PRELEGENCI
Krzysztof Andrzejczak

Advertising Sales and Growth Director, Allegro

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu agencjami reklamowymi. Managing Director agencji digitalowej Isobar, CEO Saatchi & Saatchi w Polsce, Chief eCommerce Officer grupy Publicis w Polsce, od grudnia 2021 r. szef sprzedaży reklamowej i rozwoju biznesu Allegro.
Expert w obszarze transformacji biznesowej i eCommerce, oraz łączenia kompleksowych projektów marketingowych 360 stopni funkcjonujących na styku: web design, technologii, social media, mobile, SEO/SEM, performance i lead generation. Współtwórca struktur hub’owych dostarczających dla globalnych klientów scentralizowane usługi produkcji contentu reklamowego dla takich marek jak: P&G, Kellogs, Sanitec, Unilever, GsK, Mondelez, Microsoft, BP, Daimler, Nivea.

Joanna Balowska

Dyrektorka Sprzedaży i Rozwoju Oferty Internetowej, ekspertka ds. rozwiązań online dla biznesu, Wybrocza.pl

Ekspertka reklamy online, w branży internetowej od 15 lat. Najpierw w Mediach Regionalnych, potem w Polska Press Grupie, gdzie odpowiadała za rozwój mediów internetowych na rynkach lokalnych oraz za rozwój projektów specjalnych online.
Od 6 lat pracuje w Agorze, gdzie kieruje rozwojem oferty i produktu online Grupy Wyborcza (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl)

Od 2019 r. dzieli się swoją ekspercką wiedzą na konferencjach polskich i światowych, m.in. na konferencjach IAB Digital Day czy podczas INMA Master Class dla wydawców z całego świata.
W Grupie Wyborcza prowadzi także eksperckie webinary dla klientów z zakresu reklamy online. 

Anastasiya Baydachenko

CEO IAB Ukraine since 2019

Former COO of ukrainian-british communication group Razom communication (IPG&Havas), CEO adpro/isobar, CDO Dentsu Ukraine

18 years of managerial experience, 15 years in digital, 11 years as digital industry activist

Strategic business consultant, certified consultant of Ichak Adizes methodology

Implemented 5 company transformations, digital business transformation practitioner

An author of 20 trainings and 8 books

Krzysztof Bernatowicz

Talent Manager, GroupM

Doświadczony menadżer w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi, zespołami sprzedażowymi i projektami biznesowymi.
Certyfikowany Trener i Coach Biznesu (Szkoła TROP).
Od początku swojej kariery zawodowej, przez ostatnie 15 lat, pracował w obszarze HR & Sales, w różnych branżach, m.in.: mediowej, reklamowej (digitalowej), telekomunikacyjnej i chemicznej.
Obecnie w roli Talent & Culture Managera, w firmie GroupM, realizuje kluczowe projekty z obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz wspiera kadrę menadżerską w zakresie procesów Human Resources.
Wcześniej, pracował w roli Dyrektora Sprzedaży, gdzie zarządzał zespołami sprzedażowymi i aktywnie pozyskiwał kluczowych Klientów.
Stworzył również sieć brokerską w obszarze reklamy Digital Out Of Home.
Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rozwojowych, procesów coachingowych i rekrutacyjnych oraz wdrażania działań employer brandingowych.
Jako coach wspiera procesy w obszarze zarządzania ludźmi, doradztwa zawodowego oraz rozwiązywania innych problemów, które mają wpływ na osiąganie sukcesów. Jako trener prowadzi szkolenia z komunikacji, rekrutacji, employer brandingu oraz skutecznej sprzedaży.

Filip Beźnicki

Client Lead, Accenture Song

Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej jak i kreatywnej.
Jako ekspert stara się wnosić myślenie biznesowe i strukturę do pomysłów kreatywnych i kreatywność do rekomendacji mediowych opartych o dane. Często z sukcesami co potwierdzone jest nagrodami takimi jak Effie (w tym dwa Złote), czy Mixx Awards (w tym tytuł „Agencji Roku 2019 z Saatchi&Saatchi i Domu mediowego roku 2021 dla Havas Media).
W Havas Media odpowiedzialny za strategię, kreatywność w rekomendacjach i budowanie „Meaningful Brands” dla lokalnych jak i globalnych klientów.
Juror w konkursie MIXX w Polsce, Bułgarii i Rumunii.

Kamil Bolek

CMO, członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Wielokrotnie nagradzany prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, szkoleniowiec i wykładowca kilku uczelni (w tym studiów MBA), juror, arbiter KER. Co roku występuje na kilkudziesięciu konferencjach, prowadzi zajęcia na kilku uczelniach, przeprowadza szkolenia i warsztaty w agencjach, domach mediowych i działach marketingu największych marek w Polsce.

Piotr Bombol

Chief Strategy Officer w Gameset

Z wykształcenia ekonomista, pasjonat gier komputerowych i esportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T‑Mobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji gaming marketingu Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Występował m.in. na Forum IAB (czterokrotnie), Kongresie Badaczy Rynku i Opinii oraz DAMconf w Zagrzebiu. Zdobywca nagród Effie i Cannes Lions, a także juror MIXX Awards, Effie Awards oraz Konkursu Innovation.

Przemysław Bryk

Business Integration Manager, Data Science Publicis Groupe

Odpowiada za integrację oferty Data Science w Publicis Groupe. Dba o idealne dopasowanie rozwiązań technologicznych do wymogów strategicznych oraz mediowych. Ma ponad 9‑letnie doświadczenie w łączeniu mediów digital i MarTechu. Fan dynamicznie rozwijającego się rynku technologii marketingowych i szans biznesowych, które technologie tworzą. Wielokrotnie dzielił się ekspertyzą podczas szkoleń, wystąpień publicznych i webinarów, m.in. podczas IAB Internet Week.

 

Anna Charytoniuk

Digital Lead (P&M Wellness Category), Sanofi

Strateg digitalowy z 12-letnim doświadczeniem zdobywanym zarówno po stronie agencji mediowych, jak i w działach marketingu. Entuzjastka konsumero-centryzmu i poszukiwaczka szerokiej perspektywy. Zaprojektowała i wdrażała strategię digitalową w wielu ekscytujących przedsięwzięciach, z których część została doceniona nagrodami branżowymi: m.in. strategia e‑store PANDORA (MIXX AWARD 2018, brąz), Desperados “Impreza to stan umysłu” (srebrne Effie 2021), Żywiec Męskie Granie #wdomu (MIXX AWARD 2021, srebro&złoto).
Aktualnie odpowiada za kształtowanie strategii digitalowej marek Sanofi oraz zarażanie pasją do digital marketingu kolegów z organizacji pełniących bardzo różne, również pozamarketingowe role.

Tadeusz Chełkowski

Founder, Patronite.pl 

Karolina Chołuj

Director, Business Planning, Mindshare

W Mindshare od 2015 r. Odpowiedzialna za rozwój oferty analityczno-badawczej i narzędziowej domu mediowego. Wspiera klientów Mindshare Polska w planowaniu i implementacji rozwiązań badawczych i analitycznych zgodnych z ich potrzebami, w szczególności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych realizowanych w agencji.Absolwentka Socjologii oraz Integracji Europejskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada 18-letnie doświadczenie w sektorze badań marketingowych, które zdobyła realizując zróżnicowane projekty, jako wykonawca i zleceniodawca badań. W swojej karierze pracowała dla m.in. Unilever, Procter & Gamble, Coca-Cola, mBank, Virgin Mobile, T‑Mobile, De’Longhi, Mazda, Eurocash, Maspex czy L’Oreal.

