5-6 czerwca 2019

Warszawa / Multikino / Złote Tarasy

Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Zarówno my, jak i nasi prezesi czy dyrektorzy finansowi, zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces.
Celem tegorocznej konferencji jest zapoznanie uczestników z praktycznymi rozwiązaniami i podzielenie się z nimi dawką wiedzy pragmatycznej z motywem przewodnim „Jak rosnąć?” – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty.
A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji Forum IAB!

#wzrost; #growth; #re-growth; #rozwój; #efektywność; #ROI; #brandequity; #atrybucje; #lokalny; #innowacje; #przetestowany; #inspiracje; #trendy; #casestudy; #newbusinessmodel; #sharingeconomy; #digitaltransformation; #research; #singlesource; #technology; #AI; #MachineLearning; #etyka; #RODO; #fakenews #ecommerce; #viewability ;#omnichannel; #atrybucje; #consumerjourney; #media; #programmatic; #brandsafety; #adblocki; #nowaorganizacja #post-digital #influencers #pracownik; #nowezawody; #worklifebalance #procesdesign; #designthinking; …

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.

Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Aktualności

Ania Gumkowska i Paweł Kopacki zapraszają na Forum IAB 2019

Zobaczcie dynamiczne i pełne wdzięku zaproszenie filmowe od przedstawicieli Wirtualnej Polski! Ania Gumkowska i Paweł Kopacki opowiedzą jak odpowiednio wykorzystać wiedzę o użytkownikach przy pomocy, przy pomocy narzędzi, które sprawdzili na własnej skórze! Zapraszamy...

czytaj dalej

Cezary Glijer i Jacek Karolak zapraszają na Forum IAB 2019

Odrażające, brudne i złe… zaproszenie od prelegentów Forum IAB - Cezarego Glijera z K2 Precise i Jacka Karolaka z 180heartbeats + Jung v Matt. Jest takie nie bez przyczyny, to metafora. Czego? Zobaczcie sami. Przed durnymi KPI przestrzegać będą Panowie w swoim...

czytaj dalej
BILETY w PAKIECIE ROZSZERZONYM ZOSTAŁY WYPRZEDANE!

BILETY w PAKIECIE ROZSZERZONYM ZOSTAŁY WYPRZEDANE!

Informujemy, że pula biletów rozszerzonych na Forum IAB 2019 właśnie się wyczerpała. Wciąż jednak możesz wziąć udział w blisko 100 wystąpieniach podzielonych na bloki tematyczne: Konsument w centrum wzrostu, Odpowiedzialny wzrost, Wzrost dzięki danym, Efektywny...

czytaj dalej

Sponsorzy główni

Sponsorzy wspierający

PATRONI HONOROWI

Patroni medialni

Współpraca

O IAB Polska | Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny oraz AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

INNE WYDARZENIA IAB POLSKA: IAB HowTo Szkolenia DIMAQ | DIMAQ Voice