5-6 czerwca 2019

Warszawa / Multikino / Złote Tarasy

Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Zarówno my, jak i nasi prezesi czy dyrektorzy finansowi, zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces.
Celem tegorocznej konferencji jest zapoznanie uczestników z praktycznymi rozwiązaniami i podzielenie się z nimi dawką wiedzy pragmatycznej z motywem przewodnim „Jak rosnąć?” – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty.
A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji Forum IAB!

#wzrost; #growth; #re-growth; #rozwój; #efektywność; #ROI; #brandequity; #atrybucje; #lokalny; #innowacje; #przetestowany; #inspiracje; #trendy; #casestudy; #newbusinessmodel; #sharingeconomy; #digitaltransformation; #research; #singlesource; #technology; #AI; #MachineLearning; #etyka; #RODO; #fakenews #ecommerce; #viewability ;#omnichannel; #atrybucje; #consumerjourney; #media; #programmatic; #brandsafety; #adblocki; #nowaorganizacja #post-digital #influencers #pracownik; #nowezawody; #worklifebalance #procesdesign; #designthinking; …

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.

Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Aktualności

Rozmowy Forum IAB 2019: Piotr Konieczny

Rozmowy Forum IAB 2019: Piotr Konieczny

https://youtu.be/d1STkGzUlXw Piotr Konieczny z Niebezpiecznik.pl wystąpił podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: "Sorry, zostaniesz zhackowany". W rozmowie z Adrianem Martinezem odpowiada na pytania o niebezpieczeństwa na jakie jesteśmy narażeni udostępniając...

czytaj dalej
Rozmowy Forum IAB 2019: Agnieszka Parfienowicz

Rozmowy Forum IAB 2019: Agnieszka Parfienowicz

https://www.youtube.com/watch?v=hJs633nAKY8&feature=youtu.be Agnieszka Parfienowicz z Mindshare wystąpiła podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: "Będąc COOKIESEM." W rozmowie z Adrianem Martinezem, mówi o digitalowych bańkach, czyli ograniczeniach...

czytaj dalej
Rozmowy Forum IAB 2019: Włodzimierz Schmidt

Rozmowy Forum IAB 2019: Włodzimierz Schmidt

https://youtu.be/FaMvPwjFvtA W rozmowie z Adrianem Martinezem, Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska, opowiada o nowych inicjatywach organizacji, a także o temacie 13. edycji Forum IAB i planach związanych z rozwojem tej konferencji w przyszłych...

czytaj dalej
Rozmowy Forum IAB 2019: Cezary Glijer i Jacek Karolak

Rozmowy Forum IAB 2019: Cezary Glijer i Jacek Karolak

https://youtu.be/0BOK_kk1O6Y Cezary Glijer z K2 Precise i Jacek Karolak z 180heartbeats + Jung v Matt , wystąpili podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: Internetowa pogoń za wzrostem usłana jest nieletnimi ofiarami. Skoro świat ma rosnąć w sposób odpowiedzialny,...

czytaj dalej
Rozmowy Forum IAB 2019: Marek Kamiński

Rozmowy Forum IAB 2019: Marek Kamiński

https://youtu.be/lji6elSjmrU Marek Kamiński, podróżnik, polarnik i autor książek, wystąpił podczas 13. edycji Forum IAB, z prelekcją: Jak niemożliwe staje się możliwe. Wyprawy na krańce marzeń. W rozmowie z Adrianem Martinezem ekspert opowiada o doświadczeniach ze...

czytaj dalej

Sponsorzy główni

Sponsorzy wspierający

PATRONI HONOROWI

Patroni medialni

Współpraca

O IAB Polska | Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny oraz AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

INNE WYDARZENIA IAB POLSKA: IAB HowTo Szkolenia DIMAQ | DIMAQ Voice