Prelegenci

Kevin Warwick
Kevin Warwick is Emeritus Professor at Reading and Coventry Universities. His research areas are artificial intelligence, biomedical systems, robotics and cyborgs. Kevin is a Chartered Engineer and a Fellow of the IET who has published over 600 research papers. His experiments into implant technology led to him being the cover story on the US magazine, ‘Wired’. He achieved the world’s first direct electronic communication between two human nervous systems, the basis for thought communication. He has been awarded higher doctorates (DSc) by Imperial College and the Czech Academy of Sciences. He received the IET Mountbatten Medal, the Ellison-Cliffe Medal from the Royal Society of Medicine and presented the Royal Institution Christmas Lectures.
Aleksandra Przegalińska
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Kozminskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych.
Tadeusz Żórawski
Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie. Od ponad 11 lat kieruje domami mediowymi (od września dyrektor zarządzający 2016 PHD Poland, wcześniej od 2005 roku prezes zarządu Universal McCann w Polsce, gdzie pracował od roku 1994). Karierę zaczynał od stanowiska junior media plannera, następnie awansował na stanowiska media planner, senior media planner, media manager, media group head, strategic media planning director, research director, by następnie objąć zarządzanie firmą. W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank. Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach). Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. Współpracował w charakterze wykładowcy z instytucjami zajmującymi się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkoły Mistrzów Reklamy działająej przy Akademii Leona Koźmińskiego, firmą House of Skills i innymi. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief).
Wojtek Walczak
W reklamie od 2003 roku. Obecni główni Klienci: Play, Hortex, Vision Express, Mennica Deweloper. W Melting Pot zajmuję się Brand Consultingiem, warsztatami strategicznymi, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji. Dostałem Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i Konkursu Kreatura. Jestem współautorem akcji #łapjaja, która otrzymała dwie statuetki Mixx Awards, nagrodę KTR, nominację do Effie oraz nagrodę główną w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016. Byłem prelegentem na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Wykładałem na Uniwersytecie SWPS.
Krzysztof Sobieszek
Na polskim rynku internetowym i marketingowym działam już dość długo. Miałem okazję poznać jego różne strony (agencje, wydawcy , IAB) i pełnić rozmaite role (strategia, dane i analityka, product development, digital planning, doradztwo transformacji). Podczas tego okresu wygłosiłem kilkaset wystąpień publicznych, ponad 100 na większych, liczących się eventach. Na Forum IAB już klika razy udało mi się być w pierwszej trójce najlepiej ocenionych prelegentów. Zdarzyło mi się nawet Forum IAB prowadzić. W 2016 roku pierwszego dnia Forum IAB na głównej scenie wygłosiłem najlepiej ocenioną prezentację konferencji. Biorąc pod uwagę, że tego dnia na uczestnicy mogli wysłuchać takich osobistości jak Brian Solis do dziś uważam to za mój największy sukces w wystąpieniach publicznych. W 2017 roku w różnych względów (m.in. przewodniczenie Radzi programowej Forum) nie wygłosiłem prezentacji. W tym roku jestem więc mocno zdeterminowany, aby dostarczyć uczestnikom wartość, konkrety i inspirację.
Marta Sułkiewicz
Ekspert marketingu online z ponad 15-letnim doświadczeniem. W Gemiusie od 2015 r. Jako szef sprzedaży globalnej odpowiada za budowanie i realizację międzynarodowej strategii firmy. Wcześniej zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA i zarządzała rozwojem badania gemiusAdReal. Przewodnicząca Grupy Roboczej IAB Brand Safety, członek Rady Programowej Raportu Strategicznego, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie konferencyjne: wybrane konferencje 2017: Interact (IAB Europe), Forum IAB, MIXX Awards, Internet Week, Multiscreen Day, Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference (Ryga) i inne.
Tomasz Rzepniewski
Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker. Z ramienia zarządu Wavemaker odpowiada za rozwój oferty i struktur w obszarze mediów cyfrowych. Z branżą interaktywną związany od 15 lat, a w Wavemaker od 2005 roku. Dział Interaction, który tworzył od podstaw, kilkukrotnie nagradzano tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards organizowanym przez IAB Polska. Zrealizowane przez jego zespół kampanie nagradzano w wielu konkursach reklamowych: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, Kreatura. Prelegent na wielu konferencjach i warsztatach (IMM, E-Marketing Realny, 2k9, Forum IAB, Generation Mobile, wykłady na POU i UW). Juror konkursów reklamowych Mixx- Awards, Media Trendy oraz EFFIE. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Trener w Szkole Strategii Marki przy SAR.
Grzegorz Smyka
Odpowiedzialny za jakość oferty digital w Wavemaker – największej w Polsce agencji komunikacji marketingowej. Aktywny działacz w środowisku start up’owym ( m.in. przy Google Campus i The Heart Warsaw. Członek jury konkursu start.up.press. Wykładowca w Szkole Strategii Marki przy SKMSAR, Warszawskiej Szkole Reklamy oraz Szkole Mistrzów Reklamy. Wielokrotny prelegent na różnych konferencjach branżowych m.in. na 10. jubileuszowym Forum IAB.
Sebastian Szade
W branży agencji mediowych od 2006 roku. Od 2007 – w Starcomie. Przeszedłem w firmie wszystkie stopnie kariery, od Media Plannera do piastowanego obecnie stanowiska Dyrektora Strategii i Innowacji. Wśród wystąpień publicznych wymienić mogę m.in. zeszłoroczne Forum IAB, gdzie miałem przyjemność opowiadać o „Słowianinie Zdigitalizowanym”.
Łukasz Wyglądała
Mediowiec z duszą socjologa. Z rynkiem reklamy i komunikacji marketingowej związany ponad 15 lat. W swojej karierze pracowałem zarówno po stronie agencji mediowych (Dentsu, MEC – obecnie Wavemaker) oraz wydawców (Onet-RASP oraz Brief). Uwielbiam prezentować i dzielić się wiedzą.
Największe wystąpienie? Prezentacja w największej Sali Multikina podczas MEC Forum.
Najbardziej pouczające prezentacje? To te przygotowywane i prowadzone w czasie dużych przetargów mediowych.
Najtrudniejsza grupa odbiorców? Dociekliwi i rządni wiedzy klienci podczas szkoleń mediowych.
Małgorzata Rokita
Absolwentka Finansów i Bankowości na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoją karierę zawodową związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend-a-Med. Od lipca 2012 pełni funkcje Dyrektora Marketingu i odpowiada za komunikację całego portfela marek P&G w regionie Europy Centralnej (od Krajów Bałtyckich po Słowenię i Chorwację). Przed objęciem tej roli, m.in. pracowała w strukturach regionalnych Procter & Gamble w Brukseli i w Genewie, kierując zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i wprowadzenie w regionie CEEMEA innowacji w kategorii Fabric Care (m.in. dla marek Lenor i Ariel). Pełni także funkcje arbitra w Komisji Etyki Reklamy. W ostatnich latach występowała na konferencjach marketingowych takich jak np. (Think Tank Forum Brandingu, TVN Media Day) a na także wydarzeniach związanych z innowacyjnością jak np. ABSL Start-Up Challenge. Prywatnie ‘teatromanka’ i wielbicielka dalekich podróży.
Paweł Godula
Chief Data Scientist w Netsprint Group. Główny naukowiec odpowiadający za wydobycie wartościowych sygnałów z danych w największej w Polsce platformie DMP. Odpowiada za rozwój autorskiej technologii i zaawansowanych algorytmów (w tym Machine Learning), które pozwalają dokładnie określić sposób zachowania użytkownika na stronach WWW Klientów i Partnerów Netsprint. Przed dołączeniem do Netsprinta, był szefem warszawskiego biura BCG Gamma, spółki odpowiedzialnej za Data Science w ramach the Boston Consulting Group. Jest absolwentem INSEAD, studiów menedżerskich MBA w Singapurze, które ukończył z pierwszą lokatą na świecie. Po studiach MBA objął stanowisko Dyrektora Projektów Badawczych w Centrum Analiz Ryzyka na INSEAD, gdzie realizował badania na pograniczu statystyki i psychologii. Paweł jest także absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne. Laureat konkursów Data Science na kaggle.com. Pasjonat sportu – dawniej koszykówki, dziś maratonów. Pochodzi z Lublina i bardzo lubi podróżować po polskich górach.
Cezary Glijer
Head of SEO & Content Marketing w K2 Media
Jestem prelegentem na konferencjach od ponad 10 lat – m.in.: semCamp, semKRK, Forum IAB. Dodatkowo jako jedyny przedstawiciel agencji w Polsce docieram na największe konferencje technologiczne świata m.in. SMX @West, skąd co roku przywożę masę inspiracji dla całej swojej branży.
