Janina Bąk, Marcin Prokop i ponad 100 wybitnych ekspertów. Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023

10. maja 2023

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w ecommerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na 4 scenach Forum IAB 2023. Właśnie opublikowaliśmy szczegółową agendę.

W ostatnich latach mieliśmy do czynienia z ciągiem wydarzeń, które spowodowały istotne zmiany na całym świecie. Wszyscy mamy przed sobą widmo groźby recesji gospodarczej, wzrostu bezrobocia, wysokich kosztów działalności oraz niskiego poziomu konsumpcji – to tylko niektóre z czynników, które wpływają na biznes. Dodatkowo, obecna blisko nas wojna to kolejny element obciążający całą sytuację. Dlatego podczas dwóch dni Forum IAB 2023 ponad 100 wybitnych ekspertów świata marketingu, nauki i biznesu, podzieli się praktycznymi rozwiązaniami i doświadczeniami oraz zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy związane ze zmianami w branży marketingowej.

Czy AI ma talent? Czy green business jest rzeczywiście green? Kluczowe wystąpienia Forum IAB 2023

Na scenie Forum IAB prelegenci odpowiedzą na pytanie: co wnosi długoterminową zmianę, daje pozytywny efekt w biznesie i rozwija branżę internetową oraz co sprawdzi się w tych „ciekawych czasach”.

Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2023 zobaczymy Janinę Bąk, która opowie o tym, że już dawno nie wystarczy mieć opinii. W swoim wystąpieniu przedstawi, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki.

Mówcy sesji plenarna Forum IAB nie tylko edukują, ale także inspirują. “Czy AI ma talent?” wie Marcin Prokop, dziennikarz, prezenter i producent programów telewizyjnych, który sprawdzi potencjał sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w biznesie.

W sesji plenarnej wystąpią ponadto: Daniel Knapp (Chief Economist , IAB Europe) oraz Sergii Denysenko, CEO, MGID, Tadeusz Żórawski, Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO, DIMAQ Professional, prof. Dariusz Doliński, członek rzeczywisty Polskiej Akademii Nauk, pracownik naukowy Uniwersytetu SWPS, Łukasz Grobelny, analityk, COO, Questpass, Adam Nitecki,
General Manager E-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie oraz Filip Beźnicki, Managing Partner, Stratosfera.

Ponad 80 wystąpień, ponad 100 prelegentów

W ciągu dwóch dni tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce ponad 1000 uczestników wydarzenia będzie mieć okazję wysłuchać ponad 100 prelegentów na 5 scenach. Wystąpienia zostały podzielone na 6 bloków tematycznych, podczas których omówione zostaną kluczowe aspekty marketingu:

  • Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.
  • Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.
  • Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.
  • Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.
  • Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.
  • Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.

W agendzie Forum IAB 2023 zobaczymy między innymi:

  • Dlaczego CMO powinien częściej jadać obiad ze swoim CEO – o zmieniających się kompetencjach w służbie rozwoju i obrony biznesu. Anna Sakowicz, Publicis Groupe, Michał Kaliński, YOTTA
  • Tanio, szybko i wygodnie – jak potrzeby konsumenta i dostępna infrastruktura wpływają na efektywność marketingu. Agata Pilacińska Jakubowska, Google Poland, Marek Pełszyński, LPP
  • „Sticky journey” – o tym jak pozorny chaos pomaga angażować Zetki i Millenialsów w komunikację McDonalds. Jakub Strutyński, McDonalds Polska, Katarzyna Strachota, Dentsu Creative
  • Art of ad failure. Jak mówiąc „sprawdzam” nauczyć się więcej z porażek niż z sukcesów.
    Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, DIMAQ Professional, Marta Ulman, Grupa Pracuj
  • Najnudniejsze medium świata – jak zbudować coś, czego nikt nie będzie czytać, czyli jak nowi odbiorcy zmieniają media i dlaczego powinniśmy ich posłuchać. Rafał Madajczak, Gazeta.pl
  • AI pokonała Kasparova czy pokona stratega? Szymon Kukanow, PHD
  • Kreatywny fraud – nie tylko boty i farmy klików. Nieuczciwe działania w branży reklamowej i jak się przed nimi bronić? Olga Kamińska, Grupa OMD, DIMAQ Professional, Agnieszka Petla, Grupa OMD, DIMAQ Professional
  • Na zdrowie! Jak marki wykorzystują trendy konsumenckie zmieniające oblicze sektora health&wellness. Adrianna Kubik, They.pl, DIMAQ Professional
  • Czy kryzys ekonomiczny oznacza kryzys kreatywny. Marcin Skrzypek, Saatchi&Saatchi, Piotr Grabowski, Saatchi&Saatchi
  • Syndrom pochorobowy: czyli co nam „weszło w krew” po pandemii. Jakie trendy w zachowaniach konsumentów stały się codziennością i jak to zmieniło nasz rynek. Agnieszka Parfienowicz, Mindshare, Trener DIMAQ, Karolina Chołuj, Mindshare

Te i ponad 70 innych tematów wystąpień oraz bilety na wydarzenie dostępne są na stronie forumiab.pl. W ramach każdego bloku tematycznego odbędą się prezentacje, które pozwolą uczestnikom na wnikliwe przeanalizowanie poruszanych kwestii oraz zdobycie praktycznych umiejętności.

O tegorocznym Forum

Nad programem Forum IAB czuwa 48-osobowa Rada Programowa. Przewodniczącą Rady Programowej jest Wiola Łada-Szewczenko, Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU. Wiceprzewodniczącymi Rady są: Małgorzata Niska, Head of Media Strategy, dentsu Polska oraz Roman Grygierek, Prezes Zarządu, INIS

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt. Posiadaczom przysługuje również rabat na zakup biletu w ramach programu DIMAQ Employer.

Szczegółowa agenda oraz bilety na wydarzenie dostępne są na stronie forumiab.pl.

Sponsorzy Główni: TikTok, Grupa Blix, Orange, TVN Media, Orion Media Group, Full Stack Experts

Sponsorzy Wspierający: Mindshare, Hybrid.ai, Gazeta.pl, DoubleVerify, Google, Onet, Teads, MGID, Channel Factory, RTB House, Taboola, Mexad, Proxi.cloud, WP

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, Radio 357, NowyMarketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Online Marketing Polska

Współpraca: Newspoint, Super Efektywny Marketing