Początek roku 2019 był istnym festiwalem dobroczynności. Zjawisko nie umknęło uwadze marketerów. Patrząc z czysto biznesowej perspektywy – nic dziwnego. Dobroczynność przybrała masową skalę.
W pomoc zaangażowali się konsumenci nie tylko o dużych sercach, ale i sporych budżetach. Czy wchodzenie w sferę, gdzie ludzie poza portfelami otwierają także serca, dobrze wychodzi markom? Zastanawiając się nad tym, opracowaliśmy 7 punktów, o których warto pamiętać, realizując działania związane z dobroczynnością.”

O tym w artykule Pawła Gali i Marcina Gotowca przygotowanym dla portalu Marketing Przy Kawie.

Paweł Gala i Marcin Gotowiec – przedstawiciele agencji Wavemaker, a także prelegenci sesji plenarnej Forum IAB 2019, podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt: Dlaczego wypełniliśmy ostatnią puszkę prezydenta, zabezpieczyliśmy przyszłość ECS i uratowaliśmy Wisłę Kraków? O eksplozji polskiej dobroczynności i możliwościach, jakie tworzy dla marek.