Dobromir Ciaś

CEO, ABTShield

Założyciel Edge NPD, polskiej technologicznej spółki realizującej m.in. projekt do walki z ad fraud i dezinformacji w Internecie (ABTShield), który zdobył prestiżowe wyróżnienie Uniwersytetu w Południowej Californi (USC) jako laureat “Public Diplomacy Innovation Prize 2021”, wyróżniony jako INNOVATION 2020 przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, wymieniany jako success case w raporcie Funduszu Google 2020. Dostawca usługi poświęconej dezinformacji w ramach NATO. Zdobywca New Europe 100 przyznawanego przez Financial Times, Google, Respublica oraz Visegrad Fund dla top innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej, laureat nagrody Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief. Dwukrotny laureat nagrody publiczności kongresu PTBRiO.

Jakub Czaplicki

Technology Business Director, VMLY&R Poland

W branża digital od 2008 roku. Przez wiele lat partner w agencji reklamowej. Od 2018 roku związany z rozwojem działu technologicznego w agencji VMLY&R Poland. Zafascynowany transhumanizmem i literatura hard science fiction. Ciągle marzy o byciu zawodowym koszykarzem i surferem. Prywatnie mąż i ojciec dwóch niesamowitych synów.

Małgorzata Dąbrowska

Publisher Sales Manager, Taboola

Malgorzata has gained many years of experience in planning and selling print and online advertising campaigns, working in Poland and the UK for renowned publishers such as Architektura & Biznes, Krakowski Rynek Nieruchomości, Lloyd’s List. She joined Taboola in 2018 and is responsible for the development of the Polish Publisher Network. 

Krzysztof Domeradzki

Media&Digital Operational Lead, Kantar

Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantar. Współpracował między innymi z branżami telekomunikacyjnymi, bankowymi, technologicznymi i telewizyjnymi. 

Roman Dudziński

Digital Strategy and Product Director, dentsu Polska

Posiada 12 letnie doświadczenie pracy po stronie domów mediowych — Zenith, Media Direction OMD a obecnie od 6 lat w grupie dentsu Polska. Doświadczenie zdobywał w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (AmRest), eCommerce (KFC), motoryzacja (PSA, Toyota), FMCG (Barilla) czy alkohole (Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital leada kreował komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu. Przeprowadził dziesiątki prezentacji i szkoleń z zakresu różnych obszarów działań digital, kierowanych do pracowników agencji, klientów i dostawców, z największym przekraczającym 80 uczestników.

Piotr Friedberg

Chief Business Officer | Technology, VMLY&R Poland

Związany z komunikacją i branżą digital od 2004 roku. Współzałożyciel agencji VMLY&R Poland, gdzie odpowiada za rozwój biznesu technologicznego. Założyciel Sparkly — startupu rozwijającego technologię dla live commerce. Realizował globalne projekty m.in. dla Colgate, Lavazza, United Rentals, Bridgestone. Prelegent IAB Forum, IAB How to, Mobile Trends i innych wydarzeń branżowych. Prywatnie mąż i ojciec, muzyk oraz mechanik spędzający noce nad odbudową youngtimerów.

Paweł Gala

CEO, Wavemaker

Ponad 20 lat w branży. Od początku w strukturach WPP. Angażował się w rozmaite obszary działalności agencji, ale kluczową jego odpowiedzialnością był przez kilkanaście lat nowy biznes — w Polsce oraz w regionie CEE. W 2019r. awansował na CEO Wavemaker w Polsce. W tym samym roku Wavemaker został Agencją 20-lecia EFFIE, a on otrzymał tytuł AdMana Roku w plebiscycie magazynu „Press”. Poza odpowiedzialnością za lokalny biznes agencji, pełni też rolę lidera hubu Wavemaker na region CEE.

Agata Groszek

Strategy and Insight Specialist, Havas Media Group Poland

Socjolożka z wykształcenia i zamiłowania, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, od czterech lat związana z badaniami rynku. Pierwsze badawcze kroki stawiałam w Ipsos, działając w obszarze badań ilościowych dla branży FMCG. W Havas Media Group odpowiadam za badania ilościowe, współtworzę raporty trendowe oraz syndykatowe, którymi podzieliłam się z szerszą publicznością na XXII Kongresie Badaczy. Pasjonuje mnie popkultura, nowe trendy i zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie.

Anna Gumkowska

Digital Strategy and Development Director, TVN Grupa Discovery

dr Anna Gumkowska – od 14 lat „robi internety”. Najpierw w Gazeta.pl, potem w WP.pl, obecnie w TVN. Łączy lekkość sceniczną z profesjonalnym warsztatem. Jako Ph. D. bada computer mediated communication, jest autorką szeregu publikacji branżowych oraz autorem książki Tekst {w} sieci. Aktywnie wykłada na uczelniach wyższych. Jest ekspertem IAB oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy.

Michał Guzowski

Project Coordinator, [m]Spark

z marketingiem związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał w branży finansowej realizując projekty komunikacyjne dla wiodącej grupy ubezpieczeniowej. Odpowiadał za komunikację z siecią sprzedaży, działania PR oraz organizację i prowadzenie eventów. Następnie związany z Domiporta.pl gdzie odpowiadał za marketing i PR. Autor wielu komentarzy, analiz rynkowych, prowadzący wydarzenia live oraz prelegent na wydarzeniach branżowych.
Obecnie w [m]spark – akceleratorze działającym w strukturach GroupM w segmencie martech. Wyszukuje startupy z potencjałem, rozwija kompetencje cyfrowe, poszukuje nowych ścieżek dla startupów gotowych na ekspansję międzynarodową. Pasjonat metaversu, web 3.0, zafascynowany nową ekonomią, zmianą sposobu komunikacji, wytwarzania wartości i podziału marży. Baczny obserwator rozwiązań idących w poprzek dotychczasowych łańcuchów wartości.

Małogrzata Hejka

Strategy & Innovations Director, Spark Foundry

Strateżka z 17-sto letnim doświadczeniem w mediach. Od 2017 roku Strategy & Innovations Director w Spark Foundry. Odpowiedzialnaw Spark Foundry za poziom merytoryczny strategii oraz rozwój innowacyjności. Współzałożycielka i liderka X‑Teamu Odpowiedzialnego Rozwoju w Grupie Publicis – ogólnoagencyjnego zespołu rozwijającego Publicis Groupe i jej ofertę w obszarze odpowiedzialności społecznej.

Patrycja Herbowska-Tytro

Head of Analytics Practice, Kantar

Od 10 lat związana z branżą badawczą. W pracy z Klientami szuka w danych odpowiedzi na pytania biznesowe Klientów. Wielokrotna prelegentka i moderatorka na najważniejszych konferencjach FMCG i eCommerce w Polsce. Aktualnie rozwija w Kantarze obszar zaawansowanych analiz, skupiający się m.in. na pomiarze efektywności działań marketingowych w krótkim i długim okresie.

Iryna Ilkiv

Senior Technology & Activation Group Manager, Data Science Publicis Groupe

Ponad 10 letnie doświadczenie z technologią Ad i MarTech, zdobywane najpierw po stronie dostawczy technologii, wydawcy, a obecnie po stronie agencji mediowej.
Na co dzień doradzam Klientom, jak skutecznie wdrożyć technologie, gromadzić i analizować dane. Pasjonują mnie możliwości, które obecnie daje technologia oraz dane, jeśli je umiejętnie wykorzystać, dążę to tego, żeby maksymalnie czerpać z tego, co już obecnie posiada Klient sukcesywnie rozwijając go, a nie robiąc rewolucji.
Doświadczenie w prezentowaniu: kilkadziesiąt szkoleń i wystąpień zewnętrznych (dla klientów) i wewnętrznych (Data Science Meeting, Data Science Academy, Think Data) w tematach narzędzi, analityki.

