW, grupy krajów nazwanej Drivers of Change. Prowadzi projekty w zakresie nowoczesnych formatów sprzedaży oraz rozwoju sprzedaży online w branży automotive.

Adrianna Kubik-Przybył

Business director / członek zarządu, They.pl
W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Szymon Kukanow

PHD Media Direction
Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Cezary Kulesza

Zenith
12 lat doświadczenia w agencjach mediowych, w 2017 obecny w roli prelegenta na forum IAB z wystąpieniem „Mężczyzna w rozkroku”; prezentacja uzyskała drugi najwyższy wynik eventu.

Jakub Kwaczyński

GoldenSubmarine
Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w Internecie, m.in. NIVEA Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec, czy Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2017 i 2018 (Wysokie oceny: 4,42, 4,75) Forum Marketingu Zintegrowanego (jedno z 3 najlepszych wystąpień z kilkunastu), MIXX Conference 2016, Golden Marketing Conference i inne. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press). Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzający komptetencje w digital marketingu. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Z marketingiem związany od 7 lat.

Jakub Leduchowski

Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) Group Account Manager w Isobar Polska. Od 9 lat pracuje w marketingu, ze szczególnym focusem na digital. Od blisko3 lat związany z Isobar Polska, gdzie kieruje teamem obsługującym klienta McDonald’s. Wcześniej pracował m.in. w Marketing House czy Agencji Warszawa. Specjalizuje się w kampaniach i projektach na styku technologii i marketingu. Prelegent warsztatów wewnątrz agencyjnych z zakresu Marketing Automation oraz targów z branży motoryzacyjnej. Absolwent SWPS w Warszawie, specjalność Marketing and Communication.

Olga Legosz

Sukces Pisany Szminką

Marcin Lenkiewicz

BLIX

Katarzyna Ludka

Ringier Axel Springer Polska
Katarzyna Ludka pełni w Ringier Axel Springer Polska rolę Dyrektora ds. AI. Jest z wykształcenia psychologiem psychometrą, a tytuł doktora uzyskała na University College London. Uczestniczyła w wielu projektach badawczych i ewaluacyjnych oraz zajmowała się analizami biznesowymi i trafficowymi. Uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań w UCL oraz Birkbeck College w Londynie. Obecnie pasjonuje się zagadnieniami personalizacji oraz zastosowania machine learning w biznesie. Ostatnio można było jej posłuchać na konferencji ThinkAbout! Digital Media oraz Impact Webinar organizowanym przez Media Impact Polska.

Weronika Ławniczak

Papaya Films

Tomasz Machała

VP Publishing Product w Wirtualnej Polsce Media SA.
Odpowiada za rozwój dziennikarstwa i produktów wydawniczych, Telewizję WP oraz marketing B2C. Do spółki dołączył w listopadzie 2016, obejmując stanowisko dyrektora zarządzającego Informacji i Biznesu w WP. Obecnie zarządza ponad trzystuosobowym zespołem.
Dziennikarz z 20-letnim doświadczeniem. Pracę rozpoczął w 1997 roku w rozgłośni Super FM. Kolejne etapy na jego drodze zawodowej to Radio Eska oraz praca reporterska w Sekcji Polskiej BBC w Warszawie. W 2001 roku był w zespole zakładającym TVN24 oraz w zespole budującym nowe Wydarzenia Telewizji Polsat, gdzie pracował od 2004 jako reporter polityczny, a także prowadzący Poranne Graffiti w Polsat News. Współpracował z tygodnikami Wprost i Newsweek Polska. Od 2011 współtworzył serwis internetowy naTemat.pl, gdzie do października 2016 był redaktorem naczelnym. Pełnił także funkcję prezesa spółek kontrolujących grupę.

Michał Machnikowski

Mindshare
Senior Research Executive tym samym dziale. Odpowiada za realizację badań ilościowych oraz analizy polskiego rynku mediów i reklamy. Od 6 lat specjalizuje się w badaniu efektywności działań marketingowych.

Dariusz Maciołek

BNP Paribas

Rafał Madajczak

naTemat
Twórca ASZdziennika, w mediach papier/digital od 17 lat , dumny prelegent Forum IAB 2018, zamkniętych spotkań dla Domów Mediowych i wiodącychj platform streamingowych. Poza publicznym debiutem na Pyrkonie 2015, gdzie na wystąpienie przybyły 4 osoby do 300-osobowej sali, każde z wystąpień przebiegło bez zgrzytów;)

Krzysztof Majkowski

Zenith
Z wykształcenia ekonomista a obecnie Business Integration Manager w Publicis Groupe. Posiada 16 lat doświadczenia w badaniach marketingowych i konsumenckich, analityce oraz nowych technologiach. Pracował tak dla lokalnych jak i globalnych klientów w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA. Odpowiadał za wprowadzanie rozwiązań z pogranicza marketingu, technologii, danych i insightów dla klientów takich jak Kraft/Mondelez, TP SA, TVP SA, mBank, Jeronimo Martins, Carrefour, Real, ReckittBenckiser, Diageo i Barclays. W swojej pracy zarządzał międzynarodowymi zespołami złożonymi z badaczy, analityków i programistów. Członek PTBRiO i keynote speaker. Prywatnie fan kolarstwa i fotograf mody.

Stanisław Magierski

Google
Absolwent kierunku Automaty i Robotyka na AGH i Socjologii na UJ. Pasjonat danych a zwłaszcza tych dużych – od początku pracy zawodowej specjalizuję się w dziedzinie Business Intelligence i Analytics. Był m. in. konsultantem Business Intelligence w Accenture, a obecnie Media Buying Solution Sales Manager w Google CEE.
Od 4 lat zajmuje się popularyzacją rozwiązań analitycznych w regionie CEE – na co składa się bardzo wiele wystąpień publicznych na lokalnych eventach branżowych.

