Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w tegorocznej edycji Forum IAB, które odbędzie się 7–9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. Zobacz pełną agendę i nie zwlekaj z zakupem biletu! 

Dołącz do nas stacjonarnie w Warszawie i NA ŻYWO spotkaj się z ekspertami z branży digitalu!

W programie m.in. keynote speakers: 

  • Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.
  • Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.
  • Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.
  • Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów — przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?
    Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare
  • Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.
    Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
    Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.
    Agata Groszek, Havas Media Group Poland
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
    Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield
  • Ile razy mam to powtarzać!? — jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
    Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar
  • Digital marketing odpowiedzialny społecznie — czy technologia może nam pomóc?
    Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

… i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
  • After Party (8 czerwca)

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka — Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk — Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski — Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

DO ZOBACZENIA!