Mamy już agendę godzinową! Sprawdź!
KUP BILET

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce

2 dni

90 wystąpień

100 ekspertów

1000 uczestników

Wystąpią

Magdalena Bigaj
twórczyni i prezeska, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa


Autorka książki "Wychowanie przy ekranie". Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Pomysłodawczyni i współtwórczyni pierwszego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej Osób Dorosłych. Członkini Komitetu Dialogu Społecznego KIG oraz Rady Programowej Fundacji Orange. Doświadczona mówczyni i trenerka higieny cyfrowej. Ma na koncie kilkadziesiąt wystąpień publicznych na największych konferencjach, również Forum IAB oraz w mediach ogólnopolskich.

Gabriela Lupa
Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio, SeeWidely


Autorka: Neuromarketing pod Lupą 🧠🕵️‍♀️. Ekspertka w zakresie NeuroMarketingu, wykorzystania EEG, eye-trackingu i AI w marketingu oraz projektowania skutecznej komunikacji. Współpracowała z takimi markami jak IKEA, CCC, PoloMarket, Intel, Żabka czy H&M. Szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą 🧠🕵️‍️️”, a także podczas wydarzeń m.in. na scenach: LinkedIn Local, Mobile Trends for Experts, DIMAQ Voice czy TXB.digital.

Bianca Best
Global Growth Officer Performics, Executive Coach, Publicis Groupe


Bianca Best jest globalną liderką biznesową, wielokrotnie nagradzaną za dokonania w branży marketingowej, autorką książek i coachinią, certyfikowaną przez CTI. Pracowała w największych agencjach digitalowych na świecie, zajmując się transformacją talentów zarówno na poziomie indywidualnym jak i w ramach całych organizacji : Publicis, Amazon, Snapchat, Meta, WPP, Google. Od 2021 r. związana z Publicis Groupe. Więcej na https://biancabest.com/

Anna Gruszka
Przewodnicząca Rady Programowej QUALID,


Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako przewodnicząca Programu Qualid walczy o jakość reklamy internetowej. Pracowała po różnych stronach rynku: jako Industry Director adtechu Teads, CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wciąż się uczy, a digital ma już w kodzie DNA.

Marcin P. Stopa
Head of NeuroResearch, Neuroinsight Lab


Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie 🧠.  Ekspert w wykorzystaniu NeuroNauki i NeuroTechnologii w biznesie, marketingu, HR oraz badaniach konsumenckich. Jako Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w tym EEG i eye-tracking wspieraną przez AI do zwiększania skuteczności działań biznesowych, by być bliżej percepcji klientów. Neuroinsight Lab każdego dnia dostarcza rzetelną wiedzę o mechanizmach ludzkiego umysłu, która zapewnia klientom przewagę konkurencyjną i sukces rynkowy, umożliwiając tym samym korzystanie z przewagi, którą mają takie firmy jak Apple, Microsoft, TikTok, Google, Procter and Gamble i nie tylko.

Karol Wójcicki
Popularyzator astronomii, Z głową w gwiazdach


Pasjonat i fotograf nocnego nieba, popularyzator astronomii, dziennikarz naukowy, prezen-ter telewizyjny. Twórca największego w Polsce astronomicznego fanpage „Z głową w gwiazdach” na Facebooku. Przemierza cały świat w pogoni za zaćmieniami Słońca, a dwa miesiące w roku spędza za kołem podbiegunowym polując na zorze polarne. Jednocześnie uwielbia leżeć na tarasie u siebie w domu, wypatrując sypiących z nieba meteorów. Z zarażania swoją astronomiczną pasją innych uczynił sposób na życie. Zorganizował jed-ne z największych na świecie wspólnych obserwacji nocnego nieba (na 12 tys. osób) oraz wiele innych imprez popularnonaukowych. Częsty gość programów telewizyjnych i radio-wych. Współpracownik Gazety Wyborczej. Prowadził programy popularnonaukowe na antenie Discovery Science i TVN Turbo. Nauczyciel astronomii w szkole podstawowej Eureka. W latach 2008-2016 związany z Centrum Nauki Kopernik. Obecnie odkrywa przed innymi se-krety Arktyki, podczas wypraw na obserwacje zorzy polarnej. Laureat nagrody Popularyzator Nauki 2015 przyznawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkol-nictwa Wyższego oraz Polską Agencję Prasową.