Joanna Malinowska-Parzydło

Younicorn
Doświadczony praktyk biznesu. Executive Partner w butiku doradczym Younicorn (do grudnia 2018 Personal Brand Institute). Wspiera liderów w zarządzaniu kapitałem zaufania, marki i zaangażowania, budowaniu strategii komunikacji, kultur firm wokół wartości i marki przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów, marki kobiecego przywództwa oraz programów mentoringowych. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestesellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA.

Bartosz Malinowski

Vice President CEE & MENA, Adform
Od ponad 13 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu. 
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i Afryki.
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
Prelegent na konferencjach poświęconych nowym technologiom, prywatnie zapalony narciarz i zawodnik ekstraligi baseballu w Polsce.

Michał Mańkowski

Grupa naTemat
29-letni redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat, wydającej naTemat.pl, INNPoland.pl, MamaDu.pl, ASZdziennik.pl, TruDat.pl. W firmie od samego początku, gdzie ponad 7 lat temu zaczynał jako stażysta. Dziś odpowiada za krótko oraz długoterminowy rozwój Grupy, a także bieżącą pracę. Przeprowadza wewnętrzne szkolenia dla zespołu, jak i zewnętrznych partnerów oraz klientów np. z komunikacji w Internecie, mediach społecznościowych czy kontaktu z mediami. Występował m.in. na Forum IAB czy AdForm Programmatic Edge, gdzie jego wystąpienie zostało uznane przez widzów za najlepsze z całej konferencji

Tomasz Michalski

Frisco.pl

Stanisław Miczel

Zenith
Stanisław Miczel posiada ponad 8 lat doświadczenia agencyjnego w obszarze mediów cyfrowych. Ekspert w dziedzinie działań performance branding, e-commerce oraz mobile. Przez ostatnie 2,5 roku pracował w Londynie dla Procter & Gamble. Fan zintegrowanego podejścia do planowania mediów cyfrowych, bazującego na analizie i integracji danych mediowych i biznesowych.

Arkadiusz Miegoń

Mexad
Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic.
Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.
Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.

Jarosław Miszczak

Bluerank
Posiada 14-letnie doświadczenie w branży digital, które wykorzystuje obecnie w Bluerank pełniąc rolę Head of Client Service. Zajmuje się organizacją i koordynacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację działań marketingu w internecie dla kluczowych klientów agencji. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach branżowych (np. Forum IAB, Think with Google, e-commerce standard, Performance Day CEE) czy publikując w branżowych mediach.

Dominika Nawrocka

PHD Media Direction
Socjolog, researcher o ponad 10letnim doświadczeniu. Po dziesiątkach projektów dla szeregu kategorii od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badan i analiz. Tworzy autorskie badania dla klientów agencji mediowej. Niezmiennie zafascynowana zmianami społecznym, śpiewem, rysowanie i jogą.

Sanjay Nazerali

dentsu X
Sanjay Nazerali is an international marketing strategist and thought leader.
After graduating from Oxford, Sanjay worked in political communications for the British Labour Party.
Following an MBA at INSEAD, Sanjay was appointed Senior VP, Marketing, at MTV Europe, part of the team which grew MTV from 17m to 70m homes.
Sanjay then joined BBC News, as Global Director of Marketing. During his tenure, Sanjay oversaw the launch of BBC Arabic TV and the ratings victory over CNN.
In 2013, Sanjay joined Dentsu Aegis Network as Global Chief Strategist. In 2017, he was named as dentsu X’s Global Chief Strategy & Development Officer. He is member of the World Economic Forum’s network of strategists.

Rafał Oracz

Ad Next
Związany z rynkiem mediów od 1996 roku, aktywnie zaangażowany w proces jego cyfrowej transformacji. Współtwórca największej polskiej sieci brokerskiej CR Media, oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarządzanie spółkami grupy AdNext, do której należą spółki zajmujące się nowoczesnym marketingiem i sprzedażą m.in. DDOB, Szeri, Optimise, Scoop, Gamfi i PushAd. Aktywny w organizacjach branżowych IAB oraz ZKDP, w przeszłości członek jury Effie i MIXX Awards. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych w tym na Forum IAB 2017 i 2018.

Agnieszka Parfienowicz

Partner, Digital, Mindshare
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Emil Pawłowski

Chief Science Officer, Gemius S.A.
Ekspert ds. Metodologii Gemiusa z ponad 12-letnim doświadczeniem z dziedziny badania mediów i reklamy online. W Gemiusie od 2013 roku. Jako Chief Science Officer odpowiada za metodologię produktów w ofercie firmy. Współtwórca nowego algorytmu liczenia użytkowników internetu, nowej definicji odsłony w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz inicjator rozwiązania spójnej prezentacji wyników badania dla różnych platform. Jego zaangażowanie pomogło Gemiusowi wygrać dwie nagrody IAB Research Awards, w 2015 i 2016 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobył w firmach Redefine, Nielsen oraz AGB. Wielokrotny prelegent konferencji i wydarzeń branżowych, m.in. IAB Interact, IAA, Login, Forum IAB.

Thomas Mendrina

As Senior Director, Publisher Thomas Mendrina is responsible for AppNexus’ sell side business in Central Europe. Whether for Google or Axel Springer, he has been working at the interface between technology, marketing, programmatic advertising and consent management since 2010.