Donata Wolińska
Donata Wolińska CMO w zarządzie L’Oréal HUB Polska i Kraje Bałtyckie pełni strategiczną rolę transformacji digitalowej & ecommerce’owej.
Wcześniej zarządzała wieloma kategoriami i markami zajmując szereg kluczowych pozycji marketingowych w firmach Unilever i Tchibo GmbH; z których w ostatniej pełniła funkcję Regionalnego Dyrektora Marketingu na Europę Wschodnią w obszarach FMCG, eCommerce oraz sklepów własnych.
Zarządzała również organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków i Środków Czystości czy też Szef Sprzedaży korporacyjnego Działu Handlu Nowoczesnego w firmie Unilever.
Współpracowała z profesorem dr R.Ohme w ramach badań biometrycznych prowadzonych m.in. dla American Advertising Association.
Pełni funkcję doradczą przy radach nadzorczych.
Donata Wolińska jest absolwentką ekonomii. Ukończyła również podyplomowe studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Zarządzanie), ESADE (Retail Innovation) oraz Chartered Institute of Marketing (Digital Marketing).
Sławomir Skowerski
Regularnie występuję na konferencjach, zasiadam w konkursowych jury, udzielam się w mediach branżowych. Od 2017 roku jestem aktywnym arbitrem w Komisji Etyki Reklamy. W ciągu ostatnich kilku miesięcy brałem udział m.in. w konferencji InDigital Marketing, gdzie opowiadałem o storytellingu wideo. Prowadziłem panel dyskusyjny ekspertów content marketingu podczas Native Advertising Masterclass – zorganizowanego przez MSN Polska i Taboola. Wystąpiłem również na warsztatach HowTo IAB Polska – „Jak zostać królem contentu”. Moje wystąpienie zostało ocenione najlepiej ze wszystkich.
Artur Kurasiński
Przedsiębiorca, mówca publiczny i fan nowych technologii. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik największych i najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca największego i najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, książek, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Anita Serafin
Przygodę z mediami rozpoczęła w Mindshare w 2006 roku od planowania kampanii internetowych m.in. dla takich marek, jak: Ford, Samsung, HSBC czy Sodexo. Aktualnie zarządza pracami pionu Invention, wspierającego zespoły klienckie w prowadzeniu działań digitalowych w obszarach contentu, social mediów i niestandardowych realizacji. W swojej karierze zawodowej zajmowała się także projektami specjalnymi i rozwojem produktu reklamowego pracując przez kilka lat dla Agory. Członek grupy roboczej IAB Brand Advertising. Występuje na wewnętrznych eventach firmy, jak również razem z Maciejem – na Internet Beta 2017.
Aleksandra Bujnowska
Posiadam ponad 12 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w Internecie. Wprowadzałam na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse zajmującą się mediami społecznościowymi i tworzącą komunikację dla marek. Moją pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. W Havas Media Group jestem odpowiedzialna na szkolenia pracowników z zakresu marketingu online. Osobiście pasjonuje się wykorzystaniem BIG DATA w biznesie.
Od 9 lat współtworzę konferencję Havas Media Group od strony merytorycznej, układając program. Aktywnie uczestniczę w wielu konferencjach branżowych, byłam prelegentką na Forum IAB oraz konferencji Havas Media Group. Największym światowym wydarzeniem wokół marketingu online, w którym brałam udział było SXSW 2014 w Austin, ponadto uczestniczyłam w Festiwalu w Cannes, targach dmexco, Websummit i wielu polskich. Dodatkowo byłam jurorem w konkursach Innovation Awards oraz Mixx Awards.
Rafał Oracz
Związany z rynkiem mediów od 1996 roku, aktywnie zaangażowany w proces jego cyfrowej transformacji. Współtwórca największej polskiej sieci brokerskiej CR Media, oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarządzanie spółkami grupy AdNext, do której należą spółki zajmujące się nowoczesnym marketingiem i sprzedażą m.in. Optimise, Scoop, Gamfi, PushAd. Aktywny w organizacjach branżowych IAB oraz ZKDP, w przeszłości członek jury Effie. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych w tym na Forum IAB.
Mariusz Gąsiewski
W Google pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialny za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE. Doradca w dziedzinie efektywnego wykorzystania produktów Google w strategii marketingowej z szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych i analitycznych. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej, autor wielu publikacji. Częsty prelegent na konferencjach w Europie i poza nią (ponad 70 wystąpień w ciągu ostatnich 3 lat w takich krajach jak: Polska, Stany Zjednoczone, Ukraina, Czechy, Serbia, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Słowenia, Białoruś, Grecja, Litwa, Cypr, Singapur, Japonia.
Piotr Guziur
CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany z Google Analytics i AdWords (Premier Partner). Autor książki „Marketing w Internecie”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, search engine marketingu i analityki internetowej. Na co dzień prowadzi szkolenia z marketingu internetowego i zarządza Agencją SEM „Marketing Online” obsługującą wiele znanych marek. Jest prelegentem na wielu konferencjach, w tym: Forum IAB, Google Analytics Summit (jako organizator), IAB HowTo, Golden Marketing Conference, Blueffect, Targi eHandlu.
Joanna Biernacka
Joanna zaczynała przygodę z branżą reklamową w złotych latach dziewięćdziesiątych. Była odpowiedzialna m.in. za launch marki Heyah, głośne kampanie “Fail Hitler” i “Język polski jest ĄĘ. W 2015 roku dołączyła do zespołu Isobar Poland Group, a od 2017 roku kieruje działem kreacji agencji.
Joanna była i jest nagradzana na wielu lokalnych i międzynarodowych festiwalach (KTR, Cannes Lions, EFFIE, EPICA, Innovation Awards, MIXX Awards i inne) za kreatywność, efektywność, innowacyjność, rozwiązania mediowe i PR. Ostatnio za „Pojednanie” m.in. w konkursie MIXX Awards.
W zeszłym roku wystąpiła na konferencji InDigitalMarketing.
Paweł Sala
Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie byłem wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Jestem autorem książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautorem innych. Publikuje w wielu czasopismach branżowych, a co do wystąpień publicznych …. coż Kocham przemawiać i mogę powiedzieć, że jestem od tego uzależniony.
Od lat występuję na najważniejszych konferencjach branżowych takich jak: InternetBeta, Forum IAB, MailMyDay czy I love Marketing. Wielokrotnie moje prezentacje znajdowały się w top 3 najlepiej ocenionych prezentacji przez publiczność. Swoją wiedzą dziele się również jako wykładowca wyższych uczelni m.in: Akademii Leona Koźmińskiego, Akademii Górniczo Hutniczej, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas.
Justyna Bakalarska
Dziennikarz, trener, wykładowca. Autorka książki “Marketing wartości”. Obecnie pełni funkcję redaktora w magazynie Marketer+, wykłada na Collegium Civitas oraz prowadzi własną firmę szkoląc i dostarczając profesjonalne treści dla biznesu. Występowała w roli prelegenta na takich wydarzeniach jak m.in. FORUM IAB 2017, Marketing Progress, PR bez krawatów, Social Media Czwartki, Aula Polska, Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Prowadzi także liczne szkolenia z zakresu content marketingu, webwritignu czy personal brandingu.
dr Albert Hupa
Prezes IRCenter, socjolog, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz digitalowych i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO
Wojciech Bryzek
Od ponad czterech lat związany z Allegro, gdzie wdrożył i rozwija silnik reklamy kontekstowej Allegro Ads. Od blisko 10 lat związany z rynkiem reklamy internetowej, zaczynał w Grupie Onet, w której współtworzył serwis Zumi.pl.
Magda Wysocka
Fascynację internetem zaszczepił w niej pierwszy pracodawca – Google. W ciągu 8.5 roku pracy w biurach w Dublinie i Warszawie miała okazję pogłębić wiedzę o produktach Google oraz uwierzyć w to że technologia w rękach zwykłego człowieka może generować zaraźliwe dobro. Pracowała nad strategiami rozwoju firm wszelkiej maści przez skalowanie strategii ekspansji online– od startupów po branżę eksportową, motoryzację, agencje SEM oraz domy mediowe. Brała udział w Internetowej Rewolucji, TedX Women. Od 2.5 roku w Grupie OLX odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii na przychody reklamowe, która obejmuje również technologię oraz programmatic. Nałogowo pochłania audiobooki, podcasty Tima Ferrisa. Wielka fanka Rafaela Nadala i tenisa.
