Podczas Forum IAB 2020 Marta Zakrzewska -Kisiel z LuxHub / Havas Media przedstawi case marki Gucci jako idealny przykład na to, jak marki luksusowe zostają liderem zaufania wśród młodych konsumentów. Zobacz zaproszenie na prelekcję : “In Gucci we trust. Since heritage is dead.”

Pełny opis wystąpienia Marty:

Gucci to success story na cyfrową erę. Marka Gucci jest najbardziej popularną i trustworthy marką luksusową online (najwyższy poziom Share of Search Interest, Web Traffic i Social Meda Engagement). Jak to się stało, że marka która twierdzi iż „Gucci is a party and everyone is invited” stała się ulubioną, najbardziej pożądaną i godną zaufania wśród Millenialsów i Generacji Z. Czy kluczem do sukcesu okazało się zatrudnienie na stanowisku dyrektora kreatywnego Alessandro Michele, który wywraca świat marek luksusowych do góry nogami bawiąc się ich dziedzictwem, kreując nowoczesny barok, prowadząc politykę tożsamości, etyczności i twierdząc, że produkty marek luksusowych nadal powinny pozostać ekskluzywne, ale same brandy muszą stać się inkluzywne aby młodzi konsumenci im zaufali?

Zobacz pozostałe 60 wystąpień najlepszych ekspertów marketingu. Kup bilet na Forum IAB 2020 >