Radek Wierzbiński
Head of Advertising Communication & Education, Allegro


Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej, odpowiada za komunikację reklamową i edukację klientów Allegro w regionie CEE. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Doświadczenie zdobywał w Ringier Axel Springer Polska i agencji MRM Worldwide. Prywatnie doktorant WSIiZ, wykładowca akademicki, instruktor rueda de casino, dumny tata Franka i Marysi.

W programie konferencji między innymi:

Justyna Doniec-Niezgoda's photo

Świat reklamy internetowej po DSA.

Justyna Doniec-Niezgoda,

Adrianna Kubik's photo

Pijany jak Polak, czyli 25 lat w branży digital w kontekście reklamy alkoholu.

Adrianna Kubik,
They.pl

Kamil Glenszczyk's photo

„Młodość nie wieczność”, czyli o dojrzewaniu programmatic w przyspieszonym tempie.

Kamil Glenszczyk,
Google Ireland

Agata Czech's photo

AI – artificial intelligence czy artificial insight. Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy badawcze?

Agata Czech,
Haleon

Krzysztof Ziewiec's photo
Adam Miecznikowski's photo
Alicja Pietraszewska's photo

Co łączy generacje Naszej Klasy i TikToka? Poznajcie Gen BLIK.

Krzysztof Ziewiec,
Polski Standard Płatności, operatorze BLIKA

Adam Miecznikowski,
Change Serviceplan

Alicja Pietraszewska,
Spark Foundry

Michał Szczur's photo
Adrian Kawecki's photo

Czy w przetargach digitalowych także wszyscy gramy w BINGO? **

Michał Szczur,
Mindshare Polska

Adrian Kawecki,
Mindshare Poland

Zobacz więcej Zobacz więcej

25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość

Świat w 1999 roku był zupełnie inny niż teraz. Z Internetem łączyliśmy się przez modem, nikt jeszcze nie słyszał o smartfonach, influencerach i social mediach, a temat AI zarezerwowany był dla twórców science fiction. Właśnie wtedy, 25 lat temu, powstało IAB Polska. Co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość? O tym własnie będziemy mówić podczas Forum IAB 2024. Pełna agenda konferencji już wkrótce!

czytaj więcej

O Forum IAB

forum-baner

2 intensywne dni spotkań z najważniejszymi przedstawicielami branży, również podczas afterparty

Ponad 80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce

Najczęstsze pytania (FAQ)

Po konferencji będziemy udostępniać uczestnikom prezentacje tych prelegentów, którzy wyrażą na to zgodę.

Kilka dni po zakończeniu Forum IAB 2024 prześlemy ankietę z prośbą o ocenę wydarzenia. Po jej wypełnieniu pojawi się link do pobrania prezentacji.

Nagrania prelekcji nie będą udostępniane.  
 

Wszystkie niezbędne informacje organizacyjne otrzymasz od nas drogą mailową kilka dni przed wydarzeniem na adres podany w zamówieniu. 

Bilet na Forum IAB otrzymasz w formie elektronicznej jako kod QR na podany adres e-mail.

Po dotarciu na konferencję wystarczy pokazać ten kod w punkcie rejestracyjnym.

atność za wydarzenie możliwa jest przelewem na podstawie wystawionej przez nas faktury, którą otrzymasz w ciągu kilku dni od przesłania zamówienia.  

Tak! Jeśli zarejestrował_ś się na Forum IAB, otrzymasz od nas przed wydarzeniem drogą mailową dostęp i dane do logowania do aplikacji mobilnej, w której:

  • znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące bieżącej edycji konferencji,
  • masz możliwość ułożenia własnej agendy,
  • możesz rozmawiać z innymi uczestnikami zarówno w wiadomościach prywatnych, jak i na naszym niezastąpionym czacie 😉

Za udział w Forum IAB 2024 możesz maksymalnie uzyskać aż 50 punktów recertyfikacyjnych:

  • 40 punktów za udział w konferencji
  • dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, który odbędzie się po zakończeniu prelekcji pierwszego dnia wydarzenia

Punktów nie musisz nigdzie zgłaszać. Naliczymy je automatycznie na Twoim koncie na platformie DIMAQ w ciągu 21 dni roboczych od wydarzenia.

Jak najbardziej. Co więcej, dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji będziemy serwować wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.