Sprawdź pierwsze potwierdzone wystąpienia!
KUP BILET

Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce

2 dni

80 wystąpień

100 ekspertów

1000 uczestników

Wystąpią

Małgorzata Niska
Head of Media Strategy, dentsu


Ekspertka z 13-letnim doświadczeniem w grupie dentsu, obecnie kierująca zespołem strategii mediowej. Specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach mediowych, tworzeniu produktów i strategii dla klientów takich jak mBank, Ferrero czy Burger King. Zaangażowana w projekty dentsu Attention Economy i Sustainable Media. Członek Rady Programowej Forum IAB, pełniła rolę wiceprzewodniczącej prezydium. Trenerka certyfikacji DIMAQ, jurorka Dimaq Uni. Laureatka nagród Effie, Innovation Awards i Golden Arrow.

prof. Dominika Maison
profesor psychologii, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego


profesor psychologii, pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi, łącząc z sukcesem naukę z praktyką. Założycielka i właścicielka firmy Maison & Partners specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych i badaniach społecznych. Współzałożycielka ogólnopolskiego panelu badawczego Ariandna. Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie (m.in. USA, Belgia, Włochy, Indonezja). Główne obszary zainteresowań naukowych to: psychologia konsumenta, marketing społeczny, badania skuteczności reklamy oraz rola emocji w reklamie i decyzjach konsumenckich. Jest regularnie zapraszana jako prelegentka na największe wydarzenia reklamowe i marketingowe w charakterze keynote speakerki. Autorka ponad 150 artykułów naukowych, setek tekstów popularno-naukowych oraz kilkunastu książek, między innymi „Psychologia konsumenta" (2014, PWN), „The Psychology of financial consumer behavior" (Springer, 2019), „Qualitative marketing research. Understanding Consumer Behaviour” (Routledge, 2019), „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne” (PWN, 2022). W latach 2003-2008 była prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). W latach 2008-2016 była przedstawicielką na Polskę największej na świecie organizacji badań marketingowych – ESOMAR. Od 2022 roku jest członkiem Rady Fundacji WWF Polska.

dr n.społ. Joanna Frączek-Broda
wykładowca akademicki, Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Merito, właścicielka firmy Kombinat Wiedzy, podcasterka


Ekspertka w dziedzinie komunikacji międzypokoleniowej i międzykulturowej, z wieloletnim doświadczeniem w pracy z zespołami różnorodnymi. Trenerka biznesu i administracji, wykładowczyni akademicka. Autorka podcastu "Vagabunda. Opowieść o różnorodnym świecie". Konsultantka ekspercka NGO’s i członkini zarządu Fundacji To Help Africa. Wykłada i występuje przed dużymi grupami odbiorców od 2006 roku, także w ramach międzynarodowych konferencji naukowych.

Adrianna Kubik
Business Director & Board Member, They Digital


Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, content, eCRM, digital media. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Anna Czubaszek
Dyrektorka kreatywna, KERRIS


Filmoznawczyni, zarówno w kinie, jak i w reklamie szuka prawdy o człowieku. Z empatią przygląda się ludziom, próbując zrozumieć świat widziany ich oczami. Nie boi się poruszać niewygodnych tematów, takich jak polityka przy wigilijnym stole. W 2018 roku wykorzystała cytaty Donalda Tuska i Jarosława Kaczyńskiego, współtworząc plakat ze świątecznymi życzeniami dla Polaków, za który otrzymała miecz KTR. Angażuje się społecznie i chętnie współpracuje z fundacjami. Swoją filmoznawczą pracę dyplomową poświęciła portretowi dojrzałych kobiet w polskim kinie. Praca, zatytułowana „Czy ja już umarłam?”, była jedną z pierwszych analiz tej tematyki w polskim filmoznawstwie.

Magdalena Gajek
Senior Research Manager, YOTTA


Ponad 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Doświadczenie zdobyte podczas pracy w agencji mediowej przy różnorodnych projektach ilościowych i jakościowych oraz projektach strategicznych i doradczych dla klientów z różnych branż. Specjalizuje się w badaniach skuteczności komunikacji mediów oraz projektach social intelligence. Laureatka nagrody Golden Arrow za projekt wdrożenia AI do badań jakościowych. Prelegentka konferencji insightowych (m.in. Insummit, Cyber).

Dorota Dałek
Media Strategy Manager, Allegro


Od kilkunastu lat związana zawodowo z reklamą digital, skupiona na budowaniu skutecznych rozwiązań reklamowych dla Brandów: od działań wizerunkowych do performance. W Allegro zarządza zespołem odpowiedzialnym za tworzenie strategii mediowych dla Klientów reklamowych platformy.

Wincenty Kokot
business development director, GoldenSubmarine


Humanista z wyboru. Filozof z wykształcenia. Marketingowiec z powołania. Urodzony sprzedawca. Słowo "relacje" odmienia przez wszystkie przypadki. Mocno wierzy, że to właśnie dobre relacje między Agencją i Klientem przekładają się na skuteczną i jakościową komunikację z Konsumentem. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, I love Marketing i PolZak Marketing. Od 15 lat zanurzony w świecie komunikacji. W GoldenSubmarine odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakt z kluczowymi Klientami.

