Przeczytaj informacje organizacyjne

Już 6 – 7 czerwca spotykamy się na FORUM IAB 2018 – najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju. Zależy nam, aby Twój udział w wydarzeniu przebiegał jak najbardziej komfortowo, dlatego przygotowaliśmy pakiet ważnych informacji. Zapoznaj się z nimi dokładnie.

 

Mapka

 

POBIERZ aplikację mobilną

Aplikacja to najważniejsze źródło informacji podczas FORUM IAB. Znajdziesz w niej:

  • mapkę sytuacyjną
  • najbardziej aktualną, szczegółową agendę wydarzenia
  • otrzymasz powiadomienia o ważnych zdarzeniach
  • konkursy i atrakcje przygotowane specjalnie dla uczestników konferencji
  • dostęp do wyboru artykułów eksperckich naszych prelegentów i członków Rady Programowej
  • ekskluzywne materiały merytoryczne
  • możliwość umawiania spotkań z innymi uczestnikami wydarzenia
  • możliwość oceniania prelekcji na żywo

Indywidualny login i hasło do aplikacji otrzymaleś od nas mailem na wskazany przez Ciebie adres. Pobierz ją już teraz i zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy: 

System Android

System iOS

MIEJSCE I CZAS

 

Miejsce: Multikino Złote Tarasy (poziom 3.), ul. Złota 59, 00 –120 Warszawa

 

Godziny trwania konferencji:

 

  • I dzień: 6 czerwca: 9:30 – 17:00
    rejestracja dla posiadaczy pakietu rozszerzonego od godziny 8:30
    rejestracja dla posiadaczy pakietu podstawowego od godziny 13:00

    Afterparty: Bank Club, ul. Mazowiecka 14, 6 czerwca, godz. 21:00 – 24:00

  • II dzień: 7 czerwca: 9:00 – 18:00, rejestracja dla wszystkich pakietów od godziny 8:00

 

 

 

REJESTRACJA

 

Na podany przez Ciebie adres e-mail wysłalismy także QR kod, za pomocą którego zarejestrujesz się na konferencji. Otrzymany QR kod wystarczy zachować w telefonie lub wydrukować i pokazać na recepcji. Po weryfikacji otrzymasz swój identyfikator, który będzie także przepustką do wejścia na konferencję drugiego dnia.
Na jeden kod QR może wejść tylko jedna osoba.

 

Spodziewamy się ponad 1000 gości. Jeśli nie chcesz utknąć w kolejce osób, które dotarły na ostatnią chwilę zaplanuj przyjazd wcześniej. Zaczynamy bardzo punktualnieJ Nie trać pierwszych wystąpień.

 

Już od rana czekamy na Ciebie z pyszną kawą i poczęstunkiem w klimatyzowanych wnętrzach. NIE STÓJ W KOLEJCE DO REJESTRACJI.

 

 

 

PRZERWY KAWOWE I LUNCH

 

W trakcie FORUM IAB kawę serwujemy NON STOP, nie tylko podczas technicznych przerw pomiędzy wystąpieniami. Wiemy, że Forum IAB to także liczne spotkania i rozmowy. W każdej chwili możesz napić się także napojów chłodzących.

 

LUNCH będzie serwowany od godziny 12:45 do 14:10 każdego dnia, tak aby każdy z gości mógł wybrać coś dla siebie. Dla oczekujący w kolejce po lunch przygotowaliśmy zimne przekąski.

 

 

 

DOJAZD

 

Do Złotych Tarasów najwygodniej jest dojechać komunikacją miejską:

 

Autobusy:

 

109, 117, 127, 128, 131, 158, 160, 171, 175, 227, 501, 504, 507, 517, 519, 521, 522, 525, 700  (przystanek Dworzec Centralny)

 

Tramwaje:

 

7, 9, 10,17, 22, 24, 25, 33 (przystanek Dworzec Centralny)

 

Rowery i skutery:

 

Do dyspozycji Klientów Złotych Tarasów jest bezpłatny, niestrzeżony parking dla rowerów i skuterów. Parking znajduje się na poziomie -1 przy wjeździe na parking podziemny od ul. Złotej.

 

Parking

 

Jeżeli podróżujesz samochodem, możesz skorzystać z parkingu całodobowego w podziemiach Galerii Handlowej Złote Tarasy. Obsługiwany jest przez 3 wjazdy i wyjazdy od strony: Al. Jana Pawła II, ul. Emilii Plater oraz ul. Złotej.
Opłaty parkingowe wynoszą:

 

  • do 30 minut – 6 zł
  • 1-3 godz. – 5 zł/godz.
  • 4-8 godz.– 4 zł/godz.
  • po 8. godzinie za darmo*

 

*Po przekroczeniu 24 godzin postoju opłata naliczana jest ponownie

 

Organizator nie zapewnia bezpłatnego parkingu.

 

Przechowanie bagażu, szatnia

 

Ubrania wierzchnie oraz bagaże i duże torby można przechować w szatni, która znajduje się na poziomie -1 Złotych Tarasów, na tyłach schodów ruchomych.

 

 

 

AFTERPARTY

 

Po pierwszym dniu konferencji zapraszamy na afterparty do Bank Club, gdzie w mniej formalnej atmosferze będziemy dyskutować o wyzwaniach współczesnego marketingu i wspólnie się bawić. Serdecznie zapraszamy!

 

Czas: 6 czerwca, godz: 21- 24
Miejsce: Bank Club, ul. Mazowiecka 14, Warszawa
Dresscode: Casual/Smart Casual

 

 

 

Dodatkowe WARSZTATY dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ

 

Masz certyfikat DIMAQ? Przygotowaliśmy dla Ciebie coś extra.
Zapraszamy na dodatkowe, zamknięte spotkanie pierwszego dnia konferencji.

 

Temat: Digital ekspert premium. Jak wiarygodny profesjonalista powinien budować markę osobistą.

 

Prowadzący: Joanna Mailinowska – Parzydło

 

Czas i miejsce: 6 czerwca, godz. 17:30-18:30,  Multikino Złote Tarasy, Velvet Bar

 

Liczba punktów recertyfikacyjnych: 10

 

Chcesz wziąć udział? Potwierdź swoja obecność, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl

Uwaga. W spotkaniu uczestniczyć mogą tylko posiadacze certyfikatu DIMAQ. Liczba miejsc ograniczona!

 

 

 

KONKURSY

 

GRAJ W DIMAQ

Zrób sobie zdjęcie w ramce DIMAQ dostępnej na stoisku podczas wydarzenia, wrzuć fotkę w swoje social media, zbieraj lajki i wygraj SZKOLENIE I EGZAMIN DIMAQ! Szczegóły konkursu w aplikacji mobilnej.

 


KONKURS AI:

Daj upust kreatywności, odpowiedz na pytanie w APLIKACJI MOBILNEJ i wygraj książkę „Internet ludzi. Organizacja jutra”. Szczegóły w aplikacji mobilnej.

 

Pamiętaj. Aktualny program  konferencji oraz opis dodatkowych atrakcji i konkursów dostępny jest w APLIKACJI MOBILNEJ. Będzie też wyświetlany na licznych ekranach przy salach i foyer konferencji.

 

 

 

Do zobaczenia!