Jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Prelegenci z sesji plenarnej w wywiadzie dla Marketingu przy kawie.

14. maja 2024

AI może stać się częściowo dla marketingu tym, czym był internet – ogromną szansą zmieniającą obraz działań marketingowych. Podobnie jak tamta rewolucja, obecna również wymaga:

  • zmiany myślenia o komunikacji z odbiorcami,
  • weryfikacji działań,
  • wykorzystania wczesnej adaptacji nowej technologii.

Może także stać się gilotyną, jeśli marketerzy bezrefleksyjnie ruszą pędem generowanym AI i stracą dla niej głowę.

Marcin P. Stopa i Gabriela Lupa z SeeWidely, którzy wystąpią w sesji plenarnej pierwszego dnia Forum IAB podczas swojego wystąpienia, przedstawią wyniki swojego ostatniego badania zawartego w raporcie pt. „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?”. Ich analiza neuronaukowa pokazuje, że AI może nie tylko dorównać, ale i przewyższyć ludzkie zdolności twórcze, wywołując przy tym silniejsze reakcje zaufania i ekspertyzy, gdy treści są błędnie przypisywane ludziom.

Czytaj cały artykuł w serwisie Marketing przy kawie >

Forum IAB 2024 już za kilka dni! Zarezerwuj swoje miejsce tutaj: https://forumiab.pl/bilet/