Adam Jankowski

Head of eCommerce Integration, IKEA

Z branżą marketingu związany od 17 lat. Posiada doświadczenie po stronie agencji (TBWA), marketingu relacyjnego (Euro RSCG Marketing House) oraz po stronie Klienta gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie strategii e‑Marketingowych (T‑Mobile, Play, PZU)
Od 7 lat w IKEA, początkowo Web&Digital Manager, następnie Consumer & Customer Engagement Manager gdzie kluczowym było znajdowanie synergii oraz efektywności: i w kooperacji wielu zespołów i dzięki wykorzystaniu bogactwa danych, także z programu CRM IKEA Family.
Obecnie jako Head of eCommerce Integration odpowiedzialny za holistyczny rozwój oferty e‑commerce IKEA w Polsce.

Klementyna Jarmusz

Strategic Planner, DDB Warszawa

Strateżka w agencji reklamowej DDB Warszawa. Współautorka kampanii McDonald’s nagradzanych w konkursie Effie oraz jednej z najgłośniejszych kampanii tego roku „Mata przejmuje Maka”. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencji Havas PR Warsaw, gdzie współtworzyła kampanie wyróżniane w konkursie Złote Spinacze. Zwyciężczyni konkursu Young Creatives Eurobest 2017.

Agnieszka Karcz

Associate, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Prawniczka specjalizująca się w prawie mediów i reklamy, nowych technologii oraz prawie własności intelektualnej. Na co dzień doradza klientom z branży internetowej oraz e‑sportowej. Opiniuje również projekty związane z komunikacją marketingową, w szczególności dotyczącą działań podejmowanych w mediach społecznościowych. Doradczyni prawna Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Jacek Karolak

Business Director, 180heartbeats + Jung v Matt

Od 21 lat w branży digital: media, kreacja, strategia komunikacji, rozwiązania platformowe.
Pierwsze doświadczenia to jeszcze portal Arena.pl w czasach tzw “bańki internetowej”, a potem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media), agencja K2, od kilku lat w 180heartbeats +JUNG v MATT.
Przez ostatnich kilkanaście lat skupiam się na mediach cyfrowych i projektach opartych o rozwiązania digital dla klientów z różnych branż, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Kompania Piwowarska, US Pharmacia, PZU, Shell, Grupa Neuca, Dakea, Huawei, BNP Paribas.
W ramach poszukiwania rozwiązań digital prowadzę dla klientów prezentacje inspiracyjne, warsztaty, wspólne analizy modeli biznesowych, analizy potrzeb różnych grup odbiorców.

Adrian Kawecki

Prezes Zarządu Mindshare Polska,

członek IAA. Od 2014 roku zarządza agencją mediową, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
Przed objęciem stanowiska CEO Mindshare, był związany z Optimum Media OMD, gdzie zajmował stanowisku Media Plannera, a następnie Managing Directora w 2002 roku. Bezpośrednio przed dołączeniem do Mindshare odpowiadał m.in. za obsługę klientów we wszystkich mediach, nadzór nad projektami telewizyjnymi oraz zarządzanie agencją.
Ekspert w dziedzinie rozwoju rynku mediowego w Polsce, zarządzania zespołem, tworzenia odnoszących sukcesy strategii dla dużych marek, realizacji kampanii zdobywających prestiżowe, branżowe nagrody, nowych trendów i rozwiązań na rynku, zmian zachodzących w branży.

 

 

dr Maciej Kawecki

Powołany przez Komisję Europejską na funkcję Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema. Prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. W latach 2019–2021 dziekan Wydziału Przedsiębiorczości i Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej Warszawie. Od 2017 do 2019 r. dyrektor departamentu zarządzania danymi w Ministerstwie Cyfryzacji odpowiadający za sektor innowacji i wdrażanie do polskiego porządku prawnego RODO. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.  Studiował również na Uniwersytecie w Sztokholmie oraz Uniwersytecie J.W. Goethego we Frankfurcie nad Menem. Ukończył z wyróżnieniem Europejską Akademię Dyplomacji. W 2017 r. laureat nagrody specjalnej za wkład w reformę ochrony danych osobowych w konkursie Prawników Liderów Jutra Dziennika Gazety Prawnej i Wydawnictwa Wolters Kluwer. W 2018 r. zajął 23. miejsce w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej, w 2019 awansował w tym samym rankingu na 15. pozycję, zostając uznanym „twarzą RODO w Polsce”. Autor cyklu technologicznego w programie Dzień Dobry TVN, podcastu redakcji Onet oraz Komputer Świat „Technicznie Rzecz Biorąc”.

Piotr Kociszewski

Data Science Manager, DBI (Havas Media Group)

Absolwent Ekonometrii i Informatyki na UW oraz Big Data na SGH. Ma ponad 9 lat doświadczenia w obszarze data-driven marketingu. Aktualnie odpowiedzialny za szeroko pojęty Data Science, z naciskiem na modele ekonometryczne, atrybucje konwersji oraz wizualizację danych. Współpracował z takimi markami jak: Unilever, Orange, Allegro, PZU, Carrefour i inni

Łukasz Kołdys

A&I Director, Wavemaker

W branży od niemal 16 lat, kieruje zespołem Analytics i Insight w Wavemeker. Z doświadczeniem w agencjach badawczych. Wyspecjalizowany w doradztwie w obszarach pomiaru i efektywności mediów oraz tworzenia i wdrażania rozwiązań produktowych. 

Joanna Kopeć

Senior Media Research Executive, Nielsen

socjolożka, badaczka rynku i mediów. Od początku kariery zawodowej związana z badaniami, dostarczała użytecznej biznesowo wiedzy o motywacjach, zachowaniach i zwyczajach konsumentów i widzów i ich przełożeniu na biznes. W Nielsenie doświadczenie w badaniach marketingowych przekuwa w nową perspektywę patrzenia na dane o widowni, oglądalności i trendach w Polsce i na świecie. Wysoko oceniana prelegentka badawczych, marketingowych i mediowych konferencji branżowych (IAB Forum, Kongres PTBRiO, CyberResearch, MultiscreenDay, PIKE), prowadzi warsztaty i sesje insightowe, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii.

Olga Korolec

CMO, Ringier Axel Springer Polska

CMO & Sustainability Director w Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz zrównoważonego rozwoju dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Wierzy, że należy budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata.
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Effie Awards oraz Radzie Marek Superbrands

Bogdan Koroluk

Data Strategy Manager, DBI (Havas Media Group)

Debiucik speakerski na konferencji. Natomiast Bogdan jest świetnym mówcą – ma duże doświadczenie w prezentowaniu kompleksowych strategii Big Data podczas spotkań z klientami, organizowanych warsztatów czy szkoleń.
Bogdan jest ekspertem w obszarze strategii danych, którego podstawową rolą jest tworzenie architektury komunikacji zorientowanej na dane, budowanie doświadczeń klientów oraz wspieranie zaawansowanych procesów analitycznych.
Pracuje z wieloma klientami z branży detalicznej, finansowej i bankowej wdrażając rozwiązania technologiczne i komunikacyjne. Jego głównym celem jest budowanie platform komunikacyjnych opartych na danych, skoncentrowanych na realizacji określonych celów biznesowych dla klientów Havas Media Group i znaczącego doświadczenia dla klientów marki.

Jakub Kossut

CEO, MediaCom

Związany z agencją od 2003 roku, od 2008 roku zasiada w jej zarządzie. Karierę rozpoczynał w Instytucie Ekonometrii SGH, skąd przeszedł do MediaCom, aby stworzyć pierwszy w Polsce dział marketingowych analiz ekonometrycznych. Wielokrotnie występował na kongresach PTBRiO. Zwolennik stosowania zaawansowanej analityki w służbie komunikacji marketingowej. Gorąco wierzy też w siłę strategicznego planowania całego, pełnego wewnętrznych interakcji ekosystemu mediów. Zaangażowany w tematy ekologii i resilience, jest przekonany, że jako branża swoimi działaniami możemy wspierać postawy z myślą o społeczeństwie i przyszłych pokoleniach. Wierzy w siłę partnerskich relacji, kierując się filozofią MediaCom, People First Better Results.