Dariusz Piotrak

DELVE
Pasjonat zastosowania zaawansowanych technologii w biznesie, generowaniu wzrostu firmy. Przez ostatnie 20 lat doradzał największym firmom finansowym, tradingowym oraz telekomunikacyjnym w Londynie oraz Warszawie. Doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach „Google Analytics Conference in Warsaw – March 2018’, ‘Online gaming conference – Malta November 2018’, ‘CA PSD2 Banking Conference – Warsaw June 2017’. Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń dla dużych grup uczestników (50 – 100) z technik wykorzystania uczenia maszynowego w marketingu.

Patryk Pacenko

Od 10 lat związany z digital marketingiem, a od 4 lat z programmatic buying zarówno po stronie buy-side, jak i sell-side. Doświadczenie zakupów mediów w programmatic zdobywał w TVN oraz Lidl Polska. Aktualnie odpowiada za sprzedaż, zakup oraz optymalizację programmatic buying w TVN.

Michał Protasiuk

CEE Insights Manager w Google
Odpowiedzialny za badania rynkowe w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez 13 lat w Kompanii Piwowarskiej, gdzie prowadził zespół insightów konsumenckich. Aktywy działacz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, częsty prelegent na konferencjach branżowych, trener z zakresu badań marketingowych. Szczególnie zainteresowany rozwojem nowych technik badawczych, z wykorzystaniem między innymi gamification i ekonomii behawioralnej. Współautor ksiązki “Data driven decisions” (PWN, 2018)

Daniel Przygoda

Wavemaker

Łukasz Pytlewski

Wavemaker
Szef departamentu Analytics and Insight w Wavemaker. Od kilkunastu lat realizuje projekty związane z efektywnością działań marketingowych oraz ich przełożenia na wzrost biznesu. Rozwija portfolio produktów analitycznych oraz mediowych agencji. M.in. wprowadził na rynek narzędzie Precious™, umożliwiające optymalizację zakupu TV pod kątem osób posiadających określone wzorce zachowań zakupowych. Prelegent na takich konferencjach, jak Kongres Badaczy PTBRiO, Forum IAB (dwukrotnie) oraz Video Wars by Screenlovers (dwukrotnie).

Agnieszka Radawiec

Perfumerie Douglas
Zwycięzca konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 roku w kategorii Master of Digital Marketing.
Członek Jury konkursu EFFIE.
Manager z 20 letnim stażem w obszarze budowania strategii marketingowych oraz przeprowadzania transformacji digitalowych marek w najbardziej konkurencyjnych kategoriach jak: telekomunikacja, retail, media. Swoja karierę rozpoczęła w latach dziewięćdziesiątych na prężnie rozwijającym się rynku międzynarodowych agencji reklamowych. Pierwsze 10 swojej kariery zawodowej związana była z międzynarodową Grupą Reklamową Havas odpowiadając tam za strategie takich marek jak: PKO BP, Orange, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Grupa PZU. Przez 10 lat pełniła funkcję Dyrektora Marketingu Lagardere Group (Eurozet), następnie odpowiadała za strategię marketingową jedno z graczy rynku telekomunikacyjnego Liberty Global (UPC Polska), pełniąc tam funkcję Dyrektora Marketingu. Obecnie jest Dyrektorem Marketingu Douglas Polska – lidera branży retail w kategorii BEAUTY, gdzie odpowiada za transformacje digitalową, strategię marketingową oraz customer experience.

Anna Roman

Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi IS
Absolwentka ITS UW, oraz seksuologiem klinicznym. Ma 19 – letnie doświadczenie w pracy w marketingu w tym 13 lat pracy jako strateg w agencjach sieciowych. Specjalizuje się w branży retail, finansach i farmaceutykach, a pasjonuje się analizami społecznymi, trendwatchingiem i netnografią.

 

Michał Rosiak

Interia 
W Interii od 2012 r. Od 2018 r. specjalista do spraw rozwoju produktu i komunikacji w Biurze Reklamy Interii, wcześniej szef zespołu handlowego i współtwórca sieci reklamowej AdRetail. Działa na rzecz innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie reklamy display oraz content-marketingu. Tworzy kanał komunikacji B2B Biura Reklamy. Ceni dobre fortepiany, zdobycze robotyki, kulinaria i niszowe seriale.

Michał Sacha

Carrefour Polska
Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska

Dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej.
Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline sieci, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych.

Anna Sakowicz

Publicis Groupe
Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe
Anna Sakowicz, rozpoczęła karierę w branży komunikacji marketingowej w 2000 r. Od początku specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym marketingiem internetowym, analityką i technologiami wspierającymi działania komunikacyjne Od 2013 r. jest związana z Grupą Publicis, najpierw jako Chief Digital Officer Starcom Mediavest Group, następnie Chief Digital, Data&Analytics Officer Publicis Media, a obecnie Chief Data&Analytics Officer i członek zarządu całej grupy. Na początku kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, skąd odchodziła jako Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswoman Roku. Z wykształcenia jest ekonomistką – absolwentką kierunku „Finanse i Bankowość” oraz Podyplomowych Studiów “Marketingu i Strategii Marketingowych” w SGH.