Paweł Ładyżyński
Pasjonat wydobywania wiedzy ukrytej w danych i przekuwania jej w realną wartość dla biznesu. Inicjator wielu pionierskich projektów związanych z Big Data i modelowaniem predykcyjnym. Prawdziwą radość z odkrywania jaką wartość niesie ze sobą Big Data odkrył jednak wiążąc się z rynkiem reklamy internetowej. Początkowo w Grupie Wirtualna Polska, a od 1.5 roku w OLX Group, gdzie jako Senior Data Scientist wykorzystuje zaawansowane metody inteligentnego przetwarzania danych, algorytmy AI i ML by na różne sposoby podnosić jakość i wartość produktów związanych z przestrzenią reklamową oferowaną w serwisach OLX Group. Autor publikacji o międzynarodowym zasięgu w dziedzinie systemów rekomendacyjnych i przetwarzania danych. Absolwent międzynarodowych studiów doktoranckich. Prelegent na wielu konferencjach naukowych i biznesowych, w tym ODSC Europe 2017 – jednej z największych konferencji związanych z tematyką data science.
Piotr Marzec
Kieruję zespołem DoubleClick w Google dla Europy Środkowej i odpowiadam za biznes łącznie już w 30 krajach. Zajmuję się najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi związanymi z zakupem programatycznym oraz z pomiarem i optymalizacją efektywności reklam. Zajmowałem się też planowaniem strategii biznesowej dla kluczowych klientów Google, analityką oraz doradztwem w zakresie użyteczności i marketingowej funkcjonalności stron. Przez ostatnie 11 lat reprezentowałem Google na dziesiątkach konferencji zarówno w Polsce (w tym Forum IAB) jak i w całej Europie. Wykładałem też Marketing w Internecie na Uniwersytecie Jagiellońskim a przed Google pracowałem po stronie wydawcy oraz w agencjach reklamowych.
Maciej Maliszewski
STRATEG TECHNOLOGICZNY, K2 DIGITAL TRANSFORMATION
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, w branży marketingu internetowego doświadczony po obu stronach barykady: Klienta i Agencji. Pasjonat nowych technologii, twórca botów i ewangelista automatyzacji. Zapatrzony w przyszłość rozpostartą między bajkami Lema, a beletrystyką Asimova. Prelegent Forum IAB, Digital University oraz K2 Academy, wyspecjalizowany w tematyce AI, Botów, Virtual & Augmented Reality.
Mikołaj Machowczyk
PARTNER, K2 DIGITAL TRANSFORMATION
Partner w butiku doradczym K2 Digital Transformation z ponad 20 letnim doświadczeniem w tworzeniu cyfrowych produktów i usług. Bardzo silnie łączy podejście technologiczne (ponad 10 lat w rolach inżyniera i lidera zespołów tworzących oprogramowanie) ze zrozumieniem biznesu. Przez 6 lat rozwijał firmę tworzącą aplikacje mobilne w Wielkiej Brytanii, a od 2011 roku pomaga klientom Grupy K2 tworzyć i wykorzystywać innowacje technologiczne. W latach 2015, 2016 i 2017 prelegent Forum IAB, oraz prelegent R&D Summit 2016. Prezentował podczas finałów Cannes Lions Innovation w 2013 roku.
Anna Korzec
PR Manager Raiffeisen Solutions Sp. z o.o., prowadzącej kantor internetowy Rkantor.com. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną – m.in. udziela wypowiedzi dla mediów i przygotowuje pracowników do występów przed kamerą. Autorka artykułów eksperckich i tekstów na bloga Rkantor.com, tworzy kampanie contentowe od strategii do wdrożenia komunikacji do klientów. Wcześniej przez prawie 4 lata związana z mediami, pracowała m.in. w Polsat News, gdzie opanowała sztukę wystąpień publicznych i przed kamerą. Laureatka nagrody publiczności za najlepszy warsztat na 30th EFPSA Congress.
Paweł Rydz
Od listopada 2017 r. dyrektor marketingu w AMICA S.A., odpowiedzialny za działania marketingowe marki na rynkach polskim, niemieckim, angielskim, czeskim i słowackim, a także za strategię komunikacji w grupie obejmującej pozostałe marki: CDA (Wielka Brytania), GRAM (Skandynawia), HANSA (Rosja oraz Europa Południowo-Wschodnia), SIDEME (Francja). Wcześniej m.in. Dyrektor Marketingu i sprzedaży, a także CEO w STUDIO MODERNA Polska (lider telesprzedaży w regionie CEE – topshop.pl), jak również Prezes Zarządu w TBA Group – specjalizującej się w produkcji filmów i seriali. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i Germanistyki na UAM w Poznaniu.
Hubert Świtalski
Agency Sales Deputy Director
Od 2 lat zarządza sprzedażą agencyjną w Stroer Digital Media. Poprzednio przez kilka lat pracował w Agorze, gdzie zajmował stanowisko Agency Group Head Sport.pl. Przeprowadzał kampanie crossmediowe m.in. przy okazji dużych imprez sportowych takich jak Zimowe i Letnie Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej czy Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej. Realizował projekty we współpracy z największymi brandami działającymi na polskim rynku (Przykłady: Visa, adidas, Renault, Continental, PKN Orlen, McDonalds, PKO BP).
Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży szkoleniowej. Jako certyfikowany project manager prowadził szkolenia w obszarze zarządzania projektami. Na swoim koncie ma ponad 100h przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i prelekcji w zakresie telepracy, zarządzania projektami oraz reklamy.
Tomasz Piątkowski
Country Manager, Meetrics
Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od 2 lat pełnił tam funkcję Chief Digital Officera. Wcześniej pracował jako Interactive Media Director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.
Weronika Niżnik
Z branżą badawczą związana od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach ilościowych oraz badaniach mediów społecznościowych. Na co dzień prowadzi projekty badawcze zarówno dla klientów, jak i agencji oraz domów mediowych. Lubi dzielić się z innymi swoją wiedzą, w czym realizuje się prowadząc wykłady na uniwersytetach (SWPS, Uniwersytet Jagielloński) oraz prelekcje na konferencjach branżowych (m.in. Forum IAB, IAB Showcase, TweetUP, Czwartki Social Media).
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Olga Wójcicka
Project Manager, IRCenter
Z branżą badawczą związana od 2012 roku. W IRCenter specjalizuje się w badaniach Internetu. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, optymalizacją aktywności na markowych kanałach w mediach społecznościowych, doradztwem z zakresu prowadzenia działań marketingowych i komunikacji w Internecie oraz consumer insights. Związana przede wszystkim z branżą FMCG, prowadzi projekty przede wszystkim dla klientów końcowych (m.in. Kompanii Piwowarskiej). Z wykształcenia specjalistka ds. PR i marketingu medialnego, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.
Łukasz Turkowski
W branży marketingowej od 2012 roku. Od początku stawiał na połączenie kreatywności z mediami i technologiami co zaowocowało wieloma nagrodami m.in. pierwszą, złotą,
Facebook Award – za użycie mediów i danych. Wcześniej związany z agencją reklamową DDB&tribal i domem mediowym OMD, gdzie odpowiadał za digital marketing, strategie mediowe, zakup i planowanie mediów, e-commerce i technologie. Obecnie rozwija pierwszą w Polsce agencję marketingu gamingowe – gdzie gry i kultura gier jest nośnikiem komunikacji dla marek. Popularyzator esportu m.in. na: FORUM IAB 2017, IAB How To: Play esports&gaming, Internetbeta 2017, wielu prezentacjach wewnętrznych dla kluczowych agencji na rynku polskim. Autor i współautor dziesiątków publikacji o gamingu i esportu w kontekście biznesu i marketingu.
Zbigniew Gajewski
Były dziennikarz biznesowy, redaktor i wydawca. Poprzednio pracował w Konfederacji Lewiatan, 4 lata jako dyrektor departamentu komunikacji, następnie z-ca dyrektora generalnego. W 2011 r. zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei, którego był dyrektorem do 2016 r. Od 2007 r. jest jurorem Złotych Spinaczy, najważniejszego konkursu branży PR; w 2016 r. był przewodniczącym jego jury. Laureat nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton. Współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi jako wykładowca komunikacji społecznej. Autor bloga Nowe Idee www.gajewski.net.pl
Marta Pichlak-Miarka
Managing Director Annalect
Od 14 lat jest związana z domem mediowym OMD. Od stycznia 2017 zarządza niedawno utworzonym w ramach grupy OMD oddziałem międzynarodowej firmy Annalect. Odpowiada za rozwój technologii i innowacje, analitykę danych oraz badania konsumenckie. W latach 2011-2014 była związana z SAS Institute-czołowym dostawcą usług analitycznych i business intelligence na świecie. Trener DIMAQ IAB oraz wykładowca akademicki, prowadziła szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prelegentka konferencji branżowych w Polsce i zagranicą, m.in. The Future of TV, Videowars by Screenlovers, SAS Forum, E-shop.