Magdalena Kozanowska

Managing Director, 180heartbeats + Jung v Matt

Absolwentka SGH, Zarządzanie i Marketing oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (APP). Ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie, m.in. w agencjach sieciowych Leo Burnett i JWT. W tej ostatniej wyróżniona w programie ‘High Potential’, jako jedna z 3 osób w Europie. Doświadczenie zdobywała również w strukturach marketingu duńskiej Teledenmark A/S. Do 180heartbeats + JvM trafiła w 2016 roku, w poszukiwaniu miejsca, w którym kreacja jest główną siłą napędową. Od trzech lat na stanowisku Managing Director.
Jurorka Innovation Awards 2015, Wykładowca DIGITAL DAY- inicjatywy organizowanej przez NIKE POLAND, członkini Komitetu EFFIE 2019 i jurorka EFFIE 2020.

Agata Krawczyk

Deputy Business & Strategy Director, DDB Warszawa

Jako Deputy Business & Strategy Director odpowiada za rozwój i koordynację agencyjnego zespołu strategów oraz obsługę merytoryczną i rozwój biznesowy jednej z kluczowych grup klienckich agencji reklamowej DDB Warszawa. Z DDB, czyli najefektywniejszą agencją komunikacyjną 20-lecia Effie Awards Poland, związana od początków kariery. W ramach międzynarodowej współpracy z siecią współtworzy nowe narzędzia i metodologie z zakresu strategii komunikacji dla regionu EMEA.;

Jakub Kubalski

Partner, SSW Pragmatic Solutions

Jakub Kubalski, adwokat, specjalizuje się w prawie własności intelektualnej na bieżąco badając prawne aspekty świata cyfrowego, gier wideo, mediów elektronicznych. Uczestniczył w doradztwie i negocjacjach przy licznych projektach dla podmiotów z branży gier komputerowych, w tym w kwestiach związanych z grami losowymi.
Reprezentował interesy Klientów przed sądami powszechnymi, organami administracji publicznej (m.in. Prezesa UOKiK, Prezesa UKE, Prezesa UODO), stowarzyszeniami samoregulacji (m.in. Komisją Etyki Reklamy).

 

Jakub Kwaczyński

Head of Strategy, GoldenSubmarine

Szef strategii agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialny za strategię komunikacji kluczowych klientów m.in. NIVEA Polska, Żubrówka, Nescafe, Intersnack czy Bionorica. Juror nagród MIXX 2019–21 Grand Video Awards 2020. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB (2017–20) Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference (2016–18), In-digital Marketing i inne. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press, Panorama Reklamy) oraz posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor pierwszego polskiego podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to slajd”, nagrodzonego w konkursie Kreatura i POCM 2021. Z marketingiem związany od 9 lat. 

Rafał Lampasiak

Strategy Director MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MediaHub Poland)

Z wykształcenia psycholog społeczny, posiadający ponad 18 lat doświadczenia w pracy jako strateg w agencjach reklamowych, digitalowych oraz mediowych: TBWA, Havas Warsaw, Scholz&Friends, 180Heartbeats + JungVonMatt. Obecnie Strategy Director MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MediaHub Poland) gdzie zarządza multidyscyplinarnym zespołem składającym się ze strategów, badaczy oraz analityków.
Zdobywał nagrody Effie, KTR oraz Innovation Award. Juror w konkursach branżowych (Kreatury, SAR dla MŚP, Eurobest YC), a także mentor programu See&Say dla NGO. Od ponad trzech lat trener w Szkole Marki SAR gdzie prowadzi swoje autorskie tematy zajęć. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy oraz gościnnie prowadzący zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Artur Leśniak

Marketing Manager RocketJobs.pl, właściciel AL FORESTER Strategy & Communications Consultants

Ma ponad 10-letnie doświadczenie reklamowe. Jest autorem i współautorem wielu ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii reklamowych. M.in.: dla OLX, Kaufland, Wawel, Google, Innogy, Biofarm, Zalando. Laureat kilkunastu branżowych nagród m.in.: KTR, Mixx Awards, Effie, Złote Spinacze.

Paweł Lewandowski

Digital Trading Director, MediaCom

W branży związane z nowymi mediami od 2005 roku. Karierę zaczynał jako interaction media planner w czasach, w których działy Digital w agencjach mediowych zaczynały dopiero powstawać. Przez lata zdobywał doświadczenie pracując dla branży finansowej, motoryzacyjnej, OTC, FMCG i Telco. Od 2014 szef negocjacji digitalowych w jednym z największych domów mediowych wspierający Klientów w osiąganiu wyznaczonych celów. Członek komitetu mSpark, który jest akceleratorem start-up’ów MARTECH.

 

 

Ludmiła Lib

Research Manager, Business Planning, Mindshare

W branży badawczej od 2006 r., początkowo w agencjach badawczych, następnie w domu mediowym Mindshare. Obecnie manager w zespole Business Planning — odpowiada za badania, insighty konsumenckie i analizy. Zainteresowana metodami przystępnego prezentowania wyników badań marketingowych. Wystąpienia publiczne: związane z branżą mediową i badawczą (lista poniżej), gościnni podcastu, wypowiedzi w mediach. Wielokrotna prelegentka podczas wystąpień dla klientów, szkoleń wewnętrznych, uczestniczka przetargów.

Szymon Lipiński

Data Strategy Director, Wavemaker

Z branżą marketingu związany od 14 lat. Posiada doświadczenie we współpracy z Klientami z różnych kategorii, m.in. FMCG, Entertainment, Finance, OTC, Moto, Retail. Autor oraz współautor innowacyjnych kampanii i strategii, wielokrotnie nagradzanych w takich konkursach jak: Effie, Mixx Awards, Innovation Ad, KTR, Złote Spinacze, Eurobest. Absolwent centralnych szkoleń WPP z prezentacji i wystąpień publicznych. W 2017–2019r wykładowca Collegium Civitas. W Wavemaker obecnie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z dziedziny Precision Marketing, strategii danowych, DMP/CDP. Autor najwyżej ocenionego wystąpienia Forum IAB 2020.

 

Magdalena Łukasiuk

Head of PR, 180heartbeats +JUNG v. MATT

gdzie odpowiada za wizerunek agencji i działania PR jej klientów — m.in. Ben & Jerry’s, Burger King, innogy, Google, Pizza Hut, OLX Zalando, Amnesty International. Projekty takie jak Niezniszczalna Tęcza dla B&J czy A co gdyby? OLX, przy których pracowała nagrodzono w wielu konkursach — Cannes Lions, Effie, KTR, Złote Spinacze. Wcześniej dziennikarka — m.in. 7 lat pracowała w branżowym miesięczniku Press, gdzie pisała o rynku reklamy.

Rafał Madajczak

dyrektor kreatywny Gazeta.pl, Agora

Rocznik 1980, jestem szefem działu rozwoju marki w Gazeta.pl. W mediach od 20 lat (Rzeczpospolita, Przekrój, o2, Grupa naTemat), znany ze stworzenia ASZdziennika i obsesji, żeby media zrobiły update do nowych czasów. Wystąpienia publiczne to głównie IAB, bo na inne nie mam za bardzo przestrzeni:)

Bartosz Malinowski

Regional President CEE/MEA/APAC, Adform

Od ponad 15 lat związany ze światem nowych technologii, karierę zaczynał w IBM Polska jako programista.
Po IBM, związany z Adobe Systems, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu.
Od 2014 w Adform, gdzie odpowiada za strategie rozwoju, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami i partnerami.Obecnie Regionalny Prezes w regionie Europe Centralnej i Wschodniej, Afryce oraz Azji i Pacyfiku,
Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Dominika Nawrocka

Strategy & Research Manager, PHD/ Media Direction

Socjolożka, badaczka marketingowa, strateżka, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Pracowała w Pentor RI, TNS i Kantar. Od 2017 roku związana z Grupą Media Direction gdzie stworzyła dział badań i analiz. Obecnie konstruuje autorskie badania dla klientów agencji mediowej oraz wspiera klientów od strony budowania strategii komunikacyjnej.

