W Polsce większość fanów esportu pochodzi z pokolenia Millenialsów, jednak coraz większy odsetek zaczyna przejmować Pokolenie Z. Aż 92% członków społeczności esportowej wskazuje, że dzięki graniu zawarli nowe znajomości, co jasno pokazuje, że granie sprzyja nawiązywaniu relacji, które często wychodzą poza ramy samego wspólnego grania, jak również innym formom spędzania czasu. Dzięki temu esport wpasowuje się idealnie w potrzeby obydwu pokoleń, pozwalając na nowoczesną formę komunikacji pomiędzy ludźmi.

Arkadiusz Miegoń, wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad i prelegent Forum IAB 2019, wraz z Katarzyną Czuchaj-Łagód wygłosi prelekcję pt: “Kim jest fan esportu? Marki w pogoni za młodym konsumentem. ”, w bloku tematycznym “Konsument w centrum wzrostu”, pierwszego dnia konferencji.

Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk, przedstawiciele agencji Mexad oraz prelegenci Forum IAB 2019 wygłoszą prelekcję pt.: “Aktywacja marki w gamingu i esporcie – aspekty praktyczne dla początkujących”, w bloku tematycznym “Między innowacją a efektywnością”, drugiego dnia konferencji.