Anita Serafin

Mindshare
Od 2016 r. zarządza pracami pionu Invention, wspierającego zespoły klienckie w prowadzeniu działań digitalowych w obszarach contentu, social mediów i niestandardowych aktywacjach. Laureatka nagród branżowych (Mixx Awards, Media Trendy). Członek grupy roboczej IAB Brand Advertising. Prelegentka na konferencjach marketingowych (Internet Beta, Forum IAB – ocena 4,1) i wewnętrznych eventach Mindshare. Autorka komentarzy w mediach branżowych związanych z digitalem (Wirtaulne Media, Interaktywnie.com)

Aleksandra Korczyńska

GetResponse
Data-driven marketer, absolwentka metod ilościowych w SGH. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowie strategii marketingowej i produktowej startupów technologicznych oraz automatyzacji kampanii w oparciu o dane i metody statystyczne.
W Uberze odpowiadała za uruchomienie i rozwój aplikacji Uber Eats w Polsce i regionie CEE. Obecnie pracuje w GetResponse, gdzie odpowiada za strategię marketingową w EMEA i rozwój aplikacji mobilnych firmy. Miłośniczka wspinaczki, narciarstwa i włoskiej kuchni.

Łukasz Skawiński

Media Impact/Ringier Axel Springer Polska
Z reklamą digital związany od przeszło 10 lat, a ostatnie 6 lat z reklamą programmatic. Od ponad 2 lat w Ringier Axel Springer Polska Łukasz odpowiada za departament programmatic i całość przychodów grupy w modelach zautomatyzowanych. Wcześniej dyrektor sprzedaży agencyjnej w HCore (platforma DSP grupy AdPilot), gdzie odpowiadał za rozwój produktu i samej platformy, oraz w Adexonie. Z wykształcenia fizyk i ekonomista, z zamiłowania historyk. Prywatnie fan kolarstwa w wersji aktywnej i pasywnej uwielbiający porządek, dobrą książkę i planszówki. Zapiekły antagonista Paula Coelha, poprawności politycznej i szeroko pojętej ignorancji.

Sławomir Skowerski

GoldenSubmarine, arbiter Komisji Etyki Reklamy
Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo mówiąc bardziej branżowo – tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu i kreację kampanii dla kluczowych klientów agencji. Regularnie udzielam się na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB 2018. Zasiadam w Komisji Etyki Reklamy, gdzie, wspólnie z innymi arbitrami, mam okazję oceniać jakość kontentu tworzonych w Polsce reklam.

Natalia Skrzypek

Dentsu Aegis Network Polska Social Media Stack Leader w Dentsu Aegis Network Polska. W marketingu i social media od blisko 10 lat, z Dentsu Aegis Network Polska związana od 2014 roku. Przed objęciem roli lidera kompetencji, jako Group Account Manager koordynowała projekty dla klientów takich jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Microsoft, BNP Paribas Bank czy Vistula Group. Doświadczenie zdobywała także w agencjach Socializer oraz ConTrust Communication. Współautorka pomysłu na pierwszą w Polsce reklamę na żywo w TV i kanałach digital, zrealizowaną w 2018 roku dla marki ŠKODA Polska. W codziennej pracy łączy doświadczenie z pasją – jest heavy userem nowych mediów, dyplomowanym dziennikarzem o zainteresowaniach sportowych, a w planach na 2019 rok ma zgłębianie tajników e-sportu, uczestnicząc w pracach grupy roboczej IAB Esport/Gaming. Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzania Marką na SGH, autorka szkoleń oraz warsztatów i wielu publikacji na temat social media.

Jagoda Smoleńska

Psycholog sportu – Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Sekcji Psychologii Sportu PTP oraz Zespołu ds. Psychologii Komisji Medycznej Polskiego Komitetu Olimpijskiego. W 2017 roku nominowana na psychologa PKOl. W swojej pracy koncentruje się na poprawie efektywności oraz osiągnięć współpracujących z nią sportowców z zachowaniem równowagi między sportem i życiem prywatnym. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu psychologii sportu.

Krzysztof Sobieszek

Publicis Media Business Transformation & Capability Development
Obecnie odpowiada za obszar transformacji biznesowej i doradztwa strategicznego w ramach grupy Publicis Media. Konsultant wyspecjalizowany w transformacji cyfrowej i innowacji. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare. W latach 2009-2013 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu i strategii oraz danych i analityki. Od 2014 do 2017 roku Dyrektor Strategiczny w Zenith. Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent ponad 200 prestiżowych konferencji, szkoleń i seminariów. Od 9 lat wykładowca tematyki związanej z cyfryzacją biznesu, marketingiem strategicznym i na kursach Management, Strategic Leadership Academy oraz B2B Business Development Program organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Ma również za sobą wiele dedykowanych sesji dla Zarządów i grup kluczowych managerów np. BSH, Citi Group, VIVUS, Raiffeisen, ING, Novonordisc

Paulina Sobieszek

Partner, Business Development, Mindshare Polska
Z Mindshare związana od 2005 roku. Na stanowisku Partner Business Development odpowiada za realizowanie strategii wzrostu Mindshare, zarządzając działaniami z obszaru nowego biznesu oraz product development. Kieruje działem strategii i odpowiada za komunikację zewnętrzną spółki. Reprezentuje Mindshare w inicjatywie GroupM Data and Analytics oraz pełni funkcję komisarza w akceleratorze mSpark.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz programu rozwoju umiejętności managerskich ICAN Institute.

Olga Stalewska

Zenith
Experienced media/marketing professional with international experience in highly demanding business environments, including Asia. Specializes in coordinating and managing network resources across different markets and brands, working closely with business intelligence units. Proven success at implementing the right tools and processes, empowering large, cross-network teams to run multi-market projects seamlessly. Expert in maximizing the value of talent within organizations through training and other talent management projects.

Piotr Stanoch

Szef marketingu Carsmile, marki samochodów na abonament. Z branżą reklamową związany od 2008 roku. Wcześniej pracował w najbardziej efektywnych agencjach: OMD, Digital Resolution, Novem. Wielokrotny prelegent IAB Internet week.