 

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu

Z branżą medialną związany od wielu lat. Od lipca 2019r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005–2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska — początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997–2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyber Transformations, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor Raportu Strategicznego IAB oraz Leksykonu “Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych”. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii. Prywatnie pasjonat gór oraz miłośnik czeskiego kina.

Małgorzata Niska

Digital Strategy Director, dentsu Polska

W grupie dentsu od ponad 10 lat, obecnie skoncentrowana na tworzeniu strategii digital dla obecnych klientów oraz w procesach new business. Przez ostatnie lata zbierała doświadczenie w tworzeniu strategii digital dla klientów z różnych branż: FMCG (Ferrero, Intersnack), fashion & beauty (Calzedonia, Sephora, Shiseido), a także dla Burger King, UPC czy Agata Meble. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow. Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Jest trenerem IAB programu certyfikacji Dimaq. Absolwentka SGH na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu.

Krzysztof Nowicki

CEO, Live.Market

Krzysztof Nowicki prezes i założyciel Live.Market, kompleksowej platformy SocialCommerce/LiveCommerce.
Uprzednio odpowiedzialny za komercjalizację rozwiązań MarTech takich firm jak: Exponea, IgnitionOne, SARE, Synerise, K2 Internet. Od 11 lat skupiony na digitalu, specjalizuje się wykorzystaniu danych i technologii, SaaS do personalizacji. Doświadczony w projektach dot. omnichannel, innowacji i transformacji cyfrowej. Prywatnie zafascynowany kulturą Azji Środkowo-Wschodniej i wakeboardingiem. 

Maciej Olenderczyk

Finecast Director, GroupM

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketingowej zdobywane w agencji badawczej oraz agencjach mediowych (Publicis Media oraz GroupM). Rozległe doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii video oraz TV. Ostatnio odpowiedzialny za koordynację kampanii TV na ponad 20 rynkach CEE i krajów Nordyckich. Obecnie w GroupM jako Finecast Director odpowiedzialny za wdrożenie kampanii Addressable TV na polskim rynku. 

Jarosław Pająk

Innovation Director, GroupM

Praktyk, który przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2006 roku a projekty i kampanie, przy których brał udział były wielokrotnie nominowane i nagradzane w takich konkursach jak MIXX Awards, Media Trendy, Złote Orły czy Webstar Festival. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i szkoleń a także Członek Grup roboczych IAB Polska (lata 2012–2016).
Od początku kariery związany z GroupM, najpierw w agencji MediaCom, gdzie był współodpowiedzialny za zarządzanie działem Digital oraz rozwój działu zajmującego się kreacją digitalową. Obecnie pracuje bezpośrednio GroupM jako Innovation Director i odpowiada za wdrażani nowych rozwiązań i zarządzanie [m]spark’iem (akcelerator martech i platforma innowacji GroupM).

Agnieszka Parfienowicz

Partner Digital, Mindshare

ekspertka z obszaru digital z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, certyfikowana trenerka DIMAQ Professional i wykfalifikowana trenerka z obszaru prezentacji (Train the Trainer), a także studentka „MBA Leading Innovation and Change” w York St John University. Aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Od 2018 roku obejmuje stanowisko Partnera w Mindshare Polska, na którym m.in. zajmuje się tworzeniem i nadzorem nad realizacją strategii z obszaru digital oraz merytorycznym wsparciem zespołów FAST i INVENTION. Wielokrotnie uczestniczyła w roli prelegentki i trenerki w najważniejszych konferencjach i szkoleniach branżowych, w tym: Forum IAB, In Digital Marketing, Polzak Marketing czy eCommerce HowTo Workshop.

Marcin Pawilno-Pacewicz

Business Development Director, Kantar

Od 15 lat związany z badaniami rynku. Apostoł zastosowania digitalu i nowych technologii w synergii z badaniami deklaratywnymi. Prelegent Cyberresearch oraz XXI i XXII Kongresu Badaczy.

Paula Pawlikowska

Head of Agile Transition, MediaCom

W MediaCom od 2014, pracowała dla klientów takich jak The Coca Cola Company, Danone, Mars, AkzoNobel, Hasbro, Xiaomi czy Van Pur. Współuczestniczyła w realizacji kampanii nagradzanych Effie czy Mixx Awards. Odpowiedzialna za skalowanie Agile w MediaCom. Posiada certyfikaty Agile PM Foundation, Prince2Agile Foundation i Facilitation Faundation, w 2021 roku została ambasadorem Agile w globalnym programie Agile w Mediacom.

Marta Perwenis

Head of eCommerce, Digital Tribe, T‑Mobile

Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu digitalowych kanałów sprzedaży.
W T‑Mobile Polska odpowiada za rozwój i sprzedaż kanału eCommerce, min. za procesy sprzedażowe on/off site, strategię mediową, marketing automation, analitykę i działania SEO. Wcześniej związana z Play gdzie sukcesem wdrożyła platformę SAP Hybris dla wszystkich procesów sprzedaży online.

Tomasz Piątkowski

Chief Digital Officer, GroupM

Z mediami cyfrowymi związany od ponad 15 lat. Od roku 2019 Tomasz na stanowisku CDO odpowiedzialny jest za strategię rozwoju kanałów cyfrowych i technologii marketingowych w GroupM. W latach 2017–2019 pracował w Meetrics jako Country Manager. W latach 2007 – 2017 pracował w GroupM i początkowo był odpowiedzialny za rozwój Outrider,  agencji zajmującej się planowaniem i realizacją działań w wyszukiwarkach. W roku 2010 objął stanowisko Managing Directora w GroupM Interaction i zajął się rozwojem Quismy – agencji Performance Marketingowej oraz Xaxisa, podmiotów wchodzących w skład GroupM. Wcześniej w latach 2004 – 2007 pracował w MRM Partners na stanowisku Interaction Director i współtworzył komórkę Interaktywną działającą na rzecz MRM Partners i Universal McCann, która łączyła kompetencje mediowe i interaktywne.

Tomasz Piątkowski był wielokrotnie prelegentem na konferencjach branżowych i prowadził szkolenia z zakresu marketingu interaktywnego w Polsce i za granicą (m.in. Internet Standard, Media Run, Internet Hungaria 2010, FDIM – konferencja dla przedstawicieli rynku digital w Danii, Google Day).

Michał Protasiuk

Research Manager CEE, Google

w branży badawczej od 2002 roku, w Google odpowiedzialny za insighty konsumenckie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w badaniach mediów, pomiarze efektywności marketingowej oraz zachowaniach zakupowych w handlu detalicznym. Częsty prelegent na konferencjach branżowych, trener z zakresu badań marketingowych. Współautor książek “Data driven decisions” (PWN, 2018), “Gamification, jak wygrać zaangażowanie respondenta” (PWN, 2020), “Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021).

Aleksandra Przybyła

Digital Lead (Digestive Wellness Category), Sanofi

Digital Lead w Sanofi, aktualnie odpowiedzialna za współtworzenie i wdrażanie w życie strategii digital dla jednych z największych marek rynku leków OTC (m.in. Essentiale, No-Spa).
Skoncentrowana na szukaniu rozwiązań, jak poruszać się w obwarowanym wieloma regulacjami farmaceutycznym świecie, nie pozostając przy tym w tyle za trendami rynku FMCG.
Pasjonuje się dostosowywaniem strony kreatywnej adekwatnie do kampanii digitalowych.
Realizowała kampanię edukacyjną Essentiale „Wątroba się sprawdza” nagrodzoną srebrną statuetką Effie w kategorii OTC i Suplementy Diety.