Radosław Wierzbiński
Ekspert ds. komunikacji, strateg, trener. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki, ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Obecnie jako Head of Strategy w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla klientów, a jako Head of Programming Impact Academy dba o merytorykę rocznego programu oraz prowadzi seminaria i webinaria dla marketerów. Występował też m.in. na Forum IAB, Online Marketing Maraton, Marketing Summit czy Kongresie Regionów.
Marcin Rzeczkowski
Digital Development Director H2H.tech. Od ponad 10 lat związany z rynkiem interaktywnym w Polsce. Pracował m. in. dla agencji GoldenSubmarine, DataSolutions (\\TBWA). Doradzał i realizował projekty z zakresu digital, CRM oraz data-driven marketingu m. in. dla marek Audi, Seat, Kinder, Nestle, L’Oréal. Obecnie jako Digital Development Director koordynuje działania firmy w obszarze technologii wspierających marketing oraz sprzedaż (MarTech). Prelegent m. in. FORUM IAB 2014 ; konferencja SHOPPER 3.0 2016 ; FORUM MARKETINGU ZINTEGROWANEGO 2017 oraz autor licznych publikacji branżowych.
Tomasz Szulkowski
Jako Head of Mobext, komórki wyspecjalizowanej w mobile marketingu w ramach struktur jednego z największych domów mediowych Havas Media Group,jest odpowiedzialny za opracowanie strategii i wdrożenia działań mobile advertising dla klientów m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, Michelinnc+, PKO BP, RedBull, Unimot.
W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach HMG.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył Zarządzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarządania Sprzedaża.
Autor licznych publikacji dot mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych,. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Mobile Trends, Kongresu Mobilnego, IAB InternetWeek, Mobile Banking.
Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny.
Marcin Woźniak
Prowadzę strategii w agencji LiquidThread (Publicis Media), zajmującej się tworzeniem treści marketingowych dla klientów takich jak: Coca Cola, T-Mobile, Mondelez czy Deichmann. Jestem autorem i współautorem kampanii nagradzanych w konkursach Media Trendy/ Innovation AD, Effie, Mixx Awards i Golden Drum. Byłem prelegentem Forum IAB w 2016 i 2107 roku. W ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH prowadzę warsztaty z tworzenia platform komunikacyjnych dla marek oraz wykłady z planowania kampanii reklamowych w internecie.
Jakub Kwaczyński
Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w Internecie, m.in. NIVEA Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec, czy Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2017 (Wysoka ocena publiczności: 4,42) Forum Marketingu Zintegrowanego (jedno z 3 najlepszych wystąpień z kilkunastu), MIXX Conference i inne. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i WSB w Poznaniu. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press). Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Z marketingiem związany od 6 lat.
Marta Ulman
Odpowiedzialna za strategie komunikacji 360 dla klientów GolenSubmarine, m.in. Microsoft, Tatra, Dziki Sad, Nestle, Monte. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego i social mediów. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia podyplomowe w SGH i na Uniwersytecie SWPS. Autorka artykułów branżowych (m.in. Marketing w Praktyce, Sprawny Marketing, MMP).
Kamil Lupa
Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu oraz studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości. Z branżą marketingu digitalowego związany od 2009r, początkowo w agencji CzART S.A, następnie w Tesco Polska. Od 2016r na stanowisku Kierownika ds. CRM i Digital Marketingu, frisco.pl odpowiedzialny za nadzór nad strategią e-mail marketingową, analitykę oraz wdrożenie systemu rekomendacji.
Ewelina Zaborowska
Absolwentka Matematyki Stosowanej AGH oraz studiów podyplomowych z Analiz Statystycznych i Data Miningu w Biznesie na SGH. Z branżą mediową związana od 2009, początkowo w OMD. Od 2010 dziale badań i analiz Zenith, od kwietnia 2017r na stanowisku Head of Data Science. Doświadczenie zdobywała realizując projekty m.in. dla Totalizatora Sportowego, Avivy, Reckitt Benckisera, L’Oreal Polska, Sanofi Aventis, frisco.pl, wiwus.pl.
Wystąpienia:
2016r – kongres IAB: „Razem czy osobno? W jaki sposób wykorzystać doświadczenia konsumenta z medium jakim jest internet, aby efektywniej sprzedawać?”.
2017r – V Konferencja Polish Business Analytics Summit 2017: „Wykorzystanie analityki całego ekosystemu komunikacji do poprawy wyników biznesowych firm.”
Dominik Komar
W branży reklamowej jestem od 10 lat. W Havas Media Group odpowiadam za jednostkę 18 Havas Warsaw, zajmującą się innowacjami na przecięciu marketingu i technologii, ze wskazaniem na rozwiązania oparte o machine i deep learning. Występowałem na konferencjach branżowych, m.in. na Forum IAB, Forum Marketingu Zintegrowanego, Internet Beta, Marketing i Technologia. Jestem członkiem Komitetu Organizacyjnego Innovation Award /SAR. Byłem także mentorem w Burda StartupAdventure oraz akceleratorze GrowPoint przy ALK. Voice to moja bieżąca zajawka, ale z tego co widzimy polski rynek nie jest w tym temacie do przodu. Pomyślałem więc, że warto zainspirować tematem szersze audytorium, z nadzieją, że a inspiracja wywoła lawinę zastosowań i szybszy wzrost kompetencji na rynku, zanim asystenci głosowi z USA zbudują pozycję w Polsce.
Kamil Michalski
Digital Director w Kantar Insights, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director. Aktualnie cały czas spędza w internecie, specjalizując się w badaniach konsumenckich online i rozwijaniu badań cyfrowych w grupie Kantar. Prelegent na wystąpieniach poświęconych szerokiej kategorii badań digitalnych oraz trendów cyfrowych – między innymi na Konferencji Kantar Healthcare, Media Impact Academy i Konferencji “SILNA MARKA W CYFROWYM ŚWIECIE”.
Michał Zajdel
Ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie M&D Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań. Prelegent na takich wystąpieniach jak Akademia Marketingu w Krakowie i LifeTube Inspirations.
Dorian Szymański
Strateg z 6 letnim doświadczeniem po stronie agencji reklamowych i domów mediowych. Umiejętnie łączy kompetencje marketingowe z pasją do badań rynkowych. Pracował dla takich marek jak USP Zdrowie, Pfizer, Danone Waters, Lotos czy Ergo Hestia. Pomysłodawca wielu innowacyjnych projektów badawczych, m.in. badania kanałów komunikacji przedstawiciel medczyny-lekarz, badania wpływu projektów reklamowych i badawczych na decyzje zakupowe pracowników branży oraz pierwszego w Polsce badania potencjału treści i trendów internetowych. Absolwent Socjologii na IS UW ze specjalizacją „Metody badań marketingowych”. Prywatnie, założyciel klubu piłkarskiego KS Iglica Warszawa i ogromny pasjonat gier planszowych.
Marcin Wójtowicz
Strateg łączący perspektywę agencji i klienta. Po stronie agencji zdobywał doświadczenie w Tequila Polska, OS3 oraz K2 w których odpowiadał za opracowywanie strategii komunikacji oraz szkolenia. W latach 2014 – 2017 kierował zespołem marketingu Getin Noble Banku z którym przeprowadził kilkadziesiąt kampanii w obszarze ATL, BTL oraz Digital. Obecnie strateg i partner w agencji strategicznej Think ECO.
Wincenty Kokot
Entuzjasta dobrej i skutecznej komunikacji. Zanurzony w interaktywnym świecie od ponad 7 lat. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem, obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, Mixx Conference, Wolves Summit czy też Kongres Online Marketingu. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakty z kluczowymi Klientami.
Maciej Świątek
W mediach obecny od 2007 roku, w Mindshare od 2008. Stoi na czele jednego z zespołów Client Leadership odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klientów agencji. Wspólnie z zespołem na co dzień stawia czoła wyzwaniom związanym z efektywnością planowania i kupowania mediów oraz z pomiarem dotarcia do trudnych grup celowych. Ekspert rynku OOH. Stały komentator rynku mediowego na łamach wiodących mediów marketingowych. Prelegent na wewnętrznych eventach firmy oraz na Internet Beta 2017 r.