Alicja Stefaniak

GetHero
10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera,
specjalizuje się w digital marketingu oraz strategii komunikacji, na co dzień obsługując wiodących klientów i
marki, a także zarządzając zespołem project managerów. Wystąpienia publiczne to jeden z elementów
wykonywania tego zawodu 😉 nie mniej nie występowała w roli prelegenta na konferencjach branżowych.

Sebastian Szade

Starcom
W mediach od 2006 roku. W Starcomie od 2007. Przebyłem ścieżkę od media plannera do szefa zespołu. Obecnie zajmuję się strategią. W ostatnim czasie bywam również prelegentem, m.in. na Forum IAB 2017 i 2018, a także kilku innych konferencjach branżowych.

Dawid Szczepaniak

VMLY&R Poland

Marzena Szkolak

Gazeta.pl

Michał Szczur

Mindshare
Master Trener DIMAQ, członek Grupy Roboczej IAB ds. Viewability. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To. Z domem mediowym Mindshare związany od 8 lat, aktualnie na stanowisku Digital Activation Managera. Doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd

Tomasz Szulkowski

[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator
Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Ekspert w obszarze online marketingu, Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull..
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył Zarządzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarządzania Sprzedaża.
Autor licznych publikacji dot mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych,. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.
Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny.

Agata Szustak

Havas Media Group
Digital manager z 10 letnim doświadczeniem
Przygodę z marketingiem rozpoczęła w Irlandii promując wyjazdy woluntaryjne do krajów
3 świata, a kontynuowała ją na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, gdzie z sukcesem przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych o media digitalowe. Jako Marketing Manager odpowiadała za całokształt działań promocyjnych uczelni oraz organizację i prowadzenie eventów. W 2013 roku przeszła na stronę agencyjną
i na 3 lata związała się z domem mediowym MEC (obecnie Wavemaker). W ekspresowym tempie przeszła ścieżkę od Asystenta do Senior Plannera, współtworząc strategie digitalowe dla takich brandów jak Visa, Animex, Carlo Rossi, Wilkinson. Od 3 lat związana z grupą Havas Media, gdzie początkowo koordynowała działania online’owe dla Lidla, szkoliła klientów, prowadziła zajęcia ze studentami, a obecnie odpowiada za media digital Perfumerii Douglas.

Jan Buze

Dyrektor WP brand studio
Od 14 lat związany z branżą reklamy internetowej.
Od 12-stu lat odpowiedzialny za strategię, realizację i rozwój dedykowanych produktów reklamowych dla klientów w Wirtualnej Polsce.
Od 5 lat skupiony głównie nad wzmacnianiem oferty w zakresie reklamy natywnej i content marketingowej Wirtualnej Polski. Wraz z zespołem odpowiada za strategię i jej realizację dla przeszło 500 kampanii reklamowych rocznie bazujących głównie na marketingu treści.
Od przeszło roku edukuje rynek i wdraża filozofię prowadzenia działań content marketingowych w oparciu o model data driven na powierzchniach Wirtualnej Polski Media, które poprzez budowanie emocji, zaangażowania, personalizacji przekazu i tworzeniu dedykowanych scenariuszy kampanii bazujących na modelach zachowań użytkowników, pozwalają na skuteczne modelowanie Digital Customer Journey.

Jarosław Śmietana

Mexad Games
Aktywista polskiej branży esportowej od ponad 10 lat. Przez ostatnie lata współodpowiedzialny za rozwój AGO Esports, wcześniej związany m.in. z Team Kinguin, poza esportem zbierał doświadczenie w McKinsey & Company. W Mexad Games odpowiedzialny za new business i sprzedaż.

Maciej Świątek

Mindshare
Od 2008 w Mindshare Polska, w 2012 objął stanowisko Director w pionie Client Leadership i prowadzi jeden z zespołów klienckich, pracując m.in. dla Mondelez, Eurocash, RMF FM czy Booking.com. Pięciokrotny zdobywca nagrody Effie (w tym laureat złotej statuetki za kampanię Dr Witt w 2018r.). Komentator rynku mediowego, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, juror w konkursie Young Creative SAR. Jednym z jego obowiązków, na który znajduje czas z przyjemnością, są szkolenia i prezentacje dla Klientów agencji. Wielokrotnie miał okazje występować publicznie, m.in. na konferencjach takich jak IAB (2018 ocena: 4,1), Internet Beta, czy na dorocznych eventach Mindshare (Huddle for Good, Purple Day).

Łukasz Turkowski

Gameset
VP, SALES DIRECTOR
W branży reklamowej od 2012 roku. Wcześniej związany z agencją reklamową DDB&tribal i domem mediowym
OMD, gdzie odpowiadał za strategię obecności marki w internecie, strategie mediowe, zakup i planowanie
mediów, e-commerce i technologie. Pracował dla kluczowych klientów grupy m.in. Porsche, McDonald’s, BGŻ
BNP Paribas. Zdobywca złotej nagrody Facebook Awards 2015.

Marta Ulman

GoldenSubmarine Odpowiedzialna za strategie komunikacji 360 dla klientów GolenSubmarine, m.in. Microsoft, Tatra, Dziki Sad, Nestle, Monte, Zott, Citi Handlowy, Starbucks i wiele innych. Posiada 10 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2018 (Wysoka ocena: 4,75), Golden Marketing Conference, In Digital Marketing (4 najlepsze wystąpienie podczas konferencji). Autorka artykułów branżowych (m.in. Marketing w Praktyce, Sprawny Marketing, MMP) oraz współautorka rozdziału w książce „E-Marketing” pod. red. G.Mazurka.