Łukasz Pytlewski

Market Lead Data and Tech, GroupM

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie analityczne, które wykorzystywał w pracy z czołowymi reklamodawcami na polskim rynku. Obecnie w GroupM odpowiada za rozwój oferty, opartej o dane oraz o nowoczesne technologie digital. Jest autorem pionierskich produktów mediowych, w tym integracji paneli NAM oraz GfK Trzykrotny prelegent Forum IAB. Występował również jako prelegent na innych konferencja (Video Wars by Screenlovers, Kongres Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO). Był zapraszany również do paneli eksperckich (Polzak Marketing, IAB Expert Panel).

Dominik Ryżko

CEO & Founder, Scattered

Dominik Ryżko posiada ponad 25 lat doświadczenia w branży IT z czego 10 bezpośrednio w digital/e‑commerce m.in. jako Chief Data Scientist w Allegro czy VP AI&Analytics w Adform. Specjalizuje się w budowie wielkoskalowych platform opartych na danych z wykorzystaniem technologii Big Data, AI, ML i implementujących m.in. systemy rekomendacji, reklamę RTB, modele atrybucji, ID-grafy. W 2007 obronił doktorat na Politechnice Warszawskiej i od tamtej pory prowadzi zajęcia na tej uczelni. Jest autorem lub edytorem szeregu książek i publikacji w renomowanych wydawnictwach (IEEE, Springer, Wiley). Występował na wielu konferencjach naukowych i komercyjnych w kraju i za granicą.

Tomasz Rzepniewski

Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w CR MEDIA Consulting, Digital Media Broker. Od 2005 roku w Wavemaker jest odpowiedzialny za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: display, social, search, performance, E comm i programmatic. Wraz z zespołem digitalowym został kilkukrotnie nagrodzony tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards oraz wieloma innymi nagrodami: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, KREATURA. Obecnie nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty kontentowej (Wavemaker Content). Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InovationAD. Mentor przy akceleratorze Innowacji i współpracy ze start-upami, [m]Spark.

 

Andreas Sierts

Director, Product Management, Adform

Andreas Sierts is Director Product Management at Adform and besides other responsible for ID Fusion, Adform’s identity solution. He has been part of the Adform team since 2017 and was already responsible for AI development and data analysis internally. Prior to that, Sierts worked on the agency side for more than ten years.

Grzegorz Smółkowski

Strategic Partner Manager, CEE, Google

Odpowiedzialny za współpracę ze strategicznymi partnerami w zakresie wykorzystania Google Marketing Platform oraz Google Analytics 360 w regionie CEE. W ostatnich latach był odpowiedzialny za program Digital Maturity Transformation dla kluczowych klientów Google w regionie. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej oraz strategiach marketingowych. Pasjonat startupów oraz tenisa ziemnego.

 

Grzegorz Smyka

Digital & Investment Director, Wavemaker

Obecnie odpowiada za jakość oferty digital oraz bieżące wsparcie strategiczne kluczowych klientów w Wavemaker.
W 2008 roku ukończył Interaction Academy w Londynie zdobywając międzynarodowe doświadczenie, poprzez współtworzenie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych dla regionalnych i globalnych klientów.
Aktywny działacz w środowisku start up’owym m. Organizator i członek komitetu założycielskiego akceleratora mspark ‑pierwszy tego typu akceleratora dla startupów z obszaru Martech w Polsce. Wielokrotny prelegent na różnych konferencjach branżowych m.in. na 10. jubileuszowym Forum IAB.

 

Maciej Sobczyński

Research and Development Director, VMLY&R

16 lat doświadczenia w pracy badawczo-analitycznej w Polsce i za granicą. Pracował w TNS OBOP, TNS Pentor i VMLY&R Poland/Brand Fibres. Realizował badania dla marek z sektorów FMCG, telekomunikacja, żywność, sprzedaż detaliczna, ubezpieczenia, finanse, motoryzacja. Obecnie odpowiedzialny za rozwój narzędzi badawczych VMLY&R Poland/Brand Fibres. Absolwent socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i wykładowca marketingu w social media na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Prelegent XXI i XXII Kongresu Badaczy.

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

Obecnie odpowiada za obszar transformacji biznesowej i doradztwa strategicznego w ramach Grupy Publicis. Konsultant wyspecjalizowany w transformacji cyfrowej, marketingu i innowacji. Sporo robił, nieco osiągnął trochę spieprzył. Nie marnuję Twojego czasu na czytanie bo zapewne się znamy 🙂

Artur Stankiewicz

Dyrektor Wykonawczy ds. Digitalizacji, Orange Polska

Od 1 lipca Dyrektor Wykonawczy ds. Digitalizacji (Chief Digital Officer) w Orange Polska.
Karierę zawodową rozpoczął w 2001 roku w Polkomtel S.A., w obszarze Sprzedaży B2B. Od 2007 roku zarządzał Sprzedażą B2B w Orange Polska, najpierw jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej. W latach 2014–2017 odpowiadał za Sprzedaż i Marketing w Segmentach Biznesowych SOHO i SME, stworzył konwergentną ofertę światłowodową Orange dla małych i średnich firm oraz kierował transformacją struktur sprzedaży w kierunku wzrostu wartości i jakości obsługi klienta. Następnie objął stanowisko Dyrektora Marketingu Rynku Konsumenckiego (2017–2021). Odpowiadał m.in. za budowę i rozwój Orange Flex – pierwszej w pełni cyfrowej usługi telekomunikacyjnej na polskim rynku, a także przygotowanie i wdrożenie z sukcesem strategii „więcej za więcej”, nakierowanej na wzrost marży i wartości generowanej przez klienta. W latach 2010–2017 był członkiem Rady Nadzorczej Orange Retail S.A.
Ukończył z wyróżnieniem Inżynierię Sterowania na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej, jest absolwentem MBA na Université du Québec a Montréal oraz studiów Advanced Management Program na INSEAD.

Michał Szczur

Digital Activation Lead, Mindshare Polska

Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 11 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych klientów Mindshare.

Szymon Szmigiel

Managing Director, Channel Factory

z rynkiem reklamy online związany od kilkunastu lat. W ubiegłym roku dołączył do Channel Factory. Jako Managing Director odpowiada za relację firmy z agencjami i markami w regionie oraz wspiera dalszą ekspansję Channel Factory na rynku EMEA. Wcześniej współtworzył biuro reklamy w CDA SA, jednej z największych platform VOD w Polsce, gdzie był odpowiedzialny za rozwój biznesu i wzrost przychodów. Był również Dyrektorem Sprzedaży Agencyjnej w NetSprint, a także przez siedem lat pracował w Wirtualnej Polsce. W latach 2008–2011 był członkiem zarządu IAB Polska.

Łukasz Sztuczyński

eCommerce Director, GroupM

Ekspert e‑commerce z doświadczeniem w projektach optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Obecnie kieruję działem e‑commerce w GroupM Poland, będąc odpowiedzialnym za integrację kompetencji e‑commerce w organizacji, rozwój oferty oraz strategię i konsulting.
Moje artykuły były publikowane w prasie branżowej, m. in. w E‑commerce w Praktyce i Marketer+. Często udzielam wypowiedzi do mediów, komentując bieżące wydarzenia z rynku, m. in. dla Rzeczpospolitej, Interaktywnie.com, dlahandlu.pl, Nowego Marketingu, Business Insidera i Wirtualnych Mediów.
Byłem prelegentem Forum IAB w 2020 oraz w 2021 roku, zdobywając wysoką ocenę za prelekcję (4,3 w 2021). Występowałem również na konferencjach Shopper Day 2021, konferencji Polskiego Instytutu Rozwoju „Szyte na miarę” oraz na licznych prezentacjach na eventach organizowanych dla klientów agencji zrzeszonych w GroupM, m.in. prowadząc konferencję Amazon Day by NextM w 2021 roku.

