Chcesz się rozgrzać przed Forum IAB? Odpal „Mamy na to Slajd”
07. maja 2025
Poznaj wybranych prelegentów Forum IAB 2025 i zagadnienia o jakich będą mówić w swoich wystąpieniach! Rusza cykl podcastów Mamy Na To Slajd poświęcony głównym tematom, które pojawią się w prezentacjach tegorocznej edycji Forum. Bez spoilerów, ale z temperaturą, która rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich jest już dostępny!

Podcast Jakuba Kwaczyńskiego i Marty Ulman po raz kolejny przygotowuje branżę na jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce. W ramach Rozgrzewki przed Forum IAB usłyszymy trzy rozmowy z prelegentami tegorocznej edycji. Podzielą się z nami swoją perspektywą na główne trendy, które pojawią się w prezentacjach tegorocznej edycji Forum. Bez spoilerów, ale z temperaturą, która rośnie z odcinka na odcinek.
Tegoroczna Rozgrzewka przed Forum IAB składa się z trzech odcinków, a każdy z nich to minidebata wokół jednego z kluczowych tematów konferencji. Pierwszy epizod to spotkanie z Joanną Karwowską-Kozą, zarządzającą zespołem Strategy & Growth w Publicis Warsaw, oraz Agatą Korczak-Malczewską, Integrated Strategy Lead w They Digital, pod hasłem: Praca i wypalenie. Co sprawia, że wypalamy się mając zaledwie 27 lat? I dlaczego dobry lider to ten, który… nie poprawia?
Oglądaj odcinek:
W drugim odcinku usłyszymy Rafała Madajczaka, redaktora naczelnego Gazeta.pl i Ewę Walas, szefową strategii w Gazeta.pl. To rozmowa o tym, jak wygląda dziś relacja mediów z odbiorcami . Opowiedzą oni o tym, jak „dostali w twarz” feedback od czytelników i co z tym zrobili (mały spoiler: nie było lekko!).
W ostatnim odcinku prof. Dominika Maison z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz właścicielka agencji badawczej Maison oraz Dominika Nawrocka, Strategy & Research Director, PHD/Media Direction OMD, biorą na warsztat najgorętszy branżowy temat, czyli relacja konsumentów z treściami tworzonymi przez AI Czy wciąż ufamy cyfrowym rekomendacjom? Gdzie kończy się personalizacja, a zaczyna manipulacja? Czy AI może złamać nam serce?
Nowe odcinki będą publikowane cotygodniowo przez cały maj odliczając dni do konferencji. Podcast jest dostępny na YouTube, Spotify oraz na blogu agencji GoldenSubmarine – partnera konferencji.
Będzie też konkurs na wejściówki. Bo ta rozgrzewka to dopiero początek! Chcesz wiedzieć, czym za chwilę będzie żyła cała branża? Zacznij od Rozgrzewki przed Forum IAB!