Katarzyna Czuchaj-Łagód
Współzałożycielka i Dyrektor Zarządzająca nowoczesnej firmy badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich „trends hunting” i wielokanałowym monitoringu satysfakcji klientów „customer listening” oraz dostarczającej platformę dialogu marek z konsumentami „brand heroes”. Ekspert i członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej i doradca strategiczny w marek obszarze badań i e-commerce. Autorka i współautorka wielu publikacji o zachowaniach zakupowych konsumentów w Polsce, m.in. „M-commerce. Kupuję mobilnie”, „mShopper”, „Smart Living”, „Customer Listening”, „Portfel Polaka”, „Lubię to czy kupuję to”, czy „Smart Okazje”. Długoletni dyrektor działów Marketingu, Rozwoju i Badań. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i certyfikowany marketer Chartered Institute of Marketing.
Robert Sosnowski
Biuro Podróży Reklamy, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych (min. Bronze Medal AME Awards w Nowym Jorku, Silver Epica w Amsterdamie, Grand Prix Kreatura, Złoty Spinacz, Pióro Roku, Golden Arrow, Mixx-Award, Webstar). Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.
Wystąpienia publiczne:
+ Forum IAB (1 raz)
+ wykładowca marketingu w Szkole Filmowej w Łodzi (6 lat)
+ wykłady z zakresu digital marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego
+ konferencje marketingowe organizowane przez wydawcę dziennika Rzeczpospolita – stała współpraca
+ IAB show case (kilka razy)
+ różnego rodzaju konferencje marketingowe i szkolenia
Jan Adamczyk
Specjalista od digital marketingu i pasjonat nowych technologii oraz innowacji w komunikacji marketingowej. Współzałożyciel Mediacom Innovation Team, zespołu który rozwija kulturę innowacji i prowadzi procesy digitalizacji w agencji. Na koncie liczne wystąpienia przed publicznością powyżej 100 osób w różnorodnych venues – w tym w salach kinowych – i o różnorodnej tematyce: trendy, szkolenia, itp. Prezentacja prowadzona będzie w języku angielskim.
Paweł Dunia
Head of design w Artegence. Zarządza działem Designu w Artegence. Doskonały designer i ekspert w tworzeniu nowoczesnych serwisów informacyjnych, twórca innowacyjnych projektów stron internetowych dla największych i najbardziej znanych marek. Do jego prac należy m.in. nowa odsłona portalu Wyborcza.pl, która ujrzała światło dzienne w październiku 2016 roku i od razu została bardzo przychylnie oceniona przez branżę oraz użytkowników.
Cyklicznie prowadzi warsztaty wewnętrzne i dla klientów Artegence, z zakresu designu, UI i UX.
Posiada 16 lat doświadczenia, a od 11 lat związany jest z Artegence. Pracował dla takich brandów jak: Nike, Play, Lech, mBank, Knorr, Gazeta Wyborcza, FOX, Panasonic, Wedel czy AVIVA. Ma na swoim koncie takie nagrody jak: KTR-y, Kreatury, Golden Arrow czy FWA.
Paulina Sobieszek
Z Mindshare związana od 2005 roku. Na stanowisku Partner Business Development odpowiada za realizowanie strategii wzrostu Mindshare, zarządzając działaniami z obszaru nowego biznesu, product development, w tym realizację projektów data and analytics. Kieruje działem strategii i odpowiada za komunikację zewnętrzną spółki.
Doświadczenie z wystąpieniami publicznymi: Forum IAB – 2014, Forum marketingu zintegrowanego – 2014, organizacja i prowadzenie corocznej konferencji dla Klientów i partnerów Mindshare – Purple Day. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz programu rozwoju umiejętności managerskich ICAN Institute.
Mateusz Koronkiewicz
Millenials, bardzo silnie osadzony w kontekście digitalowym. Interesuje się nowymi rozwiązaniami technologicznymi oraz ich praktycznym zastosowaniem w marketingu (zarówno w komunikacji, doborze touchpointów mediowych, jak również w lepszym zrozumieniu konsumenta oraz jego potrzeb).
Paweł Haltof
Innovation director w Artegence. Doświadczony projektant interfejsów UI/UX i architektury informacyjnej dla firm telekomunikacyjnych, finansowych, motoryzacyjnych, dla wydawnictw medialnych i wielu innych. Wykładowca studiów UXD i juror konkursów dotyczących rozwiązań UX w spółkach kapitałowych i reklamie. Specjalizuje się m.in. w projektach z obszaru mobilnych aplikacji, portali informacyjnych, serwisów transakcyjnych czy płatności online. Interdyscyplinarny lider zespołów projektowych, badacz User Experience i strateg innowacji. Z wykształcenia inżynier, psycholog i ekonomista, Projektował i badał User Experience dla wielu najbardziej innowacyjnych marek, m.in. dla: mBank, Volkswagen, Play, ING, Wyborcza.pl, Alior Bank i Alior Sync.
Marcin Bągard
Data Science Business Leader w Nielsen Audience Measurement Polska. Doktor w dziedzinie statystyki, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zajmuje się współtworzeniem metod, którymi Nielsen mierzy widownię TV i użytkowników Internetu, jak również prezentowaniem tych metod Klientom.
Tomasz Kuisz
Managing Director
Związany z marketingiem digitalowym od 2006 roku. Obecnie odpowiedzialny za rozwój produktów i usług programatycznych w ramach GroupM. Promotor wprowadzania wysokich standardów pomiaru viewability i brand safety na polskim rynku, zarówno wśród reklamodawców jak i wydawców. Wielokrotnie występował publicznie przed licznym audytorium (100+).
Marcin Gałusza
BI and Technology Director
Z branżą mediową związany od 2014 roku, głównie po stronie integracji danych, analityki i technologii. Propagator integracji danych i wdrażania metod uczenia maszynowego w ramach działań marketingowych. Od 2010 związany z branżą technologiczną, tworząc systemy klasy Business Intelligence dla klientów z różnych części świata.
Rafał Madajczak
W dużych mediach od 2002 roku (Rzeczpospolita, Przekrój, o2, Grupa naTemat. Założyciel i autor serwisu ASZdziennik. Co do wystąpień publicznych: udział w spektaklach Klubu Komediowego (na scenie), autor przemówienia i występu na rozdaniu nagród MISIE 2017, prelegent dla agencji K2, uczestnik spotkań autorskich (jako autor), jako komentator gość najpopularniejszych programów telewizyjnych w Polsce.
Maciek Swoboda
Absolwent filologii angielskiej. Z Netizens związany od 2005 roku. Reprezentuje firmę podczas kongresów, targów i wydarzeń technologicznych. Jako prelegent wystąpił m.in. na Internet Beta w Rzeszowie z tematem „Plexi, druk, wiertarka i mały młotek, czyli jak zdobyć milionową publikę online”, Live & Digital, Mediolan – „Trends & Technologies in live communication projects”, Kongres Online Marketing – „Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego?”, Forum IAB 2017 – “Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”, czy Akademii Marketingu 2017 – „Wyrafinowany kontakt z klientem dzięki nowym technologiom”.
Michał Pyc
13 lat doświadczenia w branży mediowej, odpowiedzialny za prowadzenie zespołu klienckiego w ramach Blue 449. Duże doświadczenie w prowadzeniu procesów strategicznych opartych na integracji kompetencji z różnych dziedzin marketingu (dowód: 4 EFFIE). Doświadczenie w prezentowaniu, przede wszystkim prezentacji i ofert przetargowych.
Adrianna Stępniewska
Account Director z 16 letnim doświadczeniem w branży mediowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w różnych kategoriach produktowych począwszy od FMCG, poprzez AUTO-MOTO (Effie 2017 za kampanie Mercedes-Benz E-klasa), czy trwale dobra konsumenckie, na usługach i B2B kończąc. W Zenith pracuje zarówno z klientami lokalnymi jak i regionalnymi, koordynując rynki CEE. W ramach wystąpień publicznych swoją wiedzą mediową dzieliła się jako wykładowca (Szkoła Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Promocji, SGH w ramach programu realizowanego przez L’Oreal Polska) oraz prezenter/szkoleniowiec na wystąpieniach wewnętrznych (program Media School Zenith, szkolenia dla Klientów).
Marta Zuska
Senior Business Development Manager 12 lat doświadczenia zawodowego w rozwoju biznesu zarówno w budowie kanałów sprzedażowych jak i produktów. Specjalizuje się w budowie modeli biznesowych opartych na partnerstwach i kooperacji B2B. Posiada praktyczne doświadczenie w biznesie opartym na sprzedaży detalicznej, modelach subskrypcyjnych, modelu reklamowy. Może poszczycić ssie sukcesami po stronie klienta oraz agencji performance, organizator prelekcji i wykładów inspiracyjnych na Digital University/Singularity Chapter Warsaw.