Mateusz Walczak

CTO / Członek Zarządu INIS
W INIS odpowiedzialny bezpośrednio za rozwój technologiczny produktów oraz współpracę z kluczowymi klientami. W Grupie SARE od ponad 10 lat. Jest jednym z twórców systemu SARE oraz INIS. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT. Obecnie pełni funkcję członka zarządu INIS Sp. z o.o oraz SARE S.A. Od wielu lat związany z branżą e-mail marketingu i reklamy. Entuzjasta pragmatycznego podejścia do programowania oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Wojtek Walczak

melting pot
W zeszłym roku opowiadałem na Forum IAB o cyfrowej dopaminie. Takiego stresu na scenie nie miałem od czasu wspólnego występu z Freddie Mercurym na Wembley podczas Live Aid w 1985.
Ale ten stres to jednocześnie dopamina, której brak każe mi zgłosić się w tym roku ponownie. Tym razem schodząc w kierunku matematyki i jej złotych wzorów, które warunkują tak wiele w marketingu.
Bio ad 2019. Ciągle i niezmiennie Strategy Consultant w melting pot.
Nowi Klienci 2018-2019: PLAY, Piątnica, Continental, Red Bull Mobile, Tarczyński, JBB Bałdyga, Mennica Polska, NEXERA, Włocławek, Lego, FinAi.
Jestem współautorem akcji #łapjaja, która otrzymała dwie statuetki Mixx Awards, nagrodę KTR, nominację do Effie oraz nagrodę główną w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016.
Lubię to co robię.

Jacek Wąs

Adform
Jacek Wąs, Platform Solutions Team Lead, Adform
Z reklamą online związany od 2011 roku. Przez pierwsze 5 lat kariery poznawał w Starcomie różne aspekty planowania i zakupu reklamy w mediach internetowych, pełniąc w końcowym okresie rolę koordynatora działań́ w tym kanale dla klienta z branży telekomunikacyjnej. W Adform zajmuje się doradzaniem reklamodawcom i agencjom w zakresie strategii wykorzystania narzędzi w marketingu internetowym.

Iwona Wencel

Wirtualna Polska
VP CHRO w Wirtualnej Polsce Holding, właściciel i prezes firmy WNCL Sp. z o.o.. HR Executive z ponad 20- letnim doświadczeniem, zdobywanym zarówno jako senior menedżer, jaki i strategiczny partner i doradca dla wielu firm polskich oraz międzynarodowych z branży FMCG, farmaceutycznej, finansowej, przemysłowej, mediowej, e-commerce, a także organizacji państwowych. Propagator i pionier wdrażania modelu HR Business Partneringu w Polsce. Twórca Ogólnopolskiego Centrum Interwencyjnego, pierwszej w Polsce zewnętrznej linii etycznej dla sygnalistów (whistleblowing). Nagrodzona Wyróżnieniem Specjalnym w pierwszym Konkursie Bizneswoman Roku.

dr Anna Werner-Maliszewska

Trener biznesu, Coach Praktyk, zewnętrzny wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. Vice-przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej (PTPP). Certyfikowany trener MBTI Step I (2015), trener odporności psychicznej MTQ48 (2017), Coach Grupowy i Coach Zespołów biznesowych (2018). Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingu i szkoleń, zarówno dla sektora prywatnego, jak i publicznego. Naukowo zajmuje się badaniami nad dobrostanem, emocjami pozytywnymi i mieszanymi oraz ich wpływem na efektywne funkcjonowanie człowieka.

Radosław Wierzbiński

Media Impact / Ringier Axel Springer Polska
Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 3 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka.

Andrzej Wierzchoń

Senior Sales Manager, TERRITORY Influence
Posiada ponad 18 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży
na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy
kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym
pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych,
po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy
Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski) oraz
Sony Poland i Sony broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku Senior Sales Manager w trnd
Polska, obecnie Territory Influence. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale
Zarządzania. Prelegent i keynote speaker takich wydarzeń jak:
• XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie. Keynote speaker
• IAB FORUM 2018. Keynote speaker “”O CO CHODZI Z TYMI INFLUENCERAMI?”” Dialog
między konsumentami, jako naturalny kanał komunikacji marki i jej produktów.
• Keynote speaker/ prowadzący gali przyznania po raz pierwszy Złotych Paragonów,
Nagród Konsumentów, Innowacje 2018. Influencerzy przyznali nagrody w czterech
kategoriach. Głosowanie prowadzono na platformie trnd. Organizatorem plebiscytu Złoty
Paragon jest wydawca miesięcznika Hurt&Detal.
• Kids Products Forum. Warszawa 2016. Kids Product Marketing. Keynote speaker.”

Wojciech Wilk

IBM
Jego rozwój osobisty i kariera ukierunkowane są na wyzwania związane z rozwojem biznesu klientów oraz partnerów firmy IBM. Od 20 lat pracuje w branży IT, gdzie w ostatnich latach prowadził inicjatywy w zakresie rozwiązań IBM Watson Customer Engagement, IBM Collaboration Solutions and Smarter Workforce w Polsce oraz krajach Europy centralnej i wschodniej.
Obecnie w ramach rozwiązań IBM Watson Marketing: Customer Insights, Digital Experience, Personalized Marketing oferuje wykorzystanie analityki do zrozumienia klientów i planowania najbardziej efektywnych działań marketingowych.
Przez kilkanaście lat zajmował się rozwiązaniami do pracy grupowej, komunikacji, współpracy, zarządzania wiedzą oferowanymi przez firmę IBM jako IBM Collaboration Solutions i Social Business.
Był także odpowiedzialny w firmie IBM za rozwiązania Smarter Workforce (Kenexa). Wspierał klientów oraz partnerów biznesowych w procesie wyboru oraz wykorzystania najlepszych praktyk i rozwiązań do rekrutacji talentów, procesów zaangażowania i utrzymania najlepszych ludzi, rozwijania ich umiejętności, budowania systemów motywacyjnych, czy programów dla liderów.

