Chcesz się rozgrzać przed Forum IAB? Odpal „Mamy na to Slajd” 

07. maja 2025

Poznaj wybranych prelegentów Forum IAB 2025 i zagadnienia o jakich będą mówić w swoich wystąpieniach! Rusza cykl podcastów Mamy Na To Slajd poświęcony głównym tematom, które pojawią się w prezentacjach tegorocznej edycji Forum. Bez spoilerów, ale z temperaturą, która rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich jest już dostępny!

Podcast Jakuba Kwaczyńskiego i Marty Ulman po raz kolejny przygotowuje branżę na jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce. W ramach Rozgrzewki przed Forum IAB usłyszymy trzy rozmowy z prelegentami tegorocznej edycji. Podzielą się z nami swoją perspektywą na główne trendy, które pojawią się w prezentacjach tegorocznej edycji Forum. Bez spoilerów, ale z temperaturą, która rośnie z odcinka na odcinek. 

Tegoroczna Rozgrzewka przed Forum IAB składa się z trzech odcinków, a każdy z nich to minidebata wokół jednego z kluczowych tematów konferencji. Pierwszy epizod to spotkanie z Joanną Karwowską-Kozą, zarządzającą zespołem Strategy & Growth w Publicis Warsaw, oraz Agatą Korczak-Malczewską, Integrated Strategy Lead w They Digital, pod hasłem: Praca i wypalenie. Co sprawia, że wypalamy się mając zaledwie 27 lat? I dlaczego dobry lider to ten, który… nie poprawia? 

Oglądaj odcinek:

W drugim odcinku usłyszymy Rafała Madajczaka, redaktora naczelnego Gazeta.pl i Ewę Walas, szefową strategii w Gazeta.pl. To rozmowa o tym, jak wygląda dziś relacja mediów z odbiorcami . Opowiedzą oni o tym, jak „dostali w twarz” feedback od czytelników  i co z tym zrobili (mały spoiler: nie było lekko!). 

Zamiast zgadywać, co chce czytać odbiorca, Gazeta.pl zapytała go wprost. Wyniki badania „Co cię wkurza w portalach?” wpłynęły na zmianę strategii i skłoniły zespół redakcyjny i marketingowy do odważnych decyzji – zaczynając od konstrukcji artykułów po gruntowny rebranding. Czy pogoń za algorytmami zabiła troskę o czytelnika? Czy AI zniszczy dziennikarstwo – czy właśnie je uratuje? To nie jest odcinek tylko o mediach – to rozmowa o odpowiedzialności, słuchaniu i o tym, jak budować zaufanie w świecie, gdzie każdy może być nadawcą, a prawie nikt nie czuje się słuchany.

Oglądaj odcinek:

W ostatnim odcinku prof. Dominika Maison z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz właścicielka agencji badawczej Maison oraz Dominika Nawrocka, Strategy & Research Director, PHD/Media Direction OMD, biorą na warsztat najgorętszy branżowy temat, czyli relacja konsumentów z treściami tworzonymi przez AI Czy wciąż ufamy cyfrowym rekomendacjom? Gdzie kończy się personalizacja, a zaczyna manipulacja? Czy AI może złamać nam serce? 

Podcast jest dostępny na YouTube, Spotify oraz na blogu agencji GoldenSubmarine – partnera konferencji.

Zachęcamy też do udziału w konkursie, w którym do wygrania bilet na Forum IAB!

Chcesz wiedzieć, czym za chwilę będzie żyła cała branża? Zacznij od Rozgrzewki przed Forum IAB!