Karolina Wrzask
Certyfikowana specjalistka Google AdWords, Google Analytics. Od 2009 roku w branży marketingu internetowego. Przebyłam ścieżkę od planowania i realizacji kampanii reklamowych w Google do wdrażania analityki internetowej w organizacjach. Łączę kompetencje analityczne z doświadczeniem biznesowym i rozumiem, czym jest podejmowanie decyzji w oparciu o dane. Realizowałam projekty dla liderów branż DIY, finansowej, turystycznej i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym.
Aktualnie zarządzam zespołem Digital Analytics i czuwam nad tym, aby wyprzedzać trendy w branży. Wraz z zespołem rozwijamy i wdrażamy nowe narzędzia i metody wykorzystania analityki internetowej, ze szczególną uwagą dla Google Analytics 360, BigQuery i R. Wszystko po to, aby oswoić świat danych marketingowych i pomóc klientom podejmować słuszne decyzje biznesowe.
Anna Gumkowska
Head of Video & Lifestyle Department – tworzy z zespołem różnorodne formaty wideo czy produkcje specjalne w ramach współpracy z klientami zewnętrznymi, m.in. Mitsubishi, Mazda, Citroen, Reebok, Loreal, Wedel, Nestle. Wcześniej przez kilka lat jako Dyrektor Content Marketingu Gazeta.pl rozwijała produkty content marketingowe i native dla kluczowych klientów. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Ph.D., autorka szeregu publikacji branżowych i uczestnik licznych konferencji. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas. Głęboko wierzy w to, że jej syn zostanie kiedyś youtuberem.
Paweł Dubiel
Zastępca Dyrektora Rozwoju Produktu Reklamowego ds. Platform – genialny umysł od kilkunastu lat odpowiedzialny za analizy i rozwój platform reklamowych w Gazeta.pl. Adserwer, programmatic, big data nie mają przed nim żadnych tajemnic. Na co dzień występuje przed licznymi zespołami Gazeta.pl (sprzedaż, analizy, technologie, produkt) oraz dostawców zewnętrznych, tłumacząc prostym językiem bardzo zawiłe i skomplikowane tematy.
Piotr Prajsnar
Prezes zarządu Cloud Technologies, spółki specjalizującej się w analityce i monetyzacji danych, jednej z największych hurtowni Big Data na świecie. Prezentuje innowacyjne podejście do zagadnień Big Data marketingu. Założona przez niego firma została nagrodzona w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE 2017, wyłaniającego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Centralnej. Zagadnienia związane z Big Data Marketingiem prezentował na prestiżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, m.in. podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego (2017), Digital Experience Day Microsoft Polska (2017), Czech Internet Forum (2017), Adform programmatic Edge (2017) i innych.
Łukasz Abgarowicz
Business Development Director Poland, RTB House. Związany z RTB House od początku 2014. Odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in.: strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w takich firmach, jak: Polkomtel, Rem Polska czy Dom Development.
Arkadiusz Wiśniewski
Od 7 lat realizuje projekty doradcze w Polsce i za granicą, pracując na styku technologii, biznesu i analityki, głównie dla sektora finansowego. Od 2 lat związany z iProspect Polska, gdzie kieruje działem rozwijającym zaawansowane produkty analityczne, głównie w obszarze marketingu online. Wcześniej pracował w EY Business Advisory. Specjalizuje się w analizie dużych zbiorów danych i budowaniu modeli statystycznych, w tym atrybucji. Jego specjalizacją jest budowanie wartości biznesowej dla klientów z wykorzystaniem technologii big data i metod Machine Learningowych. Prelegent konferencji biznesowych, m.in. „Uwolnij moc danych”, organizowanej przez iProspect wraz z polskim oddziałem Google, jak i akademickich, np. „Big Data – bigger opportunities” organizowanej w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadził także wykład o atrybucji w ramach przedmiotu „Nowe technologie w marketingu”. Autor publikacji na temat atrybucji i nowych technologii w marketingu opublikowanych m.in. w raporcie IAB do HBR oraz w Marketerze+. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, specjalność Ekonomia Matematyczna.
Bartek Bobczynski
Z digitalem związany od czasów studiów, w trakcie których rozwijał własny start up. Ponad 7 lat doświadczenia w branży po stronie agencji. Absolwent Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, certyfikowany Project Manager i audytor systemów ISO. W Deloitte Digital na stanowisku Account Directora odpowiada za relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem i rozwój biznesu w obszarze outsourcingu produkcji digitalowej. Specjalizuje się w tematyce e-commerce, zarządzania projektami i szeroko pojętym digital delivery.
Jacek Dymkowski
Agency Sales Director w Netsprint. Odpowiedzialny za rozszerzenie współpracy z domami mediowymi i agencjami, bazując na produktach marketingowych opartych o dane. W ramach pełnionych obowiązków zarządza i koordynuje pracą zespołu agencyjnego. Jacek Dymkowski przed dołączeniem do Netsprint pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w Selectivv Mobile House. W tej roli odpowiadał m.in. za rozwój produktu, zarządzanie i rozwój zespołu sprzedaży oraz współpracę z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Wcześniej pracował jako Mobile Marketing Manager w Agorze, ZenithOptimedia Group i Publicis Media. Był odpowiedzialny za projekty marketingowe m.in. dla takich marek, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Daimler, Orange, Play, Coty i Kompania Piwowarska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Panelista i prelegent topowych konferencji i szkoleń branży digital marketingu: m.in. Mobile Trends Conference, Mobile Summit, TradeDoubler Connection Day, GoMobi.pl.
Piotr Zieliński
Senior SEO Specialist w Havas Media Group. Z branżą związany od 2006 r. Zaczynał w Performance Media, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreację i optymalizację kampanii AdWords. Przez kilka lat pracował jako freelancer współpracując z domami mediowymi i agencjami przy różnego rodzaju kampaniach opartych na SEM/SEO. Od 2017 r. w strukturach Havas Media Group rozwija komórkę odpowiedzialną za SEO. Prywatnie wielbiciel gotowania oraz literatury angielskiej.
Michał Mańkowski
28-letni redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat, wydającej naTemat.pl, INNPoland.pl, MamaDu.pl, ASZdziennik.pl, BLISS. W firmie od samego początku, gdzie ponad 6 lat temu zaczynał jako stażysta. Dziś odpowiada za krótko oraz długoterminowy rozwój Grupy, a także bieżącą pracę. Przeprowadza wewnętrzne szkolenia dla zespołu, jak i zewnętrznych partnerów oraz klientów np. z komunikacji w Internecie, mediach społecznościowych czy kontaktu z mediami.
Mateusz Boczar
Business Development Director, Netsprint Group. Ma 16-letnie rozległe doświadczenie w branży internetowej. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi, złożonymi projektami. W spółce Netsprint odpowiada za rozwój produktów i nowych linii biznesowych skierowanych do branży e-commerce oraz integrację sieci reklamowych Netsprinta z zewnętrznymi platformami reklamowymi. Odpowiada również za rozwój biznesu m.in. w należącej do Łukasza Wejcherta spółce Dirlango. Wcześniej, podczas 14-letniej pracy w Onet.pl specjalizował się w obszarach zarządzania produktem, rozwoju biznesu i pozyskiwania ruchu zewnętrznego do portalu. Tworzył i rozwijał m.in. produkty Zumi i Onet VOD. Ma rozległe kompetencje w obszarze tworzenia architektury informacji, usability, e-commerce oraz projektów wyszukiwawczych i geolokalizacyjnych. Prelegent na branżowych konferencjach
Artur Łuszczyński
W branży mediowej od 5 lat, w Starcomie od 3,5 roku gdzie zaczynałem jako Junior Communications Planner, obecnie Digital Strategy & Innovations Manager w dziale strategii. Wystąpienia publiczne – tak, ale tylko o charakterze artystycznym, jest to więc mój debiut w roli prelegenta, ale jak zaczynać to z wysokiego C.
Michał Rutkowski
Ponad 20 lat doświadczenia w branży marketingowej, ponad 10 lat – w branży mediów i marketingu internetowego, m.in. jako Dyrektor Strategiczny DDB Warszawa, Dyrektor Zarządzający Tribal DDB, zastępca Dyrektora Generalnego Grupy naTemat, od dwóch lat Dyrektor Marketingu i Strategii Marki Gazeta.pl. Wielokrotnie występowałem na Forum IAB, konferencjach Internet Standard, wielokrotnie byłem jurorem konkursów marketingowych – Effie, MediaTrendy, mentorem na Meetupach Startupowych.
Michał Łukawski
Managing Director / SYZYGY Warsaw. W SYZYGY Warsaw od 2016 roku. Zarządza warszawskim oddziałemagencji, odpowiada za rozwój, finanse, strukturę i działania new business.