Michał Włodarczyk

Dyrektor Sprzedaży Gemius Polska
Z branżą internetową związany od 2010 roku. Jako Dyrektor Sprzedaży Gemius Polska odpowiada za kreowanie kompleksowej strategii sprzedaży usług i produktów Gemius oraz za wdrożenie jej na polskim rynku. Współpracuje z najważniejszymi podmiotami na rynku reklamy online w zakresie rozwoju strategii digitalowych. Doradza największym wydawcom, domom mediowym i reklamodawcom w Polsce, jak efektywnie wykorzystywać wiedzę badawczą do optymalizacji kampanii online. Doświadczony szkoleniowiec, współautor artykułów poświęconych problematyce. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Paweł Wojciechowski

Publicis Media
Pracował po stronie mediów, sklepów i agencji. Współtworzył dział e-commerce w Interia.pl i sieć reklamy efektywnościowej Novem. Rozwijał sprzedaż internetową w Weltbild Polska, gdzie został dyrektorem marketingu. Wprowadził sklep Weltbild.pl do Grupy PWN i zarządzał spółką Ravelo. Od października 2014 w Publicis Media, gdzie odpowiadał za marketing efektywnościowy i rozwijanie sprzedaży internetowej Klientów. Aktualnie kieruje polskim zespołem Publicis Media Commerce, wspierającym marki we współpracy ze światem handlu online.
Wielokrotny prelegent i prowadzący na licznych eventach branżowych, m. in. Forum IAB, IAB HowTo E-commerce, Forum Retail Channels 360, Shopper 3.0.
Po godzinach miłośnik technologii, zmiennego świata i odrobiny wysiłku fizycznego.

Michał Wolniak

President & Head of Advisory VML Poland
Z branżą marketingową związany od 20 lat. Założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji
reklamowej VML z holdingu WPP. Odpowiada za poszukiwanie i prototypowanie nowych rozwiązań
biznesowych oraz ich adaptację do istniejących procesów i specyfiki organizacji klienta. Prowadzi
projekty transformacji cyfrowej biznesu klientów według metodyki Connected Consumer Experience.
Wraz z zespołem VML Poland zdobył 165 nagród na najważniejszych festiwalach branżowych.
Dwukrotnie nagradzany tytułem Człowieka Roku.
Współzałożyciel Nightly. Uwielbia teatr. Seryjny ojciec (poczwórny).

Marcin Wójtowicz

Think ECO
Partner i strateg w agencji strategicznej Think ECO. Wcześniej dyrektor marketingu Getin Noble Banku oraz strateg w agencjach ATL i Digital. Orędownik prostych i zrozumiałych strategii oraz wyrazistych idei komunikacyjnych.

Witold Wrodarczyk

Adequate
Dyrektor operacyjny i założyciel agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads i Analytics. Ekspert w dziedzinie optymalizacji kampanii online. Autor publikacji periodykach branżowych (Marketer+, Sprawny Marketing, Online Marketing Magazyn). Jego artykuły były również publikowane i cytowane przez zagraniczne portale Search Engine Journal, SEMrush i Search Engine Land. Prelegent m. in. Forum IAB, Digital Research for Marketing, Online Marketing Kongres, semKRK i Kongresu eHandlu. Publikacje i wystąpienia skupiają się na zagadnieniach optymalizacji i mierzenia opłacalności kampanii online.

Łukasz Wyglądała

Performance Academy
Współzałożyciel Performance Academy – spółki doradczo-technologicznej specjalizującej się w skalowaniu e-commerce oraz tworzeniu technologii dla e-biznesów. Socjolog, mediowiec, strateg, praktyk nowych technologii i businessman specjalizujący się w transformacji digital. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie czy Mixx Awards. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions czy konkursu Innovations, członek rady programowej Forum IAB. Od lat zajmujący się edukacją i promocją nowych technologii. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). Pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. W Onet (RASP) był odpowiedzialny za kierowanie zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT. Po pracy najchętniej wsiada na rower, lubi dobre książki.

Adam Wysocki

LVL UP MEDIA
Managing Director
Z branżą interaktywną związany od 19 lat zawsze starał się wychodzić poza utarte schematy, szukać nowych rozwiązań.
Zarządzał zespołem w sieci reklamowej Adnet, przez prawie 8 lat budował NEXT (dział interaktywny w Starcom), a później zarządzał spółkami mediowymi w K2 (K2 Media & K2 Search).
W swojej karierze pracował dla takich klientów jak T-Mobile, Mondelez, Coca Cola, BPH, Kredyt Bank, Honda, Fiat, Provident, Pracuj, Medicover, GSK, USP, Novartis, Valeant, Real, Makro, Carrefour, Intermarche, Media Markt i Saturn i wielu innych.
Brał udział w licznych konferencjach branżowych jako uczestnik i prelegent, współtworzył projekty, które zdobywały nagrody w takich konkursach jak Media Trendy, Effie, Mixx Awards.