Tomasz Szulkowski

COO, mSpark

Chief Operating Officer w platformie innowacji [m]spark, działającej w strukturach GroupM. Skupia się na pozyskiwaniu i wdrażaniu nowych technologii w działaniach komunikacyjnych marek obsługiwanych przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare.
Ekspert w obszarze online marketingu, Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
Autor licznych publikacji na temat mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych,. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, IAB How To… E‑Retail, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

Agata Szustak

Strategy Manager, Zenith

strateżka z digitalowym zacięciem. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w Irlandii promując wyjazdy woluntaryjne do krajów trzeciego świata, później na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych o media digitalowe. Od 9 lat związana z agencjami mediowymi (Wavemaker, Havas, Zenith). Po krótkiej przygodzie po stronie klienta, od roku w dziale strategii Zenith. W tym czasie pracowała dla marek z różnych branż – beauty, retail, FMCG, finanse. Prywatnie mama szalonej czterolatki i wielka fanka gotowania i urządzania wnętrz. 

Kacper Szybowski

Head of eCommerce Poland & Eastern Europe w Reckitter

W branży sprzedaży internetowej od niespełna sześciu lat. Jako konsument od ponad dwudziestu lat.

Benjamin Thym

CEO of Offerista Group

Ben is the CEO of Offerista Group, the #1 Native Network in Europe supporting retail and manufacturer brands with high-reach, digital commerce marketing. His entrepreneurial spirit led him to found Barcoo with friends in 2008. This became Offerista Group after the merger with Marktjagd in 2016. The small start-up has become an international 130+ man company after the acquisition of Wogibtswas.at GmbH (2019) and Prospecto Group (2019). Ben’s passion for Star Wars has also spread to Offerista Spirit: To permanently optimize digital advertising formats/solutions for brick-and-mortar retail, the whole team works lean and constantly develops (new) product “galaxies” to create measurable advertising success for retailers and brands.

dr Piotr Toczyski

Board Member, EAAD-Best.eu

Współtworzył rynkowe standardy badań w PBI i grupach roboczych IAB Polska, opowiadał o wynikach na kongresach PTBRiO. Prowadził też ośmioletnie badanie w działaniu na rzecz integracji cyfrowej seniorów. Jest częstym gościem radia Tok FM, otrzymywał nagrody za wystąpienia na uniwersytetach w Western Michigan i w Paryżu.

Maciej Traczyk

Head of eCommerce & Performance, Wavemaker

Z Wavemaker jest związany od ponad 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z zakresu eCommerce oraz Performance. Dba o rozwój i spójność oferty agencji w obszarze eCommerce i SEO, wspiera i odpowiada za jakość współpracy w obszarze digital ze specjalistycznymi działami agencji. Ma na koncie wiele nagród, najbardziej dumny jest z Mixx Award za kreację strony Vogue Polska.

 

Bartłomiej Trośniak

Senior Business Integration Manager, Performics

Z branżą digital związany od 10 lat, zdobywał doświadczenie w TradeDoubler Polska, Value Media, MullenLowe Mediahub. W przeszłości odpowiadał za projekty z różnych branż, w tym finansowej, ubezpieczeniowej czy retail, a obecnie prowadzi zespół specjalistów w Performics (Public Groupe) gdzie odpowiada za pełne spektrum działań sprzedażowych dla T‑Mobile Polska.

Marta Ulman

Head of Strategy Warsaw, GoldenSubmarine

odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma ponad 10letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott czy ING. Współautorka pierwszego w polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka książki o marketingu, prowadzi szkolenia i warsztaty. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB (2018–20), InDigital Marketing, Dimaq Voice, MIXX Conference i inne.

Radosław Wierzbiński

Strategy and Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Wybrany do grona Marketing Mastermind przez IAA. DIMAQ od 2018 roku.
Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych.
Od 6 lat prowadzi konferencje i webinaria w ramach Impact Academy. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS.
Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Łukasz Wiśniewski

Head of DBI (Havas Media Group)

Ponad 14 lat pracy w mediach digital. Skupiony na tworzeniu produktów i usług z obszaru data driven marketingu, w tym programmatic, DMP, CDP, Data Science, Analityce, Business Intelligence, Performance. Rozwijałem digital i procesy data-driven u wielu klientów, poparte wzrostem zysku operacyjnego, kilkoma nagrodami i wyróżnieniami. Pracuję nie tyle na kampaniach, co na danych — staram się je dla klientów zorganizować, analizować i dawać cenne informacje biznesowe, na których buduje się skuteczną komunikację.

Maciej Woźniak

Założyciel i prezes zarządu, agencja Whites

Założyciel i prezes zarządu w agencji Whites specjalizującej się we wdrażaniu data-driven SEO, kampaniach content marketingowych, działaniach performance, również na rynkach zagranicznych. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Allegro, Orange, Henkel, Medicover, Bayer, Benefit System, Wienerberger, PLL Lot i inni.
Autor artykułów, twórca szkoleń i prelegent na krajowych i zagranicznych konferencjach poświęconych zagadnieniom online marketingu.

Olga Wójcicka

Consumer Insight Manager, Mediahub

Z branżą związana od 2012 roku. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, consumer insights i doradztwem z zakresu komunikacji w Internecie. Jakościowe i ilościowe dane łączy z interpretacją potrzeb konsumentów i analizą środowiska konkurencyjnego, co przekuwa na rekomendacje strategiczne.
Prelegentka m.in. Forum IAB, Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka raportów Big Data&Mobile, Współczesny konsument. Współprowadząca cykl webinarów Mediahub: COVID-TRACK by MediaHub, Matka Polka. Autorka artykułów do magazynów branżowych (Brief, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Social Media Manager).

 

Magda Wójtowicz

Partner Account Manager, Google

trener Google Marketing Platform — zaczynając pracę z największymi klientami brandingowymi z Wielkiej Brytanii obecnie współpracuje z agencjami, resellerami i partnerami na rynku CEE przy projektach transformacji cyfrowej z zakresu programmatic, search oraz measurement. Partnerzy, których wspiera, osiągnęli najwyższy wynik adopcji prywatności w Europie i są gotowi na przyszłość cookie less.

Michał Wrąbel

Senior Data Scientist, DELVE

Ekspert DELVE w obszarze aktywacji danych w marketingu, szczególnie w obszarze digital. Na co dzień łączy zaawansowaną wiedzę analityczną i IT z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi dla klientów, pomagając im osiągać mierzalne cele, takie jak wyższy ROI, ROAS, czy wzrost przychodów z działań marketingowych. Michał specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w marketingu i w e commerce. Certyfikowany Google Cloud Professional Data Engineer.

Michał Zajdel

Head of Media&Digital CEE, Kantar

Zajmuje się badaniami komunikacji i mediów w Kantarze. Specjalizuje się w pomiarach skuteczności komunikacji — czyli w pomiarach cross-mediowych, w badaniach wpływu kampanii reklamowych nad markę i roli kreacji efektywnej komunikacji, a także efektywności mediowej — czyli w modelowaniu marketingu mix. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań. 

Aleksandra Załęska

Head Of Audience Department, Gemius

Od 2020 r. odpowiada w Gemius za realizację i rozwój badania Mediapanel oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Z rynkiem badań związania jest od 2010 roku, pracowała w działach badań, m.in. w TVN S.A oraz agencji Content Spot. Współautorka Raportu Strategicznego IAB, Wykładowczyni KUL, regularnie prowadzi szkolenia z zakresu pomiaru widowni internetowej dla kluczowych klientów firmy. Absolwentka Psychologii KUL i Psychologii Sportu AWF. Miłośniczka sportu — uprawia wspinaczkę i nurkowanie.