Damian Borowiec
Senior Media&Creative Strategist, MediaHub


z branżą reklamową związany od dekady. W Mediahub pełni rolę Senior Media&Creative Strategist zapewniając markom rozwój poprzez synergię świata mediów i kreatywnych idei. W rekomendacjach strategicznych odczarowuje beznamiętność statystyk z excela na potrzebę budowy unikalnych historii kontaktu ludzi z markami. Współautor cyklu raportów i gospodarz webinarów Mediahub, w ramach, których powstały projekty badawcze: Covid-Track, Matka Polka, Konsument w obliczu pandemii, Generacja Z, Generacja Silver. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: MediaMarketing Polska, Wirtualne Media, NowyMarketing, Social Press, Marketing przy Kawie, GetResponse, MamStartUp.

Adam Kręgielewski
Head of Concept & Innovation, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska


Strateg z silnym backgroundem digital-mediowym. W agencji Labcon odpowiada za zarządzanie zespołami koncepcyjnymi (strategia, kreacja, creative production), rozwój oferty kreatywnej oraz innowacje. Zdobywał doświadczenie planując i realizując działania komunikacyjne dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy czy Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Członek Komitetu Organizacyjnego Innovation (2024, 2023). Ekspert IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych i zastępca przewodniczącego Grupy Roboczej Social Media. Prelegent Forum IAB (2024, 2023).

W programie konferencji między innymi:

Damian Borowiec's photo

Czas pogadać o OnlyFans – czyli o czym rozmawiałem z twórcami zarabiającymi na „niebieskiej platformie”

Damian Borowiec,
MediaHub

Marta Głowacka's photo
Olga Wójcicka's photo

Kiedy chałka staje się koniem: O niebezpieczeństwach cyfrowej łatwowierności

Marta Głowacka,
MullenLowe Warsaw

Olga Wójcicka,
Mediahub

Bartosz Malinowski's photo

Prywatność czy prywata, czyli na czym naprawdę zależy Big Techom?

Bartosz Malinowski,
Adform

Ewa Walas's photo
Rafał Madajczak's photo

F*ck you, media. Jak dostaliśmy w twarz od Czytelników i co z tym zrobiliśmy

Ewa Walas,
Gazeta.pl

Rafał Madajczak,
Gazeta.pl

dr Jan Zając's photo

Czy marketerzy porzucają ESG? Jak polskie firmy zmieniają reklamy po inauguracji Trumpa

dr Jan Zając,
Sotrender

Kamil Bolek's photo

Czy media społecznościowe zabiją Googla? Pierwsze w Polsce badanie dot. Social Search

Kamil Bolek,
Tears of Joy

Zobacz więcej Zobacz więcej

Zintegrowana przyszłość

Jak w dynamicznie zmieniającym się świecie, w którym człowiek i technologia docierają się, różnorodność napędza innowacje, a odpowiedzialność staje się kluczową wartością, wspólnie poszukiwać harmonii i wzrostu? O tym będziemy rozmawiać podczas Forum IAB 2025 już 4-5 czerwca w Warszawie. Agenda wydarzenia już wkrótce!

czytaj więcej

O Forum IAB

forum-baner

2 intensywne dni spotkań z najważniejszymi przedstawicielami branży, również podczas afterparty

80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki

1000 + inspiracji i rozwiązań dla rozwoju Twojego biznesu

Najczęstsze pytania (FAQ)

Po konferencji będziemy udostępniać uczestnikom prezentacje tych prelegentów, którzy wyrażą na to zgodę. Wystąpienia natomiast nie bedą nagrywane. 

Kilka dni po zakończeniu Forum IAB 2024 prześlemy ankietę z prośbą o ocenę wydarzenia. Po jej wypełnieniu pojawi się link do pobrania prezentacji.

Wszystkie niezbędne informacje organizacyjne otrzymasz od nas drogą mailową kilka dni przed wydarzeniem na adres podany w zamówieniu. 

Bilet na Forum IAB otrzymasz w formie elektronicznej jako kod QR na podany adres e-mail.

Po dotarciu na konferencję wystarczy pokazać ten kod w punkcie rejestracyjnym.

atność za wydarzenie możliwa jest przelewem na podstawie wystawionej przez nas faktury, którą otrzymasz w ciągu kilku dni od przesłania zamówienia.  

Tak! Jeśli zarejestrował_ś się na Forum IAB, otrzymasz od nas przed wydarzeniem drogą mailową dostęp i dane do logowania do aplikacji mobilnej, w której:

  • znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące bieżącej edycji konferencji,
  • masz możliwość ułożenia własnej agendy,
  • możesz rozmawiać z innymi uczestnikami zarówno w wiadomościach prywatnych, jak i na naszym niezastąpionym czacie ;), a także umawiać spotkania podczas wydarzenia!

Za udział w Forum IAB 2025 możesz maksymalnie uzyskać aż 50 punktów recertyfikacyjnych:

  • 40 punktów za udział w konferencji
  • dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, który odbędzie się po zakończeniu prelekcji pierwszego dnia wydarzenia

Punktów nie musisz nigdzie zgłaszać. Naliczymy je automatycznie na Twoim koncie na platformie DIMAQ w ciągu 21 dni roboczych od wydarzenia.

Jak najbardziej. Co więcej, dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji będziemy serwować wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.