Michał rozpoczął swoją przygodę ze światem marketingu w 2006 roku, kiedy dołączył do agencji marketingu mobilnego Mobiteam. Po zakończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, przeprowadził się do Warszawy i związał się kolejno z agencjami: Hypermedia oraz DDB&Tribal. W tej drugiej, przez 7 lat aktywnie uczestniczył w tworzeniu struktury Client Service, poszerzając kompetencje digitalowe. Jako Group Account Director zbudował i prowadził zespół dla takich klientów jak: Unilever, Allegro, Finlandia Vodka, mBank, Delecta, Mars, Stadion Narodowy. Prywatnie tata Natalki i Mateusza, fanatyk wszystkiego co włoskie, a w wolnych chwilach kierowca rajdowy.
Szymon Kubiak
Head of Content Creation w MediaCom Warszawa. Z MediaComem związany od 4 lat, z branżą internetową od 2010. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury czy Mixx. Doświadczenie zdobywał we współpracy z takimi markami jak: The Coca-Cola Company, Play, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Szef grupy roboczej esport & gaming w IAB Polska, współtwórca największej konferencji esportowej w Polsce – Esport Forum
Radosław Szafranek
Od 2016 roku związany z branżą Ad-Tech, kieruje projektami integracyjnymi w Roq.ad. Promuje i opiekuje się wdrożeniami technologii Cross-Device w firmach w krajach niemieckojęzycznych; od 2018 roku również w Polsce. Podzieli się doświadczeniami związanymi z realizacjami w zakresie Cross-Device Targeting, Cross-Device Attribution oraz potencjału w zakresie analityki ROPO.
Julita Ziółkowska
Dyrektor sprzedarzy Teads w Polsce

Ekspert branży wydawniczej w segmencie “premium and luxury”. W latach 2003-2017 związana z wydawnictwem Hearst – Marquard Media Polska, ostatnio jako dyrektor reklamy i marketingu. W latach wcześniejszych współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych międzynarodowych marek kosmetycznych. Przez ostatni rok jako dyrektor handlowy ds. Internetu odpowiadała za sprzedaż digital w Grupie ZPR Media. Od 1 czerwca 2018 odpowiadać będzie za sprzedaż i ofertę polskiego oddziału Teads (N°1 Premium Viewable Advertising Marketplace, twórca i lider reklamy Outstream z oddziałami w 28 krajach).

Radek Kotapka
Posiadam rozległe doświadczenie z obszaru kreacji marketingowej – od strategii marek po socialmedia. Jestem zdobywcą wielu nagród za kreatywność w reklamie, m. in. na konkursach Cannes Lions, Epica, Red Dot, FWA, KTR. Mam doświadczenie jurorskie na festiwalach kreatywności w marketingu i treści wideo w socialmediach.
Moje zainteresowania obejmują szeroko rozumiany storytelling, w tym jego nowoczesne, interaktywne formy.
Przez lata związany z branżą marketingową – byłem dyrektorem kreatywnym w agencjach reklamowych, a od 2017 roku poznaję świat narracji rozrywkowych i obecnie jestem szefem działu kreacji w TVN Emotion Studio.
Andrzej Krok
Managing Partner / DDBPO. W digitalu od zawsze, pierwsze pieniądze zarabiał tworząc strony www jeszcze w liceum. W czasie studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie odpowiadał za e-marketing międzynarodowej sieci hosteli, a po ich ukończeniu, w 2008 roku przeprowadził się do Warszawy i dołączył do świata agencji reklamowych. Pracował dla Hypermedia/Isobar, DDB&tribal, Y&R/Wunderman oraz Deloitte Digital, przechodząc ścieżkę od project managera do business directora i zdobywając doświadczenie w pracy m.in. dla McDonald’s, Allegro, Amazon, Procter&Gamble, Microsoft, Ford, Polkomtel, Getin Bank, Łomży, czy Tchibo. Od początku 2018 roku “na swoim” – zarządza 35-osobową strukturą odpowiadając za obsługę klienta, rozwój i new business. Prywatnie tata Oli, mocno wkręcony w bouldering i fotografię.
Tomasz Fochtman
Managing Partner odpowiedzialny za strategię i innowację w agencji Wavemaker. Obecnie w ramach GroupM rozwija ofertę konsultingową z zakresu transformacji digital&data pod marką Syntax.

15 letnie doświadczenie w pracy na przypadkach biznesowych sumie ponad 100 marketerów w Polsce jak i regionie CEE, głównie w obszarze strategii komunikacji marketingowych, pomiarze ich wpływu na biznes. Zaangażowany w tworzenie projektów nagrodzonych w sumie ponad 50 Effie, Grand Prix Innovation AD etc. Juror Effie, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR.

Szymon Kukanow
Marketer, psycholog, miłośnik nowych technologii. Dyrektor zarządzający domem mediowym PHD Rocket, realizującym kampanie reklamowe dla marek Volkswagen Group Polska. Od ponad 20 lat zarządza rozwojem marek zarówno po stronie korporacji jak i agencji, na rynkach lokalnych jak też ich globalnym rozwojem z poziomu HQ. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu, komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów, promocji w Internecie, planowania kampanii promocyjnych oraz psychologii konsumenta. Prowadził prezentacje produktowe, szkoleniowe i inspiracyjne dla przedstawicieli świata marketingu dziennikarzy oraz studentów w języku polskim i angielskim zarówno z zakresu marketingu, jak i psychologii. Współautor najnowszej książki Macieja Tesławskiego „Planowanie strategii marki” oraz „Model programu aktywizacji społecznej i zawodowej osób z Zespołem Aspegera i wysokofunkcjonujących osób z autyzmem.”
Łukasz Kosuniak
Ekspert Marketingu B2B, Autor serii “#ABC Marketingu B2B”, konsultant Blogger, prelegent konfernecji na temat marketingu i sprzedaży w B2B.
Prowadzi firmę doradczo wdrożeniową specjalizującą się w Marketing Automation oraz marketingu B2B. Poprzednio szef marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT.
W 2016 laureat Effie Award w kategorii B2B.
Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie.
Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B – businessmarketer.pl
Grzegorz Jachowicz
Doświadczony handlowiec od lat związany z największymi online’owymi grupami mediowymi w Polsce. Występował na konferencjach, działał w grupie roboczej IAB, szkolił innych accountów. W Grupie OLX odpowiada za współpracę z telekomami i branżą FMCG.
Mało jest krajów, w których nie był i sportów, których nie spróbował, a dopiero się rozpędza.
Cezary Rogulski
Od 8 lat związany z branżą reklamą. W Grupie OLX odpowiada za Zespół Sprzedaży, wcześniej mocno związany z branżą finansową. Prywatnie mąż oraz tata Poli i Antka, w wolnej chwili gra w szachy i czyta kryminały.
Rafał Krauze
Od 19 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager i Publishing Director, założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od dwóch lat jako Country Manager polskiego oddziału trnd, największej sieciowej firmy Word of Mouth w Europie. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki w reklamie. Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy.
Andrzej Wierzchoń
Posiada ponad 17 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski, posiadającej znaczące udziały w segmentach pralek, lodówek, kuchni i okapów oraz floorcare) oraz Sony Poland i Sony broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku WOM Sales Manager w trnd Polska. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania.
Irek Klimczak
Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse. Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze – @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.
Katarzyna Zborowska
Katarzyna Zborowska obejmuje stanowisko Head of Account Management dla regionów Polski i Europy Środkowo-Wschodniej w międzynarodowej firmie Criteo, zajmującej się Performance Marketingiem. W ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialna za rozwój współpracy z największymi klientami Criteo z branży eCommerce na tych rynkach. Dodatkowo odpowiada również za budowanie strategii, pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzanie szkoleń i warsztatów dotyczących najnowszych trendów świata digital. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży Marketing & Media, pracując między innymi w Google.
Jan Wroński
W Allegro odpowiada za rozwój systemu reklamy kontekstowej Allegro Ads. Z rynkiem reklamy związany od 6 lat. Wcześniej pracował dla takich marek jak New Balance, WOŚP oraz iTaxi.
Judyta Mojżesz-Zimonczyk
Od blisko dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od ponad sześciu lat w branży marketingu online. W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu. Autorka licznych publikacji branżowych i prelegent konferencji branżowych. Wice przewodnicząca Grupy Roboczej e-mail marketing IAB Polska.
