IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2022 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji o branży internetowej w Polsce, która odbędzie się 8–9 czerwca 2022 r. w Warszawie. [PLEASE SCROLL DOWN FOR THE ENGLISH VERSION].
Uwaga — etap nadsyłania zgłoszeń dobiegł końca!
Uwaga — termin nadsyłania zgłoszeń został przedłużony do 16 lutego.
Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital kontra pandemia 1:0”.
Kiedy pandemia dosięgnęła naszych biur, firm, rodzin oraz okolicznych szkół, kin i galerii handlowych, wszyscy zaczęliśmy odliczać dni do jej końca. Jednocześnie wiele firm podjęło trud szybkiej transformacji cyfrowej. Marki zanurzone w świat digital intensyfikowały swoją sprzedaż online wynosząc e‑commerce na niespotykane poziomy, przeskakując kilka lat rozwoju. A tradycyjne, konserwatywne biznesy odkryły, że paradygmat sprzedaży stacjonarnej nie istnieje. Wiele firm i wiele marek odnalazło swoją drogę do świata digital. Wirus, który w branży internetowej zawsze był kojarzony negatywnie – podziałał teraz jak hormon wzrostu.
O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas najbliższej edycji Forum IAB 2022.
Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2022. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne i należy je przesłać do 9 lutego 2022 r. poprzez formularz zgłoszeniowy.
Szczegółowy brief dostępny jest na stronie: https://forumiab.pl/call-for-papers/
The Programme Board of IAB FORUM 2022 announces a call for papers for the next edition of the most
prominent conference on the online industry in Poland. This time the event will take place on June 8 and
9, 2022 in Warsaw.
Call 4 papers is now closed!
The deadline for submitting applications was posponed to 16 February.
This year’s theme of IAB Forum is: Transformation on steroids. Digital versus pandemic 1:0.
When the pandemic reached our offices, companies, families, and local schools, cinemas, and shopping centres, we all began counting down the days until its end. At the same time, many companies took the plunge into rapid digital transformation. Brands immersed in the digital world intensified their online sales, taking e‑commerce to unprecedented levels, leapfrogging even several years of steady-pace development. On the other hand, traditional, conservative businesses learned that there was no brick-and-mortar sales paradigm. Many companies and brands found their way into the digital domain. A virus – an idea that had always had negative connotations in the online industry – acted actually like a growth hormone.
Share your knowledge and experience and send your submissions by 16 February of the current year.
Submissions need to be sentthrough form.
More information about submission procedure, application selection schedule, terms of delivering presentations here >