Marc Zander

Global Chief Officer, Teads

He is responsible for ensuring Teads develop solutions which enable big global clients to better deliver their media objectives, and to build trusted scale partnerships.
Marc was previously Global Media Director for Mars Chocolate, responsible for developing the media strategy and operationalizing it in all core markets globally. 
Before Mars, Marc ran the Kleenex Brand in the UK– he has extensive Marketing and Media experience operating in multiple markets in both regional and European roles across multiple categories. He has also worked for Nestle, Kimberly Clark and Swatch.
Since Marc joined the Teads leadership team 5 years ago, the business has grown from $200m to over $700m driven by this client first strategy, and we are only just scratching the surface! Marc has a very European background, he is bi-lingual in French and speaks good German.

Maciej Ziąbrowski

Z rynkiem mediów i reklamy związany od blisko 25 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze digital i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Aktualnie jako członek zespołu Consumer Insights & Data odpowiada za rozwój zaawansowanych produktów reklamowych opartych o dane. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars czy Danone.

Tadeusz Żórawski

Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e‑commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Obecnie Global eCommerce Strategy Director w Molecular/BBDO.
Ma ponad 26 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej i domach mediowych, przez ponad 12 lat na stanowisku prezesa/dyrektora generalnego — w latach 2016–2018 dyrektor zarządzający PHD Poland, wcześniej od 2005 roku prezes zarządu Universal McCann w Polsce, gdzie pracował od roku 1994.
Wielokrotny mówca na Forum IAB, od lat członek Rady Programowej Forum IAB, posiadacz certyfikatu DIMAQ i innych (Facebook, Google, Amazon).

Zofia Mulkerns

Sales Manager, YouTube

Pracuje w Google od 2006 roku, obecnie jako YouTube Business Development Manager, gdzie jest odpowiedzialna za rozwój działań reklamowych na YouTube nastawionych na performance. Wcześniej współpracowała z wieloma branżami, m.in. finansową, retail, FMCG, automotive w zakresie strategii marketingu online w Google i na YouTube.

 

Hubert Świtalski

Business Director DoubleVerify

 

Justyna Hernas

Dyrektor Wsparcia Sprzedaży w Polska Press Grupie

Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży. W Polska Press od 2011 roku rozwija obszar on-line marketingu. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu osób, odpowiadając za projekty i strategie reklamowe dla kluczowych marek i klientów z portfolio spółki. Ponadto, zarządza obszarem rozwoju kompetencji, kreuje ofertę reklamową i tworzy niestandardowe projekty dla największego zespołu sprzedaży w polskich mediach.
Swoją wiedzę, ze studiów Executive MBA, ekonomii, dziennikarstwa i PR, łączy z doświadczeniem w pracy marketerki.
W pracy, entuzjastka nowych technologii i projektów angażujących użytkowników w oparciu o dane.
Prywatnie, pasjonatka Włoch i narciarstwa. Amatorka inwestowania na rynkach nieruchomości i kryptowalut.

Jakub Kuczerepa

Product Communication Manager, Wirtualna Polska Media

Marketingowiec z 10-letnim doświadczeniem, specjalista z zakresu komunikacji B2B. Ostatnie lata to praca w biurach reklamy dużych wydawców — obecnie Wirtualna Polska, wcześniej TVN Discovery.

Żaneta Szysz

Director, Business Development, Mindshare

Odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.
W Mindshare od 2016, rozwijała się zarządzając ponad 30to osobowym zespołem, obsługującym marki Unilever. Wcześniej związana z ZenithOptimeda, gdzie rozpoczynała swoją karierę. Bezpośrednio przed dołączeniem do Mindshare odpowiadała za zarządzanie zespołem, pracującym dla Garniera i Maybelline w ZenithOptimedia.

 

Maciej Lisowski

Senior Media Planner, Grupa Open Mobi

 

Ewelina Orzeł

Digital Marketing Manager, Spectrum Brands Poland

 

Magdalena Czerw

Sales Director, RTB House

Z branżą mediową oraz z  RTB House związana od 9 lat. Z sukcesem przyczynia się do rozwoju organizacji. Odpowiada za sprzedaż oraz planowanie strategiczne kampanii na polskim rynku dla kluczowych Klientów. Do wrześnie 2021 roku, RTB House dostarczyło dla swoich klientów sprzedaż o wartości ponad 34,5 miliarda dolarów, w czym miała znaczący udział. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z międzynarodowymi markami, między innymi LPP. SA. Decathlon, Sephora, Toyota, CCC SA., Ceneo. Inicjatorka wdrażania innowacyjnych rozwiązań reklamowych w obrębie digital. Pasjonatka rozwoju biznesu przez rekomendację i networking.

 

Maciej Lenkiewicz

Współzałożyciel i wiceprezes Grupy BLIX, 

posiadającej w swoim portfolio najpopularniejsze w Polsce aplikacje mobilne pomagające w codziennych zakupach 3 milionom konsumentów (aplikacje: Blix, Qpony, Zdrowe Zakupy).
Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat “Forbes 30 under 30”, rankingu “Deloitte Technology Fast 50 CE oraz Financial Times 1000. Uczestnik programu „Ready to Go” w Dolinie Krzemowej. Business Angel. 

 

Karol Kamiński
Karol Kamiński

Web Services Director, Grupa Blix

Od 11 lat odpowiedzialny za rozwój biznesu, narzędzi pro-zakupowych i produktów online dedykowanych branży retail oraz projektów przełamujących utarte schematy działania dużych wydawców internetowych. Adwokat użytkowników i rozjemca między usługą, biznesem i sprzedażą. Otwarty na współpracę propagator innowacji technologicznych. Prywatnie, pasjonat i promotor niezależnej muzyki i sztuki DIY, promotor kontrkultury punk w ramach projektu IDIOTEQ.com.

 

 

Witold Szabłowski

Jeden z najbardziej cenionych polskich reportażystów. Jego książki wydawane są na czterech kontynentach, a on sam nazywany jest skrzyżowaniem Kafki z Kapuścińskim (New York Times) i mistrzem opowieści (Financial Times). Ostatnio pisze głównie o najważniejszych kucharzach w historii (książka o kucharzach dyktatorów dostała nawet kulinarnego Oscara) i relacjonuje na żywo wojnę Rosji przeciw Ukrainie.

Jakub Olek

Head of Public Policy and Government Relations Central and Eastern Europe, TikTok

Jakub Olek jest strategiem biznesowym, związanym z innowacjami i firmami technologicznymi od ponad 15 lat. Z wyksztalcenia jest prawnikiem. Specjalizuje się w strategiach ekspansji firm na nowe rynki, w komunikacji korporacyjnej i sprawach regulacyjnych. W TikTok odpowiada obecnie za Government Relations and Public Policy w Europie Centralnej. Wcześniej wprowadzał Lime na rynki Europy Środkowowschodniej. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie w biznesie konsultingowym pracując w Guangzhou w Chinach, Bangalore w Indiach i w Brukseli.

Mateusz Chołuj

CEO, Proxi.Cloud

 

 

Karol Kamiński
Michał Rosiak

Key Account Manager, Proxi.Cloud

W reklamie digital od 2006 r. Współtwórca sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Proxi.Cloud. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów Internetowych w Polsce (WP, ONET, INTERIA, POLSAT MEDIA). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.

 

 

Katarzyna Zborowska-Germann

Client Partner Marketing Cloud Salesforce

Ekspert z 14-letnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu oraz lider rozwiązań Salesforce Marketing Cloud. Doświadczenie zdobywała, pracując wcześniej w organizacjach takich jak Google oraz Criteo. Wśród jej klientów znalazły się m.in. Allegro, eObuwie, MediaExpert, Itaka, Pracuj, Play. Obecnie z pasją wspomaga polski biznes w zakresie transformacji marketingu zgodnie z wymogami epoki cyfrowej poprzez wdrażanie Salesforce Marketing Cloud.

 

 

Kamil Wiszowaty

CEO Group One Media