Magda Wysocka

Fascynację internetem zaszczepił w niej pierwszy pracodawca – Google. W ciągu 8.5 roku pracy w biurach w Dublinie i Warszawie miała okazję pogłębić wiedzę o produktach Google oraz uwierzyć w to że technologia w rękach zwykłego człowieka może generować zaraźliwe dobro. Pracowała nad strategiami rozwoju firm wszelkiej maści przez skalowanie strategii ekspansji online– od startupów po branżę eksportową, motoryzację, agencje SEM oraz domy mediowe. Brała udział w Internetowej Rewolucji, TedX Women. Od 2.5 roku w Grupie OLX odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii na przychody reklamowe, która obejmuje również technologię oraz programmatic. Nałogowo pochłania audiobooki, podcasty Tima Ferrisa. Wielka fanka Rafaela Nadala i tenisa.

Michał Zajdel

Kantar MillwardBrown
Michał Zajdel, ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie Media&Digital Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań. Prelegent na takich wystąpieniach jak Forum IAB, HowTo, Cyberresearch, Akademia Marketingu w Krakowie i LifeTube Inspirations

Julita Ziółkowska

Dyrektor sprzedarzy Teads w Polsce
Ekspert branży wydawniczej w segmencie “premium and luxury”. W latach 2003-2017 związana z wydawnictwem Hearst – Marquard Media Polska, ostatnio jako dyrektor reklamy i marketingu. W latach wcześniejszych współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych międzynarodowych marek kosmetycznych. Przez ostatni rok jako dyrektor handlowy ds. Internetu odpowiadała za sprzedaż digital w Grupie ZPR Media. Od 1 czerwca 2018 odpowiadać będzie za sprzedaż i ofertę polskiego oddziału Teads (N°1 Premium Viewable Advertising Marketplace, twórca i lider reklamy Outstream z oddziałami w 28 krajach).

Marta Zuska

Publicis
Senior Commerce Manager 14 lat praktyki zawodowej w strategiach rozwoju biznesu, doświadczenie w budowie kanałów sprzedażowych jak i również rozwijaniu produktów opartych na usługach. Specjalizuje się w budowie modeli biznesowych opartych na partnerstwach i kooperacji B2B. Potwierdzone osiągnięcia po stronie klienta oraz agencji performance, organizator prelekcji i wykładów inspiracyjnych na Digital University/Singularity Chapter Warsaw.

Tadeusz Żórawski

Molecular / BBDO
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, badań i e-commerce. 24 lata doświadczenia w domach mediowych, w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera firmy (Universal McCann, PHD). Wysoko oceniany prezenter konferencji na temat nowych trendów i technologii. Wykładowca, autor publikacji, mentor. Doradca w procesach łączenia korporacji ze startupami. Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook), @tadekzorawski

Maciej Żyto

Douglas Polska
Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail (Douglas, RTV Euro AGD), programach lojalnościowych (Payback) i telekomunikacji (Orange).
Maciej prowadził wysoko oceniane wystąpienia na E-commerce Trends 2018, Mobile Trends 2018, Absolvent Days 2017. Wielokrotnie występował również z prezentacjami dot. biegania ultra oraz wypraw zimowych, co stanowi jego wieloletnią pasję.
Jego post “Grube kategorie i gracze w polskim E-commerce” był prawdopodobnie najcześciej komentowanym i sharowanym materiałem wśród polskich e-commersiaków w 2018 roku.
https://www.linkedin.com/pulse/grube-kategorie-i-gracze-w-polskim-e-commerce-czyli-who-maciej-zyto/

Wojciech Bryzek

Wojciech Bryzek, Product Manager, od ponad pięciu lat związany z Allegro, gdzie wdrożył i rozwija silnik reklamy kontekstowej Allegro Ads. Blisko 10 lat związany z rynkiem reklamy internetowej, zaczynał w Grupie Onet, w której współtworzył serwis Zumi.pl.

Jacek Palec

Allegro
Market, Director, ekspert i pasjonat branży e-commerce. Stworzył i przez lata stał na czele jednego z największych sklepów sprzedających produkty FMCG w Polsce – bdsklep.pl. Inicjator sukcesu i wzrostu całego rynku e-groceries. Za jego powodzeniem w branży e-commerce stoi ponad 17–letnie doświadczenie w obszarze managerskim oraz strategicznym, ze solidnym wsparciem wiedzy w zakresiemiędzynarodowych działań B2C i B2B. Wierzy, że handel internetowy to jeden z kluczowych sektorów budujących silną i niezależną gospodarkę, obecnie kieruje rozwojem rynku e-FMCG z poziomu Allegro wdrażając innowacyjne rozwiazania sprzedaży produktów codziennego użytku.

Paulina Koroschetz

As Account Manager Paulina is responsible for AppNexus´ sell side clients in Poland. Before joining AppNexus she has worked for Ströer SSP and United Internet Media in Germany, and later on for the e-mobility brand Superpedestrian in the US.

Jan Krzyżanowski

Strategic Business Development Manager
Od 16 lat w branży związanej z reklamą. Początki w prasie, by później przenieść się do świata on line pracując dla dużych Wydawców (GG/Allegro, Onet/RASP). W Grupie OLX od marca 2017 roku. W swoich działaniach proponuje takie rozwiązania, które sam chciałby otrzymać od Wydawcy. Prywatnie mąż i tata trójki córek. Maratończyk i bloger winiarski. Fan angielskiej piłki, gór i słonecznej Italii.

Maciej Ziąbrowski

Dyrektor ds. Badań i Strategii Produktu Reklamowego, TVN Media
Z rynkiem mediów i reklamy związany od 21 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiada m.in. za tworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze digital i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars czy Danone.