Marcin Czeczot
Ewangelista Performance, pasjonat najnowszych technologii w marketingu i saksofonista. W Wirtualnej Polsce odpowiedzialny za Performance i rozwój produktów zwiększających sprzedaż online. Związany z branżą mediową od 7 lat, wcześniej jako naczelny w Office i Performance Manager w BusinessClick. Studiował na Akademii Leona Koźmińskiego. Współautor platformy emisyjno-analitycznej BusinessClick Audience i konsultant WP Marketing Cloud.
Olga Knap
W Allegro odpowiada za strategię i projekty specjalne Biura Reklamy. Z branżą internetową związana od 2007 roku, specjalizując się w tworzeniu gier reklamowych i social media. Swoje doświadczenie zdobywała również w Dublinie, pracując dla Accenture przy obsłudze klientów biznesowych Facebook’a.
Jarosław Kuźniar
Nazywam się Jarosław Kuźniar, jestem multiinstrumentalistą. Mam za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie. Dzisiaj skupiam się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy jestem od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie. Zmieniałem je, bo szukałem więcej – wiedzy i pracy. Spotkałem na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć mnie zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak.
Dzisiaj to ja uczę studentów Uniwersytetu SWPS warsztatu. Skupiamy się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social media. Szkolę też firmy i osoby prywatne ze spraw, na których się znam.

Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuję uczynić swój nowy zawód. Świat odkrywam sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Przygotowujemy wyprawy szyte na miarę dla Klientów indywidualnych i biznesu, który podobnie jak ja chce to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Ruszamy po wiedzę, a nie zabawę.

Marta Nowicka
Odpowiada za tworzenie i wdrażanie rozwiązań reklamy natywnej w tytułach należących do Grupy Onet-RAS Polska. Wcześniej jako Native Advertising Creative realizowała kampanie native advertising i rozwijała portfolio produktów natywnych w Grupie. Od 2016 r. jest członkiem grupy Content Marketing i Reklama Natywna w IAB Polska, wyznaczającej standardy dla reklamy natywnej w Polsce. Wcześniej przez 4 lata pracowała jako Account Manager w agencjach PR, posiada też 7-letnie doświadczenie dziennikarskie (m.in. „Puls Biznesu”, „Forbes”).
Robert Płonka
Od ponad pięciu lat związany z działaniami kreatywnymi i strategicznymi w agencjach interaktywnych. W INIS zajmuje się rozwiązywaniem problemów klientów w szeroko pojętym obszarze digital tworząc dla nich efektywne strategie i koncepcje komunikacji online.
Martyna Kaleta
Od 2016 pracuje jako Ad Product Manager w Media Impact Polska. W firmie odpowiada za opracowywanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych, prowadzenie projektów strategicznych, szkolenia sprzedaży oraz za biznesowe wsparcie dla Brand Managerów w grupie Onet-RAS Polska.
W branży reklamy i marketingu działa od ponad 7 lat, zdobywając szerokie doświadczenie, nie tylko po stronie wydawcy, ale także w agencjach reklamowych m.in w grupie TBWA oraz K2. Reklama internetowa jest dla niej nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją. Jest aktywnym członkiem grup IAB Brand Safety oraz Brand Advertising Online, a także autorką bloga digitaltimes.pl
Agata Zimka Semeniuk
Z branżą internetową związana od 2004 roku. Karierę zaczynała od pracy w sieci Adnet należącej do grupy CRMedia. W kolejnych latach pracowała dla Value Media, afilo, Isobar oraz Clickad.
Dziś związana jest z Mexadem będącym liderem programmatic agency w Polsce, należącej do grupy DataXu, jako Head of Agency Sales.
Agata pracowała dla największych marek, na różnych płaszczyznach, od fragmentarycznej obsługi kampanii, przez prowadzenie działań performance po kompleksowe strategie obecności brandu w Mediach On-line. W portfolio jej klientów są takie marki jak Millennium Bank, Auchan Polska, Lucas Bank, Unilever i wiele innych.
Prywatnie pasjonatka fotografii oraz miłośniczka branży beauty.
Zbigniew Iwański
E-commerce manager z żyłką do analityki, od początku kariery działa na styku marketingu, sprzedaży oraz IT. Obecnie odpowiada za launch oraz rozwój sklepu mkfresh.pl, wcześniej miał okazję m.in. kierować zespołem CRM w Tchibo oraz realizować wdrożenia BI w LOT. Prelegent na licznych konferencjach z zakresu e-handlu, CRM oraz Business/Customer Intelligence.
Thomas Park
Senior Product Director of Advertising Products at Adform, looks back on 15+ years experience in both the digital and offline media industry. After starting his career in media research at DentsuAegis and various roles at Google (from leading YouTube measurement in DACH to being the EMEA strategy lead for Analytics products) Thomas joined Adform in 2017 and is now heading up product management and strategy globally across their Adserver, DSP and SSP. Thomas has extensive experience consulting clients on media insights, big data and data-driven marketing from A to C level and is a regular speaker on large industry events (e.g. DMEXCO, BVM, ESOMAR world congress, ARF).
Arkadiusz Miegoń
Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – założonej w Kolonii firmie skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Poprzednio manager w domu mediowym OMD. Wykładowca z zakresu planowania mediów cyfrowych w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.
Pracował dotychczas dla największych marek takich jak Sony, LG, Asus, HBO, Ikea, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych.
Pasjonat podróży z plecakiem po Azji, jako alternatywnej wersji wakacji na leżaku.
Piotr Kowalczyk
Z reklamą online związany od 2001 roku, obecnie Dyrektor produktu reklamy online, Polska Press Grupa, wcześniej przez wiele lat kierował rozwojem produktu reklamowego w Onet.pl, Prezes Zarządu IAB Polska w latach 2009-2012, posiadacz specjalnego certyfikatu DIMAQ.

Specjalny certyfikat Dimaq

Krzysztof Łuczak
CEO Proxi.cloud
Od 7 lat związany z rynkiem mobilnym. Posiada bogate doświadczenie w zakresie aplikacji mobilnych. Proxi.cloud posiada platformę do usług opartych na lokalizacji, w tym reklamy i komunikacji geotargetowanej.
Z rozwiązań Proxi.cloud korzystają między innymi takie aplikacje, jak: Blix, Qpony, Skycash czy Lech Poznań. Współzałożyciel Qpony.pl sp. z o.o. – drugiej największej grupy mCommerce w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Prelegent i autor licznych publikacji z zakresu technologii mobilnych.
Arkadiusz Wójkiewicz
Agency Sales Director w Grupie Qpony
15 letnie doświadczenie na rynku reklamowym, ponad 10,5 roku w Grupie Allegro, współpraca z wydawcami, z domami mediowymi, a także z klientami bezpośrednimi.
Jako Dyrektor Działu Sprzedaży Reklam dwa razy tworzył kompleksową politykę sprzedaży reklam w Grupie Allegro, następne kilka lat pracował jako Dyrektor Marketingu Zagranicznego będąc odpowiedzialnym za zagraniczne serwisy Allegro
w kilku europejskich krajach, między innymi w Czechach, Rumunii, Rosji i Ukrainie.
Obecnie jest Szefem Działu Agencyjnego w Grupie Qpony, która posiada w portfelu dwie czołowe aplikacje retailowe: qpony.pl i blix.pl – łącznie ponad 1,6 mln aktywnych, unikalnych użytkowników miesięcznie oraz prowadzi własną agencję Arcom Media zajmującą się planowaniem i zakupem mediów.
Michał Szczur
Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Posiada 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Maciej Tygielski
Szef sprzedaży w AdRetail Grupa Interia z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur sprzedażowych i prowadzenia projektów start-upowych. Specjalista ds. nowych technologii wspierających efekt ROPO i mobilnych programów lojalnościowych. Członek kapituły konkursu AdRetail Inspirio promującego dobre rozwiązania i praktyki w publikacjach gazetkowych. Absolwent WSHiP (Uczelnia Łazarskiego) w Warszawie.
Piotr Bombol
Strategy Director & Partner w Gameset
Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Pasjonat gier komputerowych i e-sportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji marketingu gamingowego Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Główny prelegent DDB Digital Academy. Występował między innymi na Forum IAB, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, CyberRE oraz Game Industry Conference. Juror MIXX Awards 2017.
Jasmin Zäsar
Project Manager w Gameset.
Z branżą komunikacyjną i szkoleniową jest związana od ponad czterech lat. Zdobywała doświadczenie w agencjach Havas Worldwide oraz Lubię To/ Isobar (grupa Dentsu Aegis Network) odpowiadając za projekty oraz rozwój takich klientów jak: Unilever, Allegro, Kompania Piwowarska i MediaMarkt. W jej portfolio znajdują się realizacje z zakresu technologii, budowania i wdrażania platformy strategicznej i kreatywnej w digitalu, content marketingu, produkcji oraz eventów.